abonnement Unibet Coolblue
pi_43354268
Komt er nog uitleg wanneer je een apart topic moet openen en wanneer je in een bestaand topic moet posten
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43354362
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef Gladys het volgende:
Komt er nog uitleg wanneer je een apart topic moet openen en wanneer je in een bestaand topic moet posten
Dat heb ik al geprobeerd in dat andere topic toch?
  woensdag 8 november 2006 @ 12:17:45 #153
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43354439
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:10 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

In Dig laten we juist de topics open als naslagwerk of eventueel aanvullende vragen.
Het was maar een ideetje, als naslag kun je natuurlijk ook gesloten topics lezen. en een aanvullende vraag, lijkt mij een nieuw topic? Zie PC valt zomaar na 5 min uit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_43354629
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Het was maar een ideetje, als naslag kun je natuurlijk ook gesloten topics lezen. en een aanvullende vraag, lijkt mij een nieuw topic? Zie PC valt zomaar na 5 min uit
Dat ligt aan de aanvullende vraag.
Het lijkt mij dat je gewoon door moet kunnen gaan in dat topic over de betreffende vraag of probleem.
Dat zal resulteren dat gewoon 99% naar de diepte wegzakt om waarschijnlijk nooit meer naar boven te komen. Maar waarom op slot? Om nutteloze kicks tegen te gaan? Die mod ik eerlijk gezegd liever weg dan dat we alle topics op slot moeten gooien.

Het natuurlijk verloop is in DIG op dit moment erg prettig naar mijn mening. Topics worden behandeld en ze worden weinig vervuild en zakken vanzelf weg wanneer iedereen klaar is. Wanneer is iets klaar? Als TS een oplossing heeft? Niet elk topic is een technisch probleem sommige vragen om tips of hints en die lopen soms langer en zijn niet te sluiten als de oplossing er is.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 8 november 2006 @ 12:27:21 #155
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43354731
Ik vind dat een compleet ander probleem.
Dat een pc eruit knalt wanneer iemand iets doet met film bewerken vind ik totaal iets anders dan wanneer iemand z'n pc te ver overklokt op een moederbord wat daar niet om kan lachen....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43354807
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind dat een compleet ander probleem.
Dat een pc eruit knalt wanneer iemand iets doet met film bewerken vind ik totaal iets anders dan wanneer iemand z'n pc te ver overklokt op een moederbord wat daar niet om kan lachen....
Dat klopt ook
Daarom heb ik in het topic ook geroepen dat ik een nieuw topic beter vind.
  woensdag 8 november 2006 @ 12:31:24 #157
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43354849
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind dat een compleet ander probleem.
Dat een pc eruit knalt wanneer iemand iets doet met film bewerken vind ik totaal iets anders dan wanneer iemand z'n pc te ver overklokt op een moederbord wat daar niet om kan lachen....
Misschien had hij hem ook wel overklokt
Eigenlijk zou ik dezelfde rechten willen hebben als mods, maarja sommige kunnen die verantwoordelijkheid niet aan.

iig bedankt voor de fb
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_43354862
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat heb ik al geprobeerd in dat andere topic toch?
niet echt maar goed,zal voortaan wel gelijk een apart topic openen
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43355164
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:31 schreef Gladys het volgende:

[..]

niet echt maar goed,zal voortaan wel gelijk een apart topic openen
Ik wil nog wel een poging doen.

Topic pikken:
In een lopend vraagstuk je eigen problemen voorleggen. Door dit soort akties verschuift de aandacht naar een ander probleem wat niet zo vriendelijk is voor de TS. Tevens maakt dit de discussie niet overzichtelijker aangezien er twee problemen tegelijk gaan lopen en mensen de draad kwijt raken.

Centrale topics wel of niet gebruiken?
We hebben geen eens veel centrale topics in DIG. Een centraal topic zoals deze er is voor WLM/MSN is eigenlijk gestart om over de nieuwe versie te praten. Zeker bij de release van een nieuwe versie van software wat veel mensen gebruiken is er behoeft aan om met elkaar de nieuwe functiies te bespreken en hoe en waar je wat kan terug vinden. Voor de rest hebben centrale topics om bijvoorbeeld met je desktop te pronken. Discussies hoe je zo een desktop maakt probeer ik ook regelmatig te stoppen en mensen te bewegen om daar een topic over te openen.

Specifieke technische vragen of problemen komen eigenlijk altijd in een apart topic aangezien bijna elk probleem identiek is. Deze zal waarschijnlijk al verschillen vanwege verschillen in hardware, software of foutmeldingen. Het ene msn probleem is het andere probleem niet. Daarom is een apart topic makkelijker (zie ook gedeelte topic kapen). Mocht het probleem wel identiek zijn dan hoef je ook geen nieuwe info te geven zoals jij deed in dat topic en zoals cohen deed in het andere topic. Dan is meevragen en nadenken in principe al voldoende.

Zo duidelijker?
pi_43355801
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik wil nog wel een poging doen.

Topic pikken:
In een lopend vraagstuk je eigen problemen voorleggen. Door dit soort akties verschuift de aandacht naar een ander probleem wat niet zo vriendelijk is voor de TS. Tevens maakt dit de discussie niet overzichtelijker aangezien er twee problemen tegelijk gaan lopen en mensen de draad kwijt raken.

Centrale topics wel of niet gebruiken?
We hebben geen eens veel centrale topics in DIG. Een centraal topic zoals deze er is voor WLM/MSN is eigenlijk gestart om over de nieuwe versie te praten. Zeker bij de release van een nieuwe versie van software wat veel mensen gebruiken is er behoeft aan om met elkaar de nieuwe functiies te bespreken en hoe en waar je wat kan terug vinden. Voor de rest hebben centrale topics om bijvoorbeeld met je desktop te pronken. Discussies hoe je zo een desktop maakt probeer ik ook regelmatig te stoppen en mensen te bewegen om daar een topic over te openen.

Specifieke technische vragen of problemen komen eigenlijk altijd in een apart topic aangezien bijna elk probleem identiek is. Deze zal waarschijnlijk al verschillen vanwege verschillen in hardware, software of foutmeldingen. Het ene msn probleem is het andere probleem niet. Daarom is een apart topic makkelijker (zie ook gedeelte topic kapen). Mocht het probleem wel identiek zijn dan hoef je ook geen nieuwe info te geven zoals jij deed in dat topic en zoals cohen deed in het andere topic. Dan is meevragen en nadenken in principe al voldoende.

Zo duidelijker?
ja ik snap het,ging mij er alleen om (kom verder nooit in DIG) dat ik een keer zag dat iemand een msn-probleem had en een topic maakte dat gelijk gesloten werd en hem gesommeerd werd in het centrale topic te posten... Daarom dacht ik dat dit zo'n topic was,gezien de algemene TT
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43356067
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:03 schreef Gladys het volgende:

[..]

ja ik snap het,ging mij er alleen om (kom verder nooit in DIG) dat ik een keer zag dat iemand een msn-probleem had en een topic maakte dat gelijk gesloten werd en hem gesommeerd werd in het centrale topic te posten... Daarom dacht ik dat dit zo'n topic was,gezien de algemene TT
Ik ken dat topic uiteraard niet dus dat kan ik niet beoordelen.
Ik kan wel gaan speculeren maar het kan terecht zijn geweest of een vergissing (of een sjago dag van de mod )
pi_43356220
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik ken dat topic uiteraard niet dus dat kan ik niet beoordelen.
Ik kan wel gaan speculeren maar het kan terecht zijn geweest of een vergissing (of een sjago dag van de mod )
ik ga het topic ook niet terugzoeken hoor en weet ook niet meer welke mod het was Maar mijn probleem is opgelost iig
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43359381
Nieuwe macbooks
  woensdag 8 november 2006 @ 14:57:36 #164
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43359465
Het is zo dat dit beleid verschilt per forum. Het kan weleens verwarrend zijn, waarvoor onze excuses .
pi_43361456
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:55 schreef tonks het volgende:
Nieuwe macbooks
Nieuwe SC openen! Dat was bij de vorige presentatie van de MacBooks ook de aftrap van een succesvolle reeks
Calmer than you are
  woensdag 8 november 2006 @ 16:00:49 #166
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43361627
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nieuwe SC openen! Dat was bij de vorige presentatie van de MacBooks ook de aftrap van een succesvolle reeks
Ik vermoed dat je best een nieuw topic over de macbooks mag openen, mits je het netjes vraagt, het alleen over de macbook gaat, en iedereen nu eens normaal gaat doen tegen elkaar.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_43362120
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:00 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je best een nieuw topic over de macbooks mag openen, mits je het netjes vraagt, het alleen over de macbook gaat, en iedereen nu eens normaal gaat doen tegen elkaar.
Dan is de vraag of je voor elke minor upgrade van een laptop een topic moet openen.
Ik vermoed dat het antwoord nee is.

Tenminste als we dit bij elke dell, HP, Ibm, etc gaan doen dan gaan we omkomen in deze topics.
En zover ik heb begrepen is dit gewoon een minor upgrade.
pi_43366049
De slowchat kan nu wel weer open denk ik
pi_43366166
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef tonks het volgende:
De slowchat kan nu wel weer open denk ik
Dat is wel erg snel geoordeeld.
Het ene staat 'los' van het andere.
pi_43366287
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat is wel erg snel geoordeeld.
Het ene staat 'los' van het andere.
Het is wel een oplossing
  woensdag 8 november 2006 @ 18:58:12 #171
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43367771
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef tonks het volgende:
De slowchat kan nu wel weer open denk ik
Nope.
  woensdag 8 november 2006 @ 19:01:21 #172
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_43367872
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Het ene staat 'los' van het andere.
Mwah, de historie van de reeks wijst toch wel op een nauw verband.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 8 november 2006 @ 20:02:59 #173
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43370346
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat is wel erg snel geoordeeld.
Het ene staat 'los' van het andere.
Dat lijkt me sowieso onjuist. Je kunt zeggen dat 'de anderen' er niet op hadden hoeven reageren, dat ze hem zijn gang hadden moeten laten gaan, en dat ze genoeg gewaarschuwd waren, en daar ben ik het allemaal mee eens. Maar het lijkt me vrij duidelijk dat dit hele probleem er niet was als deze ban een week eerder was geweest.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_43405472
Slarioux, niet om te stoken of ouwe koeien uit de sloot te halen oid maar is er nog enige kans dat het Apple
SC topic vandaag of morgen nog open gaat? Heb namelijk flink wat vragen betreffende OSX Tiger (x86)
en ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om daarvoor naar de 'buren' (lees:GoT) te moeten gaan..
Nee.
pi_43407654
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Slarioux, niet om te stoken of ouwe koeien uit de sloot te halen oid maar is er nog enige kans dat het Apple
SC topic vandaag of morgen nog open gaat? Heb namelijk flink wat vragen betreffende OSX Tiger (x86)
en ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om daarvoor naar de 'buren' (lees:GoT) te moeten gaan..
Je kan toch gewoon een topic openen?
Dat lijkt me redelijk normaal op een forum
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')