De nummer twee in de hiërarchie, Brian Vandenbussche?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:24 schreef BramKVO het volgende:
Hopelijk wordt Stijnen geschorst zodat de beste doelman van Belgie eindelijk in doel kan![]()
ik doelde op Logan Bailly die mijn inziens way beter is dan Stijnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De nummer twee in de hiërarchie, Brian Vandenbussche?
Weet ik, maar voor Vandereycken is Vandenbussche de tweede doelman. Moest Stijnen dus niet gespeeld hebben, dan had hij waarschijnlijk in doel gestaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:24 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik doelde op Logan Bailly die mijn inziens way beter is dan Stijnen![]()
Ook morgen, ik zie zo al een fase voor de ogen waarbij pakweg Ronaldo alleen op stijnen afstormt en Stijnen wel de bal speelt maar door de duik van Ronaldo toch rood krijgt ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef Heero87 het volgende:
Maar volgens mij is Stijnen de beste keuze morgen. Bij de Portugezen zal het vooral om één-tegen-één-situaties gaan vermoed ik, en daar is Stijnen de beste in.
Idd, sowieso dat het morgen een kaartenfestijn wordt, met ongetwijfeld ook rode kaarten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook morgen, ik zie zo al een fase voor de ogen waarbij pakweg Ronaldo alleen op stijnen afstormt en Stijnen wel de bal speelt maar door de duik van Ronaldo toch rood krijgt ...
Penalty in de extra time, keeper rood, Ronaldo in de goal, penalty wordt omgezet door Stijnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef BramKVO het volgende:
Ik zie het al voor me : heroische match, opstootje tussen Ronaldo en Fellaini, beiden rood. Kort voor het einde 2de geel voor Hoefkens. En id laatste minuut kopt Phille Clement de 0-1 op het bord![]()
hoeveel zou je daarvoor krijgen op unibet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Penalty in de extra time, keeper rood, Ronaldo in de goal, penalty wordt omgezet door Stijnen.
Ik tel 3 centrale verdedigers, één linksback, drie defensieve middenvelders, één spelmaker, één aanvallend ingestelde middenvelder en één reservespits van Anderlecht die amper scoort...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit zou de ploeg worden:
Stijnen (of Vandenbussche); Hoefkens, Clement, Van Buyten, Van der Heyden; De Man, Mudingayi, Fellaini; Defour, Martens; Mbo Mpenza.
We moeten winnen en daarom neemt René alle risico's: zonder spitsen dus...
Zelfs de beloftenploeg is in staat ze af te maken, denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik tel 3 centrale verdedigers, één linksback, drie defensieve middenvelders, één spelmaker, één aanvallend ingestelde middenvelder en één reservespits van Anderlecht die amper scoort...
Tja..
Denk ik? Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zelfs de beloftenploeg is in staat ze af te maken, denk ik.
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...quote:
Die is nog geen Belg (vanaf volgende week wel blijkbaar) Ze moeten zijn pas nog laten inkaderen om op te hangen naast zijn Rwandese, Congolese en Ugandese paspoorten blijbaar ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:27 schreef Radegast het volgende:
Zit Tchite bij de selectie?
Hij wil dat Portugal het spel maakt, en zelf gokken op de counter,met waarschijnlijk ook veel lange ballen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...
en als vervanger van Geraerts zet hij ... De Manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit zou de ploeg worden:
Stijnen (of Vandenbussche); Hoefkens, Clement, Van Buyten, Van der Heyden; De Man, Mudingayi, Fellaini; Defour, Martens; Mbo Mpenza.
We moeten winnen en daarom neemt René alle risico's: zonder spitsen dus...
sorry maar Pieroni en VDB zijn ook mijn inziens geen spitsen om in Portugal mee te gaan voetballen. Snelheid heb je eerder nodig voorin. Snelheid die goaltjesdief Sterchele ook heeft ... En we moeten nu ook niet gaan overdrijven hé. De betere spelers vd beloften (of die toch bij beloften nog zouden kunnen uitkomen) zitten nu wel id nationale ploeg hé (Defour, Martens, Fellaini, VD Bergh, VD Borre, Bailly, Dembele). Ok, een De Mul zou ik ook al veel langer id eerste ploeg hebben gezet, kan tenminste op de flank iets forceren. Maar op hem (en Pocognoli) na zie ik niemand vd beloften die op dit moment een meerwaarde kan zijn bij de Belgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |