quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef Leandra het volgende:
Hier nog maar een keer dan:
Nadat WLM eerst strak en keurig liep (vanaf t moment dat ie officieel was) heb ik sinds gisteravond een probleem:
Er staat constant de volgende melding: "Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt"
Behalve dat heeft hij ook erg veel moeite met aanmelden (duurt wel heel erg lang).
En op het moment dat je jezelf afmeldt blijft er een groen MSN poppetje staan ipv de 2 poppetjes met een kruisje erdoor.
Heb WLM al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, omdat ik er toch aan toe was Hitman ff gedraaid, maar het probleem blijft terugkomen.
Iemand de laatste 24 uur hetzelfde euvel?
Is op dit moment een fout bij iedereen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:58 schreef MuRKie het volgende:
Ik kan op mijn thuispc niet inloggen via Live messenger. Mijn vriendin kan wel op mijn thuispc inloggen.. very vreemd.. Komt dat omdat ik mijn LiveID heb gebruikt bij bèta testen? Of kan het komen doordat mijn windows account en live id gekoppeld zijn? Of wat kan het anders zijn?? hellup!!![]()
Dat je eigen ID niet werkt op thuis pc en die van een ander wel en dat je ID het op een andere pc het wel doet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Is op dit moment een fout bij iedereen.
WLM = Windows Live Messengerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:51 schreef zhe-devilll het volgende:
wl watteuh![]()
msn is toch msn of loop ik achter?
Ja ik heb ookde nieuwste versie
Microsoft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef WurM het volgende:
Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt
Zegt-ie bij mij ook... Ligt dat verbindingsprobleem bij mijn computer, of bij de MS server?
MSquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef WurM het volgende:
Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt
Zegt-ie bij mij ook... Ligt dat verbindingsprobleem bij mijn computer, of bij de MS server?
Hij doet t wel, maar vraag niet hoequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klopt het dat WLM er nu uitligt want ik kan niet inloggen maar wel met msn 4.3 ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |