Ik weet dat het over Milicia gaatquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die wil Milica eruit hebben, maar denk idd dat niemand anders op haar stemt.
hahahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen moment aan Etjen gedacht. Het zal toch niet he![]()
Als je uitgangspunt is dat je er iemand uit wil stemmen wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gelijk in .Als ze iemand wil nomineren waarvan ze weet dat die persoon toch niet op de bank komt is het toch een zinloze stem ?
Ik wrees voor Semih omdat hij echt negatief wordt neergezet op de tv.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef wolferl het volgende:
Nee Milica is best geliefd bij publiek en bewoners.
Ik denk dat Marcel er uit vliegt, dat gevoel heb ik.
Omdat ze met haar groepje heeft afgesproken op wie ze gaan stemmen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je uitgangspunt is dat je er iemand uit wil stemmen wel.
Maar je kan ook redeneren dat je je dan niet schuldig hoeft te voelen over dat je iemand weggestemd hebt.
En als iedereen nu denkt 'daar stemt toch niemand op', stemt er ook niemand op, hoe kan zij nou weten dat van de 14 andere bewoners er echt niemand op stemt.
Die heeft een verdomd goed gevoel voor tijd, vanmiddag had ze het ook bijna goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef cpuntb het volgende:
Marlies denkt dat het een uurtje of 11 's avonds is![]()
Micheline zou ook nog weleens op Milica kunnen stemmen. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet dat het over Milicia gaat
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef riri het volgende:
Denk feest om 11 uur!!!!!
Ze is gewoon goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heeft een verdomd goed gevoel voor tijd, vanmiddag had ze het ook bijna goed
Nee Tijn is wakkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Is de topictitel nog altijd van toepassing?
Marlies is wel iemand die ver kan gaan komen, alleen ik vind haar vaak neppig overkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef cpuntb het volgende:
Marlies denkt dat het een uurtje of 11 's avonds is![]()
Ik zie leuke streams op 1 en 2.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Is de topictitel nog altijd van toepassing?
Jupquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef KlootMajoor het volgende:
ze gaannaar bed
hebben ze al gegeten dan?
Egbert, Micheline en Semi gaan op Hilde stemmen..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef itsme het volgende:
op wie willen ze nu gaan stemmen? de normale groep?
jeroen en welke vrouw
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook al snap ik het spel niet.....
Hilde: "Mag ik een motor meenemen?.."
Rik.. "Nee maar wel een rollator, past ook beter bij je...."
Hilde maakt de grootste kans.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef itsme het volgende:
op wie willen ze nu gaan stemmen? de normale groep?
jeroen en welke vrouw
Milicia wil ze op stemmenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef itsme het volgende:
marcia wil op iemand anders stemmen, niet dezelfde als haar vader en de groep
Das positief, hij gaat dan denken dat hij gewaardeerd word. Hij gaat nog wel gigantisch op zijn bek, let maar op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hilde maakt de grootste kans.
Maar zo als het nu lijkt stemt er bijna niemand op E-10![]()
Kniesoor die daarop letquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
Nu zit ook weer die hele groep in de slaapkamer terwijl die de andere van roddelen beschuldigden en het zelf net zo hard doen. Vind het wel een toffe groep daar niet van maar tis niet helemaal jofel..:)
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
marcia wil e 10. shit de doosjes komen er bij
Wil ze hem, of wilze hem nomineren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
Marcia wil Milica nomineren.. zei ze net duidelijk..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
Ik was gisternacht aan het kijken naar de herhaling en toen zag ik in de sms balk een tiener meisje sms'n E-10 is van mij he is hot . Dus ik wrees dat als plofkop er te lang inblijft dat het blonde talpa publiek hem nog leuk gaat vinden ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Das positief, hij gaat dan denken dat hij gewaardeerd word. Hij gaat nog wel gigantisch op zijn bek, let maar op.
nomineren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wil ze hem, of wilze hem nomineren.
Precies. want er zijn heel veel mensen in NL die er net zo over denken als hij dat doet. over de buitenlandersquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik was gisternacht aan het kijken naar de herhaling en toen zag ik in de sms balk een tiener meisje sms'n E-10 is van mij he is hot . Dus ik wrees dat als plofkop er te lang inblijft dat het blonde talpa publiek hem nog leuk gaat vinden ook.
idd.. ik denk, zoals vele, dat hij wel ver gaat komen..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef Kinga het volgende:
Rik is ook al zo lekker droog...
Wie zijn de twee rotte appels van Rik?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Rik heeft 2 rotte appels, die hij eerst eruit wil hebben.
En hij stemt net zo lang, tot die eruit zijn.
Hij zegt niet, dat zijn voorkeur in de loop van de weken nog kan veranderen.
Daarom ja ik ben ook bang dat hij bij een bepaald publiek ook gewoon populair.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. want er zijn heel veel mensen in NL die er net zo over denken als hij dat doet. over de buitenlanders
Jeroen en Marcel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie zijn de twee rotte appels van Rik?
Monique stemt denk ik juist wel op E-10.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
ze twijfelen over de zusjes.
ze denken dat die niet op marcel en e10 stemmen
Daar is men het nog niet over eens binnen de groep nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Monique stemt denk ik juist wel op E-10.
dacht ik eerst ook wel, maar ze kan dat dr zus niet zo aan doen denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
kweet niet ze wil denk ook der zus niet kwetsenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik zou niet weten op wie ze anders zou moeten stemmen, sjaan denk ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheid vandaan danquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Hij zegt niet, dat zijn voorkeur in de loop van de weken nog kan veranderen.
dat dacht ik dus ook, die milica geeft als argument van ik kan die kop niet meer zien en sjaan en et heb ik ook al zulke dingen horen roepen terwijl je bij die andere groep een hele andere manier van redeneren hoortquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef natronic het volgende:
toch opvallend dat de kampers haatdragend zijn en de anderen niet
Hij was er erg stellig in, dat viel mij op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheid vandaan dan![]()
hilde? ik zie ze nooit met hilde en milicaquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik zou niet weten op wie ze anders zou moeten stemmen, sjaan denk ik niet.
Ik ben het met een Turk eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef buyukAbi het volgende:
Dat komt omdat iedereen denkt dat e10 toch geen kans maakt om ooit te winnen
Beetje domme vraag lijkt mij.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Micheline wordt ook vaak genoemd volgens mij. Waarom in godsnaam
nou in bad net had ze het over die irritante persoon die alles wel even vertelde hoe het moest en de baas speelde ...semih dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef Kinga het volgende:
Janine stemt Marlies, weet ik bijna zeker.
tjahhh... de enige met mooie echte tieten, dat kunnen de andere vrouwtjes niet hebben waarschijnlijk.... het blijven vrouwen hè ?!?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Micheline wordt ook vaak genoemd volgens mij. Waarom in godsnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |