ik was niet serieus manquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik 4 ringtjes uit de carbs tik heb ik er zon 30 tot 39 PK bij, das makkelijker opvoeren dan een tomos![]()
trouwens.. dat is nog best wat voor een 400ccquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik 4 ringtjes uit de carbs tik heb ik er zon 30 tot 39 PK bij, das makkelijker opvoeren dan een tomos![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is vandaag 20-22 graden lamlulWie doet er dan ook zijn winterjas aan
![]()
![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik was niet serieus man![]()
en wie rijd er dan ook tomos![]()
heb nu 34pk en op kenteken 26.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
trouwens.. dat is nog best wat voor een 400cchoeveel pk heb je nu?
En? Komt ie nog een beetje vooruit?quote:
Kanker kak wijfquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:42 schreef Geqxon het volgende:
Rose is veel lekkerder dan bier.
Scheten, boeren en aan je ballen krabben ook maar ben je nou godverdomme een vent of watquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Bier is gewoon zo onbeschaafd!
Ik wou zo kijken of het bloedde, dus ik zo'n tissue in mijn bek hangen, is het ineens zoeen cheape rommel dus nu zit er allemaal papier in mijn bek!quote:
Dat doe je maar op het toilet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Scheten, boeren en aan je ballen krabben ook maar ben je nou godverdomme een vent of wat![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik wou zo kijken of het bloedde, dus ik zo'n tissue in mijn bek hangen, is het ineens zoeen cheape rommel dus nu zit er allemaal papier in mijn bek!![]()
Ja, ik kon het wel met mijn hand doen, maar daar zit waarschijnlijk nog wat hennenstront aan aangezien ik nog niet gedoucht heb ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ik kon het wel met mijn hand doen, maar daar zit waarschijnlijk nog wat hennenstront aan aangezien ik nog niet gedoucht heb ofzo.![]()
Ben je nou een echte vent / boer ofwat?quote:
Echte vent wel, geen boerquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ben je nou een echte vent / boer ofwat?
Euhmm.. op wat voor sites zit jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, is een hennenshow niks voor jou?
[[url=http://www.adoniscabaret.co.uk/images/lnd/after-hen-party-swim.jpg]afbeelding][/url]
Hen oftewel cock genoemd in Engelstalig gebiedquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhmm.. op wat voor sites zit jij?
En wtf is een hennenshow?![]()
![]()
Wel toevallig dat Geqxon dat wel weet en ik niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hen oftewel cock genoemd in Engelstalig gebied
Ik ben 24 jaar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik googlde naar "Hen".
Deed je toch ook?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
O kut, ik moest dus een leugen vertellen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil later net als Lil Jon' worden.
Heel de dag door muziek schreeuwen (want echt, meer doet hij niet), bakken geld verdienen en gouden tanden hebben.quote:
Jammer dat hij wel hetero is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heel de dag door muziek schreeuwen (want echt, meer doet hij niet), bakken geld verdienen en gouden tanden hebben.
mn achterbrug zit erin hey.. betekend nog niet dat mn frame bijgeslepen is zodat mn wiel erin past, mn vering erop kan, ik de goeie lengte vering heb, andere achteras moet zoeken en manier moet vinden voor mn kenteken en licht enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En? Komt ie nog een beetje vooruit?![]()
slechte redding.. heeeel slechtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef C2C het volgende:
* jarno werkt niet meer op zaterdag, opgebeld en ontslag genomen
dus ik kan wel komen, aber dan moet mister_dog ook gaan ik ga echt voor geen goud dat takkeend in me eentje rijden
Ja man, dalijk kom je een potloodventer tegen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef C2C het volgende:
* jarno werkt niet meer op zaterdag, opgebeld en ontslag genomen
dus ik kan wel komen, aber dan moet mister_dog ook gaan ik ga echt voor geen goud dat takkeend in me eentje rijden
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja man, dalijk kom je een potloodventer tegen!![]()
![]()
![]()
nee ik ben meer bang dat ik geqxon tegen komquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja man, dalijk kom je een potloodventer tegen!![]()
![]()
![]()
Hahahaha, kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
nee ik ben meer bang dat ik geqxon tegen kom
Die fluorgele handtas spot je van ver afquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
nee ik ben meer bang dat ik geqxon tegen kom
Het is maar waar je je druk over maakt. Ik was vandaag overigens om half 7 thuis vandaag vanwege school. Maar op het station een patatje gegeten. Omdat ik heel de dag op 3 boterhammen had overleefd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, morgen eerste twee uur vrij..
..dacht ik..
Moet ik godverdomme van half 9 tot 9 uur uitleg volgen in de aula over mijn fucking weetikveelhoedatheet - verslag!
Kanker! Hoeren! Gieren! Politie!
Oh, en dan tot 9 uur er zijn, en dan tot 10 over 10 met mijn piemel spelen ofzo.
Misschien even het dorp in voor wat ledjes, ben van plan zelf een achterlicht te gaan knutselen.![]()
daar zou ik me wel druk om maken..quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Ik was vandaag overigens om half 7 thuis vandaag vanwege school. Maar op het station een patatje gegeten.
Ja dus? Boeiend?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Ik was vandaag overigens om half 7 thuis vandaag vanwege school. Maar op het station een patatje gegeten. Omdat ik heel de dag op 3 boterhammen had overleefd.
Hoe laat ik thuis ben boeit me niets, alleen ik moet nu dus 2 uur eerder opstaan voor een half uurtje te niksen in de aula. Daar erger ik me gewoon aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:10 schreef Geqxon het volgende:
En Dimi zich maar druk maken over dat uurtje
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan komt zijn pak vers en warm uit de wasmachine, is zo lekker warm aan zijn huidje
Sokken, boxer en T-Shirt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij onder dat pak nou alleen maar een boxershort aan?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Dus met die meet he, als je dan ff van kleren wisselt...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef fs180 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3611311580944102625
wow.. (geluid staat wel beetje hard)
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Geqxon het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6301974254539451344
Whehehe
Die eerste, zo ben ik op de eerste dag dat ik mijn MT had mijn achterlicht kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1441576525542697573
Heerlijke smijtwheelys
Je snuift het he, geef maar toequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef fs180 het volgende:
morgen ff lijm halen voor mn schuimfilter
Ik heb al eens een verzekeringsplaatje verneuktquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die eerste, zo ben ik op de eerste dag dat ik mijn MT had mijn achterlicht kwijtgeraakt
Ohja klopt, daar was ook de onderkant van afgeschaafdquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb al eens een verzekeringsplaatje verneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |