Het mag wel weer nadat BB bekend heeft gemaakt wie er genomineerd zijn...dat zou theoretisch al een half uur na het nomineren kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef Marrije het volgende:
Morgen nomineren![]()
Wel jammer dat ze er na het stemmen niet over mogen praten, gemiste kans op rellen.
Ja, theoretisch wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het mag wel weer nadat BB bekend heeft gemaakt wie er genomineerd zijn...dat zou theoretisch al een half uur na het nomineren kunnen zijn.
ik vrees dat dit het hoogtepunt van de avond was wat BB betreftquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef BBoon het volgende:
Nou wat een spanning weer voor de zaterdagavond hahaha....
Waar blijft dat hoerenfeest nou....
Ben bang van wel.... Ga maar een goeie film opzetten vanavond.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ik vrees dat dit het hoogtepunt van de avond was wat BB betreft![]()
Ze kunnen ze openlijk laten nomineren oid terwijl ze in de live uitzending te zien zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef ThaSandman het volgende:
Zo'n live nominatie als vorig jaar zal er wel niet inzitten nu er geen contact is met de buitenwereld.
ja, die telefoon zal ook wel niet gaan... Dus dit was alle actiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ik voel een rel aankomen. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef miraculeus het volgende:
waarom moeten die koffers eigenlijk ingeleverd worden?
Marliesquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?![]()
Dat de boel opgeruimd isquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef miraculeus het volgende:
waarom moeten die koffers eigenlijk ingeleverd worden?
Waarom de koffers ingeleverd moeten worden, snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?![]()
Voetbalquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ben bang van wel.... Ga maar een goeie film opzetten vanavond.![]()
Ja, het zou wel ernorm kicken zijn als hij een keer de batterijen niét in het batterijenbakje zou stoppen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn volgt angstig de regels mbt vitaminepillen en batterijenbakjes.
De volgzaamheid is logisch, gezien sancties die volgen (eventueel voor de hele groep), als ze iets niet doen.
Maar wel jammer.
De groep is voor een groot deel afhankelijk van Big Brothers genade. Maar andersom kan BB ook niet zonder de bewoners. Als ze dat eens zouden inzien en ipv elkaar op te eten, BB tot de gezamenlijke vijand uitroepen, zou dat heel leuke beelden opleveren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn volgt angstig de regels mbt vitaminepillen en batterijenbakjes.
De volgzaamheid is logisch, gezien sancties die volgen (eventueel voor de hele groep), als ze iets niet doen.
Maar wel jammer.
Het ging om vitaminepillen die hij er wel of niet in wilde doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het zou wel ernorm kicken zijn als hij een keer de batterijen niét in het batterijenbakje zou stoppen.![]()
Die hou ik liever erin. Als die overblijven moeten ze op elkaar gaan stemmen en dat kan rellen opleveren. Als de andere groep overblijft zullen ze het wel begrijpen als iemand van hun kliekje op hun stemt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee! Iemand van de kampers please.Waarom marlies?
Juhquote:
Marlies vind ik te nietszeggendquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee! Iemand van de kampers please.Waarom marlies?
Volgens mij is dat niet bekend, meestal waren het er in de eerste rondes wel 5 ofzo, dat meerdere bewoners evenveel stemmen hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef miraculeus het volgende:
Hoeveel worden er eigenlijk genomineerd? Is dat bekend?
Nee. Van mij mag er 1 uit. Je hebt dan kans dat de hele groepsindeleing de verhoudingen weer veranderen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Die hou ik liever erin. Als die overblijven moeten ze op elkaar gaan stemmen en dat kan rellen opleveren. Als de andere groep overblijft zullen ze het wel begrijpen als iemand van hun kliekje op hun stemt.
Ik ook niet...Is Ludo dood dan en is Arnie al gevonden danquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Janine heeft Ludo vermoord
Nieuwtje voor me, heb GTST al een jaar of 8 niet meer gezien..
Nu nog eentje. Semih en Monique waren al als straf door BB genomineerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef miraculeus het volgende:
Hoeveel worden er eigenlijk genomineerd? Is dat bekend?
Nee, en Monique ook al niet, er hangt een raar soort sfeertje, beetje sombertjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef miraculeus het volgende:
Tijn lijkt ook geen goede dag te hebben vandaag.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef druide het volgende:
[..]
Nu nog eentje. Semih en Monique Marlies waren al als straf door BB genomineerd.
Maar janine heeft de kogels er niet in gestoptquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Janine heeft Ludo vermoord
Nieuwtje voor me, heb GTST al een jaar of 8 niet meer gezien..
Ik lees dat er in GTST veel meer gebeurd dan in het BB huis. dat iz zeker. Jeetje dat GTST nog steeds "in" is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar janine heeft de kogels er niet in gestoptWel grappig dat dat de bewoners even bezighoudt.
Waar staat dat omschreven, dat er maar 3 op de bank komen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef druide het volgende:
[..]
Nu nog eentje. Semih en Monique waren al als straf door BB genomineerd.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:40 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik lees dat er in GTST veel meer gebeurd dan in het BB huis. dat iz zeker. Jeetje dat GTST nog steeds "in" is.
Marcia zat vanmiddag de regels voor te lezen die alle bewoners gekregen hebben voor ze het huis in gingen. Daar stond ook in dat er minimaal 3 op de bank komenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar staat dat omschreven, dat er maar 3 op de bank komen?
Dus het kunnen er ook meer zijn?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef BBoon het volgende:
[..]
Marcia zat vanmiddag de regels voor te lezen die alle bewoners gekregen hebben voor ze het huis in gingen. Daar stond ook in dat er minimaal 3 op de bank komen
Dus hoogst waarschijnlijk bij gelijke stemmen meer dan 3.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef BBoon het volgende:
[..]
Marcia zat vanmiddag de regels voor te lezen die alle bewoners gekregen hebben voor ze het huis in gingen. Daar stond ook in dat er minimaal 3 op de bank komen
Minimaal drie, dat kunnen er dus meer zijn de eerste paar keerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Er stond duidelijk minimaal 3. dus meer is mogelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dus het kunnen er ook meer zijn?
19:40"Ik ben ongesteld en ik heb koppijn"quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Sjaan opvallend stil.
Ik niet en ben ook heel benieuwd. Ben alle bewoners nu aan het afgaan en weet echt niet wie de zussen gaan nomineren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef miraculeus het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie de zusjes gaan nomineren, ik heb ze er nog niet over horen praten, heeft iemand iets opgevangen daarover?
Het is idd lastig, ik heb ze ook nog niet echt negatief over een andere bewoner horen praten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:45 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik niet en ben ook heel benieuwd. Ben alle bewoners nu aan het afgaan en weet echt niet wie de zussen gaan nomineren.
Dankquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:44 schreef miraculeus het volgende:
[..]
19:40"Ik ben ongesteld en ik heb koppijn"
Terwijl de afwas wordt gedaan, is Janine erg chagrijnig. Zij had nog geen honger toen de andere Bewoners gingen eten. Het bevalt haar niks dat er werd verwacht dat ze mee zou eten. "Ik ben ongesteld, ik heb koppijn, ik heb geen zin meer om mijn mond te houden", klaagt ze tegen Etiënne. "Wie heeft er besloten dat we met zijn allen moeten eten?"
http://www.talpa.tv/web/s(...)369/typeofpage=51230
nee idd dat doen ze niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:45 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Het is idd lastig, ik heb ze ook nog niet echt negatief over een andere bewoner horen praten.
Weddenschap verlorenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:44 schreef Kinga het volgende:
Wedden, binnen 2 minuten zit Etienne ook in het zwembad
ja, of ze ontploft daardoor nog vanavond, lekker schelden op iedereenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar jammer dat Sjaan zich niet zo goed voelt![]()
JAAAAAAAAAAA...Wat zal Linda blij zijn dat ze niet in BB6 zit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:46 schreef Kinga het volgende:
Wij willen een hoerenfeest!!!
was die avond dan wakker dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:44 schreef toxikon het volgende:
en toen kakte de avond in bb weer in...
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:47 schreef miraculeus het volgende:
[..]
ja, of ze ontploft daardoor nog vanavond, lekker schelden op iedereen
voetbal op TVquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Maar op Fok is het ook rustig vanavond.
voetbal hequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Maar op Fok is het ook rustig vanavond.
Zeg maar gerust ALLE ex-bewoners uit voorgaande BB-seizoenenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:47 schreef BBoon het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA...Wat zal Linda blij zijn dat ze niet in BB6 zit.
Ben het er helemaal mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:50 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ALLE ex-bewoners uit voorgaande BB-seizoenen
Dit is echt TE KUT om naar te kijken, geen fluitflikker aan
Waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:50 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ALLE ex-bewoners uit voorgaande BB-seizoenen
Dit is echt TE KUT om naar te kijken, geen fluitflikker aan
En weer wordt het weggedraaidquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef toxikon het volgende:
godverdomme, hij is nog veel extremer dan dat ie laat zien. ophangen aan de hoogste boom die lul !
Begint op te vallen idd... Jammer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En weer wordt E10 weggedraaid.
Ja gisteren he? Iew...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:53 schreef BBoon het volgende:
Ik vraag me iets af. Sjaan is ongesteld en heeft een dikke vette puist. Lekker fris dan als ze in bad gaat. Of denk ik dan verkeerd
Nu gaat ze weer in bad zegt ze. Geen fris idee als je daarna ook weer in bad moet Zitten de andere bewoners straks ook onder de puisten. Gatverquote:
bang voor tijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:57 schreef miraculeus het volgende:
Wat loopt E10 nou op en neer door de gang?
Hij is een stuk minder bij de zusjes te vinden vandaag
Nou nou.. doe eens lievquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan?
De COS vervuilen met constante opmerkingen dat het allemaal toch niets aan is, heeft weinig zin.
bang voor de nominaties, hij heeft zich vandaag niet geliefd gemaakt, als hij zich dat zou kunnen realiseren tenminstequote:
Zie je het al rood kleurenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:55 schreef BBoon het volgende:
[..]
Nu gaat ze weer in bad zegt ze. Geen fris idee als je daarna ook weer in bad moet Zitten de andere bewoners straks ook onder de puisten. Gatver![]()
Nou lekker dan Heeft ze de hele dag al een puist achter zich aanlopen (E10) Heeft ze straks nog een puist op haar kont ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef miraculeus het volgende:
milicia gaat samen met janine in bad, jek
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Nou lekker dan Heeft ze de hele dag al een puist achter zich aanlopen (E10) Heeft ze straks nog een puist op haar kont ook.![]()
![]()
Ja hoor, wrattenkillerquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef BBoon het volgende:
Zou er ook antibiotica bestaan om puisten als E10 uit te roeien :-)
Ja Sjaan wil ze ook :-)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef Kinga het volgende:
Tietenkeuring in badkamer...
Volgens mij alleen Monique en Millicaquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef miraculeus het volgende:
Sabrina toch ook? of die niet?
Moniquequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef BBoon het volgende:
Wie heeft er naast Millica en Mo dan nog meer neptieten. Ze zeggen dat er nog iemand is.
Vertaal dit eens naar wat het "ons" als maatschappij gekost heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Monique
Milica
Sabine
Hilde
Marlies (maar zegt van niet)
En Micheline verkleining
6000 per operatie geloof ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertaal dit eens naar wat het "ons" als maatschappij gekost heeft.![]()
Niets, want neptieten moet je zelf betalenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Hilde is ook zeker, heeft ze zelf verteld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef BBoon het volgende:
dus zeker is nu... Sabine Millica en Monique .... en Marlies zegt van niet maar volgens Sjaan bewegen ze niet natuurlijk. Nou toch nog een beetje spanning vanavond hahahaha
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef Kinga het volgende:
Toen met het bieden op die jokers heeft Sabrina nog gezegd in de DBK, nou... bedrag voor een boobjob, geloof dat zij 4500 had geboden...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef Kinga het volgende:
Toen met het bieden op die jokers heeft Sabrina nog gezegd in de DBK, nou... bedrag voor een boobjob, geloof dat zij 4500 had geboden...
Hahahaa... dus als ze inmiddels weer tot op je navel hangen moet je nog steeds betalen!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niets, want neptieten moet je zelf betalen
Een vriendinnetje van me heeft er een lening voor afgesloten.
Ik neem aan alleen voor Micheline, verkleining gaat meestal wel op ziekenfonds.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Was dat niet in haar wangen ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde is ook zeker, heeft ze zelf verteld.
23, Ja die heeft er ook lening voor afgesloten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef Wokkel het volgende:
Die chick die nu in bad zit is pas 22? Die is er vroeg bij met nepborsten dan toch?
E10quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef BBoon het volgende:
Wie heeft er naast Millica en Mo dan nog meer neptieten. Ze zeggen dat er nog iemand is.
Ja want d'r moeder (Hilde) vroeg aan die arts, "en als ik er nu vier neem".? Dus twee over en die waren voor Miciline.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef Wokkel het volgende:
Die chick die nu in bad zit is pas 22? Die is er vroeg bij met nepborsten dan toch?
quote:
Wie is Micline, een kloon van Micheline en Milica?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja want d'r moeder (Hilde) vroeg aan die arts, "en als ik er nu vier neem".? Dus twee over en die waren voor Miciline.![]()
Je kan er maar last van hebben (kleine borsten)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
23, Ja die heeft er ook lening voor afgesloten.
Dan mag ie wel liposuctie over heel z'n flikker ook laten doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft juist borstverkleining gedaan. Zijn tieten passen niet bij zijn plofkop.
Ja ja...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie is Micline, een kloon van Micheline en Milica?
Terwijl ze zonder b-htje ook eens een goeie beurt kan maken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020960.jpg]afbeelding][/URL]
Precies, en hij zegt het nu net over Milica...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag ie wel liposuctie over heel z'n flikker ook laten doen.![]()
Tijn ligt al op bedquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef Canisfire het volgende:
Saaie streams waar is tijn ?
Oeh im a fanboy![]()
Wat echt ? de warrior die twee dagen achter elkaar als laatste ging slapenquote:
Goed alibi hadden ze, met dat geoouwehoer over die littekens..quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
De regie was aardig aan het zoomen
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020961.jpg]afbeelding][/URL]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp doet het hier primaquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
stream 1 hapert de laatste dagen alleen maar bij mij.. heeft iemand een goede link?
Ja die heeft morgen 'vroege dienst'.quote:
Ik ben bang dat er geen feestje inzit vanavondquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Coraatje het volgende:
BB ze willen een feesie ..wij ook!!!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heeft morgen 'vroege dienst'.
Tijn werkt voor de AIVD en moet E10 en z'n vader in de gaten houden.![]()
hmm hapert ook.. kanhet liggen aan mijn connectie? andere hoorde ik er trouwens ook al overquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp doet het hier prima
Die van Monique zijn de lelijkste van allemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef riri het volgende:
heeft monique ook nepborsten?
En heeft ze speciale of zo omdat janine er zo lyrisch over was?
wat is dan het verschil met die van de andere meiden?
Hadden ze kunnen hebben, als Rik en Tijn hadden gedeeld...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Coraatje het volgende:
BB ze willen een feesie ..wij ook!!!
Waarschijnlijk wel (denk ik)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hmm hapert ook.. kanhet liggen aan mijn connectie? andere hoorde ik er trouwens ook al over![]()
daar kom ik weer, maar ik vind het zo belachelijk allemaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
23, Ja die heeft er ook lening voor afgesloten.
jah precies coctail barretje erin en dan schenken maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef Canisfire het volgende:
Met Egbert en Rik achter achter de bar krijg je een partij dronk bar mannen gezellig.
Nix over gehoord nog......maar volgens mij mag hij het wel delen denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zijn de extra boodschappen voor TIjn nog niet binnen? Daar zat toch hoofdzakelijk drank in, wat hij wel mag delen?
Janine is zo een slijmbalquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef riri het volgende:
heeft monique ook nepborsten?
En heeft ze speciale of zo omdat janine er zo lyrisch over was?
wat is dan het verschil met die van de andere meiden?
Als je hele kleine B hebt, dan kan ik het me best voorstellen. Alles wat een B is of groter vind ik sowieso velachelijk (m.u.v Janine).quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef itsme het volgende:
[..]
daar kom ik weer, maar ik vind het zo belachelijk allemaal.
Zoveel meiden nemen nu nep memmen.![]()
Janine ziet er niet uit met die scheerriemen, die zou inderdaad wel makeover kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hele kleine B hebt, dan kan ik het me best voorstellen. Alles wat een B is of groter vind ik sowieso velachelijk (m.u.v Janine).
wat is er mis aan B?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hele kleine B hebt, dan kan ik het me best voorstellen. Alles wat een B is of groter vind ik sowieso velachelijk (m.u.v Janine).
Ik snapte al nooit iets van jouw mening, maar nu helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van Monique zijn de lelijkste van allemaal volgens mij.
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
Ik vind deze trend maar niets. Iedereen laat maar in zich snijden..
Maar die milicia heeft haar memmen dus laten verkleinen?
Ik denk dat ze er dan anders uit hadden gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
Stemafspraakjes maken....quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
Wat moeten Marcel en E-10 nou bij dat bad.
Ga gewoon bij de andere groep zitten of samen apart in plaats van bij dat bed te hangen.
Dat mag nu he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor stemafspraken in de badkamer
ik hoorde zoiets vcan hij bepaald alles wanner eten ,en waneer eten koken ,kan maar een iemand zijn ...semihquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef miraculeus het volgende:
ze gaan met zijn 6en op dezelfde nomineren, maar wie!!?
kan het niet horen
O Ik hoorde iets over littekens en dat is bij verkleinen toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?
Milica en Hilde hebben ze laten vergroten. Micheline heeft ze laten verkleinen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
En het grappige is dat ze niet weten dat die zowiezo al genomineerd is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoorde zoiets vcan hij bepaald alles wanner eten ,en waneer eten koken ,kan maar een iemand zijn ...semih
Dus Hilde haar vet is er bij Milica ingespoten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest,dan zijn ze geen van alle behalve janine puur natuurquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Milica en Hilde hebben ze laten vergroten. Micheline heeft ze laten verkleinen.
hahahahahahahaha LMAOquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef pullup het volgende:
En de mooiste opmerking na al die borstkeuringen en geklep over dat vergroten of verkleinen was van Janine tegen Milica, die duidelijk nog steeds aan het balen was over de ontstane littekens: "Ach joh wat maakt dat uit je hebt toch meestal een trui aan"![]()
Alleen Milica en Marlies weten hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En het grappige is dat ze niet weten dat die zowiezo al genomineerd is.
Het andere "groepje" zal vermoedelijk vooral Jeroen stemmen.
E-10 is een kneus helemaal als hij echt denkt dat de laatste groep uit 4 kampers bestaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10: "Wie zijn er voor jou de laatste 4?... je mag niet zeggen wie er gaat winnen......"
En van Marcia en Marlies (zegt ze)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest,dan zijn ze geen van alle behalve janine puur natuur
Je kan er voor kiezen bij de tepel of een klein sneetje onder de borstquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik hoorde iets over littekens en dat is bij verkleinen toch?
ow jah die was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En van Marcia en Marlies (zegt ze)
Ik kijk via de schotel naar Nederlandse zendersquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine denkt dat ze er alleen komt met een grote familie (In Needrland). Dan denk ik dat Semih meer kans maakt, want alle Turken (als ze niet via de schotel, naar Turkse zenders kijken) zullen op hem stemmen.
ik hoor net dat die verkleintquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:42 schreef Canisfire het volgende:
Wat die va Michellene zijn ook gewoon echt hoor![]()
en nog via de oksel..hoe dan ook bij elke optie krijg je littekensquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan er voor kiezen bij de tepel of een klein sneetje onder de borst
Zoiets, ware grote -----------------------------------------------------------![]()
Ik heb dat ook nog nergens gehoord of gelezen hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest
Van wie ?quote:
Er mocht alleen niet gesproken worden aan wie je het geld geeft, wel in het algemeenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
SANCTIE!!!!!!!!!! voor E10 (toch?????) Je mocht toch niet over de kluis praten?
De eerste avond toen ze het erover hadden zei ze dat. Kwamen nog grapjes over op [COS] over Micheline met FF.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nergens gehoord of gelezen hoor.
Zou me niks verbazen als LS dat gewoon zelf verzonnen heeft.
Sorry, was een typfout. Ik bedoelde een kleine Aquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, was een typfout. Ik bedoelde een kleine A
wat is er mis aan A?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, was een typfout. Ik bedoelde een kleine A
lol hij mag van grote zus niet meer doen dan knuffelen hequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
E10 wil meer afstand nemen van Sabrina
of is het andersom?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
E10 wil meer afstand nemen van Sabrina
Zei ze dat?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Milica zou het kunnen doen met Jeroen als er geen camera's waren in het huis....
ik ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef miraculeus het volgende:
Ik wil die anderen zien!!!
Join the club we have t-shirtsquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef miraculeus het volgende:
Ik wil die anderen zien!!!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest,dan zijn ze geen van alle behalve janine puur natuur
Precies.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
wat is er mis aan A?
![]()
You knowquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef riri het volgende:
Wat is dat toch met dat voortdurende stopzinnetje "WEET JE WEL"![]()
![]()
![]()
Tijn wordt echt gemist hequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:53 schreef natronic het volgende:
gaaaaaaaaaaaaap erg boeiende streams vanavond
huh waar slaat die edit op? lekker selectief...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:53 schreef Scrupules het volgende:
-edit: doe normaal zeg-
Niks mis met A, ik vind Sjaan prima zoals ze is, beter zo dan een Milica met littekensquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
wat is er mis aan A?
-knip-
HUh heb ik iets gemist? Waar ging het over?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Scrupules het volgende:
[..]
huh waar slaat die edit op? lekker selectief...
in water lek je nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef itsme het volgende:
gatverdamme. Janine ik ga er nu uit want anders gaat mijn tampon weer lekken.![]()
Dat denk je fout vorig jaar stonden er regelmatig stukjes over Roel en Tanja in die roddelbladen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Milica vraagt zich af, wat er in de bladen komt te staan
Janine is reëel, die weet dat er niets in de bladen staat, dat was alleen bij BB1 en BB2 zo.
ik vroeg me hardop af waarom etienne die zelf heeft toegegeven het niet met allochtonen op te hebben en semih al voor zn kop wil schieten, geen problemen met sjaan lijkt te hebben. misschien verkeerd begrepen door flugel maar vind dit wel erg drastisch zeg...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
HUh heb ik iets gemist? Waar ging het over?
vindt dat ook heel raar...al die opgeblazen ballonnenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niks mis met A, ik vind Sjaan prima zoals ze is, beter zo dan een Milica met littekens
Hij moet Sjaan ook niet hij doet alsof omdat ze bij zijn *groepje* moet blijven horen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik vroeg me hardop af waarom etienne die zelf heeft toegegeven het niet met allochtonen op te hebben en semih al voor zn kop wil schieten, geen problemen met sjaan lijkt te hebben. misschien verkeerd begrepen door flugel maar vind dit wel erg drastisch zeg...
Misschien maakt Etjen een uitzondering voor alles wat een gat heeft? En dan bedoel ik geen anusquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik vroeg me hardop af waarom etienne die zelf heeft toegegeven het niet met allochtonen op te hebben en semih al voor zn kop wil schieten, geen problemen met sjaan lijkt te hebben. misschien verkeerd begrepen door flugel maar vind dit wel erg drastisch zeg...
Nogal begrijpelijk, godzijdank ben ik normaal geschapen, mss was ik ook wel zo'n eikel geweest met zijn maat. Ligt nogal gevoelig bij ons mannen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef natronic het volgende:
De houding van E10.... veel gebaren, steeds om zich heen kijken enz. is een teken van grote onzekerheid
De manier waarop je jezelf uitdrukte was net een brugje tever. En verder is discussie hierover uiteraard offtopic, klachten over moderatie mogen in het FB topic.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
Omdat hij bang is voor haar grote bekquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
en zijn vriendjes er niet zijn om hem te steunenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat hij bang is voor haar grote bek![]()
Ik gok....Marcelquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Canisfire het volgende:
Met wie zou Jeroen nou liever seks hebben Marcel of Milicia ?
quote:
Onzin ze loopt zelf de hele tijd te roepen dat ze zich inhoudt omdat ze er klaar mee is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef wolferl het volgende:
Janine is der zelf. Dat maak je weinig mee.
Ik dacht dat borsten niet meer gestreamed mochten worden van Hummie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |