René Vandereycken nog het meestquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wij vinden het ergens even leuk om met de Rode Duivels te lachen dan om ervoor te supporteren eigenlijk.
Volgens mij neemt hij nu zijn wraak op de voetbalbond omdat ze hem midden het WK '86 terug naar huis stuurdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
René Vandereycken nog het meest.
kijk Belgen, zo moet het:quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:06 schreef Heero87 het volgende:
De Portugese pers is blijkbaar een beetje boos op Stijn Stijnen. Die werd gisteren als volgt geciteerd in de Belgische pers: "We moeten Ronaldo hard aanpakken, zodat hij al na twee minuten van het veld moet."
De Portugese pers maakte er "Ronaldo moet in de eerste minuten al opgeruimd worden" en pakte groots uit op de covers:
[afbeelding]
Dat is behoorlijk veelquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens :
Emile Mpenza is boos op de kritiek van de Belgische pers na zijn forfait. Waarop HLN vervolgens uitrekende dat dit zijn 40ste !!! afzegging voor een interland van de Rode Duivels is ...
Belgen hebben hun technische en tactische onkunde altijd moeten compenseren met andere middelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens, wat is er nu zo bijzonder aan de uitspraken van Stijnen ? Als je ziet waar we vandaan komen, Jan Mulder zei daar ooit nog eens iets moois over :
"Als ik terugdenk aan de verplaatsingen naar het Sint-Truiden waar Goethals trainer was lopen de rillingen nog altijd over mijn rug. De Tovenaar die zijn troepen in de kleedkamer naast ons oppompte met de deur open en de klank vol door het dunne muurtje tussen ons beiden. Elke minuut waarin hij zijn spelers aanvuurde werd zijn ploeg sterker en sterker en wij zwakker en zwakker. Ik hoorde hem bulderen en keek rond. Een collega keek angstig naar zijn been waarvan Goethals net had aangekondigd wie het zo dadelijk doormidden moest gaan schoppen ... "
(en zo ging dat ook zijn hele carriere door. Toen hij tegen Milan moest begin jaren '90 en hij hoorde dat "Van Batsen" last van zijn enkel had liet hij zijn verdedigers langere noppen aandoen ... )
Technische ja, maar tactische onkunde ? Wij waren vroeger altijd net dat tikje sluwer, slimmer, ... dan de andere ploegen ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:26 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Belgen hebben hun technische en tactische onkunde altijd moeten compenseren met andere middelen.
1988: Kluivert met racistische opmerkingen een rode kaart aansmeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Technische ja, maar tactische onkunde ? Wij waren vroeger altijd net dat tikje sluwer, slimmer, ... dan de andere ploegen ...
Laten we verder gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Haaglander het volgende:
[..]
1988: Kluivert met racistische opmerkingen een rode kaart aansmeren.
1985: Kieft met een foefje een rode kaart aansmeren
Nou ja, jullie kunnen gewoon niet beter.
Terugkomend hierop:quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof er hier ook nog maar één iemand is die gelooft dat we nog het EK gaan halen ...
quote:EEN ZEGE TEGEN PORTUGAL VOLSTAAT
"De voetbalbond hoopt nog steeds op
kwalificatie voor het EK. Dan moeten
we minstens een keer winnen tegen Por-
tugal", weet de voorzitter in HNB.
Een nederlaag in Lissabon beschouwt
François De Keersmaecker niet als een
ramp. "Dan hebben we nog de terugwed-
strijd. We spelen nog twee keer tegen
Finland, dat aan de leiding staat in
de groep, en we moeten nog naar Polen.
Er is nog veel mogelijk."
"Ik weet ook dat niet alles rozengeur
en maneschijn is bij de Rode Duivels,
maar er zit kwaliteit in. Nu is het
hopen op een ommekeer in Portugal."
Zoals Kieft het zelf zei toen hij terugblikte op zijn generatie in Oranje :quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Haaglander het volgende:
[..]
1988: Kluivert met racistische opmerkingen een rode kaart aansmeren.
1985: Kieft met een foefje een rode kaart aansmeren
Nou ja, jullie kunnen gewoon niet beter.
Ow, dat was inderdaad beide keren tegen Belgiequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Laten we verder gaan.
1990: Rijkaard spuugt tot tweemaal toe in de nek van Rudi Völler.
2006: Boulahrouz trapt met enkele rake tackles Cristiano Ronaldo van het veld.
Nou ja, jullie kunnen gewoon niet beter?
Volgens mij zitten ze bij de voetbalbond aan de valium. Of weten ze meer en zijn ze Chinees gaan eten ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Terugkomend hierop:
[..]
Verlies is zelfs niet fataal![]()
Waar staat dat het enkel over België - Nederland ging?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, dat was inderdaad beide keren tegen Belgie![]()
Thuis winnen tegen Portugal en Finland, en uit op Finland en Polen. Een eitje voor dit België.quote:EEN ZEGE TEGEN PORTUGAL VOLSTAAT
"De voetbalbond hoopt nog steeds op
kwalificatie voor het EK. Dan moeten
we minstens een keer winnen tegen Por-
tugal", weet de voorzitter in HNB.
Een nederlaag in Lissabon beschouwt
François De Keersmaecker niet als een
ramp. "Dan hebben we nog de terugwed-
strijd. We spelen nog twee keer tegen
Finland, dat aan de leiding staat in
de groep, en we moeten nog naar Polen.
Er is nog veel mogelijk."
"Ik weet ook dat niet alles rozengeur
en maneschijn is bij de Rode Duivels,
maar er zit kwaliteit in. Nu is het
hopen op een ommekeer in Portugal."
Het is ook allebei tegen een betere tegenstander.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, dat was inderdaad beide keren tegen Belgie![]()
Het is allemaal een voorop gezet complot. Nu Belgie lager dan ooit staat bij de bookmakers hebben ze het volledige bondsbudget op ons ingezet en met de Chinees een deal gesloten ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Thuis winnen tegen Portugal en Finland, en uit op Finland en Polen. Een eitje voor dit België.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is allemaal een voorop gezet complot. Nu Belgie lager dan ooit staat bij de bookmakers hebben ze het volledige bondsbudget op ons ingezet en met de Chinees een deal gesloten ...![]()
en de kbvb werkt gewoon mee : "Het is niet de eerste keer van Stijnen" (hij noemde ooit de bondsvoorzitter 'een amateur')quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef Heero87 het volgende:
Nu gaat de Uefa gewoon Stijnen ondervragen over zijn uitspraken. Geweldig. Het moest eens om een speler van Portugal, Frankrijk of Engeland gaan.![]()
Gaat Pfaff zijn rentree maken danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:24 schreef BramKVO het volgende:
Hopelijk wordt Stijnen geschorst zodat de beste doelman van Belgie eindelijk in doel kan![]()
De nummer twee in de hiërarchie, Brian Vandenbussche?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:24 schreef BramKVO het volgende:
Hopelijk wordt Stijnen geschorst zodat de beste doelman van Belgie eindelijk in doel kan![]()
ik doelde op Logan Bailly die mijn inziens way beter is dan Stijnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De nummer twee in de hiërarchie, Brian Vandenbussche?
Weet ik, maar voor Vandereycken is Vandenbussche de tweede doelman. Moest Stijnen dus niet gespeeld hebben, dan had hij waarschijnlijk in doel gestaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:24 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik doelde op Logan Bailly die mijn inziens way beter is dan Stijnen![]()
Ook morgen, ik zie zo al een fase voor de ogen waarbij pakweg Ronaldo alleen op stijnen afstormt en Stijnen wel de bal speelt maar door de duik van Ronaldo toch rood krijgt ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef Heero87 het volgende:
Maar volgens mij is Stijnen de beste keuze morgen. Bij de Portugezen zal het vooral om één-tegen-één-situaties gaan vermoed ik, en daar is Stijnen de beste in.
Idd, sowieso dat het morgen een kaartenfestijn wordt, met ongetwijfeld ook rode kaarten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook morgen, ik zie zo al een fase voor de ogen waarbij pakweg Ronaldo alleen op stijnen afstormt en Stijnen wel de bal speelt maar door de duik van Ronaldo toch rood krijgt ...
Penalty in de extra time, keeper rood, Ronaldo in de goal, penalty wordt omgezet door Stijnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef BramKVO het volgende:
Ik zie het al voor me : heroische match, opstootje tussen Ronaldo en Fellaini, beiden rood. Kort voor het einde 2de geel voor Hoefkens. En id laatste minuut kopt Phille Clement de 0-1 op het bord![]()
hoeveel zou je daarvoor krijgen op unibet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Penalty in de extra time, keeper rood, Ronaldo in de goal, penalty wordt omgezet door Stijnen.
Ik tel 3 centrale verdedigers, één linksback, drie defensieve middenvelders, één spelmaker, één aanvallend ingestelde middenvelder en één reservespits van Anderlecht die amper scoort...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit zou de ploeg worden:
Stijnen (of Vandenbussche); Hoefkens, Clement, Van Buyten, Van der Heyden; De Man, Mudingayi, Fellaini; Defour, Martens; Mbo Mpenza.
We moeten winnen en daarom neemt René alle risico's: zonder spitsen dus...
Zelfs de beloftenploeg is in staat ze af te maken, denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik tel 3 centrale verdedigers, één linksback, drie defensieve middenvelders, één spelmaker, één aanvallend ingestelde middenvelder en één reservespits van Anderlecht die amper scoort...
Tja..
Denk ik? Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zelfs de beloftenploeg is in staat ze af te maken, denk ik.
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...quote:
Die is nog geen Belg (vanaf volgende week wel blijkbaar) Ze moeten zijn pas nog laten inkaderen om op te hangen naast zijn Rwandese, Congolese en Ugandese paspoorten blijbaar ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:27 schreef Radegast het volgende:
Zit Tchite bij de selectie?
Hij wil dat Portugal het spel maakt, en zelf gokken op de counter,met waarschijnlijk ook veel lange ballen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...
en als vervanger van Geraerts zet hij ... De Manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit zou de ploeg worden:
Stijnen (of Vandenbussche); Hoefkens, Clement, Van Buyten, Van der Heyden; De Man, Mudingayi, Fellaini; Defour, Martens; Mbo Mpenza.
We moeten winnen en daarom neemt René alle risico's: zonder spitsen dus...
sorry maar Pieroni en VDB zijn ook mijn inziens geen spitsen om in Portugal mee te gaan voetballen. Snelheid heb je eerder nodig voorin. Snelheid die goaltjesdief Sterchele ook heeft ... En we moeten nu ook niet gaan overdrijven hé. De betere spelers vd beloften (of die toch bij beloften nog zouden kunnen uitkomen) zitten nu wel id nationale ploeg hé (Defour, Martens, Fellaini, VD Bergh, VD Borre, Bailly, Dembele). Ok, een De Mul zou ik ook al veel langer id eerste ploeg hebben gezet, kan tenminste op de flank iets forceren. Maar op hem (en Pocognoli) na zie ik niemand vd beloften die op dit moment een meerwaarde kan zijn bij de Belgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |