Hoe had het beter gemoeten? Er is een nominatieronde geweest, daarna een voorronde en daarna begon het echt met ronde 1 en ronde 2. Die heb je zelf allemaal blijkbaar gemist. Meer dan topics openen kan ik niet doen om het onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie dit nu pas. Het had wel wat beter aangekondigd mogen worden.
de nominatieronde heb ik in gepost, maar de rondes daarna blijkbaar allemaal gemist.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe had het beter gemoeten? Er is een nominatieronde geweest, daarna een voorronde en daarna begon het echt met ronde 1 en ronde 2. Die heb je zelf allemaal blijkbaar gemist. Meer dan topics openen kan ik niet doen om het onder de aandacht te brengen.
Ja, dat gebeurt nou eenmaal maar bij 1 groot tournament. Dat je de rest gemist hebt, is toch echt je eigen schuld want in elk topic staat een link naar het volgende topic. Daarnaast staat elk topic telkens hoog in de actieve topics van FTR, dus je kunt er bijna niet omheen. We hebben dan ook 125 deelnemers...zo'n hoog aantal hebben we nog nooit gehad bij zo'n tournament.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de nominatieronde heb ik in gepost, maar de rondes daarna blijkbaar allemaal gemist.
het had bijvoorbeeld gekund op de frontpage, net zoals het fokmovie tournooi.
Je kan ook als laatste post in het 'oude ronde' topic een link naar de nieuwe ronde zettenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:44 schreef Mike het volgende:
En nu ff opletten voor de rondes die hierna komen he?![]()
In elke 'oude ronde' staat een link naar het nieuwe topic. Daarna blijft dat topic nog open om te kunnen napraten over die ronde.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook als laatste post in het 'oude ronde' topic een link naar de nieuwe ronde zetten![]()
Denk toch dat PB gaat winnenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef Merkie het volgende:
24 nu al in de kwartfinales. Op naar Fok!-faam voor 24.
Iets meer dan 20 topics voor 1 seizoen PB, meer dan 30 topics voor 1 seizoen 24quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Denk toch dat PB gaat winnen![]()
![]()
![]()
PB is wel hotter nu. 24 heeft een beetje afgedaan nu wat mij betreft, het is al oud en seizoen 4 stelde me zwaar teleur.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iets meer dan 20 topics voor 1 seizoen PB, meer dan 30 topics voor 1 seizoen 24.
You do the math.
Omdat 24 nog niet begonnen isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PB is wel hotter nu. 24 heeft een beetje afgedaan nu wat mij betreft, het is al oud en seizoen 4 stelde me zwaar teleur.
Nou, dan lijkt me dat genoeg 'reclame'quote:Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Mike het volgende:
In elke 'oude ronde' staat een link naar het nieuwe topic. Daarna blijft dat topic nog open om te kunnen napraten over die ronde.
Weinig concurentie gehad nog...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef Merkie het volgende:
24 nu al in de kwartfinales. Op naar Fok!-faam voor 24.
Seizoen 5 is gewoon weer op het oude niveau. En dat PB nú hotter is komt misschien om 24 is afgelopen en pas in januari weer begintquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PB is wel hotter nu. 24 heeft een beetje afgedaan nu wat mij betreft, het is al oud en seizoen 4 stelde me zwaar teleur.
ah Mooi dan.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoen 5 is gewoon weer op het oude niveau.
24, Nederland. I: It was an honour, Mr. President...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah Mooi dan.
RTL5 startte elk jaar toch rond september met het volgende seizoen, al iets over bekend?
Er is ook al 2x gespoilerde over seizoen 5 daar, door edje34quote:Op donderdag 7 september 2006 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, bedankt! Dat topic vermijd ik juist omdat ik vrees voor eikels die spoileren
Prison Break is leuk maar qua acteerprestaties komt PB imho veel tekort, zeker bij de hoofdpersoon...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Denk toch dat PB gaat winnen![]()
![]()
![]()
Mede dankzij jouw uitstekende spamwerkzaamheden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef Mike het volgende:
We hebben dan ook 125 deelnemers...zo'n hoog aantal hebben we nog nooit gehad bij zo'n tournament.
Ik vond dit persoonlijk de makkelijkste ronde tot nu toe. De series die ik wilde kiezen stonden precies tegenover de series die ik niet wilde kiezenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mike het volgende:
En zo wordt het moeilijker en moeilijker
Jep, me too.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:27 schreef Tijn het volgende:
Ik vond dit persoonlijk de makkelijkste ronde tot nu toe. De series die ik wilde kiezen stonden precies tegenover de series die ik niet wilde kiezen
Samequote:Op donderdag 7 september 2006 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond dit persoonlijk de makkelijkste ronde tot nu toe. De series die ik wilde kiezen stonden precies tegenover de series die ik niet wilde kiezen
Hier ook geen "kut" keuzesquote:Op donderdag 7 september 2006 15:27 schreef Tijn het volgende:
En het zijn allebei kutseries.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iets meer dan 20 topics voor 1 seizoen PB, meer dan 30 topics voor 1 seizoen 24.
You do the math.
Ik vermoed dat er in 2020 nog nostalgisch wordt teruggekeken op 24, Prison Break zijn ze dan al lang vergeten.quote:
Men kijkt ook nostalgisch terug op Green Acres of Loveboat.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er in 2020 nog nostalgisch wordt teruggekeken op 24, Prison Break zijn ze dan al lang vergeten.
Misschien is een tournament voor kazige series een idee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is MacGyver, godverrrrrrrrrrdomme!?!?!?
Dit hele toernooi is een aanfluiting, ik eis een nieuw toernooi!
Noem je nou MacGyver (de serie der series) een kazige serie??? MacGyver = heldquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien is een tournament voor kazige series een idee.
Ik zal bij de einduitslag vermelden dat MacGyver jouw winnaar is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mijn Angus, wat doe je?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pfieeuw... Net op tijd gezien!!!quote:
Briljant, humor, grappig, lachen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Lynx666 het volgende:
X-Files ja
Kan iemand me uitleggen wat er nou zo leuk is aan dat South Park?
Ja, dat vind ik nou ook. Maar ik geloof dat deze mening gezien wordt als ouderwets, truttig en saaiquote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef Sally het volgende:
Ik snap echt niet dat Suoth Park nou zo leuk is... Net als The Simpsons: ik vond het allemaal zo ordinair en grof. Blijkbaar wordt dat wel gewaardeerd.
Eensch..!quote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef Sally het volgende:
ER eruit, (nog vet ook) èn X-files, èn CSI (allemaal er ver uit gestemd....)
Ik snap echt niet dat Suoth Park nou zo leuk is... Net als The Simpsons: ik vond het allemaal zo ordinair en grof. Blijkbaar wordt dat wel gewaardeerd.
Waar gaat dit heen met dit land?? (Retorische vraag, btw)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |