quote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef ArendBarend het volgende:
Ik reed trouwens met mn TZR (altijd volgas) lang geen 1 op 20![]()
Mijn motor rijdt tussen de 1 op 20 en 1 op 22, mijn MT reed gemakkelijk 1 op 30quote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef ArendBarend het volgende:
oke, misschien bijna 1 op 20 dan... hij reed eerst standaard iig veel zuiniger![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef ArendBarend het volgende:
Ja misschien was het wel gewoon een kutding, weet niet, heb er niet echt verstand van, wat ik wel weet is dat hij lekker reed, en dat ie er tof uit zag, brandstof betaalden mn ouders dus dat boeide me niet zo veel![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef ArendBarend het volgende:
Ja misschien was het wel gewoon een kutding, weet niet, heb er niet echt verstand van, wat ik wel weet is dat hij lekker reed, en dat ie er tof uit zag, brandstof betaalden mn ouders dus dat boeide me niet zo veel![]()
Ja als je het krijgt pak je natuurlijk het duurste jaquote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik verkies een TZR boven een MT. Om vervolgens de TZR te verkopen, en dan een CR500 en een MT8 te kopen.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een dikke geluidsinstallatie en een dikke R1 gecombineerd. En dan heel de dag met "Boten Anna" op wheely's maken door de stad
Heaven on earth
jij ook alquote:Op maandag 4 september 2006 21:18 schreef mister_dog het volgende:
lekker gereden op een rieju rj spike vandaag
Let maar op, dalijk zijn al die varionichten hier al bekeerd tot het schakeldom.quote:
hoor wie het zegtquote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Let maar op, dalijk zijn al die varionichten hier al bekeerd tot het schakeldom.![]()
quote:
Was.quote:Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Maar je was een varionicht
Met een SM kan je ook baggerenquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Wat hebben jullie toch met SMs, dat is hemelaam hemels
Houden jullie niet van baggeren?
quote:
Voor baggeren heb ik toch echt liever een crosserquote:Op maandag 4 september 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een SM kan je ook baggerenEn ja, ooit wil ik een SS, SM en Crosser, of iig SM met crossvelgen
quote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor baggeren heb ik toch echt liever een crosser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |