Ja, van alledrie eigenlijk wel. Zijn zo uit mn hoofd de enige bans die ooit gezet zijn. Ik vind het zo'n sneue manier van regels afdwingen maar soms hebben mensen het nou eenmaal nodig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef De_Hertog het volgende:
Klopt, maar was dat direct gerelateerd aan hun gedrag in de slowchat? Ik heb alleen van Geqxon gezien dat hij werd geband vanwege zijn uitbarsting, waarbij het dus duidelijk om een bepaald aantal posts ging. Bij de rest is het, net zoals bij Geqxon zelf, gewoon algeheel irritant gedrag, en dat valt minder op.
En soms, zo blijkt, is het niet eens voldoende. Hoe dan ook, dan is het enige wat ik er verder over kan zeggen dat in ieder geval voor mij niet geheel duidelijk was dit dat 'vanwege hun gedrag in de sc' was, en dat daardoor het waarschuwende karakter een beetje verdween. Maar dan hadden ze het in ieder geval zelf al helemaal kunnen weten..quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, van alledrie eigenlijk wel. Zijn zo uit mn hoofd de enige bans die ooit gezet zijn. Ik vind het zo'n sneue manier van regels afdwingen maar soms hebben mensen het nou eenmaal nodig.
De enige die de ban niet had kunnen zien aankomen, is achteraf skuzi skzizu suzuki skiczukie (sorry, flauw, maar het moest even. Ik maakte de grap als user, niet als modquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En soms, zo blijkt, is het niet eens voldoende. Hoe dan ook, dan is het enige wat ik er verder over kan zeggen dat in ieder geval voor mij niet geheel duidelijk was dit dat 'vanwege hun gedrag in de sc' was, en dat daardoor het waarschuwende karakter een beetje verdween. Maar dan hadden ze het in ieder geval zelf al helemaal kunnen weten..
Omdat ik niet volledig op de hoogte ben krijg ik een ban. Lekker dan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De enige die de ban niet had kunnen zien aankomen, is achteraf skuzi skzizu suzuki skiczukie (sorry, flauw, maar het moest even. Ik maakte de grap als user, niet als mod).
Hij was de enige die niet volledig op de hoogte was van de Gexqon rel, en toen hij gebanned werd om 2 opmerkingen had de rest het ms wel kunnen raden. "Oh ja, ingaan op gex, sfeerverneukend bezig zijn, slarioux is daar niet zo blij mee". Dat de rest dat al niet eens (meer) doorhad, leidde tot mijn laatste poging om de SC te redden: "weet je wat, zoek het maar uit, je verneukt het voor jezelf, niet voor mij".
Jullie hielden het wel 40 posts vol.![]()
Nee, achteraf had je die ban niet moeten krijgen. Nu ik nog eens terugleesquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat ik niet volledig op de hoogte ben krijg ik een ban. Lekker dan.
Fijn, foutje, moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, achteraf had je die ban niet moeten krijgen. Nu ik nog eens teruglees.
Maar ik ga de stad in (ja echt, geen kutsmoes om discussies te ontwijken), dus morgen lees ik bij
.
Hij is supertof hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
Ik wilde een iPod shuffle gaan kopen om stoer te doen bij mijn apple sc vrienden maar nu bedenk ik dat ik hem niet nodig heb! steve jobs is not amused!
--> Schopje R&Pquote:Op zondag 5 november 2006 00:56 schreef super-muffin het volgende:
Dan verhuizen we maar naar het iPod topic
Erg jammer dat de slowchat dicht is. Ik ga nu in een hoekje zitten huilen en in mijn polsen snijden![]()
Zijn 'missie is volbracht'. Dat zegt ook wel veel over zo'n persoon.quote:Op zondag 5 november 2006 09:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
--> Schopje R&P
Ik vind het ook jammer dat de SC dicht is. Maar ik vind ook dat de gene die er verantwoordelijk voor zijn dit echt aan hadden kunnen zien komen.
Verder snap ik sowieso niet dat een user, een persoon die je niet kent, je zo makkelijk op de kast krijgt, via, of all places, een internetforum. Dat het zo serieus wordt gekomen....
Och, ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren.quote:Op zondag 5 november 2006 17:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zijn 'missie is volbracht'. Dat zegt ook wel veel over zo'n persoon.
Er staat mij een 'zucht' voor de geest.quote:Op zondag 5 november 2006 17:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren.
Hoe je het ooit brengt... veel users lieten zich uitermate makkelijk op de kast jagen door een ander.
Ik postte misschien niet een hele SC vol maar ik las het altijd mee. Ook de discussies.quote:Op zondag 5 november 2006 17:54 schreef tonks het volgende:
Jij kwam er ook later bij en jij was er ook niet echt veel
quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er staat mij een 'zucht' voor de geest.Ik bedoel, het was niet moeilijk om je te ergeren aan hem. Kijk ook naar zijn sig, en hij lijkt er trots op.
Hij zei ook iets van mijn taak is hier volbracht laatst oid.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er staat mij een 'zucht' voor de geest.Ik bedoel, het was niet moeilijk om je te ergeren aan hem. Kijk ook naar zijn sig, en hij lijkt er trots op.
Welke SC?quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef e-wok het volgende:
Na een hoge pieptoon (waar vandaan?) sluit mn pc zomaar af..
zou de sc verwijderd mogen worden? Daar kom ik namelijk niet verder mee
Klopt. Dat zei ik een paar posts hierboven ook.quote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij zei ook iets van mijn taak is hier volbracht laatst oid.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij zei ook iets van mijn taak is hier volbracht laatst oid.
Hij reageert daar wel op precies dezelfde manierquote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
![]()
Zou ie nu één van Apple topics van GoT aan banden willen leggen!?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef FredvZ het volgende:
TT is aan gepast:
.lnk probleem op bureaublad
Toppics blijven op DIG open, wie weet komen ze nog eens van pas.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef eer-ik het volgende:
js2350.dll -> mag dicht, probleem opgelost
Kan de Apple SC open, ik heb een dringende vraag, misschien kan iemand antwoord geven wat mij best wel van pas komt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Toppics blijven op DIG open, wie weet komen ze nog eens van pas.
ok, ook primaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Toppics blijven op DIG open, wie weet komen ze nog eens van pas.
Open een topic over apples en pears in CUL.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kan de Apple SC open, ik heb een dringende vraag, misschien kan iemand antwoord geven wat mij best wel van pas komt.
dat zit er inderdaad aan te komen, maar goed... dat zullen de moderators ook wel bedacht hebben, ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Open een topic over apples en pears in CUL.
Of open gewoon voor elke apple scheet een nieuw topic in DIG.
Zelfde als elk ander topic in Dig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat zit er inderdaad aan te komen, maar goed... dat zullen de moderators ook wel bedacht hebben, ga ik vanuit.
Die dus dicht is.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelfde als elk ander topic in Dig.
Kleine vraagjes waar mensen vaak geen topic openen zijn makkelijk in een SC
Goodbye MSN! Hello WLM! #2 vandaar dat ik hem niet kon vinden! Maar goed ene keer zie ik dat mensen niet een apart topic moeten openen en naar het centrale msn topic moeten en nu opeens weer niet ? en daarbij het topic waar ik net in postte,had een algemene TT vandaar dat ik dacht dat ik daar wel kon posten...quote:Op woensdag 8 november 2006 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Neuh
Ik heb iets tegen centrale topics omdat ze 9 van de 10 keer twee weken worden gebruikt daarna wegzakken om vervolgens nooit meer terug gevonden te worden. Als er behoefte aan is kan je beter een bestaand topic 'centraal" maken. AL werken we in DIG niet met de centraal knopjes aangezien dat niet erg leek te werken en de users en mods er niet vrolijk van werden. Mochten we zien dat er heel veel MSN topics zijn met dezelfde insteek kunnen we het altijd nog doen. Tot nu toe zie ik dat niet zo.
Dit kunnen we trouwens beter in FB doen.
nee niet via de zoek gevonden,kreeg 4 hits op WLM maar geen linksquote:Op woensdag 8 november 2006 09:45 schreef Megumi het volgende:
Ik zie dat dezoek het weer doet.![]()
Handig want over MSN/WLM is al veel geschreven.
Waarom zou dat handig zijn?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
Zou het niet handig zijn als de gebruiker zelf zijn eigen topic kan sluiten als het probleem opgelost is?
Anders lees ik steeds die 'al opgeloste topics' en vele met mij, neem ik aan.quote:
In Dig laten we juist de topics open als naslagwerk of eventueel aanvullende vragen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
Zou het niet handig zijn als de gebruiker zelf zijn eigen topic kan sluiten als het probleem opgelost is?
Dat heb ik al geprobeerd in dat andere topic toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef Gladys het volgende:
Komt er nog uitleg wanneer je een apart topic moet openen en wanneer je in een bestaand topic moet posten![]()
Het was maar een ideetje, als naslag kun je natuurlijk ook gesloten topics lezen. en een aanvullende vraag, lijkt mij een nieuw topic? Zie PC valt zomaar na 5 min uitquote:Op woensdag 8 november 2006 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In Dig laten we juist de topics open als naslagwerk of eventueel aanvullende vragen.
Dat ligt aan de aanvullende vraag.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was maar een ideetje, als naslag kun je natuurlijk ook gesloten topics lezen. en een aanvullende vraag, lijkt mij een nieuw topic? Zie PC valt zomaar na 5 min uit
Dat klopt ookquote:Op woensdag 8 november 2006 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind dat een compleet ander probleem.
Dat een pc eruit knalt wanneer iemand iets doet met film bewerken vind ik totaal iets anders dan wanneer iemand z'n pc te ver overklokt op een moederbord wat daar niet om kan lachen....
Misschien had hij hem ook wel overkloktquote:Op woensdag 8 november 2006 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind dat een compleet ander probleem.
Dat een pc eruit knalt wanneer iemand iets doet met film bewerken vind ik totaal iets anders dan wanneer iemand z'n pc te ver overklokt op een moederbord wat daar niet om kan lachen....
niet echt maar goed,zal voortaan wel gelijk een apart topic openenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd in dat andere topic toch?
Ik wil nog wel een poging doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
niet echt maar goed,zal voortaan wel gelijk een apart topic openen![]()
ja ik snap het,ging mij er alleen om (kom verder nooit in DIG) dat ik een keer zag dat iemand een msn-probleem had en een topic maakte dat gelijk gesloten werd en hem gesommeerd werd in het centrale topic te posten... Daarom dacht ik dat dit zo'n topic was,gezien de algemene TTquote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een poging doen.
Topic pikken:
In een lopend vraagstuk je eigen problemen voorleggen. Door dit soort akties verschuift de aandacht naar een ander probleem wat niet zo vriendelijk is voor de TS. Tevens maakt dit de discussie niet overzichtelijker aangezien er twee problemen tegelijk gaan lopen en mensen de draad kwijt raken.
Centrale topics wel of niet gebruiken?
We hebben geen eens veel centrale topics in DIG. Een centraal topic zoals deze er is voor WLM/MSN is eigenlijk gestart om over de nieuwe versie te praten. Zeker bij de release van een nieuwe versie van software wat veel mensen gebruiken is er behoeft aan om met elkaar de nieuwe functiies te bespreken en hoe en waar je wat kan terug vinden. Voor de rest hebben centrale topics om bijvoorbeeld met je desktop te pronken. Discussies hoe je zo een desktop maakt probeer ik ook regelmatig te stoppen en mensen te bewegen om daar een topic over te openen.
Specifieke technische vragen of problemen komen eigenlijk altijd in een apart topic aangezien bijna elk probleem identiek is. Deze zal waarschijnlijk al verschillen vanwege verschillen in hardware, software of foutmeldingen. Het ene msn probleem is het andere probleem niet. Daarom is een apart topic makkelijker (zie ook gedeelte topic kapen). Mocht het probleem wel identiek zijn dan hoef je ook geen nieuwe info te geven zoals jij deed in dat topic en zoals cohen deed in het andere topic. Dan is meevragen en nadenken in principe al voldoende.
Zo duidelijker?
Ik ken dat topic uiteraard niet dus dat kan ik niet beoordelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik snap het,ging mij er alleen om (kom verder nooit in DIG) dat ik een keer zag dat iemand een msn-probleem had en een topic maakte dat gelijk gesloten werd en hem gesommeerd werd in het centrale topic te posten... Daarom dacht ik dat dit zo'n topic was,gezien de algemene TT![]()
ik ga het topic ook niet terugzoeken hoor en weet ook niet meer welke mod het wasquote:Op woensdag 8 november 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ken dat topic uiteraard niet dus dat kan ik niet beoordelen.
Ik kan wel gaan speculeren maar het kan terecht zijn geweest of een vergissing (of een sjago dag van de mod)
Nieuwe SC openen! Dat was bij de vorige presentatie van de MacBooks ook de aftrap van een succesvolle reeksquote:
Ik vermoed dat je best een nieuw topic over de macbooks mag openen, mits je het netjes vraagt, het alleen over de macbook gaat, en iedereen nu eens normaal gaat doen tegen elkaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nieuwe SC openen! Dat was bij de vorige presentatie van de MacBooks ook de aftrap van een succesvolle reeks![]()
Dan is de vraag of je voor elke minor upgrade van een laptop een topic moet openen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je best een nieuw topic over de macbooks mag openen, mits je het netjes vraagt, het alleen over de macbook gaat, en iedereen nu eens normaal gaat doen tegen elkaar.
Dat is wel erg snel geoordeeld.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef tonks het volgende:
De slowchat kan nu wel weer open denk ik
Het is wel een oplossingquote:Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel geoordeeld.
Het ene staat 'los' van het andere.
Nope.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef tonks het volgende:
De slowchat kan nu wel weer open denk ik
Mwah, de historie van de reeks wijst toch wel op een nauw verband.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso onjuist. Je kunt zeggen dat 'de anderen' er niet op hadden hoeven reageren, dat ze hem zijn gang hadden moeten laten gaan, en dat ze genoeg gewaarschuwd waren, en daar ben ik het allemaal mee eens. Maar het lijkt me vrij duidelijk dat dit hele probleem er niet was als deze ban een week eerder was geweest.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel geoordeeld.
Je kan toch gewoon een topic openen?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Slarioux, niet om te stoken of ouwe koeien uit de sloot te halen oid maar is er nog enige kans dat het Apple
SC topic vandaag of morgen nog open gaat? Heb namelijk flink wat vragen betreffende OSX Tiger (x86)
en ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om daarvoor naar de 'buren' (lees:GoT) te moeten gaan..
Zit wat in natuurlijk, maar ik dacht "dat slowchat topic is er al", en om nou speciaalquote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een topic openen?
Dat lijkt me redelijk normaal op een forum![]()
Als we elk topic over windows moeten gaan sluiten wat sommige andere onbenullig vinden kunnen we DIG net zo goed dicht gooien. Dus wat mij betreft kan je hem rustig openen. Er is geen verbod op apple topics gelukkig.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk, maar ik dacht "dat slowchat topic is er al", en om nou speciaal
een topic te openen voor wat (waarschijnlijk voor anderen) onbenullige vragen..
(lees normaal nooit in Apple SC, zag dus ook vanavond pas dat het dicht was)
Op zich is het natuurlijk wel zo dat één topic tussen 'de grote berg' windows topics overzichtelijker is, zowel van binnenuit (voor de users) als van buitenuit (minder 'vervuiling' van de AT). Met Windows speel;t dat probleem minder, omdat die groep users en topic een stuk groter is. De voordelen van de SC zijn niet ineens weg nu het topic vanwege de nadelen gesloten is hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als we elk topic over windows moeten gaan sluiten wat sommige andere onbenullig vinden kunnen we DIG net zo goed dicht gooien. Dus wat mij betreft kan je hem rustig openen. Er is geen verbod op apple topics gelukkig.
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk wel zo dat één topic tussen 'de grote berg' windows topics overzichtelijker is, zowel van binnenuit (voor de users) als van buitenuit (minder 'vervuiling' van de AT). Met Windows speel;t dat probleem minder, omdat die groep users en topic een stuk groter is. De voordelen van de SC zijn niet ineens weg nu het topic vanwege de nadelen gesloten is hoor
.
Klopt, ik verduidelijk het alleen evenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?
Het SC topic had idd voordelen en nadelen.
Die gooi ik ff in de groep.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, ik verduidelijk het alleen even
Maar laat ik de andere vraag dan expliciet stellen: is OS X x86 (de niet-Apple-versie, dus) legaal om het hier te bespreken?
Ja, ik ben bang van niet. Illegale software enzo is een no-no ben ik bangquote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, ik verduidelijk het alleen even
Maar laat ik de andere vraag dan expliciet stellen: is OS X x86 (de niet-Apple-versie, dus) legaal om het hier te bespreken?
Moet het eerste gedeelte dan niet 'Nee, ik ben bang van niet' zijn? Ik vroeg of het legaal was het hier te besprekenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang van wel. Illegale software enzo is een no-no ben ik bang.
Haha ja, ik typte te snel. Fix0rd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet het eerste gedeelte dan niet 'Nee, ik ben bang van niet' zijn? Ik vroeg of het legaal was het hier te bespreken
Twee keer gedaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:58 schreef Arnold_fan het volgende:
Zip wachtwoord vergeten :( Hacken, mailbombers etc, hoort dat hier thuis?
De tweede is niet hypocriet, daarom mag ie niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wat is het verschil tussen dit:
Het grote Windows Vista topic [Deel 3]
en dit
Vista final gelekt, met crack
waarom mag het 1 wel en het ander niet?
Ach het is alsnog gelukt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Twee keer gedaan
Ik ben steeds te traag![]()
Mooi, ga ik na het eten plaatjes verzamelen en een OP maken. Hopen dat Fok ook weer sneller is dan.quote:
Het eerstequote:Op donderdag 16 november 2006 17:12 schreef crossover het volgende:
Ben ik nou zo scheel of is er geen firefox/mozilla topic meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |