straks het aftellen. spannend!!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:18 schreef roelofjan het volgende:
Zometeen begint de oudejaarsuitzending. [afbeelding]
Ja hoe zat dat, ik heb de eerste 20 seconden gemist ofzo, maar doen ze gewoon alsof het oudjaar is?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:18 schreef roelofjan het volgende:
Zometeen begint de oudejaarsuitzending. [afbeelding]
haha vet, jammer dat ik het heb gemistquote:
Je kan het oplijn tergkijken he.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
haha vet, jammer dat ik het heb gemist![]()
*edit* gevondenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je kan het oplijn tergkijken he.
ik vind t leuk, als ik naar de 2 kijk weet ik zeker dat er meer buitenlopen. meer als die gasten die hier inhuis opduiken. net zoiets als zombies, maar dan verbonden met een stekker. en die kunnen praten ook. en eten, en uitslapen. en niet weggaan...... ik voel steun.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef augurkenkoning het volgende:
Oh man. Zijn er ook vrouwen dit leuk vinden?
In mijn omgeving niet. Ook erg weinig mannen moet ik zeggen.
Mijn vrouw vind het ook leuk, dat zijn er nu dus al wel 2quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef augurkenkoning het volgende:
Oh man. Zijn er ook vrouwen dit leuk vinden?
In mijn omgeving niet. Ook erg weinig mannen moet ik zeggen.
Nee, het is in Hilversum. Ik ga volgende week een keer, en dan meteen Pieter Jouke interviewen (evt boeiende vragen zijn altijd welkom).quote:Op woensdag 6 december 2006 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij is het in dezelfde studio als waar 3voor12 zit, dat is Desmet. Bij 3voor12 kun je gratis komen, dat lijkt me al een voorrecht genoeg
ben benieuwd. Laat je ons weten wat er uit gerold is?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, het is in Hilversum. Ik ga volgende week een keer, en dan meteen Pieter Jouke interviewen (evt boeiende vragen zijn altijd welkom).
Als het goed is is het binnen een week al uitgewerkt (een vriend van me was al langer fan van Pieter nadat we hem vorig jaar een keer in Toomler gezien hadden en heeft toen ook een paar keer met hem gemaild, dus daarom is het interview wel logsich), dus dan zal ik het wel hier online gooien.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ben benieuwd. Laat je ons weten wat er uit gerold is?
Mijn buurmeisje zei laatst dat die ander al langer bezig was met neologismen, zit daar geen vraag in?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als het goed is is het binnen een week al uitgewerkt (een vriend van me was al langer fan van Pieter nadat we hem vorig jaar een keer in Toomler gezien hadden en heeft toen ook een paar keer met hem gemaild, dus daarom is het interview wel logsich), dus dan zal ik het wel hier online gooien.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:02 schreef Aoristus het volgende:
knäcker ... wat is kankerbrood ?
Ja: http://www.absurd.nl/?PID=28quote:Op donderdag 7 december 2006 00:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje zei laatst dat die ander al langer bezig was met neologismen, zit daar geen vraag in?
Nee het is niet bij Desmet, het is op het mediapark. Betaald idd.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij is het in dezelfde studio als waar 3voor12 zit, dat is Desmet. Bij 3voor12 kun je gratis komen, dat lijkt me al een voorrecht genoeg
Dat valt me zeer van je tegen hoM3rquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:29 schreef hoM3r het volgende:
Ik wilde toch even melden dat ik het een verschrikkelijk programma vind met achterhaalde humor van 2 zichzelf grappig vindende alternatief-nep-intellectuelen.
Sorry, ze wekken echt een bepaalde agressie bij me op. Ik zie alleen 2 gasten die grappig doen, maar totaal niet grappig zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat valt me zeer van je tegen hoM3r![]()
Het schijnt dat ze buiten de uitzending echt leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee het is niet bij Desmet, het is op het mediapark. Betaald idd.
En wat ik er van vond... Sja, wel aardig, maar die twee vinden zichzelf echt zó grappig... Dat is een beetje jammer.
Nee die is het grappigstquote:
De staat van verwarring. Ned-3quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:16 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Wat was het neologisme van donderdag? Ik kan het niet terugkijken op uitzendinggemist!
hoe lang duurt zo'n uitzending inclusief voorbereiding eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:50 schreef Toeps het volgende:
Schuldige komt zo!
http://www.schuldige.nl/
(Ja, ik was er weer bij vandaag)
Opnames duren van 5 tot uiterlijk 7 uur, het gaat heel snel. Vandaag begonnen we iets voor zes, en waren we om kwart voor zeven klaar ongeveer. En het kan nóg sneller.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hoe lang duurt zo'n uitzending inclusief voorbereiding eigenlijk?
Jammer dat je niet mee mag doen hè?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Opnames duren van 5 tot uiterlijk 7 uur, het gaat heel snel. Vandaag begonnen we iets voor zes, en waren we om kwart voor zeven klaar ongeveer. En het kan nóg sneller.
Meedoen? Met wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer dat je niet mee mag doen hè?
Huh? geld vangen? Wat krijg je dan voor zoietsquote:Op woensdag 13 december 2006 00:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Meedoen? Met wat?
Nee hoor, ik vind het juist wel relaxed, zo achterover zitten en geld vangen.
Watte? Cam-pen?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie het als campen voor geld
Het leven van de meeste mensen gáát dan ook nergens over.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:08 schreef crossover het volgende:
"Het eche leven" gaat echt nergens over
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Aoristus het volgende:
verdorie, tis weer niet gelukt om paultjuhhh te vermaken
Vandaag kregen we iig niet betaald (al is het niet zo raar, want ik kan me herinneren dat m'n studentenvereniging vroeger bij TV3 5 euro per persoon kreeg, en bij B&W kon je altijd gratis eten), maar zat de zaal vol met fans. Pieter zei ook dat dat heel veel uitmaakte om de show leuk te krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Rudieh het volgende:
een uitzending bezoeken en nog betaald krijgen ook?
daar geloof ik geen reet van
www.hebbes.nlquote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Rudieh het volgende:
een uitzending bezoeken en nog betaald krijgen ook?
daar geloof ik geen reet van
Van 5 tot 7, op dezelfde dag.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:24 schreef BlackRebel het volgende:
hoe laat zijn die opnamen? ik neem aan dat het niet live is?!?
ik wil graag het boek laten signeren, dat mede geschreven is door Ronald: 'Een normaal boek'.. het beste boek in tijden!!
ik ben toevallig woensdag geweest. ook bij ons zaten er "fans" waardoor er meer sfeer in zat volgens pieter jouke. woensdag flikkerde hij trouwens ook al 2x over al die rotzooi die er staatquote:Op donderdag 14 december 2006 00:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vandaag kregen we iig niet betaald (al is het niet zo raar, want ik kan me herinneren dat m'n studentenvereniging vroeger bij TV3 5 euro per persoon kreeg, en bij B&W kon je altijd gratis eten), maar zat de zaal vol met fans. Pieter zei ook dat dat heel veel uitmaakte om de show leuk te krijgen.
Dus, als je het leuk vindt moet je gewoon een keer langsgaan, het is leuker dan op TV en je kan ze altijd even spreken als je wil.
Ja, dat was dezelfde uitzending.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:09 schreef Duder het volgende:
[..]
ik ben toevallig woensdag geweest. ook bij ons zaten er "fans" waardoor er meer sfeer in zat volgens pieter jouke. woensdag flikkerde hij trouwens ook al 2x over al die rotzooi die er staat
http://www.spellenservice.nl/spellen/1686-Linerider.htmlquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=linerider&search=Search
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |