Helaas wel, deze wordt niet elke dag uitgezonden...maar wel elke keer als er een 'quiz' langskomt is het deze. Best jammer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:54 schreef MaxPower het volgende:
Elke keer dat ik er langs zap gaan ze op straat de 'kwis' doen met nederlandse woorden die te vertalen zijn in een andere taal... dat is toch niet echt elke dag hetzelfde???![]()
Van de website: Volgende week heeft De Staat van Verwarring herfstvakantie. Maandag 23 Oktober zijn wij weer helemaal terug! Ik zat maandag al vol verwachting voor de televisie, tevergeefs.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:12 schreef Bluurgh het volgende:
waar is het nu gebleven eigelijk?
hehe ja ik ook, en dinsdag eigelijk ook, bracht me meer in een staat van verwarring dan als het programma op TV isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Van de website: Volgende week heeft De Staat van Verwarring herfstvakantie. Maandag 23 Oktober zijn wij weer helemaal terug! Ik zat maandag al vol verwachting voor de televisie, tevergeefs.
Zijn er nog mensen die naar Giel luisteren dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Iemand Giel Beelen vanochtend nog gehoord?
Hij had er iig geen goed woord voor over.
Ik verheug me er echter nu al weer op.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Symer het volgende:
Ik kan me idd wel voorstellen dat het echt een kutprogramma is als het niet je humor is.
"Wij zijn van Peperclip, met een E."
"-Paperclep?"
Ik schaterde het uit, terwijl de visite mij aankeek alsof ik een paar aan het heideplukken had![]()
Als er iemand ongrappig is, dan is dat Giel Beelen met die schijnheilige kop van 'm.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Iemand Giel Beelen vanochtend nog gehoord?
Hij had er iig geen goed woord voor over.
Ik verheug me er echter nu al weer op.![]()
Oh jij houdt dus van simpele humorquote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Symer het volgende:
Ik kan me idd wel voorstellen dat het echt een kutprogramma is als het niet je humor is.
"Wij zijn van Peperclip, met een E."
"-Paperclep?"
Ik schaterde het uit, terwijl de visite mij aankeek alsof ik een paar aan het heideplukken had![]()
Ik kennelijk ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh jij houdt dus van simpele humor
Wat is daarmee...?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Aoristus het volgende:
oeh, de nacht van de wansmaak
Om 12 uur 's nachts wel ja, heerlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh jij houdt dus van simpele humor
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
"Stuur het antwoord naar destaatvanverwarring@vingerinjekut.."
kijk jij ookquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Ik vind het een heel leuk programma, op dat tijdstip is er verder nooit iets leuks op tv. En ze maken stomme grapjes
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Om 12 uur 's nachts wel ja, heerlijk.
Gister vond ik wat minder trouwens, hoewel die roltrap en de coach van verwarring wel geinig waren![]()
Ja?quote:
dan woon je goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef Aoristus het volgende:
WAAAAH, da's mijn buurmeisje
mwoa.. ze is vrij vaag hoor. In 2003 of -4 was ze bij kopspijkers voor haar boekje: lol met moslims ofzoquote:
ze mag vaker op TVquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mwoa.. ze is vrij vaag hoor. In 2003 of -4 was ze bij kopspijkers voor haar boekje: lol met moslims ofzo
www.staatvanverwarring.nl/vingerinjekutquote:Op woensdag 8 november 2006 23:49 schreef Zapper het volgende:
....verwarring.nl slash * vinger omhoog + vage blik*![]()
![]()
Hoop dat dit programma nog lang te zien zal zijn. Jammer dat het maar vier keer in de week is![]()
Ik ging kapotquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:25 schreef roelofjan het volgende:
Maakt dat ons nou juist nietiger of niet?
....
Een soort Mini-Milky Way?
...
En hoever is het vanuit Amsterdam?
briljantquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:24 schreef Arcee het volgende:
"Als je aliens zou slachten is het vlees dan heelal?"
Echt triest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef Tha_Mars het volgende:
destaatvanverwarring AARTSTAARTJES vpro.nl
geweldig programma!
ja, morgen komt iequote:Op woensdag 15 november 2006 00:02 schreef Rudieh het volgende:
*proest*
dit was echt een briljante aflevering
HAZESLIP! HAZESLIP!
hoorde ik nou iets over 'Gummbah' op het laatst?
en VinoTonti:
ga ergens anders huilebalken joh, aandachtshoertje
Vervelend hè, als mensen 't niet met je eens zijn? Kneus.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:02 schreef Rudieh het volgende:
*proest*
dit was echt een briljante aflevering
HAZESLIP! HAZESLIP!
hoorde ik nou iets over 'Gummbah' op het laatst?
en VinoTonti:
ga ergens anders huilebalken joh, aandachtshoertje
lol, je zet jezelf voor lul met je agressieve posts en gescheld. ik heb gewoon m'n mening over die knakkers van dat programma, en waarom zou ik die niet mogen hebben?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:14 schreef Rudieh het volgende:
nee retard...zo'n beetje 90% van de mensen is het met me oneens als ik zeg dat De Staat van Verwarring een cool programma is...wat ik heel goed kan begrijpen want het is ontzettend flauwe humor...
maar jouw schreeuw om aandacht (wat ik je nu toch weer geef..hoe voelt dat nou?) is zo overduidelijk dat ik je wilde adviseren om jezelf in een ander topic voor lul te zetten
ja ik heb me aangepast aan jouw manier van spreken en schrijven...quote:Op woensdag 15 november 2006 01:33 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
lol, je zet jezelf voor lul met je agressieve posts en gescheld. ik heb gewoon m'n mening over die knakkers van dat programma, en waarom zou ik die niet mogen hebben?
Ja, dit soort dingen maken het voor mij dus ook geniaal!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef Tha_Mars het volgende:
destaatvanverwarring AARTSTAARTJES vpro.nl
geweldig programma!
Hij is echt een held.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Bluurgh het volgende:
hahaha die gummbah komt ook niet uit z'n woorden![]()
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30206886/quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef zakjapannertje het volgende:
een fokker is te gast daar nu, rudeonline check zijn website
Wekhengstquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:02 schreef Aoristus het volgende:
kanibaaldag
Het wordt ook erg laat uitgezonden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Geweldig programma, jammer dat ik het niet zo vaak zie.
Ik vond dat hij het eigenijk wel goed deed, hij bleef gewoon zichzelf en liet zich niet gek maken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:39 schreef Zrtlrnc het volgende:
OMG die gast van van Dale begreep hun interview stijl niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |