Zij heeft naar ik kan zien geen littekens van een verkleining.....quote:
Ja, andere avonden waren super leuk inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
Je kan zeggen wat je wil scanman maar Tijn is naar bed en het is gelijk de saaiste avond tot nu toe.
Ik vrees dat het niet veel meer wordt vanavond dan het nu al is....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Die spelletjes komen me echt m'n neus uit inmiddels. Hummie doe iets
Hij heeft dus zijn bestelling niet gekregen van dat touwtjespringen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
Je kan zeggen wat je wil scanman maar Tijn is naar bed en het is gelijk de saaiste avond tot nu toe.
Het was teminste grappig om te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, andere avonden waren super leuk inderdaad
Nopequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft dus zijn bestelling niet gekregen van dat touwtjespringen?
Micheline heeft in geen geval een borst vekleining of vergroting ondergaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij heeft naar ik kan zien geen littekens van een verkleining.....
Je ziet dat meestal wel aan de tepel, en waar dan een v-vormig litteken naar beneden loopt, en die heeft zij zeker niet. Kan alleen geen foto in tietentopic van Micheline vinden waar je onder haar borsten een kijkje kan nemen.
Die privacy ouwehoert me kont maar je hebt gelijk ik hoef dat als streamer niet te zien nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef toxikon het volgende:
wat een kut regie, zie ik janine die met haar ongesteldheid bezig is voor ganz streamend nederland, geef haar gvd dat kleine beetje privacy.
Ik zeg dat ze dat wel heeft gezegd. Maar ga de betreffende [COS] er niet voor opzoeken. Want dan moet je te veel off-topic doorlopen, van gasten die de [COS] verzieken en je zo dus niet even snel iets kan terugvinden, zonder 90% onzit door te moeten lezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Micheline heeft in geen geval een borst vekleining of vergroting ondergaan![]()
Puur natuur bestaat gelukkig nog wel![]()
![]()
Vond ik ook al. Ik noem mijn vader niet eens meer papa en ben jonger dan haar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Marcia moet trouwens een beetje kappen met Egbert papa noemen op die manier zo als ze dat doet. Het is een leuke meid maar dat papa komt een beetje te kinderlijk der mond uit waardoor iedereen haar ziet als dochter van.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze dat wel heeft gezegd. Maar ga de betreffende [COS] er niet voor opzoeken. Want dan moet je te veel off-topic doorlopen, van gasten die de [COS] verzieken en je zo dus niet even snel iets kan terugvinden, zonder 90% onzit door te moeten lezen.
Same here. Ik ken mensen die de ouders nog steeds op die manier papa of mama noemen maar ik ben van menning dat je dat na de leeftijd van pak hem beet 15 wel mag laten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Ik noem mijn vader niet eens meer papa en ben jonger dan haar.
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Same here. Ik ken mensen die de ouders nog steeds op die manier papa of mama noemen maar ik ben van menning dat je dat na de leeftijd van pak hem beet 15 wel mag laten.
En ik ben het dan weer met jou eensquote:
Oeh discussie punt.quote:
mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik ben het dan weer met jou eens
Voor mij blijft het pap en mam of papa en mama. Het stoort me dan ook niet dat Marcia papa zegt, het getuigd ook van een zeker respect.
Daar gaat het eerste respect mee verloren naar ouderen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oeh discussie punt.
Als ze het in het huis niet doen doen wij het maar he
Waarom ben je het daar niet mee eens ?
Pap's of mam's klinkt voor mij persoonlijk ook al heel anders dan papa of mama.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij blijft het pap en mam of papa en mama. Het stoort me dan ook niet dat Marcia papa zegt, het getuigd ook van een zeker respect.
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij Rik en Tijn zal het vast spap en smam zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pap's of mam's klinkt voor mij persoonlijk ook al heel anders dan papa of mama.
Plus dat het woord papa gewoon een beetje vreemd uit der mond komt.
Ik snap overigs wel dat ze hem papa noemt als ze het tegen hem heeft maar rondom anderen heeft ze het als het over Egbert heeft ook altijd over papa.
ik denk dat ze een hechte band met haar vader heeftquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pap's of mam's klinkt voor mij persoonlijk ook al heel anders dan papa of mama.
Plus dat het woord papa gewoon een beetje vreemd uit der mond komt.
Ik snap overigs wel dat ze hem papa noemt als ze het tegen hem heeft maar rondom anderen heeft ze het als het over Egbert heeft ook altijd over papa.
ff off-topic. De kids van mijn buuf (bijna 50) kids ook tussen 22-25 jaar (met nakomertje) noemen haar nog u..... en moeders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
oh nee het was Egbertquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef miraculeus het volgende:
liep tijn daar op stream 3?
Is misschien streekgebondenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.
Scanman je snapt mequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.quote:
Ik snap em ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.
klinkt wazig maar ik weet miet hoe ik het anders moet zeggen
Jij bedoelt wie is die man die elke avond ons vlees komt snijdenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.
klinkt wazig maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen
Idd, misschien moet hij dan ook maar eens hier gaan meepostenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Egbert nog wel 24/7 streams kijken alsie eruit geknikkerd wordt...
Als Egbert eruit is komt ie vast en zeker hier mee postenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Kan hij best wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn denkt dat Rik langer in BB blijft dan hijzelf
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij bedoelt wie is die man die elke avond ons vlees komt snijden![]()
100%quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Egbert eruit is komt ie vast en zeker hier mee posten
quote:
Meer feestjes, zware opdrachten, en zeer zware noodrantsoenen + rookverbod bijvquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef wolferl het volgende:
Wat moet er in godsnaam gebeuren moet BB6 spannender worden.
als alle familiegeheimen boven tafel komen die hier voorspeld zijn, dolle pretquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef wolferl het volgende:
Wat moet er in godsnaam gebeuren moet BB6 spannender worden.
Die gaat het hele BB-subforum nalezenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Als iemand bij zijn exit een briefje geeft met de url kan hij het misschien vindenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik z'n moeder ff bellen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is in iedergeval een goeie gast als Sabrina der borsten verbrand springt hij bij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef riri het volgende:
Denk toch dat het al zeker is dat Tijn gaat winnen...die laat nog heel veel van zich zien wat velen gaat ontroeren
Tijn was over der aan het dromen die kut Semihquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:39 schreef wolferl het volgende:
Micheline is echt lief
Nou, dat weet ik niet. Hij staat hoog in de peilingen, klopt. Maar ja vorig jaar dacht iedereen dat Roel ging winnen vanaf dag 1. Ik had toen nog niet eens aan Joost gedacht, totdat de finale was...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef riri het volgende:
Denk toch dat het al zeker is dat Tijn gaat winnen...die laat nog heel veel van zich zien wat velen gaat ontroeren
Bijdehandjequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik z'n moeder ff bellen?![]()
![]()
![]()
Joost was een sneaky nerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hij staat hoog in de peilingen, klopt. Maar ja vorig jaar dacht iedereen dat Roel ging winnen vanaf dag 1. Ik had toen nog niet eens aan Joost gedacht, totdat de finale was...
Daar heeft ze toch gelijk in .Als ze iemand wil nomineren waarvan ze weet dat die persoon toch niet op de bank komt is het toch een zinloze stem ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia wil iemand nomineren die toch niet op de bank komt, maar noemt het tegelijkertijd een zinloze stem
Beetje onlogisch wel.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef n1ek het volgende:
Tijn: 'die ouwe kale komt langs, en er liggen gelijk 4 lekkere wijven bij'
Die wil Milica eruit hebben, maar denk idd dat niemand anders op haar stemt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gelijk in .Als ze iemand wil nomineren waarvan ze weet dat die persoon toch niet op de bank komt is het toch een zinloze stem ?
Ik heb nu nog geen moment aan Etjen gedacht. Het zal toch niet hequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hij staat hoog in de peilingen, klopt. Maar ja vorig jaar dacht iedereen dat Roel ging winnen vanaf dag 1. Ik had toen nog niet eens aan Joost gedacht, totdat de finale was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |