Nou, ik heb er een keer 12 uur over gedaan om in Budapest te komen, dus zeg niet dat je Sofia niet redt in 20 uur. Die wegen zijn echt niet zo slecht als je beweert dat ze zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
haha!
Deze bedragen slaan nergens op...
20 uur rijden?! 6 tanks? moet je geluk hebben, 100 euro huur lijkt mee zeer sterk.
20 uur red je nooit van zn levensdagen. de Sloveens grens is al zo'n 12/13 uur. Daarna worden de wegen alleen maar slechter en is er soms niet eens sprake van een snelweg.
Jij welquote:Op woensdag 6 september 2006 19:46 schreef Nellid het volgende:
[..]
Daar hebben die oostblokkers anders helemaal geen problemen mee![]()
Ik heb een keer naar Budapest 22 uur in de bus gezeten.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou, ik heb er een keer 12 uur over gedaan om in Budapest te komen, dus zeg niet dat je Sofia niet redt in 20 uur. Die wegen zijn echt niet zo slecht als je beweert dat ze zijn.
Balkan inderdaad niet. Maar via Hongarije kan je toch ook? Is niet de kortste route, maar misschien wel de makkelijkerequote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik heb een keer naar Budapest 22 uur in de bus gezeten.
De korste route naar Bulgarije is door de Balkan als ik me niet vergis..wens je veel plezier. De infrastructuur is daar bij lange na niet wat wij gewend zijn.
Misschien is door Hongarije, Roemenië inderdaad beter aan te rijden dan door de balkan.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Balkan inderdaad niet. Maar via Hongarije kan je toch ook? Is niet de kortste route, maar misschien wel de makkelijkere![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat dat voor een functie isquote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zelfs Sofia thuis gaat me niet lukken waarschijnlijk, begint al om half 8.
Einde kwartaal bij ons, en ik heb net een nieuwe functie gekregen, dus waarschijnlijk kan ik de wedstrijd op m'n werk gaan zitten kijken.....
De schoonmakers moeten wachten tot iedereen vertrokken is hequote:Op woensdag 6 september 2006 20:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat voor een functie is
nope, die fokkers beginnen bij ons altijd al om 18.00 uur met stofzuigen...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De schoonmakers moeten wachten tot iedereen vertrokken is he
Thuiswedstrijd begint trouwens om 19:45
Haha rot op man ik moest door Slovenie heen om in kroatie te komen en Slovenie is een land in opbouw hoor prima normale wegen daarquote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
haha!
Deze bedragen slaan nergens op...
20 uur rijden?! 6 tanks? moet je geluk hebben, 100 euro huur lijkt mee zeer sterk.
20 uur red je nooit van zn levensdagen. de Sloveens grens is al zo'n 12/13 uur. Daarna worden de wegen alleen maar slechter en is er soms niet eens sprake van een snelweg.
zegt de man met een kluivert picture ...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Sparta uit jongens
dat wordt een zware
Idd. Van Persie speelt zich maar mooi verder de rangorde in zo zeg, man wat een topper!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:13 schreef Maikalo het volgende:
De oud-spelers waren weer belangrijk voor Nederland![]()
Dirkie KuytRobin van Persieeeee
![]()
![]()
Vooral zijn persoonlijke ontwikkeling vind ik verrassend, dat ie talent had voor het spelletje was bij Feyenoord al wel duidelijk natuurlijk....quote:Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Van Persie speelt zich maar mooi verder de rangorde in zo zeg, man wat een topper!
Wie had dat gedacht toen hij Feyenoord uitgezet werd? (Of toen Miss Nigeria geld rook?)
Dat idd. Zijn karaktertje was gewoon een recept voor een ah-jammer-net-niet-had-ie-maar-niet-zo'n-stomme-grote-muil-carrière. Gelukkig viel dat kwartje bij hem ookquote:Op donderdag 7 september 2006 09:10 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Vooral zijn persoonlijke ontwikkeling vind ik verrassend, dat ie talent had voor het spelletje was bij Feyenoord al wel duidelijk natuurlijk....
Dat toch met dank aan een toptrainer als Arsene Wenger. En dat v Basten hem het vertrouwen geeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat idd. Zijn karaktertje was gewoon een recept voor een ah-jammer-net-niet-had-ie-maar-niet-zo'n-stomme-grote-muil-carrière. Gelukkig viel dat kwartje bij hem ook
Dat ook. Maar er zijn er op dat niveau met dat soort begeleiding genoeg alsnog het schip ingegaan, als het raspaardje zelf niet meewerkt kom je ook nergens.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat toch met dank aan een toptrainer als Arsene Wenger. En dat v Basten hem het vertrouwen geeft.
inderdaad!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha rot op man ik moest door Slovenie heen om in kroatie te komen en Slovenie is een land in opbouw hoor prima normale wegen daar![]()
Wijt het eerder aan pure arrogantie.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:56 schreef Maikalo het volgende:
Je moet inderdaad wel willen ja. En ik denk dat van Persie toen de juiste keuze heeft gemaakt door naar Arsenal te gaan. Hij lag niet erg goed met Bert van Marwijk, en van Ruud Gullit zou hij ook niet veel hebben geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |