Als er iemand ongrappig is, dan is dat Giel Beelen met die schijnheilige kop van 'm.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Iemand Giel Beelen vanochtend nog gehoord?
Hij had er iig geen goed woord voor over.
Ik verheug me er echter nu al weer op.![]()
Oh jij houdt dus van simpele humorquote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Symer het volgende:
Ik kan me idd wel voorstellen dat het echt een kutprogramma is als het niet je humor is.
"Wij zijn van Peperclip, met een E."
"-Paperclep?"
Ik schaterde het uit, terwijl de visite mij aankeek alsof ik een paar aan het heideplukken had![]()
Ik kennelijk ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh jij houdt dus van simpele humor
Wat is daarmee...?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Aoristus het volgende:
oeh, de nacht van de wansmaak
Om 12 uur 's nachts wel ja, heerlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh jij houdt dus van simpele humor
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
"Stuur het antwoord naar destaatvanverwarring@vingerinjekut.."
kijk jij ookquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Ik vind het een heel leuk programma, op dat tijdstip is er verder nooit iets leuks op tv. En ze maken stomme grapjes
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Om 12 uur 's nachts wel ja, heerlijk.
Gister vond ik wat minder trouwens, hoewel die roltrap en de coach van verwarring wel geinig waren![]()
Ja?quote:
dan woon je goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef Aoristus het volgende:
WAAAAH, da's mijn buurmeisje
mwoa.. ze is vrij vaag hoor. In 2003 of -4 was ze bij kopspijkers voor haar boekje: lol met moslims ofzoquote:
ze mag vaker op TVquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mwoa.. ze is vrij vaag hoor. In 2003 of -4 was ze bij kopspijkers voor haar boekje: lol met moslims ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |