quote:
Leen je gewoon even een scc van iemand ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben wel lid van de supportersvereniging, ik heb alleen geen clubcards. Mag ik nu wel mee naar Bulgarije of niet?
Naar Bulgarije kan je altijd, als je je paspoort maar bij hebtquote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben wel lid van de supportersvereniging, ik heb alleen geen clubcards. Mag ik nu wel mee naar Bulgarije of niet?
Ja. Al zal je misschien op de zwarte markt 5e moeten betalen voor je kaartjequote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Da's bijna een stijging van 100%quote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Al zal je misschien op de zwarte markt 5e moeten betalen voor je kaartje![]()
Zaterdag gestart.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:09 schreef Maikalo het volgende:
En is de verkoop ook al gestart van de return in Rotterdam?
Is er een georganiseerde busreis? Of een vliegtiket of auto?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef BunnyHunter het volgende:
ook maar ff tvp'en
en 3 eu is natuurlijk niets, ieman dal uitgerekent wat de reis kost?
Ligt eraan hoe je gaat hequote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef BunnyHunter het volgende:
ook maar ff tvp'en
en 3 eu is natuurlijk niets, ieman dal uitgerekent wat de reis kost?
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:42 schreef Maikalo het volgende:
Als je met de auto gaat ben je rond de 20 uur onderweg schat ik. Budapest is rond de 15 uur aan te rijden. Maar ik denk dat de meeste een vlucht nemen. Als je rijdt dan ben je alleen je benzinekosten kwijt. Maar meestal is vliegen toch goedkoper. Heb net bij SkyEurope gekeken, en je kan volgens mij van Schiphol naar Bratislava, en van Bratislava naar Sofia vliegen.
Niet dat ik van plan ben/was om te gaan hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 13:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef Zjakkie het volgende:
Voor 530 euro heb je al een vlucht met de Lufthanse, zie www.vliegtickets.nl
-edit- moeilijk lezen -...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.
Gewoon via de club. Of anders familie ofzoquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
Weet iemand hoe je in contact kunt komen met oud-Feyenoord spelers die in het buitenland actief zijn ?
Ik lees vaak verhalen van mensen die naar t buitenland gaan om een speler te bezoeken en dan uitgebreid met hem spreken enzo..
Het lijkt me geweldig om een keer naar Engeland te gaan om naar Dirkie of Robin te gaan kijken..
Iemand hier ervaring mee ??
Ga naar een training van Arsenal of Liverpool, probeer in contact te komen met de spelers. Vraag dan naar hun telefoonnummer, en viola, je contact is erquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
Weet iemand hoe je in contact kunt komen met oud-Feyenoord spelers die in het buitenland actief zijn ?
Ik lees vaak verhalen van mensen die naar t buitenland gaan om een speler te bezoeken en dan uitgebreid met hem spreken enzo..
Het lijkt me geweldig om een keer naar Engeland te gaan om naar Dirkie of Robin te gaan kijken..
Iemand hier ervaring mee ??
Mailen lijkt me handigerquote:Op woensdag 6 september 2006 14:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ga naar een training van Arsenal of Liverpool, probeer in contact te komen met de spelers. Vraag dan naar hun telefoonnummer, en viola, je contact is er![]()
ROBIN, KEREL, HIER FEYENOORD FAN.. MAG IK JE NUMMER OM IN CONTACT MET JE TE KOMEN?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ga naar een training van Arsenal of Liverpool, probeer in contact te komen met de spelers. Vraag dan naar hun telefoonnummer, en viola, je contact is er![]()
Ik gok toch meer op het "val dood" antwoordtquote:Op woensdag 6 september 2006 14:52 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ROBIN, KEREL, HIER FEYENOORD FAN.. MAG IK JE NUMMER OM IN CONTACT MET JE TE KOMEN?
![]()
![]()
Dat is inderdaad aardig aan de prijs, is volgens mij wel een 3 daagse reis, bekende van me heeft ook geboekt, maar die gaat 5 dagen, das goedkoper. Het verblijf daar is wel erg goedkoop.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:
o, slechts 530 euro? kijk nou gaan we wel
Ik ga alleen als we met de waggie kunnen gaan.
kaartje voor sparta gehaald trouwens, heb er zin an, 's kijken wat die neus ervan bakt...
koop een 206 danquote:Op woensdag 6 september 2006 15:54 schreef Maikalo het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het topic hetzelfde nummer heeft als het type van mijn auto![]()
Geeft ook wel aan dat niemand dat daar even corrigeert. De meeste Feyenoordsupporters weten toch wel dat we nooit met 0-3 van Espanyol verloren hebben. Die hebben we namelijk uitgeschakeld. Hij zal wel in de war zijn met Stuttgart wat overigens wel een vrij vervelende avond was als ik er nu aan terugdenkquote:Buijs: ‘Ik zat doordeweeks op de tribune toen Feyenoord thuis met 0-3 werd verslagen door Espanyol.
en bedankt voor het oprakelen ...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:11 schreef chrisgyan het volgende:
Danny zit een beetje mis in zijn eerste interview met de Feyenoord Krant.
[..]
Geeft ook wel aan dat niemand dat daar even corrigeert. De meeste Feyenoordsupporters weten toch wel dat we nooit met 0-3 van Espanyol verloren hebben. Die hebben we namelijk uitgeschakeld. Hij zal wel in de war zijn met Stuttgart wat overigens wel een vrij vervelende avond was als ik er nu aan terugdenk
Ik verdring mijn slechte herinneringen altijd, waardoor ik altijd gelukkig door het leven ga... maar dat is net verpest..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en bedankt voor het oprakelen ...![]()
3-1 uit winnen, een coach die iedereen wel even verteld dat het duitse voetbal zo kut is en dan alsnog eruit vliegen..
nog nooit zo'n vervelende avond meegemaakt
Sta er elk jaar , wil nou wel eens wat meer mensen om me heenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef chrisgyan het volgende:
Om het leed van het oprakelen wat te verzachten.
We stonden wel op de Coolsingel aan het eind van dat seizoen![]()
Hehe ze zijn wakker geworden en hebben het veranderdquote:Op woensdag 6 september 2006 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
......
Kan nog volgens dat reisbureau wat de FSV had opgegeven, +/- 350 euro, van de week nog beperkt aantal stoelen vrij.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.
haha!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Sta er elk jaar , wil nou wel eens wat meer mensen om me heen![]()
bovendien mag je met de meeste huurautos niet naar het oostblokquote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
haha!
Deze bedragen slaan nergens op...
20 uur rijden?! 6 tanks? moet je geluk hebben, 100 euro huur lijkt mee zeer sterk.
20 uur red je nooit van zn levensdagen. de Sloveens grens is al zo'n 12/13 uur. Daarna worden de wegen alleen maar slechter en is er soms niet eens sprake van een snelweg.
Daar hebben die oostblokkers anders helemaal geen problemen meequote:Op woensdag 6 september 2006 19:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
bovendien mag je met de meeste huurautos niet naar het oostblok
Nou, ik heb er een keer 12 uur over gedaan om in Budapest te komen, dus zeg niet dat je Sofia niet redt in 20 uur. Die wegen zijn echt niet zo slecht als je beweert dat ze zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
haha!
20 uur rijden?! 6 tanks? moet je geluk hebben, 100 euro huur lijkt mee zeer sterk.
