Lijkt me wel leuk, vanavond maar es kijken.. Het team van Buro Renkema heult overigens ook met de vijandquote:De Staat van Verwarring
Ronald Snijders presenteert vanaf maandag 4 september samen met Pieter Jouke het VPRO programma 'De staat van verwarring' dat (bijna) dagelijks op Nederland 3 wordt uitgezonden.
Presentatoren Pieter Jouke (Buro Renkema) en Ronald Snijders (Absurd Nederland) verdraaien de werkelijkheid, verspreken het nieuws en vergissen zich in gasten. De Staat van Verwarring is een absurdistische talkshow voor iedereen die met het verkeerde been in bed wil stappen.
Naast Ronald Snijders waren namens Absurd Nederland ook Fedor van Eldijk en Constant Dullaart betrokken bij de ontwikkeling van het programma. In het programma is de van Absurd Nederland bekende normale benadering van mensen en onderwerpen dan ook nooit ver weg.
De Staaf van Verwarring, ma/di/wo/do om 23:25 bij de VPRO op NET 3
Die was leuk jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef doppelgänger het volgende:
slecht en amateuristisch, maar bij vlagen wel leuke grappen
presentator "hoeveel vuilnis zakken vul jij per jaar."
veganist *trots* "2 zakken"
presentator *verbaast* "pff en dat elk jaar weer!?"
nou ja, je had het moeten zien denk ik..
ja die was leukquote:Op woensdag 27 september 2006 00:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vooral toen ie erachter kwam dat krekels niet zo lekker zijn als hij dacht
Yep. 1x een shotje genomen, nooit meer. Stelletje pubers die te weinig een schop onder hun reet hebben gehad. Koot & de Bie waren toen nieuw én vernieuwend, deze twee sukkels komen nog geen kilometer in hun buurt, wegwezen en snel. (zullen wel familie hebben binnen de VPRO-gelederen, ze hebben echt niks te melden maar zijn vooral niet leuk en al helemaal niet origineel)quote:Op maandag 4 september 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
Pieter Jouke en Ronald Snijders presenteren en absurdistische talkshow. 4 dagen in de week nog wel.
Give it a shot.
Dat flash filmpjequote:Op donderdag 28 september 2006 00:47 schreef Rudieh het volgende:
Ronald: 'Pieter! Ik heb een leuke site gevonden!'
Pieter: 'Toch niet weer op internet he?'
die sites die ze laten zien zijn ook altijd zo droog dat het geniaal is...
www.isitfriday.net
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:18 schreef MI55ILLE het volgende:
en die site met die 1 miljoen thank you's
http://www.yonkis.com/mediaflash/unmillon.htm
'even kijken of het wel klopt...we doen onderzoeksjournalistiek'quote:Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat flash filmpje.
One Million Thank You's.
"Ja we moeten het wel even afkijken"![]()
![]()
.
Wat hebben kooten en de bie er mee te maken? Omdat dat ook 2 mannnen zijn?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef Suko het volgende:
[..]
Yep. 1x een shotje genomen, nooit meer. Stelletje pubers die te weinig een schop onder hun reet hebben gehad. Koot & de Bie waren toen nieuw én vernieuwend, deze twee sukkels komen nog geen kilometer in hun buurt, wegwezen en snel. (zullen wel familie hebben binnen de VPRO-gelederen, ze hebben echt niks te melden maar zijn vooral niet leuk en al helemaal niet origineel)
Particolarte. Het was de Amsterdamse studenten kunst vereniging.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar was je lid, Smots? Vind je niet echt een corporaal type.
Ah. Ja, die ken ik wel (we zitten in hetzelfde pand en qua sfeer lijken we er ook wel op). Zit regelmatig bij hun feestjes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Particolarte. Het was de Amsterdamse studenten kunst vereniging.
Meer oud-leden staan hier: http://alumni.particolarte.nl/famous.php
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:57 schreef search64 het volgende:
Wat vind je ervan dat mensen er niet voor uit durven te komen dat ze hetero zijn![]()
Mijn oplossing kwam niet in de uitzending helaas.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:14 schreef Rudieh het volgende:
wat was je oplossing, Bombardier?
ik heb ook zitten schaterlachen om Verhagen in discussie met Verhagen
Die grap zat ook al in South Park en Alan Partridgequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een cereal killer... iemand die cornflakes doodmaakt.
weer meegedaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik had ook meegedaan met de kijkersvraag, maar blijkbaar was de sfeerpeer niet zo heel erg origineel
Jou willen ze vast niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Toeps het volgende:
Ja kan daar betaald publiek-zitten, misschien toch maar eens doen dan.
Ik vind ze grappig. Vooral Pieter Jouke.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:er bestaan dus echt mensen die die gasten net zo grappig vinden als zij zichzelf vinden
gefeliciteerd Anoniem!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:26 schreef zakjapannertje het volgende:
mijn inzending voor de kijkersvraag heeft gewonnen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:31 schreef Aoristus het volgende:
Wie heeft er al een idee voor de betekenis van psychopaard?
Wat was je antwoord, zakjap?
eerste keer trouwens dat ik iets instuurde, maar die kijkersvraag lag zo voor de handquote:Wat is de betekenis van het woord FRITUURPLAN?
-Is het plan dat volgend jaar wordt ingevoerd mocht het broeikaseffect dit jaar weer mislukken.
Helaas wel, deze wordt niet elke dag uitgezonden...maar wel elke keer als er een 'quiz' langskomt is het deze. Best jammer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:54 schreef MaxPower het volgende:
Elke keer dat ik er langs zap gaan ze op straat de 'kwis' doen met nederlandse woorden die te vertalen zijn in een andere taal... dat is toch niet echt elke dag hetzelfde???![]()
Van de website: Volgende week heeft De Staat van Verwarring herfstvakantie. Maandag 23 Oktober zijn wij weer helemaal terug! Ik zat maandag al vol verwachting voor de televisie, tevergeefs.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:12 schreef Bluurgh het volgende:
waar is het nu gebleven eigelijk?
hehe ja ik ook, en dinsdag eigelijk ook, bracht me meer in een staat van verwarring dan als het programma op TV isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Van de website: Volgende week heeft De Staat van Verwarring herfstvakantie. Maandag 23 Oktober zijn wij weer helemaal terug! Ik zat maandag al vol verwachting voor de televisie, tevergeefs.
Zijn er nog mensen die naar Giel luisteren dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Iemand Giel Beelen vanochtend nog gehoord?
Hij had er iig geen goed woord voor over.
Ik verheug me er echter nu al weer op.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Symer het volgende:
Ik kan me idd wel voorstellen dat het echt een kutprogramma is als het niet je humor is.
"Wij zijn van Peperclip, met een E."
"-Paperclep?"
Ik schaterde het uit, terwijl de visite mij aankeek alsof ik een paar aan het heideplukken had![]()
Als er iemand ongrappig is, dan is dat Giel Beelen met die schijnheilige kop van 'm.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Iemand Giel Beelen vanochtend nog gehoord?
Hij had er iig geen goed woord voor over.
Ik verheug me er echter nu al weer op.![]()
Oh jij houdt dus van simpele humorquote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Symer het volgende:
Ik kan me idd wel voorstellen dat het echt een kutprogramma is als het niet je humor is.
"Wij zijn van Peperclip, met een E."
"-Paperclep?"
Ik schaterde het uit, terwijl de visite mij aankeek alsof ik een paar aan het heideplukken had![]()
Ik kennelijk ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh jij houdt dus van simpele humor
Wat is daarmee...?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Aoristus het volgende:
oeh, de nacht van de wansmaak
Om 12 uur 's nachts wel ja, heerlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh jij houdt dus van simpele humor
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
"Stuur het antwoord naar destaatvanverwarring@vingerinjekut.."
kijk jij ookquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Ik vind het een heel leuk programma, op dat tijdstip is er verder nooit iets leuks op tv. En ze maken stomme grapjes
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Om 12 uur 's nachts wel ja, heerlijk.
Gister vond ik wat minder trouwens, hoewel die roltrap en de coach van verwarring wel geinig waren![]()
Ja?quote:
dan woon je goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef Aoristus het volgende:
WAAAAH, da's mijn buurmeisje
mwoa.. ze is vrij vaag hoor. In 2003 of -4 was ze bij kopspijkers voor haar boekje: lol met moslims ofzoquote:
ze mag vaker op TVquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mwoa.. ze is vrij vaag hoor. In 2003 of -4 was ze bij kopspijkers voor haar boekje: lol met moslims ofzo
www.staatvanverwarring.nl/vingerinjekutquote:Op woensdag 8 november 2006 23:49 schreef Zapper het volgende:
....verwarring.nl slash * vinger omhoog + vage blik*![]()
![]()
Hoop dat dit programma nog lang te zien zal zijn. Jammer dat het maar vier keer in de week is![]()
Ik ging kapotquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:25 schreef roelofjan het volgende:
Maakt dat ons nou juist nietiger of niet?
....
Een soort Mini-Milky Way?
...
En hoever is het vanuit Amsterdam?
briljantquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:24 schreef Arcee het volgende:
"Als je aliens zou slachten is het vlees dan heelal?"
Echt triest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef Tha_Mars het volgende:
destaatvanverwarring AARTSTAARTJES vpro.nl
geweldig programma!
ja, morgen komt iequote:Op woensdag 15 november 2006 00:02 schreef Rudieh het volgende:
*proest*
dit was echt een briljante aflevering
HAZESLIP! HAZESLIP!
hoorde ik nou iets over 'Gummbah' op het laatst?
en VinoTonti:
ga ergens anders huilebalken joh, aandachtshoertje
Vervelend hè, als mensen 't niet met je eens zijn? Kneus.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:02 schreef Rudieh het volgende:
*proest*
dit was echt een briljante aflevering
HAZESLIP! HAZESLIP!
hoorde ik nou iets over 'Gummbah' op het laatst?
en VinoTonti:
ga ergens anders huilebalken joh, aandachtshoertje
lol, je zet jezelf voor lul met je agressieve posts en gescheld. ik heb gewoon m'n mening over die knakkers van dat programma, en waarom zou ik die niet mogen hebben?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:14 schreef Rudieh het volgende:
nee retard...zo'n beetje 90% van de mensen is het met me oneens als ik zeg dat De Staat van Verwarring een cool programma is...wat ik heel goed kan begrijpen want het is ontzettend flauwe humor...
maar jouw schreeuw om aandacht (wat ik je nu toch weer geef..hoe voelt dat nou?) is zo overduidelijk dat ik je wilde adviseren om jezelf in een ander topic voor lul te zetten
ja ik heb me aangepast aan jouw manier van spreken en schrijven...quote:Op woensdag 15 november 2006 01:33 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
lol, je zet jezelf voor lul met je agressieve posts en gescheld. ik heb gewoon m'n mening over die knakkers van dat programma, en waarom zou ik die niet mogen hebben?
Ja, dit soort dingen maken het voor mij dus ook geniaal!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef Tha_Mars het volgende:
destaatvanverwarring AARTSTAARTJES vpro.nl
geweldig programma!
Hij is echt een held.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Bluurgh het volgende:
hahaha die gummbah komt ook niet uit z'n woorden![]()
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30206886/quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef zakjapannertje het volgende:
een fokker is te gast daar nu, rudeonline check zijn website
Wekhengstquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:02 schreef Aoristus het volgende:
kanibaaldag
Het wordt ook erg laat uitgezonden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Geweldig programma, jammer dat ik het niet zo vaak zie.
Ik vond dat hij het eigenijk wel goed deed, hij bleef gewoon zichzelf en liet zich niet gek maken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:39 schreef Zrtlrnc het volgende:
OMG die gast van van Dale begreep hun interview stijl niet helemaal
straks het aftellen. spannend!!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:18 schreef roelofjan het volgende:
Zometeen begint de oudejaarsuitzending. [afbeelding]
Ja hoe zat dat, ik heb de eerste 20 seconden gemist ofzo, maar doen ze gewoon alsof het oudjaar is?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:18 schreef roelofjan het volgende:
Zometeen begint de oudejaarsuitzending. [afbeelding]
haha vet, jammer dat ik het heb gemistquote:
Je kan het oplijn tergkijken he.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
haha vet, jammer dat ik het heb gemist![]()
*edit* gevondenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je kan het oplijn tergkijken he.
ik vind t leuk, als ik naar de 2 kijk weet ik zeker dat er meer buitenlopen. meer als die gasten die hier inhuis opduiken. net zoiets als zombies, maar dan verbonden met een stekker. en die kunnen praten ook. en eten, en uitslapen. en niet weggaan...... ik voel steun.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef augurkenkoning het volgende:
Oh man. Zijn er ook vrouwen dit leuk vinden?
In mijn omgeving niet. Ook erg weinig mannen moet ik zeggen.
Mijn vrouw vind het ook leuk, dat zijn er nu dus al wel 2quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef augurkenkoning het volgende:
Oh man. Zijn er ook vrouwen dit leuk vinden?
In mijn omgeving niet. Ook erg weinig mannen moet ik zeggen.
Nee, het is in Hilversum. Ik ga volgende week een keer, en dan meteen Pieter Jouke interviewen (evt boeiende vragen zijn altijd welkom).quote:Op woensdag 6 december 2006 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij is het in dezelfde studio als waar 3voor12 zit, dat is Desmet. Bij 3voor12 kun je gratis komen, dat lijkt me al een voorrecht genoeg
ben benieuwd. Laat je ons weten wat er uit gerold is?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, het is in Hilversum. Ik ga volgende week een keer, en dan meteen Pieter Jouke interviewen (evt boeiende vragen zijn altijd welkom).
Als het goed is is het binnen een week al uitgewerkt (een vriend van me was al langer fan van Pieter nadat we hem vorig jaar een keer in Toomler gezien hadden en heeft toen ook een paar keer met hem gemaild, dus daarom is het interview wel logsich), dus dan zal ik het wel hier online gooien.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ben benieuwd. Laat je ons weten wat er uit gerold is?
Mijn buurmeisje zei laatst dat die ander al langer bezig was met neologismen, zit daar geen vraag in?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als het goed is is het binnen een week al uitgewerkt (een vriend van me was al langer fan van Pieter nadat we hem vorig jaar een keer in Toomler gezien hadden en heeft toen ook een paar keer met hem gemaild, dus daarom is het interview wel logsich), dus dan zal ik het wel hier online gooien.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:02 schreef Aoristus het volgende:
knäcker ... wat is kankerbrood ?
Ja: http://www.absurd.nl/?PID=28quote:Op donderdag 7 december 2006 00:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje zei laatst dat die ander al langer bezig was met neologismen, zit daar geen vraag in?
Nee het is niet bij Desmet, het is op het mediapark. Betaald idd.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij is het in dezelfde studio als waar 3voor12 zit, dat is Desmet. Bij 3voor12 kun je gratis komen, dat lijkt me al een voorrecht genoeg
Dat valt me zeer van je tegen hoM3rquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:
Ik wilde toch even melden dat ik het een verschrikkelijk programma vind met achterhaalde humor van 2 zichzelf grappig vindende alternatief-nep-intellectuelen.
Sorry, ze wekken echt een bepaalde agressie bij me op. Ik zie alleen 2 gasten die grappig doen, maar totaal niet grappig zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat valt me zeer van je tegen hoM3r![]()
Het schijnt dat ze buiten de uitzending echt leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee het is niet bij Desmet, het is op het mediapark. Betaald idd.
En wat ik er van vond... Sja, wel aardig, maar die twee vinden zichzelf echt zó grappig... Dat is een beetje jammer.
Nee die is het grappigstquote:
De staat van verwarring. Ned-3quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:16 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Wat was het neologisme van donderdag? Ik kan het niet terugkijken op uitzendinggemist!
hoe lang duurt zo'n uitzending inclusief voorbereiding eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:50 schreef Toeps het volgende:
Schuldige komt zo!
http://www.schuldige.nl/
(Ja, ik was er weer bij vandaag)
Opnames duren van 5 tot uiterlijk 7 uur, het gaat heel snel. Vandaag begonnen we iets voor zes, en waren we om kwart voor zeven klaar ongeveer. En het kan nóg sneller.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hoe lang duurt zo'n uitzending inclusief voorbereiding eigenlijk?
Jammer dat je niet mee mag doen hè?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Opnames duren van 5 tot uiterlijk 7 uur, het gaat heel snel. Vandaag begonnen we iets voor zes, en waren we om kwart voor zeven klaar ongeveer. En het kan nóg sneller.
Meedoen? Met wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer dat je niet mee mag doen hè?
Huh? geld vangen? Wat krijg je dan voor zoietsquote:Op woensdag 13 december 2006 00:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Meedoen? Met wat?
Nee hoor, ik vind het juist wel relaxed, zo achterover zitten en geld vangen.
Watte? Cam-pen?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie het als campen voor geld
Het leven van de meeste mensen gáát dan ook nergens over.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:08 schreef crossover het volgende:
"Het eche leven" gaat echt nergens over
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Aoristus het volgende:
verdorie, tis weer niet gelukt om paultjuhhh te vermaken
Vandaag kregen we iig niet betaald (al is het niet zo raar, want ik kan me herinneren dat m'n studentenvereniging vroeger bij TV3 5 euro per persoon kreeg, en bij B&W kon je altijd gratis eten), maar zat de zaal vol met fans. Pieter zei ook dat dat heel veel uitmaakte om de show leuk te krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Rudieh het volgende:
een uitzending bezoeken en nog betaald krijgen ook?
daar geloof ik geen reet van
www.hebbes.nlquote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Rudieh het volgende:
een uitzending bezoeken en nog betaald krijgen ook?
daar geloof ik geen reet van
Van 5 tot 7, op dezelfde dag.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:24 schreef BlackRebel het volgende:
hoe laat zijn die opnamen? ik neem aan dat het niet live is?!?
ik wil graag het boek laten signeren, dat mede geschreven is door Ronald: 'Een normaal boek'.. het beste boek in tijden!!
ik ben toevallig woensdag geweest. ook bij ons zaten er "fans" waardoor er meer sfeer in zat volgens pieter jouke. woensdag flikkerde hij trouwens ook al 2x over al die rotzooi die er staatquote:Op donderdag 14 december 2006 00:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vandaag kregen we iig niet betaald (al is het niet zo raar, want ik kan me herinneren dat m'n studentenvereniging vroeger bij TV3 5 euro per persoon kreeg, en bij B&W kon je altijd gratis eten), maar zat de zaal vol met fans. Pieter zei ook dat dat heel veel uitmaakte om de show leuk te krijgen.
Dus, als je het leuk vindt moet je gewoon een keer langsgaan, het is leuker dan op TV en je kan ze altijd even spreken als je wil.
Ja, dat was dezelfde uitzending.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:09 schreef Duder het volgende:
[..]
ik ben toevallig woensdag geweest. ook bij ons zaten er "fans" waardoor er meer sfeer in zat volgens pieter jouke. woensdag flikkerde hij trouwens ook al 2x over al die rotzooi die er staat
http://www.spellenservice.nl/spellen/1686-Linerider.htmlquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=linerider&search=Search
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |