Johquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
In het zand wint een crosser het op zijn sloffen van een SM
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:11 schreef no1uknow het volgende:
kga slapen, samen met FS ff banden geplakt en voorbandbuitenband verwisseld.
Ketting maakkt alleen een kutgeluid, maar dat was al voor FS me brommert verneukte![]()
En ik durf nu niet meer te rijdenbang dat ie in elkaar stort
Slaapze!
wegbrengenquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Gaskabel geknakt
Dat word wegbrengen. Wel knap dat hij na 2 maanden stil staan al na twee rondjes weer draaide
ik ga dan meestal fokkenquote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor baggeren heb ik toch echt liever een crosser
geef em aan mij danquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:11 schreef no1uknow het volgende:
kga slapen, samen met FS ff banden geplakt en voorbandbuitenband verwisseld.
Ketting maakkt alleen een kutgeluid, maar dat was al voor FS me brommert verneukte![]()
En ik durf nu niet meer te rijdenbang dat ie in elkaar stort
Slaapze!
ik heb het wel is gezien, was niet al te simpel geplaatst.. maar om hem nou weg te brengen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij weet fs180 niet hoe de carb bij mijn Tomos model zit. De monteur was er een half uur mee bezig
óf het blok moet er half af óf je moet enorm pielen, want de carb zit tussen het blok en frame.
Als zo'n monteur er een half uur mee bezig is ben ik er minimaal 4 uur mee bezig. En ik heb er het gereedschap niet voor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb het wel is gezien, was niet al te simpel geplaatst.. maar om hem nou weg te brengen..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:35 schreef fs180 het volgende:
misschien heeft ie een leven.. nee onmogelijk
Spierpijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:38 schreef BazzieK het volgende:
sletjesDimi is volgens mij doodgegaan op de fiets vanochtend
Als ik 4 ringtjes uit de carbs tik heb ik er zon 30 tot 39 PK bij, das makkelijker opvoeren dan een tomosquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef fs180 het volgende:
*kick*
hey bazzie, wanneer ga je je brommer opvoeren
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Spierpijn.
Neej euhm, fietsen ging opzich wel maaaar..
ER WAS GODVERDOMME HELEMAAL GEEN CONTROLE STOMME KENKERWOUTEN!![]()
![]()
![]()
Godverdekut, er stond welgeteld 1 scooter op school.
Maar op de terugweg is mijn band lek gegaan, en toevallig kwam mam net van het bedrijf af, zowat langs school dusja.![]()
Ik heb een fairly goede conditie, alleen had ik mijn winterjas aan het was warmer dan ik dacht op de fiets.. dus ik helemaal bezweet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de schokkende confrontatie met je gebrek aan conditie en koop een begrenzer
Het is vandaag 20-22 graden lamlulquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb een fairly goede conditie, alleen had ik mijn winterjas aan het was warmer dan ik dacht op de fiets.. dus ik helemaal bezweet.
Maar ik ben omkleden, en dan werken.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |