quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Kan IEDEREEN die naar de meeting komt het nou ff zeggen?!
BVD!
Bazzie, kan jij deze oproep ook ff in de TT zetten? beetje bovenaan svp.
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
BVD!
quote:Op zondag 3 september 2006 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga binnenkort mijn AM-RBW eens halen
Dat word weer stempeltjes verzamelen.quote:Op het nieuwe rijbewijsdocument verschijnen vanaf oktober 2006 verschillende categorieën die nu niet op het rijbewijs staan.
Het gaat om de volgende categorieën:
* Categorie AM = Bromfietsen
* Categorie C1 = Motorrijtuigen zwaarder dan 3500 kg, maar niet zwaarder dan 7500kg
* Categorie D1 = Motorrijtuigen ingericht voor het vervoer van meer dan acht personen maar niet meer dan zestien personen, de bestuurder daarbij niet inbegrepen.
* Categorie C1E en D1E geven de bevoegdheid om aanhangwagens voort te bewegen achter de motorrijtuigen van de categorieën C1 en D1.
* Categorie LT = Een toekomstige categorie die op een later tijdstip in werking zal treden en bedoeld is voor langzame motorrijtuigen.
* Categorie T = Een toekomstige categorie die op een later tijdstip in werking zal treden en bedoeld is voor langzame motorrijtuigen.
En een week wachten op het pasjequote:Op zondag 3 september 2006 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat word weer stempeltjes verzamelen.
Geen pasje jij?quote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En een week wachten op het pasje![]()
Ben blij met mijn roze papiertje![]()
![]()
![]()
Ja die slingert hier ook nog ergens rondquote:Op zondag 3 september 2006 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Wel een pasje dat twee maal zo groot is als een bankpas.
Maar toch.
Als dat valt he, gewoon van 4 van die galbakken tegelijk afquote:Op zondag 3 september 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HDFGEVydKqM&mode=user&search=
Kijk, een homowheely.
Tja, marokkanen en scooters, dubbel foutquote:Op zondag 3 september 2006 17:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind die kanaleneiland wheely's eigenlijk best zielig, ik heb ze wel eens gezien dat hem tot op het kenteken optrekken.
Juist!quote:Op zondag 3 september 2006 17:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als dat valt he, gewoon van 4 van die galbakken tegelijk af![]()
Ik ben gewaarschuwd dat hij gestolen is?quote:Zonder geld geen proefrit! En plaats waar we afspreken is niet de plaats waar hij staat! U bent dus gewaarschuwd.....
Tja, die dingen zijn gewoon niet te verkopen. Of je spreekt thuis af en hij wordt gejat. Of je spreekt ergens anders af en iedereen denkt dat ie gejat isquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
[..]
Ik ben gewaarschuwd dat hij gestolen is?
Je bent ook een kankermongool als je een 180cc runner koopt met motorrijbewijsquote:Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef Geqxon het volgende:
Dat is wel het kutte van een Runner / DNA 180. Als je die ergens in Utrecht neer zet word hij 100% zeker gestolen. En dan meestal om het blok
Vandaar dat ik het bromfietskenteken zo tof vindBloknummer registratie
Ik heb mijn band ook laten plakken. 5 euro, velg + bandis thuis opgehaald en de volgende morgen weer thuis afgeleverd.quote:Op zondag 3 september 2006 19:17 schreef no1uknow het volgende:
Hallo!
Vielleicht komt FS vanavond of morgenavond ff helpen met me band fixen!
Nee, mijn achterband, vorige week zaterdag had ik die lek gereden..quote:Op zondag 3 september 2006 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Mmm, voorvelg zeker?
Bij mij ook,quote:Op zondag 3 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Alhoewel:
-Boutjes los
-Wiel wat richting het blok
-Ketting eraf
-Remkabel eraf
-Iemand de puch op laten tillen
-Wiel eruit laten vallen
-Op een bierkratje zetten.
Mja, alsnog al snel een kwartier tot een half uur werk
Ik kom wel en donequote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef no1uknow het volgende:
BVD!
Enige kutte bij een Puch is dat je een vriend nodig hebt om de achterkant aan het rekje op te tillen.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bij mij ook,
-boutjes los
-ketting eraf
-as eruit slaan
-wiel naar achter
-schijfrem demonteren
-wiel eruit halen
5 minuten werk bij mij.![]()
Picc4s pleasequote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef Geqxon het volgende:
-Chrome velgen
-Zwarte spaken
-Zwarte remnaven
-Zwarte onderpoten
-Chrome bovenpoten
Cheil of wat?
quote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Dude, je hebt het aangepast. Zo fout van je.
Ja ben in een dag 12 jaar ouder gewordenquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)dt_122_km_te_ha.html
Bas?
Kneusquote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik ben er nog steeds.
Nu ga ik echt slapen.![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 00:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Tijdje niet hier geweest. en 2 prenten verder.
M'goed, die meeting, vertel is?
Waar, wanneer?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:16 schreef no1uknow het volgende:
OK Dimi en ik hebben net een plan besproken op MSN.
Het gaat om het weekend van 20 (vrijdag) tot 23 oktober. (zondag)
De uitgenodigden zijn: BazzieK, Gexqon, Dimitrie, C2C, Misterdog, FS180, Devolution, Junkiesietze en ik (no1uknow).
Het gaat als volgt:
Dimitrie gaat vrijdagochtend richting 's Hertogenbosch rijen, waar hij ergens afspreek met Bazzie, en evt. Devolution. Vanuit daar rijden ze in 1 keer naar Zoetermeer, waar zij dan savonds ergens zullen aankomen in Zoetermeer. C2C en Misterdog wonen (als het goed is?!) dicht bij elkaar, alwaar ze dus ook naar Zoetermeer kunnen rijden, om dan vervolgens vanaf 5 uur smiddags (?) aan kunnen komen. De rest (van wie ik niet weet waar ze wonen) moet ook maar kijken hoe wie wat en waar, tijdstip en waar in Zoetermeer spreken we nog wel af.
Overnachten van vrijdag op zaterdag kan misschien bij mij (no1uknow) maar daar geef ik je geen garantie op. Ergens in Zoetermeer iig.
Zaterdag kunnen we toeren/kloten/sleutelen/chillen etc. Als we dan ergens midden Nederland overnachten (motel/hotel pakken)
dan kan zondagochtend iedereen weer een beetje naar huis fahren.
Dit alles onder voorbehoud, het is (niet eens) zeker dat het doorgaat, maar het is iig een plan.
Als ik je vergeten ben, zeg dan even of je meewilt, dan zal het brommerorgaan beslissen. Ja het is een besloten meeting, sorry als we je niet mee laten doen, maar het zij zo.
Je mag vast wel mee denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 01:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is wel ver van mij af.. ik weet niet of ik uberhaupt mee zou mogen
Maar just in case, rijd er iemand uit gebied Arnhem?
Is wel een tof afstandje rijden, maar in principe zou 't wel tof wezenquote:Op maandag 4 september 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag vast wel mee denk ik![]()
![]()
Enne nopeJe kan wel naar Den Bosch komen en dan met ons meerijden
quote:Op maandag 4 september 2006 01:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Is wel een tof afstandje rijden, maar in principe zou 't wel tof wezen![]()
Zou ik dan de snelste zijn?quote:Op maandag 4 september 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
En met een TZR kan ik ook nog wel over straat
Jaquote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Zou ik dan de snelste zijn?![]()
Tering, volgens mij is dat meer dan de mijnequote:Op maandag 4 september 2006 01:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
Oh verdämmt. Jij komt op je motor
In mijn handleiding ook..De motorfiets dit, de motorfiets zus
Heb ook 16 liter tankinhoud incl reserve
Ik rij 1 op 20 gemiddeld dus kan ook een redelijk eind rijdenquote:Op maandag 4 september 2006 01:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
Moet er alleen geen tomos zijn met een rotte cilinder. dan ben je de sjaak![]()
Ik doe ook enorm lang op een volle tank![]()
Geen idee, heb gemiddelde op 2 tanks gemeten en dat was telkens 1 op 20 en dat was dus gewoon rustig rijden en doortrappen gecombineerd dus best netjes. Alhoewel ik motoren ken die 1 op 30 rijden op 25KWquote:Op maandag 4 september 2006 01:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
En hoe zuunig is 'ie als je flink doortrapt?![]()
Nee, dat is het probleem, snap niet hoe het kanquote:Op maandag 4 september 2006 01:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is wel even minder, rookt 'ie dan niet als een mongool?![]()
Mja maar dat doet is dus niet, dat is het achterlijke, er zijn totaal geen sporen die zouden kunnen duiden op overdadig olie gebruikquote:Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja want als 'ie rookt kunnen je klepseals kapot zijn of je zuigerveertjes die aan het overlijden zijn.
Dat niet, maar het is wel kenkerwarm geweest in een nog warmer schuurtje en weinig lange stukken mee gereden dus hoop dat het daar aan lag.quote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
Had je misschien niet al weinig olie toen je 'm wegzette?
Ga ik ook doenquote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja dat kan zo een oorzaak zijn..
Even in de gaten houden iig
quote:Op maandag 4 september 2006 02:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Niet dat je straks zuigertjes kunt rapen ofzo
quote:Op maandag 4 september 2006 02:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wel eens meegemaakt
Nitromethaan mengseltje, zit in die rc auto's met brandstof motortje
In een oude brommer gedaan, kop knalde eraf en de ketting overleefde het ook niet![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
*HIHIHIHIHI
*klik
*HIHIHIHIHI
Hij's kaput
quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Hihi, bassie denk nu dat ik slaap.
Komen jij!quote:Op maandag 4 september 2006 01:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Is wel een tof afstandje rijden, maar in principe zou 't wel tof wezen![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Hihi, bassie denk nu dat ik slaap.
Runner 180.. JAquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
[..]
Ik ben gewaarschuwd dat hij gestolen is?
jawel, blok maakt geen flikker uit manquote:Op zondag 3 september 2006 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Een 180cc runner op een 50cc frame is waarschijnlijk zwaar illegaal man. Vandaar dat het bromfietskenteken zo mooi is, dan is het amper meer mogelijk om even een blok te swappen![]()
moeren losquote:Op zondag 3 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Alhoewel:
-Boutjes los
-Wiel wat richting het blok
-Ketting eraf
-Remkabel eraf
-Iemand de puch op laten tillen
-Wiel eruit laten vallen
-Op een bierkratje zetten.
Mja, alsnog al snel een kwartier tot een half uur werk
laten er in mijn tuin nou stenen liggen die ik onder mijn standaard zetquote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enige kutte bij een Puch is dat je een vriend nodig hebt om de achterkant aan het rekje op te tillen.
(ik denk van) neequote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef Geqxon het volgende:
-Chrome velgen
-Zwarte spaken
-Zwarte remnaven
-Zwarte onderpoten
-Chrome bovenpoten
Cheil of wat?
Je bloknummer word op je kentekenbewijs gezet.quote:Op maandag 4 september 2006 12:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
jawel, blok maakt geen flikker uit man
maar het is niet verboden er een ander blok onder te gooienquote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bloknummer word op je kentekenbewijs gezet.
Moet je wel even je nieuwe bloknummer doorgeven aan de RDW.quote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar het is niet verboden er een ander blok onder te gooien
Net alsof dat boeit, al die marokkanen rijden op gejatte Runner 180's en naaien em er uit zodra ze politie zien en desnoods dumpen ze em. Bovendien rijden ze nu ook allemaal al zonder platen dus het zal diefstal echt niet tegengaanquote:Op maandag 4 september 2006 17:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet je wel even je nieuwe bloknummer doorgeven aan de RDW.
En dan dumpen ze hem. En heeft de orginele eigenaar zijn blok terug. Jippie!quote:Op maandag 4 september 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net alsof dat boeit, al die marokkanen rijden op gejatte Runner 180's en naaien em er uit zodra ze politie zien en desnoods dumpen ze em. Bovendien rijden ze nu ook allemaal al zonder platen dus het zal diefstal echt niet tegengaan![]()
Ja dat zou ik echt willen zegquote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan dumpen ze hem. En heeft de orginele eigenaar zijn blok terug. Jippie!
quote:Op maandag 4 september 2006 17:46 schreef Geqxon het volgende:
Dan heb je zijn vingerafdrukken toch?
Ik heb heul geen TZRquote:Op maandag 4 september 2006 18:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
niet, dankzij een gast met een tzr
quote:Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb een TZR
Btw, groots politietraject begonnen hier, damn
Ben 3 keer aangehouden, controle
quote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hier is morgen ook rollerbank, moet ik fietsen.![]()
maar ik ben douchen en dan naar een vergadering, mazz0l!![]()
standaard?quote:Op maandag 4 september 2006 19:26 schreef C2C het volgende:
net op een rieju schakel gereden, rijd echt lekker
quote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef ArendBarend het volgende:
Ik reed trouwens met mn TZR (altijd volgas) lang geen 1 op 20![]()
Mijn motor rijdt tussen de 1 op 20 en 1 op 22, mijn MT reed gemakkelijk 1 op 30quote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef ArendBarend het volgende:
oke, misschien bijna 1 op 20 dan... hij reed eerst standaard iig veel zuiniger![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef ArendBarend het volgende:
Ja misschien was het wel gewoon een kutding, weet niet, heb er niet echt verstand van, wat ik wel weet is dat hij lekker reed, en dat ie er tof uit zag, brandstof betaalden mn ouders dus dat boeide me niet zo veel![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef ArendBarend het volgende:
Ja misschien was het wel gewoon een kutding, weet niet, heb er niet echt verstand van, wat ik wel weet is dat hij lekker reed, en dat ie er tof uit zag, brandstof betaalden mn ouders dus dat boeide me niet zo veel![]()
Ja als je het krijgt pak je natuurlijk het duurste jaquote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik verkies een TZR boven een MT. Om vervolgens de TZR te verkopen, en dan een CR500 en een MT8 te kopen.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een dikke geluidsinstallatie en een dikke R1 gecombineerd. En dan heel de dag met "Boten Anna" op wheely's maken door de stad
Heaven on earth
jij ook alquote:Op maandag 4 september 2006 21:18 schreef mister_dog het volgende:
lekker gereden op een rieju rj spike vandaag
Let maar op, dalijk zijn al die varionichten hier al bekeerd tot het schakeldom.quote:
hoor wie het zegtquote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Let maar op, dalijk zijn al die varionichten hier al bekeerd tot het schakeldom.![]()
quote:
Was.quote:Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Maar je was een varionicht
Met een SM kan je ook baggerenquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Wat hebben jullie toch met SMs, dat is hemelaam hemels
Houden jullie niet van baggeren?
quote:
Voor baggeren heb ik toch echt liever een crosserquote:Op maandag 4 september 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een SM kan je ook baggerenEn ja, ooit wil ik een SS, SM en Crosser, of iig SM met crossvelgen
quote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor baggeren heb ik toch echt liever een crosser
Johquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
In het zand wint een crosser het op zijn sloffen van een SM
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:11 schreef no1uknow het volgende:
kga slapen, samen met FS ff banden geplakt en voorbandbuitenband verwisseld.
Ketting maakkt alleen een kutgeluid, maar dat was al voor FS me brommert verneukte![]()
En ik durf nu niet meer te rijdenbang dat ie in elkaar stort
Slaapze!
wegbrengenquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Gaskabel geknakt
Dat word wegbrengen. Wel knap dat hij na 2 maanden stil staan al na twee rondjes weer draaide
ik ga dan meestal fokkenquote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor baggeren heb ik toch echt liever een crosser
geef em aan mij danquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:11 schreef no1uknow het volgende:
kga slapen, samen met FS ff banden geplakt en voorbandbuitenband verwisseld.
Ketting maakkt alleen een kutgeluid, maar dat was al voor FS me brommert verneukte![]()
En ik durf nu niet meer te rijdenbang dat ie in elkaar stort
Slaapze!
ik heb het wel is gezien, was niet al te simpel geplaatst.. maar om hem nou weg te brengen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij weet fs180 niet hoe de carb bij mijn Tomos model zit. De monteur was er een half uur mee bezig
óf het blok moet er half af óf je moet enorm pielen, want de carb zit tussen het blok en frame.
Als zo'n monteur er een half uur mee bezig is ben ik er minimaal 4 uur mee bezig. En ik heb er het gereedschap niet voor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb het wel is gezien, was niet al te simpel geplaatst.. maar om hem nou weg te brengen..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:35 schreef fs180 het volgende:
misschien heeft ie een leven.. nee onmogelijk
Spierpijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:38 schreef BazzieK het volgende:
sletjesDimi is volgens mij doodgegaan op de fiets vanochtend
Als ik 4 ringtjes uit de carbs tik heb ik er zon 30 tot 39 PK bij, das makkelijker opvoeren dan een tomosquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef fs180 het volgende:
*kick*
hey bazzie, wanneer ga je je brommer opvoeren
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Spierpijn.
Neej euhm, fietsen ging opzich wel maaaar..
ER WAS GODVERDOMME HELEMAAL GEEN CONTROLE STOMME KENKERWOUTEN!![]()
![]()
![]()
Godverdekut, er stond welgeteld 1 scooter op school.
Maar op de terugweg is mijn band lek gegaan, en toevallig kwam mam net van het bedrijf af, zowat langs school dusja.![]()
Ik heb een fairly goede conditie, alleen had ik mijn winterjas aan het was warmer dan ik dacht op de fiets.. dus ik helemaal bezweet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de schokkende confrontatie met je gebrek aan conditie en koop een begrenzer
Het is vandaag 20-22 graden lamlulquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb een fairly goede conditie, alleen had ik mijn winterjas aan het was warmer dan ik dacht op de fiets.. dus ik helemaal bezweet.
Maar ik ben omkleden, en dan werken.![]()
![]()
ik was niet serieus manquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik 4 ringtjes uit de carbs tik heb ik er zon 30 tot 39 PK bij, das makkelijker opvoeren dan een tomos![]()
trouwens.. dat is nog best wat voor een 400ccquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik 4 ringtjes uit de carbs tik heb ik er zon 30 tot 39 PK bij, das makkelijker opvoeren dan een tomos![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is vandaag 20-22 graden lamlulWie doet er dan ook zijn winterjas aan
![]()
![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik was niet serieus man![]()
en wie rijd er dan ook tomos![]()
heb nu 34pk en op kenteken 26.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
trouwens.. dat is nog best wat voor een 400cchoeveel pk heb je nu?
En? Komt ie nog een beetje vooruit?quote:
Kanker kak wijfquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:42 schreef Geqxon het volgende:
Rose is veel lekkerder dan bier.
Scheten, boeren en aan je ballen krabben ook maar ben je nou godverdomme een vent of watquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Bier is gewoon zo onbeschaafd!
Ik wou zo kijken of het bloedde, dus ik zo'n tissue in mijn bek hangen, is het ineens zoeen cheape rommel dus nu zit er allemaal papier in mijn bek!quote:
Dat doe je maar op het toilet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Scheten, boeren en aan je ballen krabben ook maar ben je nou godverdomme een vent of wat![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik wou zo kijken of het bloedde, dus ik zo'n tissue in mijn bek hangen, is het ineens zoeen cheape rommel dus nu zit er allemaal papier in mijn bek!![]()
Ja, ik kon het wel met mijn hand doen, maar daar zit waarschijnlijk nog wat hennenstront aan aangezien ik nog niet gedoucht heb ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ik kon het wel met mijn hand doen, maar daar zit waarschijnlijk nog wat hennenstront aan aangezien ik nog niet gedoucht heb ofzo.![]()
Ben je nou een echte vent / boer ofwat?quote:
Echte vent wel, geen boerquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ben je nou een echte vent / boer ofwat?
Euhmm.. op wat voor sites zit jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, is een hennenshow niks voor jou?
[[url=http://www.adoniscabaret.co.uk/images/lnd/after-hen-party-swim.jpg]afbeelding][/url]
Hen oftewel cock genoemd in Engelstalig gebiedquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhmm.. op wat voor sites zit jij?
En wtf is een hennenshow?![]()
![]()
Wel toevallig dat Geqxon dat wel weet en ik niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hen oftewel cock genoemd in Engelstalig gebied
Ik ben 24 jaar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik googlde naar "Hen".
Deed je toch ook?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
O kut, ik moest dus een leugen vertellen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil later net als Lil Jon' worden.
Heel de dag door muziek schreeuwen (want echt, meer doet hij niet), bakken geld verdienen en gouden tanden hebben.quote:
Jammer dat hij wel hetero is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heel de dag door muziek schreeuwen (want echt, meer doet hij niet), bakken geld verdienen en gouden tanden hebben.
mn achterbrug zit erin hey.. betekend nog niet dat mn frame bijgeslepen is zodat mn wiel erin past, mn vering erop kan, ik de goeie lengte vering heb, andere achteras moet zoeken en manier moet vinden voor mn kenteken en licht enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En? Komt ie nog een beetje vooruit?![]()
slechte redding.. heeeel slechtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef C2C het volgende:
* jarno werkt niet meer op zaterdag, opgebeld en ontslag genomen
dus ik kan wel komen, aber dan moet mister_dog ook gaan ik ga echt voor geen goud dat takkeend in me eentje rijden
Ja man, dalijk kom je een potloodventer tegen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef C2C het volgende:
* jarno werkt niet meer op zaterdag, opgebeld en ontslag genomen
dus ik kan wel komen, aber dan moet mister_dog ook gaan ik ga echt voor geen goud dat takkeend in me eentje rijden
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja man, dalijk kom je een potloodventer tegen!![]()
![]()
![]()
nee ik ben meer bang dat ik geqxon tegen komquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja man, dalijk kom je een potloodventer tegen!![]()
![]()
![]()
Hahahaha, kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
nee ik ben meer bang dat ik geqxon tegen kom
Die fluorgele handtas spot je van ver afquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
nee ik ben meer bang dat ik geqxon tegen kom
Het is maar waar je je druk over maakt. Ik was vandaag overigens om half 7 thuis vandaag vanwege school. Maar op het station een patatje gegeten. Omdat ik heel de dag op 3 boterhammen had overleefd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, morgen eerste twee uur vrij..
..dacht ik..
Moet ik godverdomme van half 9 tot 9 uur uitleg volgen in de aula over mijn fucking weetikveelhoedatheet - verslag!
Kanker! Hoeren! Gieren! Politie!
Oh, en dan tot 9 uur er zijn, en dan tot 10 over 10 met mijn piemel spelen ofzo.
Misschien even het dorp in voor wat ledjes, ben van plan zelf een achterlicht te gaan knutselen.![]()
daar zou ik me wel druk om maken..quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Ik was vandaag overigens om half 7 thuis vandaag vanwege school. Maar op het station een patatje gegeten.
Ja dus? Boeiend?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Ik was vandaag overigens om half 7 thuis vandaag vanwege school. Maar op het station een patatje gegeten. Omdat ik heel de dag op 3 boterhammen had overleefd.
Hoe laat ik thuis ben boeit me niets, alleen ik moet nu dus 2 uur eerder opstaan voor een half uurtje te niksen in de aula. Daar erger ik me gewoon aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:10 schreef Geqxon het volgende:
En Dimi zich maar druk maken over dat uurtje
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan komt zijn pak vers en warm uit de wasmachine, is zo lekker warm aan zijn huidje
Sokken, boxer en T-Shirt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij onder dat pak nou alleen maar een boxershort aan?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Dus met die meet he, als je dan ff van kleren wisselt...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef fs180 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3611311580944102625
wow.. (geluid staat wel beetje hard)
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Geqxon het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6301974254539451344
Whehehe
Die eerste, zo ben ik op de eerste dag dat ik mijn MT had mijn achterlicht kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1441576525542697573
Heerlijke smijtwheelys
Je snuift het he, geef maar toequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef fs180 het volgende:
morgen ff lijm halen voor mn schuimfilter
Ik heb al eens een verzekeringsplaatje verneuktquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die eerste, zo ben ik op de eerste dag dat ik mijn MT had mijn achterlicht kwijtgeraakt
Ohja klopt, daar was ook de onderkant van afgeschaafdquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb al eens een verzekeringsplaatje verneukt
Tja, koppeling is handig bij 50cc wheeliesquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:58 schreef fs180 het volgende:
ik kan geeneens wheelies trekken op kracht met mn puch
alleen als ik achteraan zou zitten en ik mn powerband kom gaat voorwiel omhoog.. maarja wheelies zijn toch niet tof enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |