Monique stemt denk ik juist wel op E-10.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
ze twijfelen over de zusjes.
ze denken dat die niet op marcel en e10 stemmen

Daar is men het nog niet over eens binnen de groep nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Monique stemt denk ik juist wel op E-10.

dacht ik eerst ook wel, maar ze kan dat dr zus niet zo aan doen denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]

kweet niet ze wil denk ook der zus niet kwetsenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]

ik zou niet weten op wie ze anders zou moeten stemmen, sjaan denk ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]

Waar heb jij die wijsheid vandaan danquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Hij zegt niet, dat zijn voorkeur in de loop van de weken nog kan veranderen.

dat dacht ik dus ook, die milica geeft als argument van ik kan die kop niet meer zien en sjaan en et heb ik ook al zulke dingen horen roepen terwijl je bij die andere groep een hele andere manier van redeneren hoortquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef natronic het volgende:
toch opvallend dat de kampers haatdragend zijn en de anderen niet

Hij was er erg stellig in, dat viel mij op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheid vandaan dan![]()

hilde? ik zie ze nooit met hilde en milicaquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik zou niet weten op wie ze anders zou moeten stemmen, sjaan denk ik niet.

Ik ben het met een Turk eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef buyukAbi het volgende:
Dat komt omdat iedereen denkt dat e10 toch geen kans maakt om ooit te winnen

Beetje domme vraag lijkt mij.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Micheline wordt ook vaak genoemd volgens mij. Waarom in godsnaam

nou in bad net had ze het over die irritante persoon die alles wel even vertelde hoe het moest en de baas speelde ...semih dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef Kinga het volgende:
Janine stemt Marlies, weet ik bijna zeker.

tjahhh... de enige met mooie echte tieten, dat kunnen de andere vrouwtjes niet hebben waarschijnlijk.... het blijven vrouwen hè ?!?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Micheline wordt ook vaak genoemd volgens mij. Waarom in godsnaam

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |