Tegen Servie en Portugal, ja. Tegen matige ploegen als Polen (en Polen is gewoon erg matig) wordt er met een betere ploeg gewoon wel gewonnen. Ook dan zullen ze 't EK niet halen, maar dan gaan ze zich niet belachelijk maken zoals gisteren.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:13 schreef Radegast het volgende:
Belgie mist gewoon kwaliteit. Punt.
Okee, maar wat is een betere ploeg?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen Servie en Portugal, ja. Tegen matige ploegen als Polen (en Polen is gewoon erg matig) wordt er met een betere ploeg gewoon wel gewonnen. Ook dan zullen ze 't EK niet halen, maar dan gaan ze zich niet belachelijk maken zoals gisteren.
------------------------------------------------------------- Stijnen / Bailly -------------------------------------------------------quote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Okee, maar wat is een betere ploeg?
Pocognoli inzetten ipv Leonard (zou het veel verschil maken?) De Mul en Soetaers op de flanken? Fellaini, Vrancken of De Decker op het middenveld?
Ook niet alleen Russisch hé prijatelj!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
De Telegraaf sloeg weer klassiek de plank heel hard mis. In het stuk over Belgie - Polen vroegen ze of Leo het ging halen met de Polen. En dat het antwoord een voorzichtige 'da' is.
Flapdrollen, Leo is niet de coach van Rusland.. In Polen zeggen ze 'tak' wanneer ze 'ja' zeggen. 'Da' is Russisch.
.
Dat is volgens mij ook een héél groot probleem van de Rode Duivels, die verscheuring tussen twee talen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja. Mooi voor de Franstalige spelers.![]()
Vind ik ook een goed idee, maar eigenlijk dan liever ook geen Nederlander. Een Morten Olsen bijvoorbeeld. Die werd destijds ook genoemd om Anthuenis te vervangen, had voor mij een uitstekende keuze geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:23 schreef BramKVO het volgende:
Dat is inderdaad het grootste probleem, maar denk dat het anders een goede coach zou zijn. Zou alvast de jeugd kansen geven denk ik.
Eigenlijk moet men eens opteren voor een buitenlander die amper Belgische spelers kent. Ben je meteen onbevooroordeeld tov spelers en clubs.
Frans en Nederlands door elkaar veronderstel ik. Maar ik denk niet dat dat écht zo'n groot probleem is. Bij clubs heb je net zo goed spelers die een andere taal spreken... De communicatie tussen de spelers verloopt vrij vlotjes denk ik toch.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een héél groot probleem van de Rode Duivels, die verscheuring tussen twee talen.
Wat is eigenlijk de voertaal bij de nationale ploeg? Toch niet Engels hé?
Dat is trouwens ook een van de redenen waarom jongens als Mpenza of Leonard in de ploeg staan. De Rode Duivels die spelen zonder Waal? Ondenkbaar eigenlijk ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja. Mooi voor de Franstalige spelers.![]()
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee, maar eigenlijk dan liever ook geen Nederlander. Een Morten Olsen bijvoorbeeld. Die werd destijds ook genoemd om Anthuenis te vervangen, had voor mij een uitstekende keuze geweest.
Daar geloof ik toch niet echt in. Toch niet met een man als Vandereycken? Met Anthuenis kan je als voetbalbond voor zoiets druk uitoefenen, maar toch niet met VDE...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook een van de redenen waarom jongens als Mpenza of Leonard in de ploeg staan. De Rode Duivels die spelen zonder Waal? Ondenkbaar eigenlijk ...
Ja, dat zou ook top geweest zijn. Maar de bond is inderdaad radicaal tegen een buitenlandse topcoach.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...
alstublieft hé zeg, jij wilt VDE weg en zou dan wel Trap halen ? Diens ideeen over voetbal zijn zo verouderd als wat. Hielp de Azzurri ook al naar de ondergang met z'n ongelooflijke opstellingen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |