Dat klopt, zeker met dit bord.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus de oplossing: niet overklokken (of minder overklokken)
Of zie ik dat nu verkeerd?![]()
Ik zou hier een normaal topic van maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:53 schreef cohen het volgende:
Ik heb ook het probleem dat mijn computer uitvalt. Dit is als ik muziek op I-tunes zet of als ik een filmpje, gemaakt met WindowsMovieMaker, op sla op mijn computer. Dus hij valt uit als hij gegevens aan het opslaan is. Wat kan dit probleem zijn??
aangezien het vorige topic toch al klaar is;quote:Op woensdag 8 november 2006 10:53 schreef cohen het volgende:
Ik heb ook het probleem dat mijn computer uitvalt. Dit is als ik muziek op I-tunes zet of als ik een filmpje, gemaakt met WindowsMovieMaker, op sla op mijn computer. Dus hij valt uit als hij gegevens aan het opslaan is. Wat kan dit probleem zijn??
als ik een nieuw topic open zeggen die wause mods ook: er is al een topic overquote:Op woensdag 8 november 2006 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou hier een normaal topic van maken.
Dit wordt gezien als draadje kapen en is not done....
Dat zeggen we bijna nooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:15 schreef cohen het volgende:
[..]
als ik een nieuw topic open zeggen die wause mods ook: er is al een topic over
Hier komt de explanation.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:35 schreef Reconhell het volgende:
Geen explanation?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |