quote:
Leen je gewoon even een scc van iemand ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben wel lid van de supportersvereniging, ik heb alleen geen clubcards. Mag ik nu wel mee naar Bulgarije of niet?
Naar Bulgarije kan je altijd, als je je paspoort maar bij hebtquote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben wel lid van de supportersvereniging, ik heb alleen geen clubcards. Mag ik nu wel mee naar Bulgarije of niet?
Ja. Al zal je misschien op de zwarte markt 5e moeten betalen voor je kaartjequote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Da's bijna een stijging van 100%quote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Al zal je misschien op de zwarte markt 5e moeten betalen voor je kaartje![]()
Zaterdag gestart.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:09 schreef Maikalo het volgende:
En is de verkoop ook al gestart van de return in Rotterdam?
Is er een georganiseerde busreis? Of een vliegtiket of auto?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef BunnyHunter het volgende:
ook maar ff tvp'en
en 3 eu is natuurlijk niets, ieman dal uitgerekent wat de reis kost?
Ligt eraan hoe je gaat hequote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef BunnyHunter het volgende:
ook maar ff tvp'en
en 3 eu is natuurlijk niets, ieman dal uitgerekent wat de reis kost?
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:42 schreef Maikalo het volgende:
Als je met de auto gaat ben je rond de 20 uur onderweg schat ik. Budapest is rond de 15 uur aan te rijden. Maar ik denk dat de meeste een vlucht nemen. Als je rijdt dan ben je alleen je benzinekosten kwijt. Maar meestal is vliegen toch goedkoper. Heb net bij SkyEurope gekeken, en je kan volgens mij van Schiphol naar Bratislava, en van Bratislava naar Sofia vliegen.
Niet dat ik van plan ben/was om te gaan hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 13:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef Zjakkie het volgende:
Voor 530 euro heb je al een vlucht met de Lufthanse, zie www.vliegtickets.nl
-edit- moeilijk lezen -...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.
Gewoon via de club. Of anders familie ofzoquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
Weet iemand hoe je in contact kunt komen met oud-Feyenoord spelers die in het buitenland actief zijn ?
Ik lees vaak verhalen van mensen die naar t buitenland gaan om een speler te bezoeken en dan uitgebreid met hem spreken enzo..
Het lijkt me geweldig om een keer naar Engeland te gaan om naar Dirkie of Robin te gaan kijken..
Iemand hier ervaring mee ??
Ga naar een training van Arsenal of Liverpool, probeer in contact te komen met de spelers. Vraag dan naar hun telefoonnummer, en viola, je contact is erquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
Weet iemand hoe je in contact kunt komen met oud-Feyenoord spelers die in het buitenland actief zijn ?
Ik lees vaak verhalen van mensen die naar t buitenland gaan om een speler te bezoeken en dan uitgebreid met hem spreken enzo..
Het lijkt me geweldig om een keer naar Engeland te gaan om naar Dirkie of Robin te gaan kijken..
Iemand hier ervaring mee ??
Mailen lijkt me handigerquote:Op woensdag 6 september 2006 14:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ga naar een training van Arsenal of Liverpool, probeer in contact te komen met de spelers. Vraag dan naar hun telefoonnummer, en viola, je contact is er![]()
ROBIN, KEREL, HIER FEYENOORD FAN.. MAG IK JE NUMMER OM IN CONTACT MET JE TE KOMEN?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ga naar een training van Arsenal of Liverpool, probeer in contact te komen met de spelers. Vraag dan naar hun telefoonnummer, en viola, je contact is er![]()
Ik gok toch meer op het "val dood" antwoordtquote:Op woensdag 6 september 2006 14:52 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ROBIN, KEREL, HIER FEYENOORD FAN.. MAG IK JE NUMMER OM IN CONTACT MET JE TE KOMEN?
![]()
![]()
Dat is inderdaad aardig aan de prijs, is volgens mij wel een 3 daagse reis, bekende van me heeft ook geboekt, maar die gaat 5 dagen, das goedkoper. Het verblijf daar is wel erg goedkoop.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:
o, slechts 530 euro? kijk nou gaan we wel
Ik ga alleen als we met de waggie kunnen gaan.
kaartje voor sparta gehaald trouwens, heb er zin an, 's kijken wat die neus ervan bakt...
koop een 206 danquote:Op woensdag 6 september 2006 15:54 schreef Maikalo het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het topic hetzelfde nummer heeft als het type van mijn auto![]()
Geeft ook wel aan dat niemand dat daar even corrigeert. De meeste Feyenoordsupporters weten toch wel dat we nooit met 0-3 van Espanyol verloren hebben. Die hebben we namelijk uitgeschakeld. Hij zal wel in de war zijn met Stuttgart wat overigens wel een vrij vervelende avond was als ik er nu aan terugdenkquote:Buijs: ‘Ik zat doordeweeks op de tribune toen Feyenoord thuis met 0-3 werd verslagen door Espanyol.
en bedankt voor het oprakelen ...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:11 schreef chrisgyan het volgende:
Danny zit een beetje mis in zijn eerste interview met de Feyenoord Krant.
[..]
Geeft ook wel aan dat niemand dat daar even corrigeert. De meeste Feyenoordsupporters weten toch wel dat we nooit met 0-3 van Espanyol verloren hebben. Die hebben we namelijk uitgeschakeld. Hij zal wel in de war zijn met Stuttgart wat overigens wel een vrij vervelende avond was als ik er nu aan terugdenk
Ik verdring mijn slechte herinneringen altijd, waardoor ik altijd gelukkig door het leven ga... maar dat is net verpest..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en bedankt voor het oprakelen ...![]()
3-1 uit winnen, een coach die iedereen wel even verteld dat het duitse voetbal zo kut is en dan alsnog eruit vliegen..
nog nooit zo'n vervelende avond meegemaakt
Sta er elk jaar , wil nou wel eens wat meer mensen om me heenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef chrisgyan het volgende:
Om het leed van het oprakelen wat te verzachten.
We stonden wel op de Coolsingel aan het eind van dat seizoen![]()
Hehe ze zijn wakker geworden en hebben het veranderdquote:Op woensdag 6 september 2006 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
......
Kan nog volgens dat reisbureau wat de FSV had opgegeven, +/- 350 euro, van de week nog beperkt aantal stoelen vrij.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.
haha!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Sta er elk jaar , wil nou wel eens wat meer mensen om me heen![]()
bovendien mag je met de meeste huurautos niet naar het oostblokquote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
haha!
Deze bedragen slaan nergens op...
20 uur rijden?! 6 tanks? moet je geluk hebben, 100 euro huur lijkt mee zeer sterk.
20 uur red je nooit van zn levensdagen. de Sloveens grens is al zo'n 12/13 uur. Daarna worden de wegen alleen maar slechter en is er soms niet eens sprake van een snelweg.
Daar hebben die oostblokkers anders helemaal geen problemen meequote:Op woensdag 6 september 2006 19:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
bovendien mag je met de meeste huurautos niet naar het oostblok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |