Lieske werd een aantal keren massaal genomineerd door vooral de dames. Dus de vergelijking snap ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef Canisfire het volgende:
Janine is trouwens een beetje de lieske van vorig jaar he.
Eerst wou iedereen haar nomineren en nu niemand.
Nee het is niet zo dat als wanneer je de minste stemmen hebt als je op de bank zit dt je dan nog je joker mag inzetten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ze nog op de bank komen he? Maar als ze er met meeste stemmen uit moet, neem ik aan, dat ze dan de joker mag inzetten. Of dat ze het vóór die tijd moet doen....
Lijkt me leuker om dat né die tijd te mogen doen.....
"Marlies jij moet het huis verlaten...." Marlies:"Maar ik heb mijn joker......." "
Ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske werd een aantal keren massaal genomineerd door vooral de dames. Dus de vergelijking snap ik niet.
Maar later vond iedereen haar leuk in het huis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske werd een aantal keren massaal genomineerd door vooral de dames. Dus de vergelijking snap ik niet.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef Lápiz het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Etiënne heel vaak iets (op een nét andere manier) zit te vertellen, dat iemand anders een paar minuten eerder al gezegd heeft?
Dat is dus écht wederzijdsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef pullup het volgende:
Milicia heeft echt een hekel aan Micheline blijkbaar. Alles aan haar is irritant![]()
Terwijl Hilde eigenlijk zelf met de groepen begonnen is in feiten met der gevlieger.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is het meest positieve van hele BB6. Dat ze bewoners onder weinig regels over de nominaties mogen praten.
Morgen ff tijdens het nomineren en tot de uitslag bekend is. Dan mogen ze weer doorgaan.
Nu is er tenminste nog iets te beluisteren. Meer dan.. "het klinkt als...."
En Hilde heeft geen behoefte aan, om in een groepje geplaatst te worden....
Ze strijden om jouw gunst Scanquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Wel lullig dit. De twee meiden die ik het leukst vind in het huis kunnen elkaar niet luchten of zien (bijna)
Laten we zeggen dat het eindelijk écht interessant begint te worden op de streamsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef KlootMajoor het volgende:
ZItten ze nu dan in het oog van de orkaan?
Gaat het snel losbarsten?
Ik denk of vlak voor of vlak na de dominaties bekend zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef KlootMajoor het volgende:
ZItten ze nu dan in het oog van de orkaan?
Gaat het snel losbarsten?
Dan denk ik dat toch Semih maar mijn favoriet wordtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze strijden om jouw gunst Scan
Hoelang kijk je al?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef rickfcdb het volgende:
Je kunt over E10 en het kampers groepje zeggen wat je wilt maar nu ik die andere lui eens aangehoord heb zijn dit toch zeer nare personen allemaal.
wat was dat precies? kan ik het in mijn streamverslag editenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Milicia is dus gewoon een kut wijf als ik dat van Michellene zo hoor.
Met dat vriendinnen.
Vanmiddag zat Tijn in een groepje net zo te praten en was ook stil toen er iemand aankwam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Schijnheilige gedoe ook.. als er iemand aan komt lopen snel stil zijn met ze alle..
Milicia zat in de buurt bij Michellene en de zusjes en zei toen iets van lekker he vriendinnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef itsme het volgende:
[..]
wat was dat precies? kan ik het in mijn streamverslag editen
vanaf het begin. Maar ik ga me echt aan die zogenaamde moraal ridders ergeren.quote:
thanksquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Milicia zat in de buurt bij Michellene en de zusjes en zei toen iets van lekker he vriendinnen.
En keek toen expres de tweeling aan en Michellene met opzet niet zo van jij bent mijn vriendin niet.
De zoon van Mo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef wolferl het volgende:
wie is er jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |