abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 17:27:01 #201
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41554683
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
pilletjes voor hillie zeker
nou allemaal in een keer nemen
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_41554731
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef golfer het volgende:
Inderdaad medicijnen voor Hilde.
Drank voor Hilde?
woef
pi_41554777
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:

[..]

Je draagt feitelijk aan dat het de eigen schuld is van Semih en Marlies dat ze genonimeerd werden. Wat is daarin het verschil met Etiënne die ook een regel overtreed?
Precies. Marlies' nominatie was dubieus.

Marcel en Etienne overtraden de regels. Dan krijg je een zware sanctie . Punt. Geen corruptie of gejank. De regels waren duidelijk vwb het DBK geheim...

Game On
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 6 september 2006 @ 17:30:51 #204
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_41554795
Ik geloof geen bal van al die ziektes van Hilde
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 6 september 2006 @ 17:31:11 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41554802
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:

[..]

Je draagt feitelijk aan dat het de eigen schuld is van Semih en Marlies dat ze genonimeerd werden. Wat is daarin het verschil met Etiënne die ook een regel overtreed?
Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.

En om heel eerlijk te zeggen denk ik dat zelf ook. Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten. Maar dat zijn speculaties. Het meest opvallende is voor mij dat ze niet alleen Etienne en Marcel genomineerd hebben voor straf, maar dat ze ook Semih en Marlies eraf hebben gehaald. Eigenlijk een belachelijke zaak omdat ze in eerste instantie niet Semih en Marlies mochten nomineren omdat ze genomineerd staan... en nu staan ze opeens niet meer genomineerd , terwijl Semih anders een stuk of 8 stemmen had gehad.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 september 2006 @ 17:32:24 #206
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_41554839
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.

En om heel eerlijk te zeggen denk ik dat zelf ook. Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten. Maar dat zijn speculaties. Het meest opvallende is voor mij dat ze niet alleen Etienne en Marcel genomineerd hebben voor straf, maar dat ze ook Semih en Marlies eraf hebben gehaald. Eigenlijk een belachelijke zaak omdat ze in eerste instantie niet Semih en Marlies mochten nomineren omdat ze genomineerd staan... en nu staan ze opeens niet meer genomineerd , terwijl Semih anders een stuk of 8 stemmen had gehad.
Dat vind ik ook zo flauw nu kon niemand Semih nomineren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 6 september 2006 @ 17:32:26 #207
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_41554840
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Precies. Marlies' nominatie was dubieus.

Marcel en Etienne overtraden de regels. Dan krijg je een zware sanctie . Punt. Geen corruptie of gejank. De regels waren duidelijk vwb het DBK geheim...

Game On
Ik denk wel dat de zwaarte van de sanctie wat zegt over hoe BB tegenover beide heren staat.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_41554890
Alleen wist BB niet dat Marcel en E10 daarna nog ff die regels zouden overtreden dus.... (na de nominaties waar dus niet op Semih gestemd kon worden)
Aan die discussie komt nooit een eind dus ist beter om ff weer ontopic te gaan
  woensdag 6 september 2006 @ 17:34:59 #209
58921 Day
You can fly!
pi_41554907
quote:

[..]

Prima actie, toch?
Zo worden pa en zoon gepakt voor hun racistische gestook tegen Semih én het overtreden van een BB-regel! Twee vliegen in 1 klap dus, wat mij betreft.

Maar dit staat wat mij betreft toch los van E10's corruptie-uitbarsting. Je doet niet mee aan iets wat je corrupt vindt, zeker zulke 'stoere' mannetjes als pa + zoon niet.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 6 september 2006 @ 17:35:06 #210
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41554910
quote:

[..]

Ze hebben Semih zélf op de bank gezet dus het lijkt me stug dat ze 'm er weer af willen halen. Scan het spijt me zeer maar de discussie ga ik niet verder met je aan. Ik wil alleen zeggen dat veel mensen zich kunnen vinden mijn argumenten en wat minder mensen in die van jou. No offence, maar t zegt wel wat.

En nu ga ik friet halen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41554929
quote:

[..]

Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten.
Zie het maar als een geschenk uit de hemel.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  woensdag 6 september 2006 @ 17:36:02 #212
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_41554944
hollandse kost

Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:36:25 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41554962
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Zie het maar als een geschenk uit de hemel.
Dat wel ja. Ik vond het een prima actie
  woensdag 6 september 2006 @ 17:37:29 #214
58921 Day
You can fly!
pi_41555001
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:

[..]
En nu ga ik friet halen.
Met mayo én een frikandel voor mij graag.

OT: toch is het raar dat deze groep vanaf dag 1 ongeveer niet samen eet. Dat was bij BB5 tot het einde wel zo.
I am gonna shine
pi_41555029
woef
  woensdag 6 september 2006 @ 17:38:33 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41555035
Er is onvoldoende ruimte aan de lange tafel voor de hele groep, dus de kampers eten apart aan de ronde tafel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41555036
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Day het volgende:

[..]

OT: toch is het raar dat deze groep vanaf dag 1 ongeveer niet samen eet. Dat was bij BB5 tot het einde wel zo.
Heeft ook met de grootte van de groep en de tafellengte te maken imho...
pi_41555054
quote:

[..]

Semih kan vrij goed koken maar blijkbaar is er in het begin al iets mis gegaan met een van de door hem bereidde maaltijden want de andere groep wou al snel niet meer dat hij in de keuken ging staan
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 6 september 2006 @ 17:39:09 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41555058
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ze hebben Semih zélf op de bank gezet dus het lijkt me stug dat ze 'm er weer af willen halen. Scan het spijt me zeer maar de discussie ga ik niet verder met je aan. Ik wil alleen zeggen dat veel mensen zich kunnen vinden mijn argumenten en wat minder mensen in die van jou. No offence, maar t zegt wel wat.

En nu ga ik friet halen.
Volgens mij volg je de zaken niet helemaal goed. Net als dat je net stellig riep dat fokkers BB niets corrupt, maar saai vinden.
De derde persoon in de dbk zou worden genomineerd. Dat stond vast. Dus ze wisten nooit dat dat Semih zou zijn. Dus BB heeft Semih niet zelf op de bank gezet. Dat was het 'lot' zegmaar. Jij verdraait vanalles en hebt dat zelf niet eens in de gaten. Maar geeft verder niet. Ik vraag me ook af waar jij de illusie vandaan haalt dat veel mensen zich in jouw argumenten kunnen vinden trouwens. Haal anders die haat tegen Etienne en Marcel eens uit je hoofd en bekijk mijn argumenten dan nog eens goed.

En verder ga ik de discussie ook niet meer aan.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:40:04 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41555085
quote:

[..]

Is ook vrij simpel. Toen paste iedereen aan één tafel. Nu dus niet.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 september 2006 @ 17:40:07 #221
80791 crew  Paul
pi_41555086
*kuch* horen dit soort discussies niet in SC ?
pi_41555093
woef
  woensdag 6 september 2006 @ 17:42:10 #223
58921 Day
You can fly!
pi_41555147
Zullen we de discussie nu even stoppen, mensen?
Er wordt dus anders tegen aangekeken, is nu uitgebreid besproken (maakt het ook leuker om te volgen allemaal), maar nu even weer een ander onderwerp.

Zo zie ik dat Janine nu bij de andere groep gaat zitten eten, ze was vandaag ook super aardig tegen Semih. Gaat de samenstelling van de groepjes veranderen?
I am gonna shine
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 september 2006 @ 17:43:01 #224
80791 crew  Paul
pi_41555173
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Day het volgende:
Zullen we de discussie nu even stoppen, mensen?
Er wordt dus anders tegen aangekeken, is nu uitgebreid besproken (maakt het ook leuker om te volgen allemaal), maar nu even weer een ander onderwerp.

Zo zie ik dat Janine nu bij de andere groep gaat zitten eten, ze was vandaag ook super aardig tegen Semih. Gaat de samenstelling van de groepjes veranderen?
Alle bewoners doen opeens aardiger tegenelkaar ze hebben slijmmodus on
pi_41555221
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat wel ja. Ik vond het een prima actie
Ik heb ook vaak het idee dat BB hier met de COS meeleest. Op het moment dat de "Vol is vol" discussie liep. Verscheen op de site van BB dat er "sterke" standpunten door Hilde en Etienne werden geuit over allochtonen.

Ik heb toen smalend geuit dat we politiek advies kregen van een C-omroep.

De dag daarna werd het woord "sterke" vervangen door "stevige".

BB greep idd de overtreding van de heren aan om Semih een tweede kans te geven en het "Vol is vol" en "kogel door de kop te schieten" af te straffen. Maar dat niet openlijk kon uiten. Dus toen maar op deze manier....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')