Geen idee, heb gemiddelde op 2 tanks gemeten en dat was telkens 1 op 20 en dat was dus gewoon rustig rijden en doortrappen gecombineerd dus best netjes. Alhoewel ik motoren ken die 1 op 30 rijden op 25KWquote:Op maandag 4 september 2006 01:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
En hoe zuunig is 'ie als je flink doortrapt?![]()
Nee, dat is het probleem, snap niet hoe het kanquote:Op maandag 4 september 2006 01:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is wel even minder, rookt 'ie dan niet als een mongool?![]()
Mja maar dat doet is dus niet, dat is het achterlijke, er zijn totaal geen sporen die zouden kunnen duiden op overdadig olie gebruikquote:Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja want als 'ie rookt kunnen je klepseals kapot zijn of je zuigerveertjes die aan het overlijden zijn.
Dat niet, maar het is wel kenkerwarm geweest in een nog warmer schuurtje en weinig lange stukken mee gereden dus hoop dat het daar aan lag.quote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
Had je misschien niet al weinig olie toen je 'm wegzette?
Ga ik ook doenquote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja dat kan zo een oorzaak zijn..
Even in de gaten houden iig
quote:Op maandag 4 september 2006 02:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Niet dat je straks zuigertjes kunt rapen ofzo
quote:Op maandag 4 september 2006 02:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wel eens meegemaakt
Nitromethaan mengseltje, zit in die rc auto's met brandstof motortje
In een oude brommer gedaan, kop knalde eraf en de ketting overleefde het ook niet![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
*HIHIHIHIHI
*klik
*HIHIHIHIHI
Hij's kaput
quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Hihi, bassie denk nu dat ik slaap.
Komen jij!quote:Op maandag 4 september 2006 01:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Is wel een tof afstandje rijden, maar in principe zou 't wel tof wezen![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Hihi, bassie denk nu dat ik slaap.
Runner 180.. JAquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
[..]
Ik ben gewaarschuwd dat hij gestolen is?
jawel, blok maakt geen flikker uit manquote:Op zondag 3 september 2006 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Een 180cc runner op een 50cc frame is waarschijnlijk zwaar illegaal man. Vandaar dat het bromfietskenteken zo mooi is, dan is het amper meer mogelijk om even een blok te swappen![]()
moeren losquote:Op zondag 3 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Alhoewel:
-Boutjes los
-Wiel wat richting het blok
-Ketting eraf
-Remkabel eraf
-Iemand de puch op laten tillen
-Wiel eruit laten vallen
-Op een bierkratje zetten.
Mja, alsnog al snel een kwartier tot een half uur werk
laten er in mijn tuin nou stenen liggen die ik onder mijn standaard zetquote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enige kutte bij een Puch is dat je een vriend nodig hebt om de achterkant aan het rekje op te tillen.
(ik denk van) neequote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef Geqxon het volgende:
-Chrome velgen
-Zwarte spaken
-Zwarte remnaven
-Zwarte onderpoten
-Chrome bovenpoten
Cheil of wat?
Je bloknummer word op je kentekenbewijs gezet.quote:Op maandag 4 september 2006 12:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
jawel, blok maakt geen flikker uit man
maar het is niet verboden er een ander blok onder te gooienquote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bloknummer word op je kentekenbewijs gezet.
Moet je wel even je nieuwe bloknummer doorgeven aan de RDW.quote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar het is niet verboden er een ander blok onder te gooien
Net alsof dat boeit, al die marokkanen rijden op gejatte Runner 180's en naaien em er uit zodra ze politie zien en desnoods dumpen ze em. Bovendien rijden ze nu ook allemaal al zonder platen dus het zal diefstal echt niet tegengaanquote:Op maandag 4 september 2006 17:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet je wel even je nieuwe bloknummer doorgeven aan de RDW.
En dan dumpen ze hem. En heeft de orginele eigenaar zijn blok terug. Jippie!quote:Op maandag 4 september 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net alsof dat boeit, al die marokkanen rijden op gejatte Runner 180's en naaien em er uit zodra ze politie zien en desnoods dumpen ze em. Bovendien rijden ze nu ook allemaal al zonder platen dus het zal diefstal echt niet tegengaan![]()
Ja dat zou ik echt willen zegquote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan dumpen ze hem. En heeft de orginele eigenaar zijn blok terug. Jippie!
quote:Op maandag 4 september 2006 17:46 schreef Geqxon het volgende:
Dan heb je zijn vingerafdrukken toch?
Ik heb heul geen TZRquote:Op maandag 4 september 2006 18:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
niet, dankzij een gast met een tzr
quote:Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb een TZR
Btw, groots politietraject begonnen hier, damn
Ben 3 keer aangehouden, controle
quote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hier is morgen ook rollerbank, moet ik fietsen.![]()
maar ik ben douchen en dan naar een vergadering, mazz0l!![]()
standaard?quote:Op maandag 4 september 2006 19:26 schreef C2C het volgende:
net op een rieju schakel gereden, rijd echt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |