Heb een paar trainingen gezien van Feijenoord en vond de "intensiteit" altijd wel tegenvallenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
He, das toevallig ik was er ook.![]()
Ik weet dat je uit 1 training geen conclusies kan trekken maar er vielen mij wel een aantal dingen op:
- Buijs verraste mij in positieve zin. Is niet alleen een sloper op het middenveld, maar kan ook nog behoorlijk voetballen.
- Charisteas is zeker geen verkeerde qua kwaliteit en dan bedoel ik niet waar hij vandaan komt uiteraard. Dat blijft verkeerd. Het verschil met Pierre, die in de andere partij zat, vond ik schrijnend. Pierre deed niets goed, terwijl Charisteas een aantal doelpuntjes meepikte en altijd aanspeelbaar was
- Drenthe is een supertalent, waar we veel plezier van gaan beleven
- Lensky is ook geen verkeerde
- De Guzman steekt met kop en schouders boven de rest uit (en dat voor een 18-jarige)
- Lucius, Leonard en vooral Vincken deden een hoop verkeerd
- Als dit trainen is kunnen jullie en ik ook nog wel meedoen. Een half uur rondo, half uur heen en weer lopen, 3 kwartier verschillende partijtjes van 4 minuten. Alleen de keepers worden lekker afgerost door Pim![]()
Nee, dit seizoen zal de intensiteit van protesten gaan toenemen. Al hangt dat ook weer af van de rest van de supporters. Zijn nog veel te veel mensen die geen problemen hebben met de GKL en de fanatieke supporters als het tuig en de hooligans zien die de club naar de klote helpen. En er zijn er natuurlijk ook degene die wel iets tegen de GKL hebben maar verder niks ondernemen of deelnemen aan acties...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:37 schreef Keltie het volgende:
Over die protesten;
Ik mag toch hopen dat het niet blijft bij 1 protest (ten tijde van Sparta)?
Dat zet geen zoden aan de dijk, nu moeten we doorzetten.. Lijkt mij.
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
natuurlijk ook degene die wel iets tegen de GKL hebben maar verder niks ondernemen of deelnemen aan acties...
Mjah, de gele zijde (of tenminste een flink deel ervan) en Vak W moeten toch wel een keer tot een redelijk front kunnen komen?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen zal de intensiteit van protesten gaan toenemen. Al hangt dat ook weer af van de rest van de supporters. Zijn nog veel te veel mensen die geen problemen hebben met de GKL en de fanatieke supporters als het tuig en de hooligans zien die de club naar de klote hebben. En er zijn er natuurlijk ook degene die wel iets tegen de GKL hebben maar verder niks ondernemen of deelnemen aan acties...
Sjah, ik kan er geen vrije dagen meer voor opnemen, heb er (na de aankomende 8 dagen) namelijk geen meer (heb nog 2 weken in december nodigquote:Op donderdag 7 september 2006 20:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er gewoon eerlijk over. Ik support Feyenoord, bezoek alle thuiswedstrijden, maar ik ga geen vrije dagen opnemen of iets dergelijks om aan protest acties te gaan deelnemen. Nee ik ben iemand die gewoon lekker van de tribune gaat kijken hoe alles gebeuren gaat. Succes in elk geval!
mwah zeer groot niet denkquote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
tip voor de feyenoorders hier: El Hamdaoui thats all said ik zou maar snel wezen voordat hij onbetaalbaar wordt. echt stom dat jullie hem niet sneller terug hebben gehaald van excelsior voordat hij naar tottenham ging (waar hij overigens nooit de kans heeft gekregen van jol om een wedstrijd te spelen) maar ik zou willem II goed volgen dit jaar met name deze speler.
Ik vind zelf dat hij de alles in zich heeft om een zeer grote speler te worden
Zou kunnen, maar het is wel een gemiste kans geweest voor Feyenoord.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah zeer groot niet denk
dat zeiden jullie ook over van persie dat hij het nooit zou makenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah zeer groot niet denk
Niet echt.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat zeiden jullie ook over van persie dat hij het nooit zou maken
Mwah.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
goed, we zullen het meenemen in de volgende vergaderingquote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
tip voor de feyenoorders hier: El Hamdaoui thats all said ik zou maar snel wezen voordat hij onbetaalbaar wordt. echt stom dat jullie hem niet sneller terug hebben gehaald van excelsior voordat hij naar tottenham ging (waar hij overigens nooit de kans heeft gekregen van jol om een wedstrijd te spelen) maar ik zou willem II goed volgen dit jaar met name deze speler.
Ik vind zelf dat hij de alles in zich heeft om een zeer grote speler te worden
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
als feyenoord nog bestaatquote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goed, we zullen het meenemen in de volgende vergadering![]()
![]()
quote:![]()
Moppentopperquote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
als feyenoord nog bestaat![]()
[..]
![]()
nah alleen realistischquote:
Zolang de fans er zijn zal feyenoord altijd blijven bestaan en als ergens voor altijd fans zullen zijn is het daar welquote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
als feyenoord nog bestaat![]()
[..]
![]()
Ben je een beetje laat mee. Maar wie bedoel je?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Misschien ben ik een rare om jullie van ideeen te voorzien, maar er loopt nog een transfervrije spits rond in Coruna die jullie weer tot titelkandidaat kan promoveren. Of het een makkelijk haalbare kaart is weet ik niet, maar volgens mij betalen ze daar in het noorden van Spanje ook niet zo gek veel.
club liefde blijft altijd bestaan, maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat jullie club er over een tijdje niet meer is .. zoals het nu gaatquote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Zolang de fans er zijn zal feyenoord altijd blijven bestaan en als ergens voor altijd fans zullen zijn is het daar wel
Clubs met de grote van Feyenoord houden niet op te bestaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
club liefde blijft altijd bestaan, maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat jullie club er over een tijdje niet meer is .. zoals het nu gaat
Diego Tristán gok ikquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee. Maar wie bedoel je?
wat schattigquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
club liefde blijft altijd bestaan, maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat jullie club er over een tijdje niet meer is .. zoals het nu gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |