Vandaag kregen we iig niet betaald (al is het niet zo raar, want ik kan me herinneren dat m'n studentenvereniging vroeger bij TV3 5 euro per persoon kreeg, en bij B&W kon je altijd gratis eten), maar zat de zaal vol met fans. Pieter zei ook dat dat heel veel uitmaakte om de show leuk te krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Rudieh het volgende:
een uitzending bezoeken en nog betaald krijgen ook?
daar geloof ik geen reet van
www.hebbes.nlquote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Rudieh het volgende:
een uitzending bezoeken en nog betaald krijgen ook?
daar geloof ik geen reet van
Van 5 tot 7, op dezelfde dag.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:24 schreef BlackRebel het volgende:
hoe laat zijn die opnamen? ik neem aan dat het niet live is?!?
ik wil graag het boek laten signeren, dat mede geschreven is door Ronald: 'Een normaal boek'.. het beste boek in tijden!!
ik ben toevallig woensdag geweest. ook bij ons zaten er "fans" waardoor er meer sfeer in zat volgens pieter jouke. woensdag flikkerde hij trouwens ook al 2x over al die rotzooi die er staatquote:Op donderdag 14 december 2006 00:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vandaag kregen we iig niet betaald (al is het niet zo raar, want ik kan me herinneren dat m'n studentenvereniging vroeger bij TV3 5 euro per persoon kreeg, en bij B&W kon je altijd gratis eten), maar zat de zaal vol met fans. Pieter zei ook dat dat heel veel uitmaakte om de show leuk te krijgen.
Dus, als je het leuk vindt moet je gewoon een keer langsgaan, het is leuker dan op TV en je kan ze altijd even spreken als je wil.
Ja, dat was dezelfde uitzending.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:09 schreef Duder het volgende:
[..]
ik ben toevallig woensdag geweest. ook bij ons zaten er "fans" waardoor er meer sfeer in zat volgens pieter jouke. woensdag flikkerde hij trouwens ook al 2x over al die rotzooi die er staat
http://www.spellenservice.nl/spellen/1686-Linerider.htmlquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=linerider&search=Search
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |