nou allemaal in een keer nemenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
pilletjes voor hillie zeker
Drank voor Hilde?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef golfer het volgende:
Inderdaad medicijnen voor Hilde.
Precies. Marlies' nominatie was dubieus.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je draagt feitelijk aan dat het de eigen schuld is van Semih en Marlies dat ze genonimeerd werden. Wat is daarin het verschil met Etiënne die ook een regel overtreed?
Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je draagt feitelijk aan dat het de eigen schuld is van Semih en Marlies dat ze genonimeerd werden. Wat is daarin het verschil met Etiënne die ook een regel overtreed?
Dat vind ik ook zo flauwquote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.
En om heel eerlijk te zeggen denk ik dat zelf ook. Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten. Maar dat zijn speculaties. Het meest opvallende is voor mij dat ze niet alleen Etienne en Marcel genomineerd hebben voor straf, maar dat ze ook Semih en Marlies eraf hebben gehaald. Eigenlijk een belachelijke zaak omdat ze in eerste instantie niet Semih en Marlies mochten nomineren omdat ze genomineerd staan... en nu staan ze opeens niet meer genomineerd, terwijl Semih anders een stuk of 8 stemmen had gehad.
Ik denk wel dat de zwaarte van de sanctie wat zegt over hoe BB tegenover beide heren staat.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies. Marlies' nominatie was dubieus.
Marcel en Etienne overtraden de regels. Dan krijg je een zware sanctie . Punt. Geen corruptie of gejank. De regels waren duidelijk vwb het DBK geheim...
Game On![]()
Prima actie, toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat wij vinden van de actie van Etienne en Marcel. Het gaat erom dat ZIJ duidelijk vonden dat ze helemaal niets verkeerd hadden gedaan en daaruit concludeerden dat het een corrupt zaakje is.
En om heel eerlijk te zeggen denk ik dat zelf ook. Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten. Maar dat zijn speculaties. Het meest opvallende is voor mij dat ze niet alleen Etienne en Marcel genomineerd hebben voor straf, maar dat ze ook Semih en Marlies eraf hebben gehaald. Eigenlijk een belachelijke zaak omdat ze in eerste instantie niet Semih en Marlies mochten nomineren omdat ze genomineerd staan... en nu staan ze opeens niet meer genomineerd, terwijl Semih anders een stuk of 8 stemmen had gehad.
Ze hebben Semih zélf op de bank gezet dus het lijkt me stug dat ze 'm er weer af willen halen. Scan het spijt me zeer maar de discussie ga ik niet verder met je aan. Ik wil alleen zeggen dat veel mensen zich kunnen vinden mijn argumenten en wat minder mensen in die van jou. No offence, maar t zegt wel wat.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zag BB het als een perfecte kans om Semih te matsen en vader en zoon op de bank te zetten.
Dat wel ja. Ik vond het een prima actiequote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zie het maar als een geschenk uit de hemel.
Met mayo én een frikandel voor mij graag.quote:
Heeft ook met de grootte van de groep en de tafellengte te maken imho...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Day het volgende:
[..]
Met mayo én een frikandel voor mij graag.
OT: toch is het raar dat deze groep vanaf dag 1 ongeveer niet samen eet. Dat was bij BB5 tot het einde wel zo.
Semih kan vrij goed koken maar blijkbaar is er in het begin al iets mis gegaan met een van de door hem bereidde maaltijden want de andere groep wou al snel niet meer dat hij in de keuken ging staanquote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Day het volgende:
[..]
OT: toch is het raar dat deze groep vanaf dag 1 ongeveer niet samen eet. Dat was bij BB5 tot het einde wel zo.
Volgens mij volg je de zaken niet helemaal goed. Net als dat je net stellig riep dat fokkers BB niets corrupt, maar saai vinden.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze hebben Semih zélf op de bank gezet dus het lijkt me stug dat ze 'm er weer af willen halen. Scan het spijt me zeer maar de discussie ga ik niet verder met je aan. Ik wil alleen zeggen dat veel mensen zich kunnen vinden mijn argumenten en wat minder mensen in die van jou. No offence, maar t zegt wel wat.
En nu ga ik friet halen.
Is ook vrij simpel. Toen paste iedereen aan één tafel. Nu dus niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Day het volgende:
[..]
Alle bewoners doen opeens aardiger tegenelkaar ze hebben slijmmodus onquote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Day het volgende:
Zullen we de discussie nu even stoppen, mensen?
Er wordt dus anders tegen aangekeken, is nu uitgebreid besproken (maakt het ook leuker om te volgen allemaal), maar nu even weer een ander onderwerp.
Zo zie ik dat Janine nu bij de andere groep gaat zitten eten, ze was vandaag ook super aardig tegen Semih. Gaat de samenstelling van de groepjes veranderen?
Ik heb ook vaak het idee dat BB hier met de COS meeleest. Op het moment dat de "Vol is vol" discussie liep. Verscheen op de site van BB dat er "sterke" standpunten door Hilde en Etienne werden geuit over allochtonen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik vond het een prima actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |