oh nee het was Egbertquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef miraculeus het volgende:
liep tijn daar op stream 3?
Is misschien streekgebondenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.
Scanman je snapt mequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze papa of mama zegt als ze rechtstreeks met haar ouders praat. Maar als ze het over haar ouders heeft tegen iemand anders, zegt ze ook 'papa' in plaats van bv 'mijn vader'. Dat vind ik wel zeer vreemd. Ze zegt bv: "Toen ik vanmiddag met papa praatte...." ipv "toen ik vanmiddag met mijn vader praatte'.
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.quote:
Ik snap em ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.
klinkt wazig maar ik weet miet hoe ik het anders moet zeggen
Jij bedoelt wie is die man die elke avond ons vlees komt snijdenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is haar vader pappa en niet egbert zoals de meeste van ons hun vader zien als pietje die hun vader is.
klinkt wazig maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen
Idd, misschien moet hij dan ook maar eens hier gaan meepostenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Egbert nog wel 24/7 streams kijken alsie eruit geknikkerd wordt...
Als Egbert eruit is komt ie vast en zeker hier mee postenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Egbert nog wel 24/7 streams kijken alsie eruit geknikkerd wordt...
Kan hij best wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn denkt dat Rik langer in BB blijft dan hijzelf
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij bedoelt wie is die man die elke avond ons vlees komt snijden![]()
100%quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Egbert eruit is komt ie vast en zeker hier mee posten
quote:
Meer feestjes, zware opdrachten, en zeer zware noodrantsoenen + rookverbod bijvquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef wolferl het volgende:
Wat moet er in godsnaam gebeuren moet BB6 spannender worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |