Hoe ver kan en wil een mens gaan !quote:
Hij kan het beter eens goed aan Etienne uitleggen, maar of die het snapt....quote:Op woensdag 6 september 2006 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe ver kan en wil een mens gaan !
Interesting ! Als Egbert eruit gaat, mag hij hier ook komen posten in het Voer voor psychologen topic !
Ja, het is inderdaad één van de meest spraakmakende experimenten in de psychologie. Iederéén denkt weerstand te kunnen bieden, maar gaat toch verder dan achteraf gezien gebillijkt kon worden...quote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij kan het beter eens goed aan Etienne uitleggen, maar of die het snapt....
Roel vertelde er vorig jaar ook over.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:17 schreef LeonII het volgende:
Voor bij de TT
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/bb6_5.jpg]afbeelding][/URL]
ach anders kan glassex nog hè om even met Hilde te sprekenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar is de plasma nog volledig intact
het akelige aan dat exp. is eigenlijk dat het laat zien dat je voor kampbeulen geen sadisten nodig hebt, maar doodgewone mensen, jij en ik dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad één van de meest spraakmakende experimenten in de psychologie. Iederéén denkt weerstand te kunnen bieden, maar gaat toch verder dan achteraf gezien gebillijkt kon worden...
In Wie is de Mol? moesten een stel deelnemers bv de koffers van anderen laten exploderen. Pas later kwam het berouw...
Ik plaats zo nu en dan ook wel wat misschien wordt het daarom een beetje veel, maar jouw kan ik niet bijhouden, ik kijk eerst maar even of jij hem niet al plaatstquote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. Beetje veel foto's zo. Ik zal even kalm aan doen
Zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt nergens over. Niet interessant dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Veel foto's altijd leuk, maar ik wil weten wat ze allemaal zeggen
Omdat het maar een uurtje is?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt nergens over. Niet interessant dus.
Waarom gaan ze niet zonnen in bikini trouwens?? Worden zij lekker bruin en hebben wij nog leuke plaatjes
Zou kunnen jaquote:
8-9 en 3-4quote:Op woensdag 6 september 2006 15:38 schreef P-au-L het volgende:
Hoe zijn de openingstijden van de tuin precies dan![]()
Laat die mensen lekker naar buiten wanneer ze zelf willen![]()
Ja idd, vorig jaar vond ik het toch beter, ook omdat je dan meer apart in groepjes kan zitten (aangezien de tuin toch altijd open is), alleen de jacuzzi vond ik een nadeel ivm het geluidquote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er zo allemaal wel heel erg kunstmatig uit; met z'n allen tegelijk een uurtje geforceerd in de tuin zitten.
Etienne zei een uurtje ofzo geleden nog dat hij nog liever helemaal geen tuin had dan dit gezeik met 2 keer een uurtje.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er zo allemaal wel heel erg kunstmatig uit; met z'n allen tegelijk een uurtje geforceerd in de tuin zitten.
Zou best weleens een opdracht in de tuin kunnen zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed dat de "weekopdracht" er aan staat te komen.
Hier heb je de foto in ieder gevalquote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef wolferl het volgende:
Jeeej ik mag weer posten.
ontopic:
Hoor ik dat goed, is er kaarsvet over de plasma tv gegaan?
Hoe zit dit, wie kan me inlichten.
Zou wel leuk zijn dit keer echt een weekopdracht, waar ze een deel van de week mee bezig zijn........ lekker heel de nacht op de loopband proberen in 3 dagen met zijn allen de provincie zuid holland rond te lopen ofzowwwwwwwww (lekker origineelquote:Op woensdag 6 september 2006 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou best weleens een opdracht in de tuin kunnen zijn![]()
Volgens mij is het nog altijd zo dat er in principe niemand uitgaat die niet door het publiek is weggestemd. (uitzonderingen als vrijwillige exit en een grove overtreding daargelaten). Zou ook te gek zijn, aangezien het toch om heel veel geld gaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef frankium het volgende:
weekopdracht: "wie het laatst in het water ligt mag iemand het huis uit sturen." lijkt me een leuke...
Een foto zegt meer dan duizend woorden, dus jouw foto's zijn altijd een leuke aanvulling.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze ligt er 'hoerig' bij, alsof ze wil zeggen: ''Voor tien euro mag je erop''.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef J-net het volgende:
Als hilde op haar zij ligt en half haar hoofd scheef houdt, gaat dat vet naar beneden zakken,,,,, dan ben ik bang dat dat hoofd omvalt
Je zet hoog inquote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze ligt er 'hoerig' bij, alsof ze wil zeggen: ''Voor tien euro mag je erop''.
je bedoelt: erg als iemand een ziekte heeft, zolang ze mij er maar niets van laat merken?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:36 schreef n1ek het volgende:
Heel triest als iemand zn ziekte bij alles als excuus gebruikt. Zonder wijn en shag ow wat is ze zielig. Het zal vast een erge ziekte zijn en pijn doen maar ga dan niet in dat Huis zitten.
maandag gaat E10 eruit.. dan staat HEM pas wat te wachtenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:39 schreef LeonII het volgende:
Overmorgen komt Barry terug begrijp ik, die staat wat te wachten.
wordt er gesext in het huis?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:32 schreef scanman01 het volgende:
Marlies en Marcia gaan ook even 'fisten'
Zou je echt denken dat hij eruit word gestemd? Volgens mij hebben ze in de uitzendingen niet echt iets schokkends over 'm laten zien of wel?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef natronic het volgende:
[..]
maandag gaat E10 eruit.. dan staat HEM pas wat te wachten
can you help me say, alcoholic?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde is het beu. Ze ziet het niet meer zitten. Ze kan de dag niet doorkomen van de pijn. Ze heeft haar wijn gewoon nodig.
heb je gisteren vast niet gekeken danquote:Op woensdag 6 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou je echt denken dat hij eruit word gestemd? Volgens mij hebben ze in de uitzendingen niet echt iets schokkends over 'm laten zien of wel?
Nou, ik heb vannacht de tv-uitzendingen gezien op de Talpa-site. En tot de vol=vol-uitzending vond ik het alleen een vervelend patsertje, nu kan ik z'n bloed wel drinken! Maar goed, gezien de mentaliteit in NL tegenwoordig, zou het mij niet verbazen als hij wint.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou je echt denken dat hij eruit word gestemd? Volgens mij hebben ze in de uitzendingen niet echt iets schokkends over 'm laten zien of wel?
Het wordt tijd dat ze naar de kliniek van "28 days" gaat...quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
heb je gisteren vast niet gekeken dan
Day,quote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik heb vannacht de tv-uitzendingen gezien op de Talpa-site. En tot de vol=vol-uitzending vond ik het alleen een vervelend patsertje, nu kan ik z'n bloed wel drinken! Maar goed, gezien de mentaliteit in NL tegenwoordig, zou het mij niet verbazen als hij wint.
http://milizz83.hyves.nl/quote:Op woensdag 6 september 2006 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Jeroen en Milicia hebben hyves !
Ben wel heel benieuwd naar de stemmen voor Etienne. We zullen het maandag weten. Maar het zou mij ook niet verbazen als hij een stuk populairder blijkt te zijn dan wij hier op FOK vermoeden.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik heb vannacht de tv-uitzendingen gezien op de Talpa-site. En tot de vol=vol-uitzending vond ik het alleen een vervelend patsertje, nu kan ik z'n bloed wel drinken! Maar goed, gezien de mentaliteit in NL tegenwoordig, zou het mij niet verbazen als hij wint.
ff krabbelenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://milizz83.hyves.nl/
http://jeroen-w1.hyves.seweso.com/
dat ie stond te schreeuwen dat BB corrupt was, en was fucking thailand daar.. van die onzin....quote:
Never mind.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd naar de stemmen voor Etienne. We zullen het maandag weten. Maar het zou mij ook niet verbazen als hij een stuk populairder blijkt te zijn dan wij hier op FOK vermoeden.
Tuurlijk zijn het sukkels, wie gaat er nou het BB huis inquote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Bocaj het volgende:
Tragedy van de bee gees vertaalt rik in radeloosis toch tragedie
Sukkels daar...
Vlak Marlies niet uit. Ze is me iets TE correct!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Marcia is zo ongeveer de enige in het huis die nog niet echt te peilen is.
Hopelijk komt ze een beetje los als er een aantal uit zijn en de groep dus wat kleiner wordt.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB060946.jpg]afbeelding][/URL]
Maar ja, zijn dat ook de mensen die sms'en?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Day,
Dan is de mentaliteit van de BB-fokkers niet die van de Nederlanders! Hij wordt hier echt uitgekotst hoor, maar ja, die emoticon wordt niet echt op prijs gesteld....![]()
Ik denk ook niet dat de mentaliteit in NL zo is. De grote (zwijgende) meerderheid, beoordeelt mensen op gedrag. Niet op kleur of ras.![]()
Nou ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
dat ie stond te schreeuwen dat BB corrupt was, en was fucking thailand daar.. van die onzin....
Dan wordt het hoog tijd dat die zwijgende meerderheid eens ophoudt met zwijgen en er tegenin gaat als iemand of een groep weer eens racistische opmerkingen maakt. Ik maak nog veel te vaak mee dat ik tegen iemand in ga en de rest lekker veilig zijn mond dicht houdt.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk ook niet dat de mentaliteit in NL zo is. De grote (zwijgende) meerderheid, beoordeelt mensen op gedrag. Niet op kleur of ras.![]()
Why not?quote:
Vergeet niet scan dat veel mensen racistisch zijn diep van binnen...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat die zwijgende meerderheid eens ophoudt met zwijgen en er tegenin gaat als iemand of een groep weer eens racistische opmerkingen maakt. Ik maak nog veel te vaak mee dat ik tegen iemand in ga en de rest lekker veilig zijn mond dicht houdt.
Wie zei toch ooit: "Wie zwijgt stemt toe"?
Wie zei toch ooit: "Spreken is zilver, zwijgen is goud."quote:Op woensdag 6 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat die zwijgende meerderheid eens ophoudt met zwijgen en er tegenin gaat als iemand of een groep weer eens racistische opmerkingen maakt. Ik maak nog veel te vaak mee dat ik tegen iemand in ga en de rest lekker veilig zijn mond dicht houdt.
Als er racistische opmerkingen in mijn buurt gemaakt worden (maar ook bijv over Belgen of Duitsers) confronteer ik mensen vaak door het woord te vervangen door "Joden".quote:Op woensdag 6 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist positief... en dat zullen dus vast wel meer mensen vinden. Zijn extreem rechtse uitlatingen zijn walgelijk, maar zijn gescheld op BB was wel een verademing en hij verwoordde toch ook wat vele fokkers al heel lang denken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
dat ie stond te schreeuwen dat BB corrupt was, en was fucking thailand daar.. van die onzin....
Nee, hij noemde BB corupt. Fokkers noemen BB saai. Lijkt me nogal een verschil.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist positief... en dat zullen dus vast wel meer mensen vinden. Zijn extreem rechtse uitlatingen zijn walgelijk, maar zijn gescheld op BB was wel een verademing en hij verwoordde toch ook wat vele fokkers al heel lang denken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niemand. Het is "spreken is zilver, zwijgen is goud"![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat die gewoon heel erg met het spelletje bezig is... en dus wel vrij goed te peilen is. Daarom noemde ik Marcia als enige. Van haar heb ik geen flauw idee waar ze mee bezig is, wat ze voelt en of ze het wel leuk vindt enzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef Day het volgende:
[..]
Vlak Marlies niet uit. Ze is me iets TE correct!
En ik vond ook dat Janine een punt had met het bieden op de joker.
Het heeft toch directe met de streams en bewoners te maken. Verontschuldigingen lijken me niet echt op zn plaats.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef Day het volgende:
Mensen, het was niet mijn bedoeling om hier een discussie op te starten over de raciale problemen in NL.
Het verbaaste me alleen heel erg dat deze woorden uit een 19-jarige jongen komen die notabene zelf ook allochtoon is. En mocht zijn moeder hier geboren zijn, dan heeft hij op z'n minst wel allochtone grootouders.
Ik zie geen verschil, behalve dat jouw 'spreken' met een kleine s is.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef Mike1964 het volgende:
Wat een enorm zwakke reactie op het stukje dat ik schreefquote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wie zei toch ooit: "Spreken is zilver, zwijgen is goud."
Kom op Scan, verval niet in cliches als je iets wil beargumenteren.
Sloeg nergens meer op, ik ging in op een foutje, maar die was in de tussentijd verbeterd...quote:
Ik ben het met je een Scan.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat die gewoon heel erg met het spelletje bezig is... en dus wel vrij goed te peilen is. Daarom noemde ik Marcia als enige. Van haar heb ik geen flauw idee waar ze mee bezig is, wat ze voelt en of ze het wel leuk vindt enzo.
Gelukkig kom ik dan op andere feestjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil, behalve dat jouw 'spreken' met een kleine s is.
Maar het is zoals scanman zegt, best 'normaal' om even op allochtonen te kankeren op feestjes. Iedereen kent toch de verhalen over asielzoekers die alles gratis krijgen van de gemeente en allochtonen die hun banen inpikken, dat alle allochtone jongeren crimineel zijn etc etc. Allemaal onzin, maar de verhalen zijn vrijwel niet te ontkrachten.
Dat we allemaal geschokt reageren op Etienne is een bepaalde politieke correctheid die er heus niet bestaat op feestjes en partijen. Dan lult iedereen bijna mee.
Dat werkt vaak wel goed ja. Maar ik kan er dus absoluut niet tegen als mensen horen dat er walgelijke zaken worden geuit en er niets van zeggen. Gewoon er zwijgend bijstaan en verder niets. Gelukkig is lang niet iedereen zo, maar ik maak het wel vaak mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als er racistische opmerkingen in mijn buurt gemaakt worden (maar ook bijv over Belgen of Duitsers) confronteer ik mensen vaak door het woord te vervangen door "Joden".
Meestal schrikken ze, en zeggen ze dat ze dat niet zo bedoeld hebben....
Klopt, MAAR, er dan pas erover beginnen als je een sanctie krijgt voor een overtreding van de regels, laat je wel heel diep je broek zakken. Temeer dit voor soort types het hardst roepen: "regels zijn regels" als het om buitenlanders gaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist positief... en dat zullen dus vast wel meer mensen vinden. Zijn extreem rechtse uitlatingen zijn walgelijk, maar zijn gescheld op BB was wel een verademing en hij verwoordde toch ook wat vele fokkers al heel lang denken.
Ik ben het verder met je eens, alleen dat laatste zinnetje deed af aan het stukje. Voel je toch niet altijd meteen zo aangevallen man.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een enorm zwakke reactie op het stukje dat ik schreef![]()
Niet juist. Er wordt hier al jaren door vrij veel fokkers geroepen dat BB zo corrupt is als de pest.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, hij noemde BB corupt. Fokkers noemen BB saai. Lijkt me nogal een verschil.
De familie van mijn vaders kant is nogal racistischquote:Op woensdag 6 september 2006 17:03 schreef Nostalgist het volgende:
Gelukkig kom ik dan op andere feestjes.
Die zijn gemaakt maar dat zit er al zó ontzettend lang in, dat ze niet meer anders kunnen. Ik ken in ieder geval geen vrouwen van hun leeftijd die zo praten.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef Day het volgende:
Meanwhile op de streams: die stemmen van de zussen, zijn die gemaakt of zouden ze echt zo praten?
Ik voel me niet aangevallen hoor. Dat denk je echt te snel. Ik vond het wel heel jammer dat je die laatste zin eruit haalt en daarmee dus de inhoud van het bericht volkomen over slaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben het verder met je eens, alleen dat laatste zinnetje deed af aan het stukje. Voel je toch niet altijd meteen zo aangevallen man.
Als Etiënne vindt dat BB corupt is moet hij niet meedoen. Daarbovenop was hij eerst niet genomineerd, en is er niets aan de hand, krijgt hij van BB een sanctie, is BB opeens corupt. Daarbovenop vond hij t geloof ik ook gewoon kunnen dat Semih en Marlies genomineerd werden door BB.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet juist. Er wordt hier al jaren door vrij veel fokkers geroepen dat BB zo corrupt is als de pest.
Sabrina heeft 'm ook al 'uitgescholden'. Ze noemde Barry een lelijke dikzak ofzoiets.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:08 schreef Day het volgende:
Als Barry dat geflikflooi tussen Sabrientje en E10 gewoon vindt, is het wel een lulletje.
Vergeet de rotte kop van Barry nietquote:Op woensdag 6 september 2006 17:10 schreef arneaux het volgende:
Sabrina heeft 'm ook al 'uitgescholden'. Ze noemde Barry een lelijke dikzak ofzoiets.
Ze was in de war met E10quote:Op woensdag 6 september 2006 17:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sabrina heeft 'm ook al 'uitgescholden'. Ze noemde Barry een lelijke dikzak ofzoiets.
Bij die "volkse mensen" zit inderdaad de kern voor veel onvrede, en wordt niet zo kritisch gekeken of een verhaal al dan niet klopt. Een zondebok is dan snel gevonden. Helaas. Voorlichting en de waarheid vertellen zijn de enige remedies.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De familie van mijn vaders kant is nogal racistisch(zonder wéér een bevolkingsgroep over één kam te willen scheren, het zijn wel erg volkse mensen á la Hilde, dus het verbaast me niks).
En De Zusjes zijn gewoon zo, Day, met stemmetjes en al![]()
Toc hadden al die fokkers die al jaren roepen dat bellen totaal geen zin heeft en dat Hummie vantevoren al een winnaar op het oog heeft eigenlijk een lofzang voor Etienne moeten houden toen hij zo tekeer ging. Maar niets van dat alles. Vond ik wel een beetje merkwaardig.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Etiënne vindt dat BB corupt is moet hij niet meedoen. Daarbovenop was hij eerst niet genomineerd, en is er niets aan de hand, krijgt hij van BB een sanctie, is BB opeens corupt. Daarbovenop vond hij t geloof ik ook gewoon kunnen dat Semih en Marlies genomineerd werden door BB.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen of de reactie hetzelfde was geweest als iemand als Tijn exact hetzelfde had gezegd.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Toc hadden al die fokkers die al jaren roepen dat bellen totaal geen zin heeft en dat Hummie vantevoren al een winnaar op het oog heeft eigenlijk een lofzang voor Etienne moeten houden toen hij zo tekeer ging. Maar niets van dat alles. Vond ik wel een beetje merkwaardig.
De argumenten van Arneaux leggen wat mij betreft precies uit waarom.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toc hadden al die fokkers die al jaren roepen dat bellen totaal geen zin heeft en dat Hummie vantevoren al een winnaar op het oog heeft eigenlijk een lofzang voor Etienne moeten houden toen hij zo tekeer ging. Maar niets van dat alles. Vond ik wel een beetje merkwaardig.
Waarom zouden we dat moeten doen dan ?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat van het bellen onderschrijf ik wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een lofzang houden? Lees mn argumenten nog eens, hij vindt BB pas corupt als hij 'genaaid' wordt. Toen Semih zijn sanctie kreeg, of Marlies, kwam er van hem geen woord. Het is gewoon ontzettend hypocriet en het maakt niet uit wie zo had gereageerd, het gaat om de reactie ansich die niet klopt. Dat Etiënne nou net die uitspraak doet zal natuurlijk als katalysator gewerkt hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou praat je jezelf toch tegen als je eerst beweert dat een bep. vorm van racisme op vele feestjes wel even naar boven komt. Hilde zelf wijst racisme af (helaas de racist niet). "volkse klassen" komen de problemen directer tegen, maar plaats maar eens een asielzoekercentrum in een dure wijk...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De familie van mijn vaders kant is nogal racistisch(zonder wéér een bevolkingsgroep over één kam te willen scheren, het zijn wel erg volkse mensen á la Hilde, dus het verbaast me niks).
Omdat hem op dát moment bleek dat BB corrupt was (in zijn ogen). Dat ze hadden lopen zoeken naar een naald in een hooiberg en hadden gevonden in die ene zin. Hij denkt natuurlijk ook dat BB tegen uitspraken als 'vol is vol' is en daarom Semih in bescherming nam (nominatie ongedaan gemaakt) en hem en zijn vader hebben genomineerd. In zijn ogen bleek op dat moment dus dat BB inderdaad corrupt is en toen heeft hij dat ook uitgesproken. Ik kan dat nog wel volgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
De argumenten van Arneaux leggen wat mij betreft precies uit waarom.
Eerst was er niets aan het handje, toen werd hij genomineerd en was BB ineens corrupt, please!!!
Nee, die ziekte is ongetwijfeld geen pretje maar ze zeurt zo vaak dat ze niet zonder dr wijn kan. En dan zegt ze later weer dat ze never nooit over de ziekte praat en dat ze wel pijn heeft maar dat nooit zegt, wat ook niet zo is. Je weet als je in het huis gaat dat er ook weken zijn dat er geen wijn is.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
je bedoelt: erg als iemand een ziekte heeft, zolang ze mij er maar niets van laat merken?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:16 schreef LeonII het volgende:
Sabrina denkt dat het leven van E10 gewoon normaal is als hij er nu uit zou gaan, yeah right
Niet mee eens. Zij waren ervan overtuigd dat ze niets fout hadden gedaan (even in het midden gelaten of dat terecht is of niet, maar daar gaat het niet om). De eerste corrupte actie zal in hun ogen zijn geweest dat ze een nominatie werd aangenaaid en Semih eraf werd gehaald. Vandaar dat ze op dat moment begonnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een lofzang houden? Lees mn argumenten nog eens, hij vindt BB pas corupt als hij 'genaaid' wordt. Toen Semih zijn sanctie kreeg, of Marlies, kwam er van hem geen woord. Het is gewoon ontzettend hypocriet.
Het is simpel. Als BB Etiënne nou express had willen zieken hadden ze alle beelden laten zien. Ook die waarin hij zegt Semih door de kop te willen schieten, Egbert een ouwe zak is die zn mond moet houden én laten ze dat coooonsante geslijm en gehang bij Sabrina zien.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hem op dát moment bleek dat BB corrupt was (in zijn ogen). Dat ze hadden lopen zoeken naar een naald in een hooiberg en hadden gevonden in die ene zin. Hij denkt natuurlijk ook dat BB tegen uitspraken als 'vol is vol' is en daarom Semih in bescherming nam (nominatie ongedaan gemaakt) en hem en zijn vader hebben genomineerd. In zijn ogen bleek op dat moment dus dat BB inderdaad corrupt is en toen heeft hij dat ook uitgesproken. Ik kan dat nog wel volgen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zij waren ervan overtuigd dat ze niets fout hadden gedaan (even in het midden gelaten of dat terecht is of niet, maar daar gaat het niet om). De eerste corrupte actie zal in hun ogen zijn geweest dat ze een nominatie werd aangenaaid en Semih eraf werd gehaald. Vandaar dat ze op dat moment begonnen.
Het gaat om heel de quote, zeker het laatste stuk is belangrijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een lofzang houden? Lees mn argumenten nog eens, hij vindt BB pas corupt als hij 'genaaid' wordt. Toen Semih zijn sanctie kreeg, of Marlies, kwam er van hem geen woord. Het is gewoon ontzettend hypocriet en het maakt niet uit wie zo had gereageerd, het gaat om de reactie ansich die niet klopt. Dat Etiënne nou net die uitspraak doet zal natuurlijk als katalysator gewerkt hebben.
Het zal me niet verbazen als dat ook nog wel een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is simpel. Als BB Etiënne nou express had willen zieken hadden ze alle beelden laten zien. Ook die waarin hij zegt Semih door de kop te willen schieten, Egbert een ouwe zak is die zn mond moet houden én laten ze dat coooonsante geslijm en gehang bij Sabrina zien.
Nope. Want hij zei ook dat hij voordat hij met BB meedeed (het gewoon op tv volgde) al vond dat BB corrupt was. Sterker nog, er waren, volgens hem, al 2 voorvallen (die hij en zijn vader meemaakte voordat het programma echt begon) die zijn vermoedens bevestigde. Maar daar had hij eerder (voor zover ik het live heb kunnen volgen) geen uitspraken over gedaan. Nee, dat doet hij pas als hij zelf genomineerd word. Hypocriet dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hem op dát moment bleek dat BB corrupt was (in zijn ogen). Dat ze hadden lopen zoeken naar een naald in een hooiberg en hadden gevonden in die ene zin. Hij denkt natuurlijk ook dat BB tegen uitspraken als 'vol is vol' is en daarom Semih in bescherming nam (nominatie ongedaan gemaakt) en hem en zijn vader hebben genomineerd. In zijn ogen bleek op dat moment dus dat BB inderdaad corrupt is en toen heeft hij dat ook uitgesproken. Ik kan dat nog wel volgen.
en wat is daar corrupt aan?? Ga eerst eens de definitie van corrupt opzoekenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zij waren ervan overtuigd dat ze niets fout hadden gedaan (even in het midden gelaten of dat terecht is of niet, maar daar gaat het niet om). De eerste corrupte actie zal in hun ogen zijn geweest dat ze een nominatie werd aangenaaid en Semih eraf werd gehaald. Vandaar dat ze op dat moment begonnen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als dat ook nog wel een keer gaat gebeuren.
Ik zou niet tegen het plan stemmen dat alsnog te doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is simpel. Als BB Etiënne nou express had willen zieken hadden ze alle beelden laten zien. Ook die waarin hij zegt Semih door de kop te willen schieten, Egbert een ouwe zak is die zn mond moet houden én laten ze dat coooonsante geslijm en gehang bij Sabrina zien.
We blijven ook hierover van mening verschillen. Ik vind het begrijpelijk dat ze op DAT moment vonden dat hun vermoedens waarheid bleken te zijn en dus ook begonnen te klagen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om heel de quote, zeker het laatste stuk is belangrijk.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef arneaux het volgende:
[..]. Moeten ze dan dingen express niet laten zien? Kulargument.
Je draagt feitelijk aan dat het de eigen schuld is van Semih en Marlies dat ze genonimeerd werden. Wat is daarin het verschil met Etiënne die ook een regel overtreed?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We blijven ook hierover van mening verschillen. Ik vind het begrijpelijk dat ze op DAT moment vonden dat hun vermoedens waarheid bleken te zijn en dus ook begonnen te klagen.
Zoals ik al zei was de nominatie van Semih willekeur, dus kan geen corrupte actie zijn, en de nominatie van Marlies in feite een duidelijke blunder. Zo zien wij hun 'dus mijn nummer twee was de klos' ook, maar zij blijkbaar niet.
nou allemaal in een keer nemenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
pilletjes voor hillie zeker
Drank voor Hilde?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef golfer het volgende:
Inderdaad medicijnen voor Hilde.
Precies. Marlies' nominatie was dubieus.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je draagt feitelijk aan dat het de eigen schuld is van Semih en Marlies dat ze genonimeerd werden. Wat is daarin het verschil met Etiënne die ook een regel overtreed?
Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je draagt feitelijk aan dat het de eigen schuld is van Semih en Marlies dat ze genonimeerd werden. Wat is daarin het verschil met Etiënne die ook een regel overtreed?
Dat vind ik ook zo flauwquote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.
En om heel eerlijk te zeggen denk ik dat zelf ook. Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten. Maar dat zijn speculaties. Het meest opvallende is voor mij dat ze niet alleen Etienne en Marcel genomineerd hebben voor straf, maar dat ze ook Semih en Marlies eraf hebben gehaald. Eigenlijk een belachelijke zaak omdat ze in eerste instantie niet Semih en Marlies mochten nomineren omdat ze genomineerd staan... en nu staan ze opeens niet meer genomineerd, terwijl Semih anders een stuk of 8 stemmen had gehad.
Ik denk wel dat de zwaarte van de sanctie wat zegt over hoe BB tegenover beide heren staat.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies. Marlies' nominatie was dubieus.
Marcel en Etienne overtraden de regels. Dan krijg je een zware sanctie . Punt. Geen corruptie of gejank. De regels waren duidelijk vwb het DBK geheim...
Game On![]()
Prima actie, toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.
En om heel eerlijk te zeggen denk ik dat zelf ook. Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten. Maar dat zijn speculaties. Het meest opvallende is voor mij dat ze niet alleen Etienne en Marcel genomineerd hebben voor straf, maar dat ze ook Semih en Marlies eraf hebben gehaald. Eigenlijk een belachelijke zaak omdat ze in eerste instantie niet Semih en Marlies mochten nomineren omdat ze genomineerd staan... en nu staan ze opeens niet meer genomineerd, terwijl Semih anders een stuk of 8 stemmen had gehad.
Ze hebben Semih zélf op de bank gezet dus het lijkt me stug dat ze 'm er weer af willen halen. Scan het spijt me zeer maar de discussie ga ik niet verder met je aan. Ik wil alleen zeggen dat veel mensen zich kunnen vinden mijn argumenten en wat minder mensen in die van jou. No offence, maar t zegt wel wat.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten.
Dat wel ja. Ik vond het een prima actiequote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zie het maar als een geschenk uit de hemel.
Met mayo én een frikandel voor mij graag.quote:
Heeft ook met de grootte van de groep en de tafellengte te maken imho...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Day het volgende:
[..]
Met mayo én een frikandel voor mij graag.
OT: toch is het raar dat deze groep vanaf dag 1 ongeveer niet samen eet. Dat was bij BB5 tot het einde wel zo.
Semih kan vrij goed koken maar blijkbaar is er in het begin al iets mis gegaan met een van de door hem bereidde maaltijden want de andere groep wou al snel niet meer dat hij in de keuken ging staanquote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Day het volgende:
[..]
OT: toch is het raar dat deze groep vanaf dag 1 ongeveer niet samen eet. Dat was bij BB5 tot het einde wel zo.
Volgens mij volg je de zaken niet helemaal goed. Net als dat je net stellig riep dat fokkers BB niets corrupt, maar saai vinden.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze hebben Semih zélf op de bank gezet dus het lijkt me stug dat ze 'm er weer af willen halen. Scan het spijt me zeer maar de discussie ga ik niet verder met je aan. Ik wil alleen zeggen dat veel mensen zich kunnen vinden mijn argumenten en wat minder mensen in die van jou. No offence, maar t zegt wel wat.
En nu ga ik friet halen.
Is ook vrij simpel. Toen paste iedereen aan één tafel. Nu dus niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Day het volgende:
[..]
Alle bewoners doen opeens aardiger tegenelkaar ze hebben slijmmodus onquote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Day het volgende:
Zullen we de discussie nu even stoppen, mensen?
Er wordt dus anders tegen aangekeken, is nu uitgebreid besproken (maakt het ook leuker om te volgen allemaal), maar nu even weer een ander onderwerp.
Zo zie ik dat Janine nu bij de andere groep gaat zitten eten, ze was vandaag ook super aardig tegen Semih. Gaat de samenstelling van de groepjes veranderen?
Ik heb ook vaak het idee dat BB hier met de COS meeleest. Op het moment dat de "Vol is vol" discussie liep. Verscheen op de site van BB dat er "sterke" standpunten door Hilde en Etienne werden geuit over allochtonen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik vond het een prima actie
OKquote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Day het volgende:
Zullen we de discussie nu even stoppen, mensen?
Er wordt dus anders tegen aangekeken, is nu uitgebreid besproken (maakt het ook leuker om te volgen allemaal), maar nu even weer een ander onderwerp.
Zo zie ik dat Janine nu bij de andere groep gaat zitten eten, ze was vandaag ook super aardig tegen Semih. Gaat de samenstelling van de groepjes veranderen?
VInd ik niet. Zo nu en dan een discussie over de bewoners, moet kunnen wat mij betreft. Zeker als er op de streams niet echt iets gebeurt.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
*kuch* horen dit soort discussies niet in SC ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:45 schreef Day het volgende:
[..]
VInd ik niet. Zo nu en dan een discussie over de bewoners, moet kunnen wat mij betreft. Zeker als er op de streams niet echt iets gebeurt.
Maar ik hoor wel in het FB-topic als men het daar niet mee eens is.![]()
Beter nog: In "Voer voor psychologen "quote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
*kuch* horen dit soort discussies niet in SC ?
Nouja iedereen blijf wel heel lang mekkeren over dat nominatie gedoe dat hoort toch in SC en niet in COS . Ik kreeg laatst ook straf omdat ik zwaaide hier dusquote:Op woensdag 6 september 2006 17:45 schreef Day het volgende:
[..]
VInd ik niet. Zo nu en dan een discussie over de bewoners, moet kunnen wat mij betreft. Zeker als er op de streams niet echt iets gebeurt.
Maar ik hoor wel in het FB-topic als men het daar niet mee eens is.![]()
Oudste zoon, Jamie.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Egbert jarig?
Ik heb de discussie dan ook beëindigd.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouja iedereen blijf wel heel lang mekkeren over dat nominatie gedoe dat hoort toch in SC en niet in COS . Ik kreeg laatst ook straf omdat ik zwaaide hier dus
Ein-de-lijk een modje die t snapt. Jij mag blijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb de discussie dan ook beëindigd.
En discussiëren over de bewoners vind ik wat anders dan zwaaien.
Verdere opmerkingen graag in het FB-topic!
Flugel is altijd nogal snel in ontopic roepen enzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:57 schreef mazaru het volgende:
Nou snap ik het helemaal niet meer.
Flugel heeft posts van mij verwijderd die over de bewoners ging, maar omdat het niet over de streams ging zijn ze compleet verwijderd.
![]()
En nu doe ik het! Gewoon weer COS-en nu en commentaar op het modden in FB.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Flugel is altijd nogal snel in ontopic roepen enzo.
Stiefmoeder he. Stiefmoeder.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
Semih gaat toch door over een verhaal over de moder van Micheline, Micheline vindt dat niet echt leuk....
Oh, thanks !quote:
Meid !quote:Op woensdag 6 september 2006 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert rookt voor vandaag zijn laatste sigaretten op !
Zie Stanford prison experimentquote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef Ifa het volgende:
[..]
het akelige aan dat exp. is eigenlijk dat het laat zien dat je voor kampbeulen geen sadisten nodig hebt, maar doodgewone mensen, jij en ik dus.
En heeft dus tot de nieuwe boodschappen komen geen sigaretten meer.quote:
Was dat vergelijkbaar ? Hai Roeland!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zie Stanford prison experiment
Je kunt best meedoen aan iets wat je corrupt vindt, Etienne doet dit voor de roemquote:Op woensdag 6 september 2006 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Maar dit staat wat mij betreft toch los van E10's corruptie-uitbarsting. Je doet niet mee aan iets wat je corrupt vindt, zeker zulke 'stoere' mannetjes als pa + zoon niet.
Sterk betekent goede argumenten, ze bedoelde meer spraakmakende argumenten...snapwel dat ze het veranderd hebben...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat BB hier met de COS meeleest. Op het moment dat de "Vol is vol" discussie liep. Verscheen op de site van BB dat er "sterke" standpunten door Hilde en Etienne werden geuit over allochtonen.
Ik heb toen smalend geuit dat we politiek advies kregen van een C-omroep.
De dag daarna werd het woord "sterke" vervangen door "stevige".
BB greep idd de overtreding van de heren aan om Semih een tweede kans te geven en het "Vol is vol" en "kogel door de kop te schieten" af te straffen. Maar dat niet openlijk kon uiten. Dus toen maar op deze manier....
Laten we dat in het voer voor psychologen-topic doen of in de topics van de bewoners zelf.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Roel wat vind je van deze bewoners !?
Ben wel nieuwsgierig hoe het allemaal gaat lopen....maar merk dat ik er maar weinig van volg...Streams kan ik niet volgen....gaat te langzaam...de info die je krijgt...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Roel wat vind je van deze bewoners !?
Roel, door een mod is deze discussie al beëindigd... We kunnen beter hier doorgaan:quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind het een zoute aktie van bb (E10 en Mracel) ze bemoeien zich veel te veel met het spel...helemaal door Mrlies en Semmih eraf te halen....sankties moet iets anders inhouden....geld ofzo
okay laters...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we dat in het voer voor psychologen-topic doen of in de topics van de bewoners zelf.![]()
Ja maar daar is Roel nietquote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we dat in het voer voor psychologen-topic doen of in de topics van de bewoners zelf.![]()
Ik vind de sanctie wel gepast. Wel opvallend inderdaad dat Marlies en Semih nu niet meer zijn genomineerd. Maar ik ben er wel blij mee, dat Semih van de bank is, Marlies had wel op de bank mogen blijven. Nu hopen dat Etjen eruit gaat. Of Hilde.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind het een zoute aktie van bb (E10 en Mracel) ze bemoeien zich veel te veel met het spel...helemaal door Mrlies en Semmih eraf te halen....sankties moet iets anders inhouden....geld ofzo
Big-Brother heeft zich altijd bemoeid met het spel maar ik vind dat het nomineren door bewoners moet worden gedaan en niet door BB. Desondanks vind ik het wel leuk wat er gebeurt is.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef roeland303 het volgende:
Is een beetje jammer als je nu pas inschakelt, dat je dan niet ook ff je zegje kunt doen in het topic waar het speelt, speelde dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Roel, door een mod is deze discussie al beëindigd... We kunnen beter hier doorgaan:
Voer voor psychologen #1
See you there..
Tja, je kunt niet altijd geluk hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is een beetje jammer als je nu pas inschakelt, dat je dan niet ook ff je zegje kunt doen in het topic waar het speelt, speelde dus.
Een kutaccent.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat voor accent heeft Marcia eigenlijk ?
Ja daar doet BB ze een plezier mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef n1ek het volgende:
Anders laten ze die bewoners voetbal kijken vanavond, hebben ze iets te doen.
Hoort dat nou niet in SC?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef natronic het volgende:
Egbert is een lul, Egbert is een lul, Egbert, Egbert, Egbert is een lul,
die ligt al 2 uur te slapenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef natronic het volgende:
Waar is Tijn gebleven?
Gisteren gingen ze ook al zo vroeg..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:32 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet nu allemaal allemaal al slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |