Zij heeft naar ik kan zien geen littekens van een verkleining.....quote:
Ja, andere avonden waren super leuk inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
Je kan zeggen wat je wil scanman maar Tijn is naar bed en het is gelijk de saaiste avond tot nu toe.
Ik vrees dat het niet veel meer wordt vanavond dan het nu al is....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Die spelletjes komen me echt m'n neus uit inmiddels. Hummie doe iets
Hij heeft dus zijn bestelling niet gekregen van dat touwtjespringen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
Je kan zeggen wat je wil scanman maar Tijn is naar bed en het is gelijk de saaiste avond tot nu toe.
Het was teminste grappig om te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, andere avonden waren super leuk inderdaad
Nopequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft dus zijn bestelling niet gekregen van dat touwtjespringen?
Micheline heeft in geen geval een borst vekleining of vergroting ondergaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij heeft naar ik kan zien geen littekens van een verkleining.....
Je ziet dat meestal wel aan de tepel, en waar dan een v-vormig litteken naar beneden loopt, en die heeft zij zeker niet. Kan alleen geen foto in tietentopic van Micheline vinden waar je onder haar borsten een kijkje kan nemen.
Die privacy ouwehoert me kont maar je hebt gelijk ik hoef dat als streamer niet te zien nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef toxikon het volgende:
wat een kut regie, zie ik janine die met haar ongesteldheid bezig is voor ganz streamend nederland, geef haar gvd dat kleine beetje privacy.
Ik zeg dat ze dat wel heeft gezegd. Maar ga de betreffende [COS] er niet voor opzoeken. Want dan moet je te veel off-topic doorlopen, van gasten die de [COS] verzieken en je zo dus niet even snel iets kan terugvinden, zonder 90% onzit door te moeten lezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Micheline heeft in geen geval een borst vekleining of vergroting ondergaan![]()
Puur natuur bestaat gelukkig nog wel![]()
![]()
Vond ik ook al. Ik noem mijn vader niet eens meer papa en ben jonger dan haar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Marcia moet trouwens een beetje kappen met Egbert papa noemen op die manier zo als ze dat doet. Het is een leuke meid maar dat papa komt een beetje te kinderlijk der mond uit waardoor iedereen haar ziet als dochter van.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze dat wel heeft gezegd. Maar ga de betreffende [COS] er niet voor opzoeken. Want dan moet je te veel off-topic doorlopen, van gasten die de [COS] verzieken en je zo dus niet even snel iets kan terugvinden, zonder 90% onzit door te moeten lezen.
Same here. Ik ken mensen die de ouders nog steeds op die manier papa of mama noemen maar ik ben van menning dat je dat na de leeftijd van pak hem beet 15 wel mag laten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Ik noem mijn vader niet eens meer papa en ben jonger dan haar.
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Same here. Ik ken mensen die de ouders nog steeds op die manier papa of mama noemen maar ik ben van menning dat je dat na de leeftijd van pak hem beet 15 wel mag laten.
En ik ben het dan weer met jou eensquote:
Oeh discussie punt.quote:
mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik ben het dan weer met jou eens
Voor mij blijft het pap en mam of papa en mama. Het stoort me dan ook niet dat Marcia papa zegt, het getuigd ook van een zeker respect.
Daar gaat het eerste respect mee verloren naar ouderen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oeh discussie punt.
Als ze het in het huis niet doen doen wij het maar he
Waarom ben je het daar niet mee eens ?
Pap's of mam's klinkt voor mij persoonlijk ook al heel anders dan papa of mama.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij blijft het pap en mam of papa en mama. Het stoort me dan ook niet dat Marcia papa zegt, het getuigd ook van een zeker respect.
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij Rik en Tijn zal het vast spap en smam zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pap's of mam's klinkt voor mij persoonlijk ook al heel anders dan papa of mama.
Plus dat het woord papa gewoon een beetje vreemd uit der mond komt.
Ik snap overigs wel dat ze hem papa noemt als ze het tegen hem heeft maar rondom anderen heeft ze het als het over Egbert heeft ook altijd over papa.
ik denk dat ze een hechte band met haar vader heeftquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pap's of mam's klinkt voor mij persoonlijk ook al heel anders dan papa of mama.
Plus dat het woord papa gewoon een beetje vreemd uit der mond komt.
Ik snap overigs wel dat ze hem papa noemt als ze het tegen hem heeft maar rondom anderen heeft ze het als het over Egbert heeft ook altijd over papa.
ff off-topic. De kids van mijn buuf (bijna 50) kids ook tussen 22-25 jaar (met nakomertje) noemen haar nog u..... en moeders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
oh nee het was Egbertquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef miraculeus het volgende:
liep tijn daar op stream 3?
Is misschien streekgebondenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.
Scanman je snapt mequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.quote:
Ik snap em ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.
klinkt wazig maar ik weet miet hoe ik het anders moet zeggen
Jij bedoelt wie is die man die elke avond ons vlees komt snijdenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.
klinkt wazig maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen
Idd, misschien moet hij dan ook maar eens hier gaan meepostenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Egbert nog wel 24/7 streams kijken alsie eruit geknikkerd wordt...
Als Egbert eruit is komt ie vast en zeker hier mee postenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Kan hij best wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn denkt dat Rik langer in BB blijft dan hijzelf
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij bedoelt wie is die man die elke avond ons vlees komt snijden![]()
100%quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Egbert eruit is komt ie vast en zeker hier mee posten
quote:
Meer feestjes, zware opdrachten, en zeer zware noodrantsoenen + rookverbod bijvquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef wolferl het volgende:
Wat moet er in godsnaam gebeuren moet BB6 spannender worden.
als alle familiegeheimen boven tafel komen die hier voorspeld zijn, dolle pretquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef wolferl het volgende:
Wat moet er in godsnaam gebeuren moet BB6 spannender worden.
Die gaat het hele BB-subforum nalezenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Als iemand bij zijn exit een briefje geeft met de url kan hij het misschien vindenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik z'n moeder ff bellen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is in iedergeval een goeie gast als Sabrina der borsten verbrand springt hij bij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef riri het volgende:
Denk toch dat het al zeker is dat Tijn gaat winnen...die laat nog heel veel van zich zien wat velen gaat ontroeren
Tijn was over der aan het dromen die kut Semihquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:39 schreef wolferl het volgende:
Micheline is echt lief
Nou, dat weet ik niet. Hij staat hoog in de peilingen, klopt. Maar ja vorig jaar dacht iedereen dat Roel ging winnen vanaf dag 1. Ik had toen nog niet eens aan Joost gedacht, totdat de finale was...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef riri het volgende:
Denk toch dat het al zeker is dat Tijn gaat winnen...die laat nog heel veel van zich zien wat velen gaat ontroeren
Bijdehandjequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik z'n moeder ff bellen?![]()
![]()
![]()
Joost was een sneaky nerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hij staat hoog in de peilingen, klopt. Maar ja vorig jaar dacht iedereen dat Roel ging winnen vanaf dag 1. Ik had toen nog niet eens aan Joost gedacht, totdat de finale was...
Daar heeft ze toch gelijk in .Als ze iemand wil nomineren waarvan ze weet dat die persoon toch niet op de bank komt is het toch een zinloze stem ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia wil iemand nomineren die toch niet op de bank komt, maar noemt het tegelijkertijd een zinloze stem
Beetje onlogisch wel.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef n1ek het volgende:
Tijn: 'die ouwe kale komt langs, en er liggen gelijk 4 lekkere wijven bij'
Die wil Milica eruit hebben, maar denk idd dat niemand anders op haar stemt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gelijk in .Als ze iemand wil nomineren waarvan ze weet dat die persoon toch niet op de bank komt is het toch een zinloze stem ?
Ik heb nu nog geen moment aan Etjen gedacht. Het zal toch niet hequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hij staat hoog in de peilingen, klopt. Maar ja vorig jaar dacht iedereen dat Roel ging winnen vanaf dag 1. Ik had toen nog niet eens aan Joost gedacht, totdat de finale was...
Ik weet dat het over Milicia gaatquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die wil Milica eruit hebben, maar denk idd dat niemand anders op haar stemt.
hahahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen moment aan Etjen gedacht. Het zal toch niet he![]()
Als je uitgangspunt is dat je er iemand uit wil stemmen wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gelijk in .Als ze iemand wil nomineren waarvan ze weet dat die persoon toch niet op de bank komt is het toch een zinloze stem ?
Ik wrees voor Semih omdat hij echt negatief wordt neergezet op de tv.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef wolferl het volgende:
Nee Milica is best geliefd bij publiek en bewoners.
Ik denk dat Marcel er uit vliegt, dat gevoel heb ik.
Omdat ze met haar groepje heeft afgesproken op wie ze gaan stemmen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je uitgangspunt is dat je er iemand uit wil stemmen wel.
Maar je kan ook redeneren dat je je dan niet schuldig hoeft te voelen over dat je iemand weggestemd hebt.
En als iedereen nu denkt 'daar stemt toch niemand op', stemt er ook niemand op, hoe kan zij nou weten dat van de 14 andere bewoners er echt niemand op stemt.
Die heeft een verdomd goed gevoel voor tijd, vanmiddag had ze het ook bijna goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef cpuntb het volgende:
Marlies denkt dat het een uurtje of 11 's avonds is![]()
Micheline zou ook nog weleens op Milica kunnen stemmen. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet dat het over Milicia gaat
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef riri het volgende:
Denk feest om 11 uur!!!!!
Ze is gewoon goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heeft een verdomd goed gevoel voor tijd, vanmiddag had ze het ook bijna goed
Nee Tijn is wakkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Is de topictitel nog altijd van toepassing?
Marlies is wel iemand die ver kan gaan komen, alleen ik vind haar vaak neppig overkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef cpuntb het volgende:
Marlies denkt dat het een uurtje of 11 's avonds is![]()
Ik zie leuke streams op 1 en 2.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Is de topictitel nog altijd van toepassing?
Jupquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef KlootMajoor het volgende:
ze gaannaar bed
hebben ze al gegeten dan?
Egbert, Micheline en Semi gaan op Hilde stemmen..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef itsme het volgende:
op wie willen ze nu gaan stemmen? de normale groep?
jeroen en welke vrouw
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook al snap ik het spel niet.....
Hilde: "Mag ik een motor meenemen?.."
Rik.. "Nee maar wel een rollator, past ook beter bij je...."
Hilde maakt de grootste kans.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef itsme het volgende:
op wie willen ze nu gaan stemmen? de normale groep?
jeroen en welke vrouw
Milicia wil ze op stemmenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef itsme het volgende:
marcia wil op iemand anders stemmen, niet dezelfde als haar vader en de groep
Das positief, hij gaat dan denken dat hij gewaardeerd word. Hij gaat nog wel gigantisch op zijn bek, let maar op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hilde maakt de grootste kans.
Maar zo als het nu lijkt stemt er bijna niemand op E-10![]()
Kniesoor die daarop letquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
Nu zit ook weer die hele groep in de slaapkamer terwijl die de andere van roddelen beschuldigden en het zelf net zo hard doen. Vind het wel een toffe groep daar niet van maar tis niet helemaal jofel..:)
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
marcia wil e 10. shit de doosjes komen er bij
Wil ze hem, of wilze hem nomineren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
Marcia wil Milica nomineren.. zei ze net duidelijk..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
Ik was gisternacht aan het kijken naar de herhaling en toen zag ik in de sms balk een tiener meisje sms'n E-10 is van mij he is hot . Dus ik wrees dat als plofkop er te lang inblijft dat het blonde talpa publiek hem nog leuk gaat vinden ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Das positief, hij gaat dan denken dat hij gewaardeerd word. Hij gaat nog wel gigantisch op zijn bek, let maar op.
nomineren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wil ze hem, of wilze hem nomineren.
Precies. want er zijn heel veel mensen in NL die er net zo over denken als hij dat doet. over de buitenlandersquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik was gisternacht aan het kijken naar de herhaling en toen zag ik in de sms balk een tiener meisje sms'n E-10 is van mij he is hot . Dus ik wrees dat als plofkop er te lang inblijft dat het blonde talpa publiek hem nog leuk gaat vinden ook.
idd.. ik denk, zoals vele, dat hij wel ver gaat komen..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef Kinga het volgende:
Rik is ook al zo lekker droog...
Wie zijn de twee rotte appels van Rik?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Rik heeft 2 rotte appels, die hij eerst eruit wil hebben.
En hij stemt net zo lang, tot die eruit zijn.
Hij zegt niet, dat zijn voorkeur in de loop van de weken nog kan veranderen.
Daarom ja ik ben ook bang dat hij bij een bepaald publiek ook gewoon populair.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. want er zijn heel veel mensen in NL die er net zo over denken als hij dat doet. over de buitenlanders
Jeroen en Marcel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie zijn de twee rotte appels van Rik?
Monique stemt denk ik juist wel op E-10.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
ze twijfelen over de zusjes.
ze denken dat die niet op marcel en e10 stemmen
Daar is men het nog niet over eens binnen de groep nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Monique stemt denk ik juist wel op E-10.
dacht ik eerst ook wel, maar ze kan dat dr zus niet zo aan doen denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
kweet niet ze wil denk ook der zus niet kwetsenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik zou niet weten op wie ze anders zou moeten stemmen, sjaan denk ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheid vandaan danquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Hij zegt niet, dat zijn voorkeur in de loop van de weken nog kan veranderen.
dat dacht ik dus ook, die milica geeft als argument van ik kan die kop niet meer zien en sjaan en et heb ik ook al zulke dingen horen roepen terwijl je bij die andere groep een hele andere manier van redeneren hoortquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef natronic het volgende:
toch opvallend dat de kampers haatdragend zijn en de anderen niet
Hij was er erg stellig in, dat viel mij op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheid vandaan dan![]()
hilde? ik zie ze nooit met hilde en milicaquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik zou niet weten op wie ze anders zou moeten stemmen, sjaan denk ik niet.
Ik ben het met een Turk eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef buyukAbi het volgende:
Dat komt omdat iedereen denkt dat e10 toch geen kans maakt om ooit te winnen
Beetje domme vraag lijkt mij.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Micheline wordt ook vaak genoemd volgens mij. Waarom in godsnaam
nou in bad net had ze het over die irritante persoon die alles wel even vertelde hoe het moest en de baas speelde ...semih dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef Kinga het volgende:
Janine stemt Marlies, weet ik bijna zeker.
tjahhh... de enige met mooie echte tieten, dat kunnen de andere vrouwtjes niet hebben waarschijnlijk.... het blijven vrouwen hè ?!?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Micheline wordt ook vaak genoemd volgens mij. Waarom in godsnaam
E-10 : Semihquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:58 schreef Coraatje het volgende:
is er een lijstje we op wie gaat stemmen zoals het nu lijkt
ik ben het allemaal even kwijt met dat geroddel
huh dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef wolferl het volgende:
Ik denk het volgende.
Etienne ---> Monique
E-10 : Semihquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef wolferl het volgende:
Ik denk het volgende.
Etienne ---> Monique
Marcel ---> Tijn
Jeroen ---> Semih
Micheline ---> Hilde
Egbert ---> Hilde
Marcia ---> Marcel
Janine ---> Egbert
Monique ---> Etienne
Sabrina ---> Marcia
Tijn ---> Etienne
Rik ---> Etienne
Milica ---> Egbert
Marlies ---> Etienne
Ga niet te veel op stellingen in , is beter voor je leven en gemoedsrustquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was er erg stellig in, dat viel mij op.
Sjaan stemt vast op Marlies. Marcia twijfelt tussen Milica en Etjen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
E-10 : Semih
Hilde :Semih
Marcel : Semih
Jeroen : Rik
Rik : Marcel
Monique: E-10
Janine: ???
Tijn : Hilde
Marcia: Milicia
Sabrina: Milicia
Marlies: Hilde
Egbert: Marcel
Micheline: Milicia
Semih: E-10
Yep, het is in beide kamers nu het onderwerp van gesprekquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef itsme het volgende:
is die andere groep dan nu ook de stemmen aan het bespreken?![]()
dat is napratenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef n1ek het volgende:
shocking: E10 spreekt wijze woorden..
Zij is de enige die zegt dat hij niet verder moet gaan dan knuffelen met Sabrina, als zij weg is heeft hij meer mogelijkheden met Sabrina.quote:
Wat verkapter, zij bespreken wie ze 'irritant vinden en niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef itsme het volgende:
is die andere groep dan nu ook de stemmen aan het bespreken?![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
Jeroen twijfelt eraan of Tijn geliefd is in de buitenwereld.....HA!
Oh inmiddels veeeel minder verkapt! Luid en duidelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat verkapter, zij bespreken wie ze 'irritant vinden en niet.
Dát zou lullig zijn....quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Semih denkt (volgens mij) dat BB hem niet zo belangrijk vindt, omdat hij een halve dag met zijn batterijen verkeerd om gelopen heeft, en er toen pas op geattendeerd werd.
Ze kan er alleen nog niet precies haar vinger op leggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Janine heeft Marlies wel goed door
Janine zal uiteindelijk aan het kortste eind trekken. En alleen maar omdat ze gewoon een ontzettende zeikerd is. Maar waarschijnlijk zal ze het tegen die tijd wijten aan het feit dat ze een zogenaamde allochtoon is. Alle problemen buiten zichzelf zoeken en niet bij zichzelf, in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef Canisfire het volgende:
Janine is trouwens een beetje de lieske van vorig jaar he.
Eerst wou iedereen haar nomineren en nu niemand.
Kan ze nog op de bank komen he? Maar als ze er met meeste stemmen uit moet, neem ik aan, dat ze dan de joker mag inzetten. Of dat ze het vóór die tijd moet doen....quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef Canisfire het volgende:
De bank :
Semih
Marcel
Hilde
Jeroen
E-10
Er van uitgaant dat Marlies haar joker gebruikt
Zij zijn de sleutel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef pullup het volgende:
Haha in beide groepjes speculaties over hoe de zusjes gaan stemmen![]()
Lieske werd een aantal keren massaal genomineerd door vooral de dames. Dus de vergelijking snap ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef Canisfire het volgende:
Janine is trouwens een beetje de lieske van vorig jaar he.
Eerst wou iedereen haar nomineren en nu niemand.
Nee het is niet zo dat als wanneer je de minste stemmen hebt als je op de bank zit dt je dan nog je joker mag inzetten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ze nog op de bank komen he? Maar als ze er met meeste stemmen uit moet, neem ik aan, dat ze dan de joker mag inzetten. Of dat ze het vóór die tijd moet doen....
Lijkt me leuker om dat né die tijd te mogen doen.....
"Marlies jij moet het huis verlaten...." Marlies:"Maar ik heb mijn joker......." "
Ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske werd een aantal keren massaal genomineerd door vooral de dames. Dus de vergelijking snap ik niet.
Maar later vond iedereen haar leuk in het huis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske werd een aantal keren massaal genomineerd door vooral de dames. Dus de vergelijking snap ik niet.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef Lápiz het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Etiënne heel vaak iets (op een nét andere manier) zit te vertellen, dat iemand anders een paar minuten eerder al gezegd heeft?
Dat is dus écht wederzijdsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef pullup het volgende:
Milicia heeft echt een hekel aan Micheline blijkbaar. Alles aan haar is irritant![]()
Terwijl Hilde eigenlijk zelf met de groepen begonnen is in feiten met der gevlieger.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is het meest positieve van hele BB6. Dat ze bewoners onder weinig regels over de nominaties mogen praten.
Morgen ff tijdens het nomineren en tot de uitslag bekend is. Dan mogen ze weer doorgaan.
Nu is er tenminste nog iets te beluisteren. Meer dan.. "het klinkt als...."
En Hilde heeft geen behoefte aan, om in een groepje geplaatst te worden....
Ze strijden om jouw gunst Scanquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Wel lullig dit. De twee meiden die ik het leukst vind in het huis kunnen elkaar niet luchten of zien (bijna)
Laten we zeggen dat het eindelijk écht interessant begint te worden op de streamsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef KlootMajoor het volgende:
ZItten ze nu dan in het oog van de orkaan?
Gaat het snel losbarsten?
Ik denk of vlak voor of vlak na de dominaties bekend zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef KlootMajoor het volgende:
ZItten ze nu dan in het oog van de orkaan?
Gaat het snel losbarsten?
Dan denk ik dat toch Semih maar mijn favoriet wordtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze strijden om jouw gunst Scan
Hoelang kijk je al?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef rickfcdb het volgende:
Je kunt over E10 en het kampers groepje zeggen wat je wilt maar nu ik die andere lui eens aangehoord heb zijn dit toch zeer nare personen allemaal.
wat was dat precies? kan ik het in mijn streamverslag editenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Milicia is dus gewoon een kut wijf als ik dat van Michellene zo hoor.
Met dat vriendinnen.
Vanmiddag zat Tijn in een groepje net zo te praten en was ook stil toen er iemand aankwam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Schijnheilige gedoe ook.. als er iemand aan komt lopen snel stil zijn met ze alle..
Milicia zat in de buurt bij Michellene en de zusjes en zei toen iets van lekker he vriendinnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef itsme het volgende:
[..]
wat was dat precies? kan ik het in mijn streamverslag editen
vanaf het begin. Maar ik ga me echt aan die zogenaamde moraal ridders ergeren.quote:
thanksquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Milicia zat in de buurt bij Michellene en de zusjes en zei toen iets van lekker he vriendinnen.
En keek toen expres de tweeling aan en Michellene met opzet niet zo van jij bent mijn vriendin niet.
De zoon van Mo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef wolferl het volgende:
wie is er jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |