Denk toch dat PB gaat winnenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef Merkie het volgende:
24 nu al in de kwartfinales. Op naar Fok!-faam voor 24.
Iets meer dan 20 topics voor 1 seizoen PB, meer dan 30 topics voor 1 seizoen 24quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Denk toch dat PB gaat winnen![]()
![]()
![]()
PB is wel hotter nu. 24 heeft een beetje afgedaan nu wat mij betreft, het is al oud en seizoen 4 stelde me zwaar teleur.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iets meer dan 20 topics voor 1 seizoen PB, meer dan 30 topics voor 1 seizoen 24.
You do the math.
Omdat 24 nog niet begonnen isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PB is wel hotter nu. 24 heeft een beetje afgedaan nu wat mij betreft, het is al oud en seizoen 4 stelde me zwaar teleur.
Nou, dan lijkt me dat genoeg 'reclame'quote:Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Mike het volgende:
In elke 'oude ronde' staat een link naar het nieuwe topic. Daarna blijft dat topic nog open om te kunnen napraten over die ronde.
Weinig concurentie gehad nog...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef Merkie het volgende:
24 nu al in de kwartfinales. Op naar Fok!-faam voor 24.
Seizoen 5 is gewoon weer op het oude niveau. En dat PB nú hotter is komt misschien om 24 is afgelopen en pas in januari weer begintquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PB is wel hotter nu. 24 heeft een beetje afgedaan nu wat mij betreft, het is al oud en seizoen 4 stelde me zwaar teleur.
ah Mooi dan.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoen 5 is gewoon weer op het oude niveau.
24, Nederland. I: It was an honour, Mr. President...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah Mooi dan.
RTL5 startte elk jaar toch rond september met het volgende seizoen, al iets over bekend?
Er is ook al 2x gespoilerde over seizoen 5 daar, door edje34quote:Op donderdag 7 september 2006 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, bedankt! Dat topic vermijd ik juist omdat ik vrees voor eikels die spoileren
Prison Break is leuk maar qua acteerprestaties komt PB imho veel tekort, zeker bij de hoofdpersoon...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Denk toch dat PB gaat winnen![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |