quote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Dude, je hebt het aangepast. Zo fout van je.
Ja ben in een dag 12 jaar ouder gewordenquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)dt_122_km_te_ha.html
Bas?
Kneusquote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik ben er nog steeds.
Nu ga ik echt slapen.![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 00:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Tijdje niet hier geweest. en 2 prenten verder.
M'goed, die meeting, vertel is?
Waar, wanneer?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:16 schreef no1uknow het volgende:
OK Dimi en ik hebben net een plan besproken op MSN.
Het gaat om het weekend van 20 (vrijdag) tot 23 oktober. (zondag)
De uitgenodigden zijn: BazzieK, Gexqon, Dimitrie, C2C, Misterdog, FS180, Devolution, Junkiesietze en ik (no1uknow).
Het gaat als volgt:
Dimitrie gaat vrijdagochtend richting 's Hertogenbosch rijen, waar hij ergens afspreek met Bazzie, en evt. Devolution. Vanuit daar rijden ze in 1 keer naar Zoetermeer, waar zij dan savonds ergens zullen aankomen in Zoetermeer. C2C en Misterdog wonen (als het goed is?!) dicht bij elkaar, alwaar ze dus ook naar Zoetermeer kunnen rijden, om dan vervolgens vanaf 5 uur smiddags (?) aan kunnen komen. De rest (van wie ik niet weet waar ze wonen) moet ook maar kijken hoe wie wat en waar, tijdstip en waar in Zoetermeer spreken we nog wel af.
Overnachten van vrijdag op zaterdag kan misschien bij mij (no1uknow) maar daar geef ik je geen garantie op. Ergens in Zoetermeer iig.
Zaterdag kunnen we toeren/kloten/sleutelen/chillen etc. Als we dan ergens midden Nederland overnachten (motel/hotel pakken)
dan kan zondagochtend iedereen weer een beetje naar huis fahren.
Dit alles onder voorbehoud, het is (niet eens) zeker dat het doorgaat, maar het is iig een plan.
Als ik je vergeten ben, zeg dan even of je meewilt, dan zal het brommerorgaan beslissen. Ja het is een besloten meeting, sorry als we je niet mee laten doen, maar het zij zo.
Je mag vast wel mee denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 01:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is wel ver van mij af.. ik weet niet of ik uberhaupt mee zou mogen
Maar just in case, rijd er iemand uit gebied Arnhem?
Is wel een tof afstandje rijden, maar in principe zou 't wel tof wezenquote:Op maandag 4 september 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag vast wel mee denk ik![]()
![]()
Enne nopeJe kan wel naar Den Bosch komen en dan met ons meerijden
quote:Op maandag 4 september 2006 01:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Is wel een tof afstandje rijden, maar in principe zou 't wel tof wezen![]()
Zou ik dan de snelste zijn?quote:Op maandag 4 september 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
En met een TZR kan ik ook nog wel over straat
Jaquote:Op maandag 4 september 2006 01:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Zou ik dan de snelste zijn?![]()
Tering, volgens mij is dat meer dan de mijnequote:Op maandag 4 september 2006 01:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
Oh verdämmt. Jij komt op je motor
In mijn handleiding ook..De motorfiets dit, de motorfiets zus
Heb ook 16 liter tankinhoud incl reserve
Ik rij 1 op 20 gemiddeld dus kan ook een redelijk eind rijdenquote:Op maandag 4 september 2006 01:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
Moet er alleen geen tomos zijn met een rotte cilinder. dan ben je de sjaak![]()
Ik doe ook enorm lang op een volle tank![]()
Geen idee, heb gemiddelde op 2 tanks gemeten en dat was telkens 1 op 20 en dat was dus gewoon rustig rijden en doortrappen gecombineerd dus best netjes. Alhoewel ik motoren ken die 1 op 30 rijden op 25KWquote:Op maandag 4 september 2006 01:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
En hoe zuunig is 'ie als je flink doortrapt?![]()
Nee, dat is het probleem, snap niet hoe het kanquote:Op maandag 4 september 2006 01:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is wel even minder, rookt 'ie dan niet als een mongool?![]()
Mja maar dat doet is dus niet, dat is het achterlijke, er zijn totaal geen sporen die zouden kunnen duiden op overdadig olie gebruikquote:Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja want als 'ie rookt kunnen je klepseals kapot zijn of je zuigerveertjes die aan het overlijden zijn.
Dat niet, maar het is wel kenkerwarm geweest in een nog warmer schuurtje en weinig lange stukken mee gereden dus hoop dat het daar aan lag.quote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
Had je misschien niet al weinig olie toen je 'm wegzette?
Ga ik ook doenquote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja dat kan zo een oorzaak zijn..
Even in de gaten houden iig
quote:Op maandag 4 september 2006 02:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Niet dat je straks zuigertjes kunt rapen ofzo
quote:Op maandag 4 september 2006 02:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wel eens meegemaakt
Nitromethaan mengseltje, zit in die rc auto's met brandstof motortje
In een oude brommer gedaan, kop knalde eraf en de ketting overleefde het ook niet![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
*HIHIHIHIHI
*klik
*HIHIHIHIHI
Hij's kaput
quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Hihi, bassie denk nu dat ik slaap.
Komen jij!quote:Op maandag 4 september 2006 01:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Is wel een tof afstandje rijden, maar in principe zou 't wel tof wezen![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Hihi, bassie denk nu dat ik slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |