Hoe had het beter gemoeten? Er is een nominatieronde geweest, daarna een voorronde en daarna begon het echt met ronde 1 en ronde 2. Die heb je zelf allemaal blijkbaar gemist. Meer dan topics openen kan ik niet doen om het onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie dit nu pas. Het had wel wat beter aangekondigd mogen worden.
de nominatieronde heb ik in gepost, maar de rondes daarna blijkbaar allemaal gemist.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe had het beter gemoeten? Er is een nominatieronde geweest, daarna een voorronde en daarna begon het echt met ronde 1 en ronde 2. Die heb je zelf allemaal blijkbaar gemist. Meer dan topics openen kan ik niet doen om het onder de aandacht te brengen.
Ja, dat gebeurt nou eenmaal maar bij 1 groot tournament. Dat je de rest gemist hebt, is toch echt je eigen schuld want in elk topic staat een link naar het volgende topic. Daarnaast staat elk topic telkens hoog in de actieve topics van FTR, dus je kunt er bijna niet omheen. We hebben dan ook 125 deelnemers...zo'n hoog aantal hebben we nog nooit gehad bij zo'n tournament.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de nominatieronde heb ik in gepost, maar de rondes daarna blijkbaar allemaal gemist.
het had bijvoorbeeld gekund op de frontpage, net zoals het fokmovie tournooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |