Tegen Servie en Portugal, ja. Tegen matige ploegen als Polen (en Polen is gewoon erg matig) wordt er met een betere ploeg gewoon wel gewonnen. Ook dan zullen ze 't EK niet halen, maar dan gaan ze zich niet belachelijk maken zoals gisteren.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:13 schreef Radegast het volgende:
Belgie mist gewoon kwaliteit. Punt.
Okee, maar wat is een betere ploeg?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen Servie en Portugal, ja. Tegen matige ploegen als Polen (en Polen is gewoon erg matig) wordt er met een betere ploeg gewoon wel gewonnen. Ook dan zullen ze 't EK niet halen, maar dan gaan ze zich niet belachelijk maken zoals gisteren.
------------------------------------------------------------- Stijnen / Bailly -------------------------------------------------------quote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Okee, maar wat is een betere ploeg?
Pocognoli inzetten ipv Leonard (zou het veel verschil maken?) De Mul en Soetaers op de flanken? Fellaini, Vrancken of De Decker op het middenveld?
Ook niet alleen Russisch hé prijatelj!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
De Telegraaf sloeg weer klassiek de plank heel hard mis. In het stuk over Belgie - Polen vroegen ze of Leo het ging halen met de Polen. En dat het antwoord een voorzichtige 'da' is.
Flapdrollen, Leo is niet de coach van Rusland.. In Polen zeggen ze 'tak' wanneer ze 'ja' zeggen. 'Da' is Russisch.
.
Dat is volgens mij ook een héél groot probleem van de Rode Duivels, die verscheuring tussen twee talen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja. Mooi voor de Franstalige spelers.![]()
Vind ik ook een goed idee, maar eigenlijk dan liever ook geen Nederlander. Een Morten Olsen bijvoorbeeld. Die werd destijds ook genoemd om Anthuenis te vervangen, had voor mij een uitstekende keuze geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:23 schreef BramKVO het volgende:
Dat is inderdaad het grootste probleem, maar denk dat het anders een goede coach zou zijn. Zou alvast de jeugd kansen geven denk ik.
Eigenlijk moet men eens opteren voor een buitenlander die amper Belgische spelers kent. Ben je meteen onbevooroordeeld tov spelers en clubs.
Frans en Nederlands door elkaar veronderstel ik. Maar ik denk niet dat dat écht zo'n groot probleem is. Bij clubs heb je net zo goed spelers die een andere taal spreken... De communicatie tussen de spelers verloopt vrij vlotjes denk ik toch.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een héél groot probleem van de Rode Duivels, die verscheuring tussen twee talen.
Wat is eigenlijk de voertaal bij de nationale ploeg? Toch niet Engels hé?
Dat is trouwens ook een van de redenen waarom jongens als Mpenza of Leonard in de ploeg staan. De Rode Duivels die spelen zonder Waal? Ondenkbaar eigenlijk ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee, maar eigenlijk dan liever ook geen Nederlander. Een Morten Olsen bijvoorbeeld. Die werd destijds ook genoemd om Anthuenis te vervangen, had voor mij een uitstekende keuze geweest.
Daar geloof ik toch niet echt in. Toch niet met een man als Vandereycken? Met Anthuenis kan je als voetbalbond voor zoiets druk uitoefenen, maar toch niet met VDE...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook een van de redenen waarom jongens als Mpenza of Leonard in de ploeg staan. De Rode Duivels die spelen zonder Waal? Ondenkbaar eigenlijk ...
Ja, dat zou ook top geweest zijn. Maar de bond is inderdaad radicaal tegen een buitenlandse topcoach.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...
alstublieft hé zeg, jij wilt VDE weg en zou dan wel Trap halen ? Diens ideeen over voetbal zijn zo verouderd als wat. Hielp de Azzurri ook al naar de ondergang met z'n ongelooflijke opstellingen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...
Heel dat geprepensioneerd boeltje afzetten en een dozijn sanseveria's aan het beleid zetten zou misschien zelfs nog meer zoden aan de dijk brengen... (het zou in elk geval de kosten gaan drukken)quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook top geweest zijn. Maar de bond is inderdaad radicaal tegen een buitenlandse topcoach.
Onder Trap werd Italië 2x héél ongelukkig uitgeschakeld op de grote toernooien hé.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
alstublieft hé zeg, jij wilt VDE weg en zou dan wel Trap halen ? Diens ideeen over voetbal zijn zo verouderd als wat. Hielp de Azzurri ook al naar de ondergang met z'n ongelooflijke opstellingen.
Dan leren ze Nederlands, opgelost.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar kij oeweet tock dat den vlamink niet intelliegient kenoeg ies oem te boegriepen oewaroem de wallon nie spreek de Nederlands hein !quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan leren ze Nederlands, opgelost.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Servie 4 3 1 0 10 (6-1) Polen 5 3 1 1 10 (6-5) Portugal 4 2 1 1 7 (8-3) Belgie 5 2 1 2 7 (4-2) Kazachstan 5 0 2 3 2 (1-7) Armenie 4 0 1 3 1 (0-5) Azerbeidzjan 4 0 1 3 1 (1-8) |
dat hou je toch niet voor mogelijk. Die gast is meer gekwetst dan dat ie op een veld staat. Dan speelt ie een match goed in Engeland en is ie vervolgens weer geblesseerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Emile Mpenza moet afhaken met een dijblessure
ma 19/03/07 - Emile Mpenza kan zaterdag niet aantreden tegen Portugal. De spits van Manchester City scoorde zaterdag nog, maar heeft nu last van een dijletsel. Genk-spits Kevin Vandenbergh komt daardoor bij de groep.
![]()
![]()
![]()
Alsof er hier ook nog maar één iemand is die gelooft dat we nog het EK gaan halen ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:12 schreef AminBen het volgende:
Slaat de spanning toe bij onze Belgen? Verlies hier wordt minimaal 8 jaar afwezigheid op een groot toernooi.
Ik zei niksquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof er hier ook nog maar één iemand is die gelooft dat we nog het EK gaan halen ...
Uit naar Litouwen en Azebeijan , altijd knap lastig ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook al zit België in een poule met Luxemburg, San Marino, Andorra, Litouwen, Estland, Kazachstan en Azerbeijan, dan nog denken ze dat ze het EK niet halen.
Spanning. Zelfs als we daar winnen gaan we niet naar het EK.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:12 schreef AminBen het volgende:
Slaat de spanning toe bij onze Belgen? Verlies hier wordt minimaal 8 jaar afwezigheid op een groot toernooi.
En er liggen ook steeds minder mensen wakker van die Rode Duivels, ik kan moeilijk geloven dat "het Belgische volk" in de put zit bij definitieve uitschakeling.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof er hier ook nog maar één iemand is die gelooft dat we nog het EK gaan halen ...
Wij vinden het ergens even leuk om met de Rode Duivels te lachen dan om ervoor te supporteren eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En er liggen ook steeds minder mensen wakker van die Rode Duivels, ik kan moeilijk geloven dat "het Belgische volk" in de put zit bij definitieve uitschakeling.
Dat is het verschil tussen Belgen en Nederlanders bij voetbal. Nederlanders kan je nog irriteren door ze uit te lachen omdat ze niet meedoen, Belgen niet, want die lachen daar gewoon nog harder om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |