Meid !quote:Op woensdag 6 september 2006 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert rookt voor vandaag zijn laatste sigaretten op !
Zie Stanford prison experimentquote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef Ifa het volgende:
[..]
het akelige aan dat exp. is eigenlijk dat het laat zien dat je voor kampbeulen geen sadisten nodig hebt, maar doodgewone mensen, jij en ik dus.
En heeft dus tot de nieuwe boodschappen komen geen sigaretten meer.quote:
Was dat vergelijkbaar ? Hai Roeland!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zie Stanford prison experiment
Je kunt best meedoen aan iets wat je corrupt vindt, Etienne doet dit voor de roemquote:Op woensdag 6 september 2006 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Maar dit staat wat mij betreft toch los van E10's corruptie-uitbarsting. Je doet niet mee aan iets wat je corrupt vindt, zeker zulke 'stoere' mannetjes als pa + zoon niet.
Sterk betekent goede argumenten, ze bedoelde meer spraakmakende argumenten...snapwel dat ze het veranderd hebben...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat BB hier met de COS meeleest. Op het moment dat de "Vol is vol" discussie liep. Verscheen op de site van BB dat er "sterke" standpunten door Hilde en Etienne werden geuit over allochtonen.
Ik heb toen smalend geuit dat we politiek advies kregen van een C-omroep.
De dag daarna werd het woord "sterke" vervangen door "stevige".
BB greep idd de overtreding van de heren aan om Semih een tweede kans te geven en het "Vol is vol" en "kogel door de kop te schieten" af te straffen. Maar dat niet openlijk kon uiten. Dus toen maar op deze manier....
Laten we dat in het voer voor psychologen-topic doen of in de topics van de bewoners zelf.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Roel wat vind je van deze bewoners !?
Ben wel nieuwsgierig hoe het allemaal gaat lopen....maar merk dat ik er maar weinig van volg...Streams kan ik niet volgen....gaat te langzaam...de info die je krijgt...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Roel wat vind je van deze bewoners !?
Roel, door een mod is deze discussie al beëindigd... We kunnen beter hier doorgaan:quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind het een zoute aktie van bb (E10 en Mracel) ze bemoeien zich veel te veel met het spel...helemaal door Mrlies en Semmih eraf te halen....sankties moet iets anders inhouden....geld ofzo
okay laters...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we dat in het voer voor psychologen-topic doen of in de topics van de bewoners zelf.![]()
Ja maar daar is Roel nietquote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we dat in het voer voor psychologen-topic doen of in de topics van de bewoners zelf.![]()
Ik vind de sanctie wel gepast. Wel opvallend inderdaad dat Marlies en Semih nu niet meer zijn genomineerd. Maar ik ben er wel blij mee, dat Semih van de bank is, Marlies had wel op de bank mogen blijven. Nu hopen dat Etjen eruit gaat. Of Hilde.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind het een zoute aktie van bb (E10 en Mracel) ze bemoeien zich veel te veel met het spel...helemaal door Mrlies en Semmih eraf te halen....sankties moet iets anders inhouden....geld ofzo
Big-Brother heeft zich altijd bemoeid met het spel maar ik vind dat het nomineren door bewoners moet worden gedaan en niet door BB. Desondanks vind ik het wel leuk wat er gebeurt is.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef roeland303 het volgende:
Is een beetje jammer als je nu pas inschakelt, dat je dan niet ook ff je zegje kunt doen in het topic waar het speelt, speelde dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Roel, door een mod is deze discussie al beëindigd... We kunnen beter hier doorgaan:
Voer voor psychologen #1
See you there..
Tja, je kunt niet altijd geluk hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is een beetje jammer als je nu pas inschakelt, dat je dan niet ook ff je zegje kunt doen in het topic waar het speelt, speelde dus.
Een kutaccent.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat voor accent heeft Marcia eigenlijk ?
Ja daar doet BB ze een plezier mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef n1ek het volgende:
Anders laten ze die bewoners voetbal kijken vanavond, hebben ze iets te doen.
Hoort dat nou niet in SC?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef natronic het volgende:
Egbert is een lul, Egbert is een lul, Egbert, Egbert, Egbert is een lul,
die ligt al 2 uur te slapenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef natronic het volgende:
Waar is Tijn gebleven?
Gisteren gingen ze ook al zo vroeg..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:32 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet nu allemaal allemaal al slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |