quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef Steve_I. het volgende:
Dank je...je let op. Zeker op je hoede voor nieuwe D-K relklonen?
Overigens, D-K, je manier van uiten ehm... niet echt subtiel... maar ik snap je frustraties zo af en toe, zowel over het Feyenoord-bestuur als het joodsch Fok!-bestuur.hoi daaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar is Feyenoord niet de enige in .......quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat werkt niet, is al eens gedaan en toen bleef ongeveer 10 a 15% van de noordzijde weg
geen enkele actie werkt bij de GKL![]()
[..]
leuke eerste post![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij vitesse uit bleef het uitvak in verhouding nog leger
maar via de andere kant kun je het perron bereiken (over hekken heen weliswaar)quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Die twee treinen gaan richting het centrum van Rotterdam en dus helemaal niet onder dat viaduct door.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar is Feyenoord niet de enige in .......
[..]
en dat ondanks de groote van de promenade en zoveel mensen , er zullen toch altijd mensen die weigeren mee te doen , toen stonden bij de deuren. en anders blijven ze zitten.
LN mischien niet gelezen er waren ook mensen die naar de auto wilde en er niet door konden omdat de weg was geblokeerd , en toen later zijn ingeslotenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar via de andere kant kun je het perron bereiken (over hekken heen weliswaar)
zit ik die eikels nog te verdedigen ook![]()
dat waren/zijn ze volgensmij ook , en nu alleen nog maar meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:43 schreef denthemen het volgende:
Bosschaart houd zijn Feyenoord vorm aan.. wees blij dat hij weg is
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar via de andere kant kun je het perron bereiken (over hekken heen weliswaar)
zit ik die eikels nog te verdedigen ook![]()
als je het spoor oversteekt (brug over dus), kun je volgens mij via het spoor het perron bereikenquote:
Volgens mij werd de weg richting het stadion juist geblokkeerd door de ME in eerste instantie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je het spoor oversteekt (brug over dus), kun je volgens mij via het spoor het perron bereiken
(naar de![]()
toe dus).
denk dat ze daarom opgepakt zijn ofzo![]()
Tuurlijk was het hardstikke triest. Als die linup al ziet...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het was wel erg laag hoor, zag je zo homo neger![]()
Ja idd, echt zo raar dat ze die kozenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tuurlijk was het hardstikke triest. Als die linup al ziet...![]()
![]()
qua uitsralingquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef Canisfire het volgende:
Buijs wordt natuurlijk gewoon de nieuwe Bosvelt
quote:klik, op eigen risico!
Tatjana zegde af, dus kwam Jorien haar vervangen.
Jullie horen het lui, deze mod is dus een joodse Feijenoorderquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef Steve_I. het volgende:
als het joodsch Fok!-bestuur.
Jezus, wat erg. Verwacht je Tatjana, krijg je een wandelend nijlpaard in een tutu.quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:30 schreef ruud_fr het volgende:
LN:
[..]
![]()
![]()
wat ben ik blij dat ik daar niet geweest ben zeg![]()
Al het gezag is joods, dus....quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:45 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jullie horen het lui, deze mod is dus een joodse Feijenoorder
quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jezus, wat erg. Verwacht je Tatjana, krijg je een wandelend nijlpaard in een tutu.
[..]
Hij heeft geen cent in Feyenoord gestoken. We moeten niet doen of Feyenoord gered is door deze man, hij heeft zelfs vele miljoenen verdiend aan Feyenoord. Destijds heeft hij ze wat geld geleent, maar niet zoals Nol Hendriks tientallen miljoenen uit eigen zak erin steken en dat niet meer terughoeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Over 2 jaar.
. Voor de rest heeft die man miljoenen en miljoenen in Feyenoord gestoken, dus geen pesterijtje of spandoek zal hem wegkrijgen hoor. Supporter vs. zakenman beslechten supporters altijd in hun nadeel.
nice!, ik was ook al aan het denken om daar naar toe te gaan, maar dan kom ik wel tussen de psv'ers want dan ga ik op de SC van een vriend van me...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:10 schreef Keltie het volgende:
En deze vriendelijke vriend heeft vanochtend een kaart gehaald voor psv - Feijenoord
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Goed onderschrift trouwens BunnyHunter.BRAND
Same Here!quote:
quote:
Wat is die Benitez voor relnicht dan johquote:Dirk Kuyt heeft weinig plezier beleefd aan zijn eerste Merseyside derby. De Liverpool-aanvaller stond om te beginnen niet in de basis bij de uitwedstrijd tegen Everton. Daarnaast zag hij The Reds ook nog eens met 3-0 verliezen van de aartsrivaal en dat komt hard aan bij de fans.
Kuyt speelde wel, maar kwam pas in het veld toen zijn ploeg al met 2-0 achter stond. Everton sloeg voor rust namelijk toe door Tim Cahill en Andrew Johnson. In de 53ste minuut kwam Kuyt er nog wel in, maar hij kon de situatie niet meer ten goede keren voor Liverpool, waar Zenden ontbrak. Ver in blessuretijd maakte Johnson er zelfs nog 3-0 van.
Zal ook weer ergens in dat ding zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:10 schreef Keltie het volgende:
En deze vriendelijke vriend heeft vanochtend een kaart gehaald voor psv - Feijenoord
Zorg dat je rond 12.30 voor het uitvak staat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:57 schreef Erasmusch het volgende:
Eindelijk lopend naar een wedstrijd![]()
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Of is er iets moois gepland?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zorg dat je rond 12.30 voor het uitvak staat.
Waar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Gijs moest ook weer in beeld hoor
ACTIE.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Of is er iets moois gepland?![]()
want?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
Zorg dat je rond 12.30 voor het uitvak staat.
Interviewtje van het (sport)journaal bij Feest FSV.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Of is er iets moois gepland?![]()
[..]
Waar?
Zijn toch geen tijden meerquote:
Vind ik ook. Wil lekker kunnen zuipen voor de wedstrijd, gaan ze zo vroeg al verzamelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zijn toch geen tijden meerMisschien daarna maar de kroeg in. Maar in de buurt van het stadion zit weinig...
is 't Fust nog niet open dan om 10.00uquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wil lekker kunnen zuipen voor de wedstrijd, gaan ze zo vroeg al verzamelen.
Fuck it. Ik ga niet 2u vantevoren naar het stadion. Of er moet toevallig een kroeg in de buurt zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wil lekker kunnen zuipen voor de wedstrijd, gaan ze zo vroeg al verzamelen.
zal wel fictief zijn die 2 miljoenquote:Salaris van 2mil. voor Charisteas onzin
09 september 2006, 22:09
Door: Andy Vinkenborg
Verschillende Feyenoord-fansites meldden vandaag dat Angelos Charisteas, de nieuwe Feyenoord-aanvaller, een salaris van ruim twee miljoen euro zou gaan opstrijken bij de Rotterdammers. Dit is echter onzin, zo zegt Willem van Hanegem.
Johan Derksen meldde gister in Voetbal Insite dat Charisteas twee miljoen euro zou gaan verdienen bij FDeyenoord. Willem van Hanegem verklaarde vervolgens volledig anders: "Onzin". Het klopt echter wel dat Charisteas één van de grootverdieners gaat worden, voegde De Kromme er aan toe.
voetbalprimeur
Euh.. Geen volgens mij?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef TC03 het volgende:
Welke functie bekleed Van Hanegem ook alweer bij Feyenoord?.
quote:Levski Sofia draait warm voor Feyenoord
9/9/2006 23:56
Levski Sofia kijkt vol vertrouwen uit naar het UEFA Cupduel met Feyenoord. De Bulgaren hadden een uitstekende oefening in de nationale competitie tegen Marek Dupnica.
Levski won met 8-0 op vreemde bodem. Zowel Angelov als Georde scoorde drie keer. Levski staat derde in de Bulgarije met twee punten minder dan de koplopers.
Als hij de gaten trekt en/of assists geeft dan is het alsnog een goed debuut, niet?quote:Op zondag 10 september 2006 09:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Harry Souflaki maakt z'n debuut vandaag....
Zul je zien dat er alleen maar middenvelders en verdedigers scoren vandaag.
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat makenquote:
Ik zie het zo gebeuren.quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat maken![]()
Als enige club van de competitie hebben jullie namelijk nog niet gescoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat maken![]()
Och kom, geef toe dat het grappig isquote:
Ohja, duh.quote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Levski speelt in de CL. Wij spelen tegen Lokomotiv, niet tegen Levski.
zou toch goed lullig zijn als we gelijk spelen: Excelsior is de club....quote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
Feyenoord is de club van Rotterdammmmmmmm![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 14:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zou toch goed lullig zijn als we gelijk spelen: Excelsior is de club....
quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer johquote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Paauwe is dus niet eens basisspeler bij Valenciennes?quote:GHALY EN PAAUWE ONDERUIT IN EERSTE DUEL
Hossam Ghaly heeft zaterdag zijn eerste minuten in het Premiership gemaakt. De Egyptische middenvelder verloor met Tottenham Hotspur van Manchester United (1-0). Oud-Feyenoorder Ghaly speelde de volle negentig minuten in het team van trainer Martin Jol. Ook Patrick Paauwe kwam zaterdag officieel voor het eerst in actie voor zijn nieuwe club. Valenciennes kwam er niet aan te pas op bezoek bij Lens: 3-0. Paauwe maakte in de 71ste minuut zijn opwachting bij de promovendus, als vervanger van Doumeng.
Juist, maar Koeman ziet het niet zitten in hem. Maar verder is Koeman een hele toffe gozer, anders komt Da_sandman achter me aan en wist hij me posts.quote:Op zondag 10 september 2006 16:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Saidi welkom terug jongen, dat je volgende week in de basis mag beginnen.
Was lang geblesseerd volgens mij.quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Canisfire het volgende:
Ja en nu waarom speelt Ghaly nu pas zijn eerste wedstrijd in Engeland?
Triest ja.quote:Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist, maar Koeman ziet het niet zitten in hem. Maar verder is Koeman een hele toffe gozer, anders komt Da_sandman achter me aan en wist hij me posts.
Men zegt over 2 weken, maar dat zeiden ze 3 weken terug ook al. Zal wel pas over 3 maanden fit zijn ofzoquote:Op zondag 10 september 2006 16:32 schreef Joeriii het volgende:
Ik vond Drenthe echt slecht spelen. Wanneer is Leonard fit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |