Ik weet dat het over Milicia gaatquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die wil Milica eruit hebben, maar denk idd dat niemand anders op haar stemt.

hahahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen moment aan Etjen gedacht. Het zal toch niet he![]()

Als je uitgangspunt is dat je er iemand uit wil stemmen wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gelijk in .Als ze iemand wil nomineren waarvan ze weet dat die persoon toch niet op de bank komt is het toch een zinloze stem ?

Ik wrees voor Semih omdat hij echt negatief wordt neergezet op de tv.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef wolferl het volgende:
Nee Milica is best geliefd bij publiek en bewoners.
Ik denk dat Marcel er uit vliegt, dat gevoel heb ik.

Omdat ze met haar groepje heeft afgesproken op wie ze gaan stemmen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je uitgangspunt is dat je er iemand uit wil stemmen wel.
Maar je kan ook redeneren dat je je dan niet schuldig hoeft te voelen over dat je iemand weggestemd hebt.
En als iedereen nu denkt 'daar stemt toch niemand op', stemt er ook niemand op, hoe kan zij nou weten dat van de 14 andere bewoners er echt niemand op stemt.

Die heeft een verdomd goed gevoel voor tijd, vanmiddag had ze het ook bijna goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef cpuntb het volgende:
Marlies denkt dat het een uurtje of 11 's avonds is![]()

Micheline zou ook nog weleens op Milica kunnen stemmen. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet dat het over Milicia gaat

Ik denk het nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef riri het volgende:
Denk feest om 11 uur!!!!!

Ze is gewoon goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heeft een verdomd goed gevoel voor tijd, vanmiddag had ze het ook bijna goed

Nee Tijn is wakkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Is de topictitel nog altijd van toepassing?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |