Lijkt me wel leuk, vanavond maar es kijken.. Het team van Buro Renkema heult overigens ook met de vijandquote:De Staat van Verwarring
Ronald Snijders presenteert vanaf maandag 4 september samen met Pieter Jouke het VPRO programma 'De staat van verwarring' dat (bijna) dagelijks op Nederland 3 wordt uitgezonden.
Presentatoren Pieter Jouke (Buro Renkema) en Ronald Snijders (Absurd Nederland) verdraaien de werkelijkheid, verspreken het nieuws en vergissen zich in gasten. De Staat van Verwarring is een absurdistische talkshow voor iedereen die met het verkeerde been in bed wil stappen.
Naast Ronald Snijders waren namens Absurd Nederland ook Fedor van Eldijk en Constant Dullaart betrokken bij de ontwikkeling van het programma. In het programma is de van Absurd Nederland bekende normale benadering van mensen en onderwerpen dan ook nooit ver weg.
De Staaf van Verwarring, ma/di/wo/do om 23:25 bij de VPRO op NET 3
Die was leuk jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef doppelgänger het volgende:
slecht en amateuristisch, maar bij vlagen wel leuke grappen
presentator "hoeveel vuilnis zakken vul jij per jaar."
veganist *trots* "2 zakken"
presentator *verbaast* "pff en dat elk jaar weer!?"
nou ja, je had het moeten zien denk ik..
ja die was leukquote:Op woensdag 27 september 2006 00:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vooral toen ie erachter kwam dat krekels niet zo lekker zijn als hij dacht
Yep. 1x een shotje genomen, nooit meer. Stelletje pubers die te weinig een schop onder hun reet hebben gehad. Koot & de Bie waren toen nieuw én vernieuwend, deze twee sukkels komen nog geen kilometer in hun buurt, wegwezen en snel. (zullen wel familie hebben binnen de VPRO-gelederen, ze hebben echt niks te melden maar zijn vooral niet leuk en al helemaal niet origineel)quote:Op maandag 4 september 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
Pieter Jouke en Ronald Snijders presenteren en absurdistische talkshow. 4 dagen in de week nog wel.
Give it a shot.
Dat flash filmpjequote:Op donderdag 28 september 2006 00:47 schreef Rudieh het volgende:
Ronald: 'Pieter! Ik heb een leuke site gevonden!'
Pieter: 'Toch niet weer op internet he?'
die sites die ze laten zien zijn ook altijd zo droog dat het geniaal is...
www.isitfriday.net
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:18 schreef MI55ILLE het volgende:
en die site met die 1 miljoen thank you's
http://www.yonkis.com/mediaflash/unmillon.htm
'even kijken of het wel klopt...we doen onderzoeksjournalistiek'quote:Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat flash filmpje.
One Million Thank You's.
"Ja we moeten het wel even afkijken"![]()
![]()
.
Wat hebben kooten en de bie er mee te maken? Omdat dat ook 2 mannnen zijn?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef Suko het volgende:
[..]
Yep. 1x een shotje genomen, nooit meer. Stelletje pubers die te weinig een schop onder hun reet hebben gehad. Koot & de Bie waren toen nieuw én vernieuwend, deze twee sukkels komen nog geen kilometer in hun buurt, wegwezen en snel. (zullen wel familie hebben binnen de VPRO-gelederen, ze hebben echt niks te melden maar zijn vooral niet leuk en al helemaal niet origineel)
Particolarte. Het was de Amsterdamse studenten kunst vereniging.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar was je lid, Smots? Vind je niet echt een corporaal type.
Ah. Ja, die ken ik wel (we zitten in hetzelfde pand en qua sfeer lijken we er ook wel op). Zit regelmatig bij hun feestjes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Particolarte. Het was de Amsterdamse studenten kunst vereniging.
Meer oud-leden staan hier: http://alumni.particolarte.nl/famous.php
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:57 schreef search64 het volgende:
Wat vind je ervan dat mensen er niet voor uit durven te komen dat ze hetero zijn![]()
Mijn oplossing kwam niet in de uitzending helaas.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:14 schreef Rudieh het volgende:
wat was je oplossing, Bombardier?
ik heb ook zitten schaterlachen om Verhagen in discussie met Verhagen
Die grap zat ook al in South Park en Alan Partridgequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een cereal killer... iemand die cornflakes doodmaakt.
weer meegedaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik had ook meegedaan met de kijkersvraag, maar blijkbaar was de sfeerpeer niet zo heel erg origineel
Jou willen ze vast niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Toeps het volgende:
Ja kan daar betaald publiek-zitten, misschien toch maar eens doen dan.
Ik vind ze grappig. Vooral Pieter Jouke.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:er bestaan dus echt mensen die die gasten net zo grappig vinden als zij zichzelf vinden
gefeliciteerd Anoniem!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:26 schreef zakjapannertje het volgende:
mijn inzending voor de kijkersvraag heeft gewonnen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:31 schreef Aoristus het volgende:
Wie heeft er al een idee voor de betekenis van psychopaard?
Wat was je antwoord, zakjap?
eerste keer trouwens dat ik iets instuurde, maar die kijkersvraag lag zo voor de handquote:Wat is de betekenis van het woord FRITUURPLAN?
-Is het plan dat volgend jaar wordt ingevoerd mocht het broeikaseffect dit jaar weer mislukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |