Ja idd, vorig jaar vond ik het toch beter, ook omdat je dan meer apart in groepjes kan zitten (aangezien de tuin toch altijd open is), alleen de jacuzzi vond ik een nadeel ivm het geluidquote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er zo allemaal wel heel erg kunstmatig uit; met z'n allen tegelijk een uurtje geforceerd in de tuin zitten.
Etienne zei een uurtje ofzo geleden nog dat hij nog liever helemaal geen tuin had dan dit gezeik met 2 keer een uurtje.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er zo allemaal wel heel erg kunstmatig uit; met z'n allen tegelijk een uurtje geforceerd in de tuin zitten.
Zou best weleens een opdracht in de tuin kunnen zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed dat de "weekopdracht" er aan staat te komen.
Hier heb je de foto in ieder gevalquote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef wolferl het volgende:
Jeeej ik mag weer posten.
ontopic:
Hoor ik dat goed, is er kaarsvet over de plasma tv gegaan?
Hoe zit dit, wie kan me inlichten.
Zou wel leuk zijn dit keer echt een weekopdracht, waar ze een deel van de week mee bezig zijn........ lekker heel de nacht op de loopband proberen in 3 dagen met zijn allen de provincie zuid holland rond te lopen ofzowwwwwwwww (lekker origineelquote:Op woensdag 6 september 2006 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou best weleens een opdracht in de tuin kunnen zijn![]()
Volgens mij is het nog altijd zo dat er in principe niemand uitgaat die niet door het publiek is weggestemd. (uitzonderingen als vrijwillige exit en een grove overtreding daargelaten). Zou ook te gek zijn, aangezien het toch om heel veel geld gaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef frankium het volgende:
weekopdracht: "wie het laatst in het water ligt mag iemand het huis uit sturen." lijkt me een leuke...
Een foto zegt meer dan duizend woorden, dus jouw foto's zijn altijd een leuke aanvulling.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. Beetje veel foto's zo. Ik zal even kalm aan doen
Ze ligt er 'hoerig' bij, alsof ze wil zeggen: ''Voor tien euro mag je erop''.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef J-net het volgende:
Als hilde op haar zij ligt en half haar hoofd scheef houdt, gaat dat vet naar beneden zakken,,,,, dan ben ik bang dat dat hoofd omvalt
Je zet hoog inquote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze ligt er 'hoerig' bij, alsof ze wil zeggen: ''Voor tien euro mag je erop''.
je bedoelt: erg als iemand een ziekte heeft, zolang ze mij er maar niets van laat merken?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:36 schreef n1ek het volgende:
Heel triest als iemand zn ziekte bij alles als excuus gebruikt. Zonder wijn en shag ow wat is ze zielig. Het zal vast een erge ziekte zijn en pijn doen maar ga dan niet in dat Huis zitten.
maandag gaat E10 eruit.. dan staat HEM pas wat te wachtenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:39 schreef LeonII het volgende:
Overmorgen komt Barry terug begrijp ik, die staat wat te wachten.
wordt er gesext in het huis?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:32 schreef scanman01 het volgende:
Marlies en Marcia gaan ook even 'fisten'
Zou je echt denken dat hij eruit word gestemd? Volgens mij hebben ze in de uitzendingen niet echt iets schokkends over 'm laten zien of wel?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef natronic het volgende:
[..]
maandag gaat E10 eruit.. dan staat HEM pas wat te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |