Zij heeft naar ik kan zien geen littekens van een verkleining.....quote:
Ja, andere avonden waren super leuk inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
Je kan zeggen wat je wil scanman maar Tijn is naar bed en het is gelijk de saaiste avond tot nu toe.
Ik vrees dat het niet veel meer wordt vanavond dan het nu al is....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Die spelletjes komen me echt m'n neus uit inmiddels. Hummie doe iets
Hij heeft dus zijn bestelling niet gekregen van dat touwtjespringen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
Je kan zeggen wat je wil scanman maar Tijn is naar bed en het is gelijk de saaiste avond tot nu toe.
Het was teminste grappig om te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, andere avonden waren super leuk inderdaad
Nopequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft dus zijn bestelling niet gekregen van dat touwtjespringen?
Micheline heeft in geen geval een borst vekleining of vergroting ondergaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij heeft naar ik kan zien geen littekens van een verkleining.....
Je ziet dat meestal wel aan de tepel, en waar dan een v-vormig litteken naar beneden loopt, en die heeft zij zeker niet. Kan alleen geen foto in tietentopic van Micheline vinden waar je onder haar borsten een kijkje kan nemen.
Die privacy ouwehoert me kont maar je hebt gelijk ik hoef dat als streamer niet te zien nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef toxikon het volgende:
wat een kut regie, zie ik janine die met haar ongesteldheid bezig is voor ganz streamend nederland, geef haar gvd dat kleine beetje privacy.
Ik zeg dat ze dat wel heeft gezegd. Maar ga de betreffende [COS] er niet voor opzoeken. Want dan moet je te veel off-topic doorlopen, van gasten die de [COS] verzieken en je zo dus niet even snel iets kan terugvinden, zonder 90% onzit door te moeten lezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Micheline heeft in geen geval een borst vekleining of vergroting ondergaan![]()
Puur natuur bestaat gelukkig nog wel![]()
![]()
Vond ik ook al. Ik noem mijn vader niet eens meer papa en ben jonger dan haar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Marcia moet trouwens een beetje kappen met Egbert papa noemen op die manier zo als ze dat doet. Het is een leuke meid maar dat papa komt een beetje te kinderlijk der mond uit waardoor iedereen haar ziet als dochter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |