abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:34:41 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39940063
Hier nog maar een keer dan:

Nadat WLM eerst strak en keurig liep (vanaf t moment dat ie officieel was) heb ik sinds gisteravond een probleem:
Er staat constant de volgende melding: "Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt"
Behalve dat heeft hij ook erg veel moeite met aanmelden (duurt wel heel erg lang).
En op het moment dat je jezelf afmeldt blijft er een groen MSN poppetje staan ipv de 2 poppetjes met een kruisje erdoor.
Heb WLM al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, omdat ik er toch aan toe was Hitman ff gedraaid, maar het probleem blijft terugkomen.
Iemand de laatste 24 uur hetzelfde euvel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_39940110
Ik had gisteren inderdaad even een probleempje met aanmelden. Probleem met de contactpersonen database of iets dergelijks.

Bij de 3e aanmeldpoging ging het gewoon weer goed. Dit is niks wat met 7.5 niet eerder heb meegemaakt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:36:47 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39940118
Kan je op een andere PC wel inloggen of webmessenger al geprobeerd?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39940237
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef Leandra het volgende:
Hier nog maar een keer dan:

Nadat WLM eerst strak en keurig liep (vanaf t moment dat ie officieel was) heb ik sinds gisteravond een probleem:
Er staat constant de volgende melding: "Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt"
Behalve dat heeft hij ook erg veel moeite met aanmelden (duurt wel heel erg lang).
En op het moment dat je jezelf afmeldt blijft er een groen MSN poppetje staan ipv de 2 poppetjes met een kruisje erdoor.
Heb WLM al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, omdat ik er toch aan toe was Hitman ff gedraaid, maar het probleem blijft terugkomen.
Iemand de laatste 24 uur hetzelfde euvel?
hier hetzelfde probleem! Zelfs paar mensen die ik geblokkeerd had,zijn opeens gedeblokkeerd
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:41:12 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39940250
Hij meldt uiteindelijk wel aan, t duurt gewoon extreem lang, maar ik vind het ook heel vaag dat ie afgemeld is en dan wel een groen MSN poppetje houdt, bij offline weergeven wordt ie wel gewoon grijs en meld je je daarna af wordt ie ineens groen.
Dit ontstond gisteravond vanaf de melding van de verbindingsproblemen, op dat moment draaide hij dus al een paar weken probleemloos.
Aanmelden met windows messenger gaat ook probleemloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_39941121
Ben bang dat de server het daar niet meer trekt ofzo. Ik krijg in WLM telkens maar een aantal contactpersonen t e zien; halve lijst weg, dus. Als ik dan naar Messenger 7.5 kijk, werkt 't wel goed.
pi_39941222
Ik heb dat probleem ook(al heb ik niet het geduld om te kijken of ik ook nog echt aangemeld wordt, dat duurt mij veel te lang).
Ook al opnieuw geïnstalleerd, als ik naar "Service Status" kijk, staat er wel gewoon dat alles "up and running" is...

[edit]Op een gegeven moment krijg ik wel het groene poppetje onderin, maar die geeft een connection error aan. Als ik dan WLM weer open, is hij nog steeds bezig aan te melden[/edit]
pi_39941533
Dat hele live gekloot is niks waard. Live mail is ook retetraag
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_39942564
@Leandra

Ik had gisteravond ook last van het probleem dat je een groen mannetje bleef zien terwijl je wel bent afgemeld. Verder merkte ik geen abnormale dingen op. Vandaag heb ik tot nu toe nergens last van gehad. Dus misschien waren er problemen met de servers van MS. Anders zou ik het ook niet kunnen verklaren op het moment.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:35 #10
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_39942608
Ik kan op mijn thuispc niet inloggen via Live messenger. Mijn vriendin kan wel op mijn thuispc inloggen.. very vreemd.. Komt dat omdat ik mijn LiveID heb gebruikt bij bèta testen? Of kan het komen doordat mijn windows account en live id gekoppeld zijn? Of wat kan het anders zijn?? hellup!!
pi_39946899
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:58 schreef MuRKie het volgende:
Ik kan op mijn thuispc niet inloggen via Live messenger. Mijn vriendin kan wel op mijn thuispc inloggen.. very vreemd.. Komt dat omdat ik mijn LiveID heb gebruikt bij bèta testen? Of kan het komen doordat mijn windows account en live id gekoppeld zijn? Of wat kan het anders zijn?? hellup!!
Is op dit moment een fout bij iedereen.
pi_39947487
Ik heb het zelfde probleem..had gisteren iemand toegevoegd op een andere pc en nu zie ik hem niet online..terwijl als ik bij me zusje op msn 7.5 ga ik hem wil gewoon zie Verder duurt aanmelden ook lang en als ik me muis op het msn poppetje hou blijft er staan 'verbindingsfout'
pi_39947519
wl watteuh
msn is toch msn of loop ik achter?
Ja ik heb ookde nieuwste versie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:42:01 #14
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_39948571
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Is op dit moment een fout bij iedereen.
Dat je eigen ID niet werkt op thuis pc en die van een ander wel en dat je ID het op een andere pc het wel doet?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:42:28 #15
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_39948578
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:51 schreef zhe-devilll het volgende:
wl watteuh
msn is toch msn of loop ik achter?
Ja ik heb ookde nieuwste versie
WLM = Windows Live Messenger
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:15:10 #16
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_39949342
Des te meer ik hier lees, des te blijer ik ben dat ik 7.5 weer aan de praat heb.
Heb wel gelezen dat ZoneAlarm enige problemen met WLM heeft. Volgens mij zijn ze daar nog mee bezig. Voor degenen die ZA hebben geïnstalleerd iets om in de gaten te houden.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:15:24 #17
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_39949351
Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt

Zegt-ie bij mij ook... Ligt dat verbindingsprobleem bij mijn computer, of bij de MS server?
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_39950106
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef WurM het volgende:
Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt

Zegt-ie bij mij ook... Ligt dat verbindingsprobleem bij mijn computer, of bij de MS server?
Microsoft.
pi_39953766
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef WurM het volgende:

MS
pi_39953881
Klopt het dat WLM er nu uitligt want ik kan niet inloggen maar wel met msn 4.3 ofzo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:36:17 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39954819
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klopt het dat WLM er nu uitligt want ik kan niet inloggen maar wel met msn 4.3 ofzo
Hij doet t wel, maar vraag niet hoe
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_39964584
Hij doet het nog steeds niet
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_39966037
Nee klopt. Volgens mij zijn ze op vakantie bij M$
pi_39975480
Hier doet ie het ook niet
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_39975571
Je kan je contactlist backuppen voordat je een nieuwe MSN/WLM installeert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')