20 uur red je nooit van zn levensdagen. de Sloveens grens is al zo'n 12/13 uur. Daarna worden de wegen alleen maar slechter en is er soms niet eens sprake van een snelweg.
Jij welquote:Op woensdag 6 september 2006 19:46 schreef Nellid het volgende:
[..]
Daar hebben die oostblokkers anders helemaal geen problemen mee![]()
Ik heb een keer naar Budapest 22 uur in de bus gezeten.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou, ik heb er een keer 12 uur over gedaan om in Budapest te komen, dus zeg niet dat je Sofia niet redt in 20 uur. Die wegen zijn echt niet zo slecht als je beweert dat ze zijn.
Balkan inderdaad niet. Maar via Hongarije kan je toch ook? Is niet de kortste route, maar misschien wel de makkelijkerequote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik heb een keer naar Budapest 22 uur in de bus gezeten.
De korste route naar Bulgarije is door de Balkan als ik me niet vergis..wens je veel plezier. De infrastructuur is daar bij lange na niet wat wij gewend zijn.
Misschien is door Hongarije, Roemenië inderdaad beter aan te rijden dan door de balkan.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Balkan inderdaad niet. Maar via Hongarije kan je toch ook? Is niet de kortste route, maar misschien wel de makkelijkere![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat dat voor een functie isquote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zelfs Sofia thuis gaat me niet lukken waarschijnlijk, begint al om half 8.
Einde kwartaal bij ons, en ik heb net een nieuwe functie gekregen, dus waarschijnlijk kan ik de wedstrijd op m'n werk gaan zitten kijken.....
De schoonmakers moeten wachten tot iedereen vertrokken is hequote:Op woensdag 6 september 2006 20:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat voor een functie is
nope, die fokkers beginnen bij ons altijd al om 18.00 uur met stofzuigen...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De schoonmakers moeten wachten tot iedereen vertrokken is he
Thuiswedstrijd begint trouwens om 19:45
Haha rot op man ik moest door Slovenie heen om in kroatie te komen en Slovenie is een land in opbouw hoor prima normale wegen daarquote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
haha!
zegt de man met een kluivert picture ...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Sparta uit jongens
dat wordt een zware
Idd. Van Persie speelt zich maar mooi verder de rangorde in zo zeg, man wat een topper!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:13 schreef Maikalo het volgende:
De oud-spelers waren weer belangrijk voor Nederland![]()
Dirkie KuytRobin van Persieeeee
![]()
![]()
Vooral zijn persoonlijke ontwikkeling vind ik verrassend, dat ie talent had voor het spelletje was bij Feyenoord al wel duidelijk natuurlijk....quote:Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Van Persie speelt zich maar mooi verder de rangorde in zo zeg, man wat een topper!
Wie had dat gedacht toen hij Feyenoord uitgezet werd? (Of toen Miss Nigeria geld rook?)
Dat idd. Zijn karaktertje was gewoon een recept voor een ah-jammer-net-niet-had-ie-maar-niet-zo'n-stomme-grote-muil-carrière. Gelukkig viel dat kwartje bij hem ookquote:Op donderdag 7 september 2006 09:10 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Vooral zijn persoonlijke ontwikkeling vind ik verrassend, dat ie talent had voor het spelletje was bij Feyenoord al wel duidelijk natuurlijk....
Dat toch met dank aan een toptrainer als Arsene Wenger. En dat v Basten hem het vertrouwen geeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat idd. Zijn karaktertje was gewoon een recept voor een ah-jammer-net-niet-had-ie-maar-niet-zo'n-stomme-grote-muil-carrière. Gelukkig viel dat kwartje bij hem ook
Dat ook. Maar er zijn er op dat niveau met dat soort begeleiding genoeg alsnog het schip ingegaan, als het raspaardje zelf niet meewerkt kom je ook nergens.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat toch met dank aan een toptrainer als Arsene Wenger. En dat v Basten hem het vertrouwen geeft.
inderdaad!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha rot op man ik moest door Slovenie heen om in kroatie te komen en Slovenie is een land in opbouw hoor prima normale wegen daar![]()
Wijt het eerder aan pure arrogantie.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:56 schreef Maikalo het volgende:
Je moet inderdaad wel willen ja. En ik denk dat van Persie toen de juiste keuze heeft gemaakt door naar Arsenal te gaan. Hij lag niet erg goed met Bert van Marwijk, en van Ruud Gullit zou hij ook niet veel hebben geleerd.
Vast wel. Iig voor zijn opleiding toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:56 schreef Maikalo het volgende:
Stel dat van Persie wordt verkocht, krijgt Feyenoord dan nog een paar centen?
volgens mij hebben we gewoon een paar miljoen voor hem ontvangen hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:31 schreef Maikalo het volgende:
Volgens mij is van Persie transfervrij vertrokken, dus ontvangen we alleen geld voor zijn opleiding.
daar kunnen ze in Nederland nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha rot op man ik moest door Slovenie heen om in kroatie te komen en Slovenie is een land in opbouw hoor prima normale wegen daar![]()
Dat meen je toch nietquote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
volgens mij hebben we gewoon een paar miljoen voor hem ontvangen hoor.
En dat hij nu helemaal is opgebloeid, komt omdat hij zijn kracht nu uit de islam haalt![]()
Dus dat wordt Green met Bahia centraal achterinquote:Feyenoord-trainer Erwin Koeman kan de komende weken geen beroep doen op Ron Vlaar. De centrale verdediger blijft last houden van een voetblessure en de medische staf van de Rotterdamse club heeft bepaald dat Vlaar enkele weken aan de kant moet blijven. Vlaar liep de blessure enkele weken geleden op, in een oefenduel met het Engelse Reading.
In de wedstrijd tegen FC Groningen stond Vlaar vervolgens nog wel in de basis, maar de verdediger viel vervolgens opnieuw geblesseerd uit. Om de blessure ditmaal goed te laten herstellen, moet Vlaar een aantal weken rust houden. De jeugdinternational mist hierdoor onder meer het competitieduel met PSV en de UEFA Cup-heenwedstrijd tegen Levski Sofia.
Huh, ik bedoel het serieus hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 07:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zegt de man met een kluivert picture ...![]()
Waarom Saidi eigenlijk niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dus dat wordt Green met Bahia centraal achterin
Die is nog geblesseerd geloof ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Waarom Saidi eigenlijk niet?
ik denk dat wij geen eitjes krijgen dit seizoen..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Huh, ik bedoel het serieus hoor
jij denkt dat het een eitje wordt?
Niks mis mee nee.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Green en Bahia is toch een prima duo?
Hij had nog 1 jaar contract te gaan en we kregen iets van 4mln. Maar ik zie hem niet zo gauw vertrekken daar.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
En dat hij nu helemaal is opgebloeid, komt omdat hij zijn kracht nu uit de islam haalt![]()
Media-offensiefquote:'Feyenoord verdient een veel beter lot'
[ Sportweek (Edwin Struis) ]
In een schoonwasactie probeerde Van den Herik de schuld elders te leggen door te verklaren dat hij sinds de aanstelling van Bert van Marwijk zich niet meer bemoeid had met de werkvloer. Een doorzichtige en lafhartige poging om zelf buiten schot te blijven.
Op de redactie vermaken we ons altijd kostelijk met de sms’jes waarmee Ajax-directeur Maarten Fontein onze Ajax-verslaggever Mark van den Heuvel bestookt. Elk - in Fonteins ogen onwelgevallig - artikel over Ajax wordt steevast gevolgd door een serie tekstberichten die erg op de lachspieren werkt. Vorige week kwam Van den Heuvel zelf met een koddige sms. ‘Charisteas naar Feyenoord,’ viel er in de loop van donderdagavond op mijn mobiele telefoon te lezen. Al lichtjes verkneukelend op het vervolg van deze grap (‘Zegt de ene Koeman tegen de andere: ik weet nog wel een vijfderangs spits voor jou’) wachtte ik op de clou, maar die bleef uit. Totdat onze Feyenoord-watcher Bart Vlietstra al hinnikend van het lachen aan de lijn hing met de opmerking dat ik nooit zou raden wie Feyenoord zojuist voor drie jaar had gecontracteerd. Toen we een paar minuten later de tranen uit onze ogen wreven, konden we maar één conclusie trekken: Feyenoord is vreselijk de weg kwijt.
Een dag eerder hadden we al de wenkbrauwen opgetrokken bij het nieuws dat Patrick Kluivert wederom een laatste kans werd aangeboden, dit keer door PSV. Terwijl die op het gebied van last minute-transfers toch gewaarschuwd moesten zijn na het aantrekken van Michael Ball en Michael Reiziger, eind augustus vorig jaar. Aan de andere kant blijft Ronald Koeman aardig consequent waar het gaat om het aantrekken van gemankeerde aanvallers. Kluivert past prima in het rijtje Bob Peeters, Victor Sikora, Yannis Anastasiou, Tom Soetaers, Wesley Sonck en, daar is-ie, Angelos Charisteas.
De eerste indrukken van Kluivert voorspelden weinig goeds. Na zijn eerste trainingsessie op de Herdgang, waar hij wordt klaargestoomd voor de wedstrijd tegen Willem II (die van 23 december naar wij aannemen), vroeg een verslaggever hem hoelang hij eigenlijk getekend had in Eindhoven. Kluivert haalde z’n schouders op, zei dat hij dat binnen maar aan iemand moest gaan vragen en sjokte verder naar z’n auto. Fijn, die betrokkenheid. Ook wel ergens te begrijpen natuurlijk. De afgelopen twee jaar heeft Kluivert zich met allerlei zaken beziggehouden, behalve met voetballen op een aanvaardbaar niveau. Of Kluivert aan een psychologische test is onderworpen vroegen we zaterdag in het radioprogramma BNR/Sportweek aan PSV-voorzitter Rob Westerhof. Zijn antwoord: “Nee hoor, ik keek hem diep in de ogen en toen wist ik genoeg.” Inderdaad. Meteen daarop kondigde Westerhof z’n vertrek aan.
Het zou zijn Rotterdamse collega Jorien van den Herik sieren als hij dezelfde stap zou nemen. Want zijn regeerperiode heeft veel gebracht (torenhoge schulden, modale voetballers, morrende supporters) behalve prijswinnend voetbal. Twee landstitels, een UEFA Cup en drie nationale bekers in bijna vijftien jaar is toch wat karig voor een topclub. Volgens degenen die hem goed kennen is de Feyenoord-preses een beminnelijk, ja zelfs warm mens, maar die karaktertrekken weet hij naar buiten toe goed verborgen te houden. Onlangs was hij te gast bij Studio Voetbal waar het voornamelijk over de rentestanden van kort- en langlopende leningen ging in plaats van over wezenlijke voetbalvraagstukken.
Zoals de positie van de met veel trompetgeschal binnengehaalde Wim Jansen als technisch adviseur. Volgens deze zwijgzame ziener is Nederland vergeven van falende jeugdopleidingen (dat verklaart meteen de Europese titel van Jong Oranje eerder dit jaar), maar in het afgelopen jaar heeft hij geen moment blijk gegeven dat hij zelf wél over het juiste inzicht beschikt. Aankopen als Theo Lucius, Stein Huysegems en Joonas Kolkka zijn leuke versterkingen als je op een plaats in de middenmoot gokt, maar onwaardig voor een topclub. Als de miljoenen die de verkoop van Dirk Kuyt hebben opgeleverd uiteindelijk uitmonden in de aanschaf van een tweedehands spits als Angelos Charisteas, kunnen we niet eens meer over een noodgreep spreken. Dit is een pure zelfmoordactie, een schreeuw om hulp.
In een, sinds de hoogtijdagen van Pontius Pilatus niet meer vertoonde, schoonwasactie probeerde Van den Herik de schuld elders te leggen door te verklaren dat hij sinds de aanstelling van Bert van Marwijk zich niet meer bemoeid had met de werkvloer. Een doorzichtige en lafhartige poging om zelf buiten schot te blijven, want in De Kuip worden al sinds 1992 geen beslissingen genomen zonder het fiat van GKR. Het wordt hoog tijd dat de Grote Kale Roerganger z’n verlies pakt (of zijn winst?) en eens plaats gaat maken voor een ander. Want de populairste club van het land verdient een veel beter lot.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=11062 <--- 4,2 miljoen om precies te zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Sinds ie met Bouchra is getrouwd, is het geen ongelovige hond meerquote:Op donderdag 7 september 2006 14:55 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=11062 <--- 4,2 miljoen om precies te zijn
en waar haal je dat vandaan dat hij zijn kracht uit de islam haalt??
Er verandert toch niets.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij had nog 1 jaar contract te gaan en we kregen iets van 4mln. Maar ik zie hem niet zo gauw vertrekken daar.
[..]
Media-offensief![]()
quote:Protestactie Sparta - Feyenoord
Aanstaande zondag 10 september 2006 staat in Rotterdam de derby Sparta - Feyenoord op het programma. Een groep verontruste Feyenoorders, afkomstig uit diverse geledingen binnen het Legioen, zal dit duel aangrijpen om te protesteren tegen Feyenoord's structurele wanbeleid, op technisch en financieel gebied.
Langs deze weg willen de organisatoren van voornoemde protestactie graag duidelijk maken, dat het hier om een waardige en correcte manier van protesteren zal gaan, waarbij de onlangs aangetrokken Angelos Charisteas volledig ongemoeid zal worden gelaten.
Nadere info volgt.
He, das toevallig ik was er ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Was vandaag nog naar de training, die griek scoorde nog een paar keer
was nog een tv interiew met buijs voor rtl sportquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
He, das toevallig ik was er ook.![]()
Ik weet dat je uit 1 training geen conclusies kan trekken maar er vielen mij wel een aantal dingen op:
- Buijs verraste mij in positieve zin. Is niet alleen een sloper op het middenveld, maar kan ook nog behoorlijk voetballen.
- Charisteas is zeker geen verkeerde qua kwaliteit en dan bedoel ik niet waar hij vandaan komt uiteraard. Dat blijft verkeerd. Het verschil met Pierre, die in de andere partij zat, vond ik schrijnend. Pierre deed niets goed, terwijl Charisteas een aantal doelpuntjes meepikte en altijd aanspeelbaar was
- Drenthe is een supertalent, waar we veel plezier van gaan beleven
- Lensky is ook geen verkeerde
- De Guzman steekt met kop en schouders boven de rest uit (en dat voor een 18-jarige)
- Lucius, Leonard en vooral Vincken deden een hoop verkeerd
- Als dit trainen is kunnen jullie en ik ook nog wel meedoen. Een half uur rondo, half uur heen en weer lopen, 3 kwartier verschillende partijtjes van 4 minuten. Alleen de keepers worden lekker afgerost door Pim![]()
Ik heb niks tegen die jongen. Je ziet alleen dat hij op dit moment nog veel te kort komt om basispeler te zijn. Wat niet wil zeggen dat hij de komende jaren nog zal groeien. Hij is nog jong....quote:
Heb een paar trainingen gezien van Feijenoord en vond de "intensiteit" altijd wel tegenvallenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
He, das toevallig ik was er ook.![]()
Ik weet dat je uit 1 training geen conclusies kan trekken maar er vielen mij wel een aantal dingen op:
- Buijs verraste mij in positieve zin. Is niet alleen een sloper op het middenveld, maar kan ook nog behoorlijk voetballen.
- Charisteas is zeker geen verkeerde qua kwaliteit en dan bedoel ik niet waar hij vandaan komt uiteraard. Dat blijft verkeerd. Het verschil met Pierre, die in de andere partij zat, vond ik schrijnend. Pierre deed niets goed, terwijl Charisteas een aantal doelpuntjes meepikte en altijd aanspeelbaar was
- Drenthe is een supertalent, waar we veel plezier van gaan beleven
- Lensky is ook geen verkeerde
- De Guzman steekt met kop en schouders boven de rest uit (en dat voor een 18-jarige)
- Lucius, Leonard en vooral Vincken deden een hoop verkeerd
- Als dit trainen is kunnen jullie en ik ook nog wel meedoen. Een half uur rondo, half uur heen en weer lopen, 3 kwartier verschillende partijtjes van 4 minuten. Alleen de keepers worden lekker afgerost door Pim![]()
Nee, dit seizoen zal de intensiteit van protesten gaan toenemen. Al hangt dat ook weer af van de rest van de supporters. Zijn nog veel te veel mensen die geen problemen hebben met de GKL en de fanatieke supporters als het tuig en de hooligans zien die de club naar de klote helpen. En er zijn er natuurlijk ook degene die wel iets tegen de GKL hebben maar verder niks ondernemen of deelnemen aan acties...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:37 schreef Keltie het volgende:
Over die protesten;
Ik mag toch hopen dat het niet blijft bij 1 protest (ten tijde van Sparta)?
Dat zet geen zoden aan de dijk, nu moeten we doorzetten.. Lijkt mij.
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
natuurlijk ook degene die wel iets tegen de GKL hebben maar verder niks ondernemen of deelnemen aan acties...
Mjah, de gele zijde (of tenminste een flink deel ervan) en Vak W moeten toch wel een keer tot een redelijk front kunnen komen?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen zal de intensiteit van protesten gaan toenemen. Al hangt dat ook weer af van de rest van de supporters. Zijn nog veel te veel mensen die geen problemen hebben met de GKL en de fanatieke supporters als het tuig en de hooligans zien die de club naar de klote hebben. En er zijn er natuurlijk ook degene die wel iets tegen de GKL hebben maar verder niks ondernemen of deelnemen aan acties...
Sjah, ik kan er geen vrije dagen meer voor opnemen, heb er (na de aankomende 8 dagen) namelijk geen meer (heb nog 2 weken in december nodigquote:Op donderdag 7 september 2006 20:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er gewoon eerlijk over. Ik support Feyenoord, bezoek alle thuiswedstrijden, maar ik ga geen vrije dagen opnemen of iets dergelijks om aan protest acties te gaan deelnemen. Nee ik ben iemand die gewoon lekker van de tribune gaat kijken hoe alles gebeuren gaat. Succes in elk geval!
mwah zeer groot niet denkquote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
tip voor de feyenoorders hier: El Hamdaoui thats all said ik zou maar snel wezen voordat hij onbetaalbaar wordt. echt stom dat jullie hem niet sneller terug hebben gehaald van excelsior voordat hij naar tottenham ging (waar hij overigens nooit de kans heeft gekregen van jol om een wedstrijd te spelen) maar ik zou willem II goed volgen dit jaar met name deze speler.
Ik vind zelf dat hij de alles in zich heeft om een zeer grote speler te worden
Zou kunnen, maar het is wel een gemiste kans geweest voor Feyenoord.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah zeer groot niet denk
dat zeiden jullie ook over van persie dat hij het nooit zou makenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah zeer groot niet denk
Niet echt.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat zeiden jullie ook over van persie dat hij het nooit zou maken
Mwah.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
goed, we zullen het meenemen in de volgende vergaderingquote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
tip voor de feyenoorders hier: El Hamdaoui thats all said ik zou maar snel wezen voordat hij onbetaalbaar wordt. echt stom dat jullie hem niet sneller terug hebben gehaald van excelsior voordat hij naar tottenham ging (waar hij overigens nooit de kans heeft gekregen van jol om een wedstrijd te spelen) maar ik zou willem II goed volgen dit jaar met name deze speler.
Ik vind zelf dat hij de alles in zich heeft om een zeer grote speler te worden
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
als feyenoord nog bestaatquote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goed, we zullen het meenemen in de volgende vergadering![]()
![]()
quote:![]()
Moppentopperquote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
als feyenoord nog bestaat![]()
[..]
![]()
nah alleen realistischquote:
Zolang de fans er zijn zal feyenoord altijd blijven bestaan en als ergens voor altijd fans zullen zijn is het daar welquote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
als feyenoord nog bestaat![]()
[..]
![]()
Ben je een beetje laat mee. Maar wie bedoel je?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Misschien ben ik een rare om jullie van ideeen te voorzien, maar er loopt nog een transfervrije spits rond in Coruna die jullie weer tot titelkandidaat kan promoveren. Of het een makkelijk haalbare kaart is weet ik niet, maar volgens mij betalen ze daar in het noorden van Spanje ook niet zo gek veel.
club liefde blijft altijd bestaan, maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat jullie club er over een tijdje niet meer is .. zoals het nu gaatquote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Zolang de fans er zijn zal feyenoord altijd blijven bestaan en als ergens voor altijd fans zullen zijn is het daar wel
Clubs met de grote van Feyenoord houden niet op te bestaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
club liefde blijft altijd bestaan, maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat jullie club er over een tijdje niet meer is .. zoals het nu gaat
Diego Tristán gok ikquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee. Maar wie bedoel je?
wat schattigquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
club liefde blijft altijd bestaan, maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat jullie club er over een tijdje niet meer is .. zoals het nu gaat
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Check die naam van hem.
Diego Tristan, transfervrij. Dus niks te laatquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee. Maar wie bedoel je?
Wel toch? Of is ie nu zonder club?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Diego Tristan, transfervrij. Dus niks te laat
Daar zijn ze te stom voor om zoiets te proberen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Diego Tristan, transfervrij. Dus niks te laat
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Diego Tristán gok ik
EDIT:
Maar die hoopt op Engeland..
Komt mooi uit dat de competitie weer begint danquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
Word tijd dat er weer gevoetbalt word.
Ik herrinner me weer de magische woorden van Bert van Marwijk. Het wordt tijd.. Om te gaan voetballen. En het leverde de uefacup opquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
Word tijd dat er weer gevoetbalt word.
Same old story...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:01 schreef PsychoDominator het volgende:
Bolton is een mindere club natuurlijk, maar het salaris en de competitie hé...?
Na alle vertrokken spelers (en salarissen) zal dit wel kunnen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:22 schreef Maikalo het volgende:
Er zijn wel meer transfervrije, vrije spelers. Maar ik denk niet dat Feyenoord het salaris kan betalen van spelers van het caliber Tristán.
Jij woont onder een steen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:26 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Na alle vertrokken spelers (en salarissen) zal dit wel kunnen.
Dt at gebeurt wel vaker in het kapitalistisch systeemquote:Maar hoe verklaar je de rest vd selectie dat je nieuwe aanwinst 5x zoveel verdiend als de rest van de linie waar hij voetbalt bij elkaar ???
lekker boeiend , ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:16 schreef Maikalo het volgende:
Ik las trouwens (oud nieuws misschien), dat we gezakt zijn naar de 253 plaats op de FIFA ranking. Heeft iemand een overzichtje van de ranking?
Alleen jammer dat 'ie te lui was om van de bank te komen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:58 schreef Bombardier het volgende:
Ik hoor hier helemaal niemand over. Maar weet je wat jullie fout is geweest? Het had tevens het hele "probleem" Charisteas ook opgelost, omdat je die dan niet nodig had.
Het verkopen van Lazovic.
Lazovic was de missing link geweest voor de Feyenoord-voorhoede. Want let maar op; Hij speelt maar amper 1 seizoen bij Vitesse, waarna hij voor veel geld naar een topclub vertrekt.
Te lui? Moet je kijken hoe hij bij Vitesse speelt. En hij heeft deze week ook gescoord voor Servië.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:02 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 'ie te lui was om van de bank te komen.
Moet je je oren laten uitspuitenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:58 schreef Bombardier het volgende:
Ik hoor hier helemaal niemand over. Maar weet je wat jullie fout is geweest? Het had tevens het hele "probleem" Charisteas ook opgelost, omdat je die dan niet nodig had.
Het verkopen van Lazovic.
Lazovic was de missing link geweest voor de Feyenoord-voorhoede. Want let maar op; Hij speelt maar amper 1 seizoen bij Vitesse, waarna hij voor veel geld naar een topclub vertrekt.
Nauwelijks dan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Moet je je oren laten uitspuiten![]()
Praktisch iedereen liep hier een paar topics geleden te zeiken hoe dom het was om hem te laten gaan. Misschien was jij toen op vakantie...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:14 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nauwelijks dan.
Klaag daar dan over, in plaats van het aantrekken van een "derderangs neus". Want dat is wat ik hoofdzakelijk verneem.
Een blunder van formaat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Praktisch iedereen liep hier een paar topics geleden te zeiken hoe dom het was om hem te laten gaan. Misschien was jij toen op vakantie...
De resultaten tegen Groningen en Heracles en het aantal gemaakte doelpunten er nog even bijpakken, dan houden ze meteen hun smoel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:26 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Na alle vertrokken spelers (en salarissen) zal dit wel kunnen.
Maar hoe verklaar je de rest vd selectie dat je nieuwe aanwinst 5x zoveel verdiend als de rest van de linie waar hij voetbalt bij elkaar ???
Kloptquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Een blunder van formaat.
Kanjers, die Jorien
Weet niet wat zijn rol daarin is. Krijgt het voordeel van de twijfel.quote:en Wim.![]()
Lazovic was al weg toen wim kwamquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Weet niet wat zijn rol daarin is. Krijgt het voordeel van de twijfel.
Op trainingen heb ik hem inderdaad ook vaak genoeg zien lopen kloten. Gewoon niet serieus bezig zijn enzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Maikalo het volgende:
Maar om eerlijk te zijn heb ik het in zijn tijd bij Feyenoord een luie donder gevonden. Kwam ook een beetje arrogant over. Misschien dat hij zijn leven gebeterd heeft na een paar mislukte periodes bij andere clubs, en dat hij nu wel zijn best wil doen. Dat is vaak zo, als ze niet op hun donder krijgen wordt het niks. Pas als ze met de neus op de feiten gedrukt worden wordt het wat.
bronquote:(Novum) - Ruim tweehonderd supporters van Feyenoord worden vervolgd na ongeregeldheden rondom de play-offwedstrijd Feyenoord-Ajax in april. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag. Een groep van 58 fans wordt verdacht van geweld of belediging. Ruim 160 mensen worden vervolgd, omdat ze geen identiteitsbewijs konden laten zien. In totaal werden in twee grote groepen 838 mensen aangehouden. De overige supporters worden niet vervolgd.
Tientallen Feyenoord-supporters dienden een collectieve klacht in tegen het optreden van de politie. De supporters vonden dat ze ten onrechte zijn aangehouden. De fans waren boos en verontwaardigd, omdat ze door de politie uren werden vastgehouden. In deze groep zaten ook zwangere vrouwen en vaders met kinderen.
Na onderzoek is het OM tot de conclusie gekomen dat de alle arrestaties rondom de wedstrijd terecht waren. Er hing een dreigende sfeer en individuele personen en enkele groepen mensen pleegden geweld. Supporters die opruiende teksten riepen gingen volgens het OM op in andere groepen. Doordat sprake was van vermenging tussen oproerkraaiers en 'echte' supporters wordt het grootste deel van de aangehouden personen niet vervolgd.
Ze zullen ook een keer wel hun fout toegevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bronwat een gelul weer
bejaarden en ouders met kinderen die op weg waren naar hun auto zijn terecht opgepakt dus
heb weleens verhalen over De Kromme gehoordquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Op trainingen heb ik hem inderdaad ook vaak genoeg zien lopen kloten. Gewoon niet serieus bezig zijn enzo.
Ik heb al eerder een brief gekregen dat ik in één of ander systeem was opgenomen, dat ik daar aanwezig was. Maar geen boete krijgquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er nu ook SV aan ?
Na onderzoek is het OM tot de conclusie gekomen dat de alle arrestaties rondom de wedstrijd terecht waren.
was je ook opgepakt dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een brief gekregen dat ik in één of ander systeem was opgenomen, dat ik daar aanwezig was. Maar geen boete krijg![]()
Ja, alleen hoor niet bij die groep van 200 die wel vervolgd wordt. Zie topic -> Politie pakt 800 Feyenoord-supporters op.quote:
Waarschijnlijk dus met 2 spitsen zondag (Huysegems en Charisteas). Ben benieuwd hoe dat uitpakt.quote:KOEMAN OVERWEEGT NIEUW SYSTEEM OP SPANGEN
Hij had er wegens allerlei interlandverplichtingen een week op moeten wachten, maar vrijdagochtend kon trainer Erwin Koeman dan toch eindelijk met een voltallige selectie trainen. Hij deed dat achter gesloten deuren, wat het vermoeden wekt dat Feyenoord de derby tegen Sparta zal aangrijpen om een nieuw spelsysteem te introduceren. Koeman zelf wilde daarover nog geen uitsluitsel geven. ‘Maar’, zei de coach ‘het is duidelijk dat we niet graag aan één systeem vastzitten. En dat er iets moet gebeuren, lijkt me ook geen verrassing.’
Tijdens de traditionele persconferentie ging Koeman daar verder op in, zonder overigens het achterste van zijn tong te laten zien. ‘We hebben een teleurstellende start achter de rug. Daarom moet er iets gebeuren. Ik zou er geen goed aan doen om op dezelfde weg door te gaan. Ik moet ingrijpen. Ook omdat ons een ontiegelijk belangrijke maand te wachten staat, met bekervoetbal, Europese wedstrijden en de competitie.’
Of Koeman op Spangen inderdaad met twee- in plaats van drie spitsen gaat spelen, wilde hij niet zeggen. ‘Ik heb de opstelling voor mezelf al op een rijtje, maar er is zaterdag ook nog een training. Bovendien is ook de vorm van de spelers een factor die meespeelt. En verder moeten we er ook niet te ingewikkeld over doen. Welk systeem we zondag ook spelen, het gaat om de bereidheid om voor elkaar te werken en iets te laten zien aan ons publiek.’
Hoewel Koeman zich over de basiself nog in nevelen hulde, staat in elk geval vast dat nieuweling Philippe Léonard zondag niet zal spelen. ‘Hij heeft nog een conditionele achterstand’, verklaarde Koeman. ‘Daarom zou het verkeerd zijn om hem nu al op te stellen. Ik wil die jongen niet te vroeg belasten en daarmee het risico nemen dat hij geblesseerd raakt’, zei Koeman, die hoopt dat hij over twee weken wel een beroep kan doen op de Belgische back.
Naast Léonard zijn ook Vlaar (voetblessure), Collen (schouder) aan de absentielijst toegevoegd, waar al langere tijd de namen van Schreuder en Castelen op staan vermeld. Daar tegenover staat dat Koeman zondag wel de beschikking heeft over twee nieuwe spelers in de personen van Buijs en Charisteas. ‘Dat was ook nodig’, zei Koeman, ‘want deze selectie kon wel een impuls gebruiken. Dat is ook gebeurd. De komst van twee nieuwelingen zorgt toch altijd voor een bepaalde verfrissing. Daarnaast heb ik natuurlijk gewoon meer keuze dan voorheen en dat is ook geen overbodige luxe.’
Tot nu toe hebben de twee nieuwe aanwinsten een goede indruk op Koeman gemaakt. ‘Buijs heeft zich gemakkelijk aangepast. Voordeel is natuurlijk dat hij de club al goed kende. Daarnaast blijkt hij goed te kunnen omgaan met het niveauverschil. Je kunt zien dat hij de afgelopen jaren aardig heeft bijgeleerd. Hij is balvaster geworden en heeft meer rust in zijn spel gekregen.’
Ook de veelbesproken Charisteas kende tot nu toe een soepele entree in de Feyenoord selectie. ‘Ik vond het wel mooi om te zien hoe koel die jongen heeft gereageerd op alle commotie van de afgelopen dagen. Als Griek is hij duidelijk wel het een en ander gewend. Daarnaast begrijpt hij ook de gevoeligheden rond zijn komst. Ik vond het wel mooi om dat te zien. Maar het belangrijkste is dat wij, ondanks alles, binnen de groep altijd over voetbal zijn blijven praten en niet over randzaken. Dat en dat iedereen er van overtuigd is dat er nu punten moeten worden gepakt.’
Vermoedelijke opstelling: Timmer; Tiendalli, Greene, Bahia, Drenthe; Buijs, Hofs, Lucius, De Guzman; Huysegems, Charisteas.
quote:Voorbeschouwingen 2006-2007 :: Sparta - Feyenoord 10 september 3e competitie wedstrijd
De wedstrijd :: Sparta - Feyenoord
Datum :: zondag 10 september 2006, 14.30
Scheidsrechter :: de heer Haverkort
Welkom bij alweer de 3e voorbeschouwing van het nieuwe seizoen op Fr-Fotopage.nl. Tot dusver valt het seizoen op veel vlakken nog bizar tegen. Om te beginnen met het aantal punten wat Feyenoord tot nu toe heeft behaald. In 2 wedstrijden heeft Feyenoord slechts 1 punt gehaald. Overigens hebben Sparta en Excelsior ook nog maar 1 punt uit 2 wedstrijden, dit brengt gelijk het verband met de wedstrijd van zondag aan het licht. Het is namelijk weer de enige echte Nederlandse derby in het betaalde voetbal. Vorig jaar won Feyenoord van Sparta met 1-3. Het is dit jaar echter voor het eerst sinds lange tijd dat er weer 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie. Maar op meer punten valt het seizoen voor Feyenoord nog vies tegen. Feyenoord heeft nog geen 1 doelpunt mogen maken in de Eredivisie. Dit is toch wel zorgwekkend, zo vond ook het Feyenoord bestuur. Vorige week donderdag kwam daar dan toch de aankoop. Vol verwachting was er naar uitgekeken, Maar uiteindelijk werd het Angelos Charisteas de spits van ajax. Toch zijn we benieuwd hoe hij het zondag zal gaan doen. Op de training laat hij een goede indruk achter.
Sparta heeft evenveel punten als Feyenoord en speelde vorig weekend versassend gelijk in Utrecht. Net als het jaar daarvoor behaalde Sparta een punt in Utrecht. De 1e wedstrijd van het seizoen tegen Vitesse werd verloren op het eigen Kasteel, mede door een goal van oud Feyenoord speler Danko Lazovic. Met huurling Haris Medunjanin van AZ heeft Sparta voorin wel veel dreiging. Sparta versterkte zich nog met de huur van FC Utrecht keeper Terol, hij zal de strijd aangaan met Rene Ponk
Volgende week staat voor Feyenoord al de eerste topper van het seizoen op het programma. In Eindhoven mag Feyenoord laten zien of het wat kan tegen PSV. Dit beloofd op voorhand een boeiende wedstrijd te worden. Hopelijk zullen er bij deze wedstrijd voor het eerst sinds 2 jaar weer eens 1600 supporters uit Rotterdam meekomen. Iedergeval is het voor Feyenoord zaak om tegen Sparta nu echt te winnen, want anders kan het wel eens erg lastig worden in Eindhoven volgende week zondag
De volgende voorbeschouwing is de wedstrijd volgende week tegen PSV hier later meer over. Het foto verslag van deze wedstrijd kunt u zondag avond terugvinden op Fr-Fotopage.nl.
De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Tiendalli, Bahia, Greene, Drenthe, Lucius, De Guzman, Buijs, Hofs, Huysegems en Charisteas
Prognose Fr-Fotopage Sparta - Feyenoord 0-2
quote:Schijnt net Rijnmond te zijn geweest (van een collega gehoord) dat Ron Vlaar een zenuwziekte (in zijn voet) heeft wat weleens het einde van z'n carriere zou kunnen betekenen??
Dat gaat dus niks worden...quote:Protestactie Sparta - Feyenoord
Aanstaande zondag 10 september 2006 staat in Rotterdam de derby Sparta - Feyenoord op het programma. Een grote groep verontruste Feyenoorders, afkomstig uit diverse geledingen binnen het Legioen, zal dit duel aangrijpen om te protesteren tegen Feyenoord's structurele wanbeleid, op technisch en financieel gebied.
Bij deze protestactie zullen álle 2150 in het uitvak aanwezige Feyenoorders betrokken worden. Een en ander zal bij het betreden van de Westtribune duidelijk worden.
Langs deze weg willen de organisatoren van voornoemde protestactie nogmaals graag duidelijk maken, dat het hier om een waardige en correcte maar evenzo vastberaden manier van protesteren zal gaan, waarbij het wedstrijdverloop als ook de onlangs aangetrokken Charisteas volledig ongemoeid zal worden gelaten.
'WE ZIJN HET ZAT... VAN DEN HERIK, HET IS DE HOOGSTE TIJD!'
Zou die binnen zijn als ie z'n contract uitdient?quote:
Het is een begin. Gaat echt wel gebeuren dat die kale optyft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet dat het uberhaubt zou gaan helpen.
Jup. Koeman is wat traag van begrip.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:40 schreef yvette1982 het volgende:
Een 4-4-2 opstelling lijkt mij ook wel wat. De buitenspelers zijn toch erg zwak.
Inderdaad. Over 2 jaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is een begin. Gaat echt wel gebeuren dat die kale optyft.
Nee hoor, gaat wel goed komen. Media doet al leuk mee, kwestie van vuurtje opstoken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Over 2 jaar.
Het enige wat hem weg jaagt is een poging tot doodslag. Voor de rest heeft die man miljoenen en miljoenen in Feyenoord gestoken, dus geen pesterijtje of spandoek zal hem wegkrijgen hoor. Supporter vs. zakenman beslechten supporters altijd in hun nadeel.
Dan benadeel je meer je club en spelers, dan dat je actie effect heeft om Jorien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:02 schreef Chadi het volgende:
De enige actie is dat er bij de eerst volgende thuis wedstrijd geen hond naar toe gaat.
Beter 1 wedstrijd zo je club benadelen dan nog 20 jaar jorien die je club uitmelkt toch? Hij is ook slecht voor het nederlands voetbal en daarom zie ik hem ook het liefst vertrekken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dan benadeel je meer je club en spelers, dan dat je actie effect heeft om Jorien.
Ik zie GKL ook liever vertrekken dan blijven. Maar ik vind het niet eerlijk om dat zo te doen ten opzichte van je club.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beter 1 wedstrijd zo je club benadelen dan nog 20 jaar jorien die je club uitmelkt toch? Hij is ook slecht voor het nederlands voetbal en daarom zie ik hem ook het liefst vertrekken!
De media doet al jaren mee, met z'n hele belastingfraudezaak. Jorien is echt niet weg te krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat wel goed komen. Media doet al leuk mee, kwestie van vuurtje opstoken.
dat werkt niet, is al eens gedaan en toen bleef ongeveer 10 a 15% van de noordzijde wegquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
actie mischien de eerste 5 of 10 minuten/Kwartier niet op vak of Feyenoord niet aanmoedigen denk ik zo..
leuke eerste postquote:
Bij vitesse uit bleef het uitvak in verhouding nog legerquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat werkt niet, is al eens gedaan en toen bleef ongeveer 10 a 15% van de noordzijde weg
geen enkele actie werkt bij de GKL![]()
[..]
leuke eerste post![]()
Just the usual...quote:
Kunnen we na Sparta - Feyenoord (1-2?) geen stille tocht houden richting de kuip (ja ja dat mag in de auto, als we de eerste en laatste 200 meter waar we gezien worden maar netjes in rijtjes lopen) om daar bloemen neer te leggen en kaarsjes aan te steken voor onze vrijwel overleden club? Dan dreigen het stopje uit z'n jacht te trekken als ie niet opstapt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat werkt niet, is al eens gedaan en toen bleef ongeveer 10 a 15% van de noordzijde weg
Dank je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Steve_I. op 08-09-2006 21:57:16 ]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dank je... je let op. Zeker op je hoede voor nieuwe D-K relklonen?
Overigens, D-K, je manier van uiten ehm... niet echt subtiel... maar ik snap je frustraties zo af en toe, zowel over het Feyenoord-bestuur als het joodsch Fok!-bestuur.Wie ben je dan, dat je D-K kent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loekie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wie ben je dan, dat je D-K kent?
Daar trekt hij zich ook geen flikker van aan. Zou ik ook niet doen. Helpt ook niet zo een actie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Weg gaat hij. Kan het niet goedschiks, dan kwaadschiks.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
De media doet al jaren mee, met z'n hele belastingfraudezaak. Jorien is echt niet weg te krijgen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef Steve_I. het volgende:
Dank je...je let op. Zeker op je hoede voor nieuwe D-K relklonen?
Overigens, D-K, je manier van uiten ehm... niet echt subtiel... maar ik snap je frustraties zo af en toe, zowel over het Feyenoord-bestuur als het joodsch Fok!-bestuur.hoi daaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar is Feyenoord niet de enige in .......quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
leuke eerste post![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij vitesse uit bleef het uitvak in verhouding nog leger
maar via de andere kant kun je het perron bereiken (over hekken heen weliswaar)quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Die twee treinen gaan richting het centrum van Rotterdam en dus helemaal niet onder dat viaduct door.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar is Feyenoord niet de enige in .......
[..]
en dat ondanks de groote van de promenade en zoveel mensen , er zullen toch altijd mensen die weigeren mee te doen , toen stonden bij de deuren. en anders blijven ze zitten.
LN mischien niet gelezen er waren ook mensen die naar de auto wilde en er niet door konden omdat de weg was geblokeerd , en toen later zijn ingeslotenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar via de andere kant kun je het perron bereiken (over hekken heen weliswaar)
zit ik die eikels nog te verdedigen ook![]()
dat waren/zijn ze volgensmij ook , en nu alleen nog maar meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:43 schreef denthemen het volgende:
Bosschaart houd zijn Feyenoord vorm aan.. wees blij dat hij weg is
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar via de andere kant kun je het perron bereiken (over hekken heen weliswaar)
zit ik die eikels nog te verdedigen ook![]()
als je het spoor oversteekt (brug over dus), kun je volgens mij via het spoor het perron bereikenquote:
Volgens mij werd de weg richting het stadion juist geblokkeerd door de ME in eerste instantie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je het spoor oversteekt (brug over dus), kun je volgens mij via het spoor het perron bereiken
(naar de![]()
toe dus).
denk dat ze daarom opgepakt zijn ofzo![]()
Tuurlijk was het hardstikke triest. Als die linup al ziet...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het was wel erg laag hoor, zag je zo homo neger![]()
Ja idd, echt zo raar dat ze die kozenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tuurlijk was het hardstikke triest. Als die linup al ziet...![]()
![]()
qua uitsralingquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef Canisfire het volgende:
Buijs wordt natuurlijk gewoon de nieuwe Bosvelt
quote:klik, op eigen risico!
Tatjana zegde af, dus kwam Jorien haar vervangen.
Jullie horen het lui, deze mod is dus een joodse Feijenoorderquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef Steve_I. het volgende:
als het joodsch Fok!-bestuur.
Jezus, wat erg. Verwacht je Tatjana, krijg je een wandelend nijlpaard in een tutu.quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:30 schreef ruud_fr het volgende:
LN:
[..]
![]()
![]()
wat ben ik blij dat ik daar niet geweest ben zeg![]()
Al het gezag is joods, dus....quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:45 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jullie horen het lui, deze mod is dus een joodse Feijenoorder
quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jezus, wat erg. Verwacht je Tatjana, krijg je een wandelend nijlpaard in een tutu.
[..]
Hij heeft geen cent in Feyenoord gestoken. We moeten niet doen of Feyenoord gered is door deze man, hij heeft zelfs vele miljoenen verdiend aan Feyenoord. Destijds heeft hij ze wat geld geleent, maar niet zoals Nol Hendriks tientallen miljoenen uit eigen zak erin steken en dat niet meer terughoeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Over 2 jaar.
. Voor de rest heeft die man miljoenen en miljoenen in Feyenoord gestoken, dus geen pesterijtje of spandoek zal hem wegkrijgen hoor. Supporter vs. zakenman beslechten supporters altijd in hun nadeel.
nice!, ik was ook al aan het denken om daar naar toe te gaan, maar dan kom ik wel tussen de psv'ers want dan ga ik op de SC van een vriend van me...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:10 schreef Keltie het volgende:
En deze vriendelijke vriend heeft vanochtend een kaart gehaald voor psv - Feijenoord
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Goed onderschrift trouwens BunnyHunter.BRAND
Same Here!quote:
quote:
Wat is die Benitez voor relnicht dan johquote:Dirk Kuyt heeft weinig plezier beleefd aan zijn eerste Merseyside derby. De Liverpool-aanvaller stond om te beginnen niet in de basis bij de uitwedstrijd tegen Everton. Daarnaast zag hij The Reds ook nog eens met 3-0 verliezen van de aartsrivaal en dat komt hard aan bij de fans.
Kuyt speelde wel, maar kwam pas in het veld toen zijn ploeg al met 2-0 achter stond. Everton sloeg voor rust namelijk toe door Tim Cahill en Andrew Johnson. In de 53ste minuut kwam Kuyt er nog wel in, maar hij kon de situatie niet meer ten goede keren voor Liverpool, waar Zenden ontbrak. Ver in blessuretijd maakte Johnson er zelfs nog 3-0 van.
Zal ook weer ergens in dat ding zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:10 schreef Keltie het volgende:
En deze vriendelijke vriend heeft vanochtend een kaart gehaald voor psv - Feijenoord
Zorg dat je rond 12.30 voor het uitvak staat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:57 schreef Erasmusch het volgende:
Eindelijk lopend naar een wedstrijd![]()
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Of is er iets moois gepland?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zorg dat je rond 12.30 voor het uitvak staat.
Waar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Gijs moest ook weer in beeld hoor
ACTIE.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Of is er iets moois gepland?![]()
want?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
Zorg dat je rond 12.30 voor het uitvak staat.
Interviewtje van het (sport)journaal bij Feest FSV.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Of is er iets moois gepland?![]()
[..]
Waar?
Zijn toch geen tijden meerquote:
Vind ik ook. Wil lekker kunnen zuipen voor de wedstrijd, gaan ze zo vroeg al verzamelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zijn toch geen tijden meerMisschien daarna maar de kroeg in. Maar in de buurt van het stadion zit weinig...
is 't Fust nog niet open dan om 10.00uquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wil lekker kunnen zuipen voor de wedstrijd, gaan ze zo vroeg al verzamelen.
Fuck it. Ik ga niet 2u vantevoren naar het stadion. Of er moet toevallig een kroeg in de buurt zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wil lekker kunnen zuipen voor de wedstrijd, gaan ze zo vroeg al verzamelen.
zal wel fictief zijn die 2 miljoenquote:Salaris van 2mil. voor Charisteas onzin
09 september 2006, 22:09
Door: Andy Vinkenborg
Verschillende Feyenoord-fansites meldden vandaag dat Angelos Charisteas, de nieuwe Feyenoord-aanvaller, een salaris van ruim twee miljoen euro zou gaan opstrijken bij de Rotterdammers. Dit is echter onzin, zo zegt Willem van Hanegem.
Johan Derksen meldde gister in Voetbal Insite dat Charisteas twee miljoen euro zou gaan verdienen bij FDeyenoord. Willem van Hanegem verklaarde vervolgens volledig anders: "Onzin". Het klopt echter wel dat Charisteas één van de grootverdieners gaat worden, voegde De Kromme er aan toe.
voetbalprimeur
Euh.. Geen volgens mij?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef TC03 het volgende:
Welke functie bekleed Van Hanegem ook alweer bij Feyenoord?.
quote:Levski Sofia draait warm voor Feyenoord
9/9/2006 23:56
Levski Sofia kijkt vol vertrouwen uit naar het UEFA Cupduel met Feyenoord. De Bulgaren hadden een uitstekende oefening in de nationale competitie tegen Marek Dupnica.
Levski won met 8-0 op vreemde bodem. Zowel Angelov als Georde scoorde drie keer. Levski staat derde in de Bulgarije met twee punten minder dan de koplopers.
Als hij de gaten trekt en/of assists geeft dan is het alsnog een goed debuut, niet?quote:Op zondag 10 september 2006 09:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Harry Souflaki maakt z'n debuut vandaag....
Zul je zien dat er alleen maar middenvelders en verdedigers scoren vandaag.
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat makenquote:
Ik zie het zo gebeuren.quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat maken![]()
Als enige club van de competitie hebben jullie namelijk nog niet gescoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat maken![]()
Och kom, geef toe dat het grappig isquote:
Ohja, duh.quote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Levski speelt in de CL. Wij spelen tegen Lokomotiv, niet tegen Levski.
zou toch goed lullig zijn als we gelijk spelen: Excelsior is de club....quote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
Feyenoord is de club van Rotterdammmmmmmm![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 14:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zou toch goed lullig zijn als we gelijk spelen: Excelsior is de club....
quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer johquote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Paauwe is dus niet eens basisspeler bij Valenciennes?quote:GHALY EN PAAUWE ONDERUIT IN EERSTE DUEL
Hossam Ghaly heeft zaterdag zijn eerste minuten in het Premiership gemaakt. De Egyptische middenvelder verloor met Tottenham Hotspur van Manchester United (1-0). Oud-Feyenoorder Ghaly speelde de volle negentig minuten in het team van trainer Martin Jol. Ook Patrick Paauwe kwam zaterdag officieel voor het eerst in actie voor zijn nieuwe club. Valenciennes kwam er niet aan te pas op bezoek bij Lens: 3-0. Paauwe maakte in de 71ste minuut zijn opwachting bij de promovendus, als vervanger van Doumeng.
Juist, maar Koeman ziet het niet zitten in hem. Maar verder is Koeman een hele toffe gozer, anders komt Da_sandman achter me aan en wist hij me posts.quote:Op zondag 10 september 2006 16:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Saidi welkom terug jongen, dat je volgende week in de basis mag beginnen.
Was lang geblesseerd volgens mij.quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Canisfire het volgende:
Ja en nu waarom speelt Ghaly nu pas zijn eerste wedstrijd in Engeland?
Triest ja.quote:Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist, maar Koeman ziet het niet zitten in hem. Maar verder is Koeman een hele toffe gozer, anders komt Da_sandman achter me aan en wist hij me posts.
Men zegt over 2 weken, maar dat zeiden ze 3 weken terug ook al. Zal wel pas over 3 maanden fit zijn ofzoquote:Op zondag 10 september 2006 16:32 schreef Joeriii het volgende:
Ik vond Drenthe echt slecht spelen. Wanneer is Leonard fit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |