abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 19:51:08 #51
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41559433
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

haha!
Deze bedragen slaan nergens op...
20 uur rijden?! 6 tanks? moet je geluk hebben, 100 euro huur lijkt mee zeer sterk.

20 uur red je nooit van zn levensdagen. de Sloveens grens is al zo'n 12/13 uur. Daarna worden de wegen alleen maar slechter en is er soms niet eens sprake van een snelweg.
Nou, ik heb er een keer 12 uur over gedaan om in Budapest te komen, dus zeg niet dat je Sofia niet redt in 20 uur. Die wegen zijn echt niet zo slecht als je beweert dat ze zijn.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41559446
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:46 schreef Nellid het volgende:

[..]

Daar hebben die oostblokkers anders helemaal geen problemen mee
Jij wel
Ik denk niet dat Sofia er nog in zit. Dan maar wachten op de groepsfase...
pi_41559659
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Nou, ik heb er een keer 12 uur over gedaan om in Budapest te komen, dus zeg niet dat je Sofia niet redt in 20 uur. Die wegen zijn echt niet zo slecht als je beweert dat ze zijn.
Ik heb een keer naar Budapest 22 uur in de bus gezeten.
De korste route naar Bulgarije is door de Balkan als ik me niet vergis..wens je veel plezier. De infrastructuur is daar bij lange na niet wat wij gewend zijn.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 6 september 2006 @ 19:59:40 #54
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41559706
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ik heb een keer naar Budapest 22 uur in de bus gezeten.
De korste route naar Bulgarije is door de Balkan als ik me niet vergis..wens je veel plezier. De infrastructuur is daar bij lange na niet wat wij gewend zijn.
Balkan inderdaad niet. Maar via Hongarije kan je toch ook? Is niet de kortste route, maar misschien wel de makkelijkere
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41559736
Viua de routeplanner ging je over Belgrado en Zagreb iig.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:01:07 #56
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41559755
Zelfs Sofia thuis gaat me niet lukken waarschijnlijk, begint al om half 8.

Einde kwartaal bij ons, en ik heb net een nieuwe functie gekregen, dus waarschijnlijk kan ik de wedstrijd op m'n werk gaan zitten kijken.....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_41559824
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Balkan inderdaad niet. Maar via Hongarije kan je toch ook? Is niet de kortste route, maar misschien wel de makkelijkere
Misschien is door Hongarije, Roemenië inderdaad beter aan te rijden dan door de balkan.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 6 september 2006 @ 20:34:27 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41560936
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zelfs Sofia thuis gaat me niet lukken waarschijnlijk, begint al om half 8.

Einde kwartaal bij ons, en ik heb net een nieuwe functie gekregen, dus waarschijnlijk kan ik de wedstrijd op m'n werk gaan zitten kijken.....
Nu ben ik wel benieuwd wat dat voor een functie is
pi_41564565
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd wat dat voor een functie is
De schoonmakers moeten wachten tot iedereen vertrokken is he
Thuiswedstrijd begint trouwens om 19:45
pi_41568668
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]
De schoonmakers moeten wachten tot iedereen vertrokken is he
Thuiswedstrijd begint trouwens om 19:45
nope, die fokkers beginnen bij ons altijd al om 18.00 uur met stofzuigen...
Wat ben ik trouwens blij dat we al een rechtsback hebben, na vanavond zou het me niet verbazen als Koeman ineens heitinga( ) als nieuwe aankoop presenteert.

als de transfermarkt nog open zou zijn...

[ Bericht 9% gewijzigd door DonRaja op 06-09-2006 23:29:42 (eerst denken, dan posten...) ]
BFF met GGMM
pi_41568707
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]
oeps...
BFF met GGMM
pi_41569006
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

haha!
Deze bedragen slaan nergens op...
20 uur rijden?! 6 tanks? moet je geluk hebben, 100 euro huur lijkt mee zeer sterk.

20 uur red je nooit van zn levensdagen. de Sloveens grens is al zo'n 12/13 uur. Daarna worden de wegen alleen maar slechter en is er soms niet eens sprake van een snelweg.
Haha rot op man ik moest door Slovenie heen om in kroatie te komen en Slovenie is een land in opbouw hoor prima normale wegen daar
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41571895
Kan nog steeds niet begrijpen dat ze Lazovic verkocht hebben. Weer gescoord voor Servie, en wij zitten met die lelijke Ajacied opgescheept.
pi_41572197
Sparta uit jongens
dat wordt een zware
pi_41573170
wat een leuke grapjes worden er hier gemaakt zeg..

erg origineel ook..
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_41573860
quote:
Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Sparta uit jongens
dat wordt een zware
zegt de man met een kluivert picture ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 7 september 2006 @ 08:13:57 #67
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41574168
De oud-spelers waren weer belangrijk voor Nederland

Dirkie Kuyt Robin van Persieeeee
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41574609
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:13 schreef Maikalo het volgende:
De oud-spelers waren weer belangrijk voor Nederland

Dirkie Kuyt Robin van Persieeeee
Idd. Van Persie speelt zich maar mooi verder de rangorde in zo zeg, man wat een topper!
Wie had dat gedacht toen hij Feyenoord uitgezet werd? (Of toen Miss Nigeria geld rook?)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41574822
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Van Persie speelt zich maar mooi verder de rangorde in zo zeg, man wat een topper!
Wie had dat gedacht toen hij Feyenoord uitgezet werd? (Of toen Miss Nigeria geld rook?)
Vooral zijn persoonlijke ontwikkeling vind ik verrassend, dat ie talent had voor het spelletje was bij Feyenoord al wel duidelijk natuurlijk....
pi_41574874
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:10 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Vooral zijn persoonlijke ontwikkeling vind ik verrassend, dat ie talent had voor het spelletje was bij Feyenoord al wel duidelijk natuurlijk....
Dat idd. Zijn karaktertje was gewoon een recept voor een ah-jammer-net-niet-had-ie-maar-niet-zo'n-stomme-grote-muil-carrière. Gelukkig viel dat kwartje bij hem ook
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 7 september 2006 @ 09:26:17 #71
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41575088
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat idd. Zijn karaktertje was gewoon een recept voor een ah-jammer-net-niet-had-ie-maar-niet-zo'n-stomme-grote-muil-carrière. Gelukkig viel dat kwartje bij hem ook
Dat toch met dank aan een toptrainer als Arsene Wenger. En dat v Basten hem het vertrouwen geeft.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41575470
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:26 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Dat toch met dank aan een toptrainer als Arsene Wenger. En dat v Basten hem het vertrouwen geeft.
Dat ook. Maar er zijn er op dat niveau met dat soort begeleiding genoeg alsnog het schip ingegaan, als het raspaardje zelf niet meewerkt kom je ook nergens.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:56:46 #73
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41575714
Je moet inderdaad wel willen ja. En ik denk dat van Persie toen de juiste keuze heeft gemaakt door naar Arsenal te gaan. Hij lag niet erg goed met Bert van Marwijk, en van Ruud Gullit zou hij ook niet veel hebben geleerd.

Stel dat van Persie wordt verkocht, krijgt Feyenoord dan nog een paar centen?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41575774
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Haha rot op man ik moest door Slovenie heen om in kroatie te komen en Slovenie is een land in opbouw hoor prima normale wegen daar
inderdaad!
ben ook in kroatie geweest met de trein, gingen we ook door Slovenië, als iemand had geroepen dat we door duitsland reden had ik 't ook geloofd...
Maar ja, treinen naar sofia is nog wel 10 uur erbij, dus wmb is de auto de enige normale/betaalbare manier. Heb je alleen wel 2 chauffeurs nodig, en laat dat nou net 'n probleem zijn
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41575812
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:56 schreef Maikalo het volgende:
Je moet inderdaad wel willen ja. En ik denk dat van Persie toen de juiste keuze heeft gemaakt door naar Arsenal te gaan. Hij lag niet erg goed met Bert van Marwijk, en van Ruud Gullit zou hij ook niet veel hebben geleerd.
Wijt het eerder aan pure arrogantie.
Voelt zich te goed om wat op te pikken van Bosvelt, Paauwe, Van Wonderen en Van Hooijdonk maar van Arse spelers neemt'ie het wel aan.

Ruud Gullit leert geen 1 speler wat, omdat'ie traint zoals hij getraind werd;
Eigen discipline, ik hoef spelers niet beter te maken dat moeten ze zelf doen.
Daarom is'ie ook bij iedere club geflopt (al moet je natuurlijk ook geen ruzie maken met de publiekslieveling ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')