Ik denk dat ze er dan anders uit hadden gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
Ik vind deze trend maar niets. Iedereen laat maar in zich snijden..
Maar die milicia heeft haar memmen dus laten verkleinen?
Stemafspraakjes maken....quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
Wat moeten Marcel en E-10 nou bij dat bad.
Ga gewoon bij de andere groep zitten of samen apart in plaats van bij dat bed te hangen.
Dat mag nu he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor stemafspraken in de badkamer
ik hoorde zoiets vcan hij bepaald alles wanner eten ,en waneer eten koken ,kan maar een iemand zijn ...semihquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef miraculeus het volgende:
ze gaan met zijn 6en op dezelfde nomineren, maar wie!!?
kan het niet horen
O Ik hoorde iets over littekens en dat is bij verkleinen toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?
Milica en Hilde hebben ze laten vergroten. Micheline heeft ze laten verkleinen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
Ik vind deze trend maar niets. Iedereen laat maar in zich snijden..
Maar die milicia heeft haar memmen dus laten verkleinen?
En het grappige is dat ze niet weten dat die zowiezo al genomineerd is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoorde zoiets vcan hij bepaald alles wanner eten ,en waneer eten koken ,kan maar een iemand zijn ...semih
Dus Hilde haar vet is er bij Milica ingespoten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest,dan zijn ze geen van alle behalve janine puur natuurquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Milica en Hilde hebben ze laten vergroten. Micheline heeft ze laten verkleinen.
hahahahahahahaha LMAOquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef pullup het volgende:
En de mooiste opmerking na al die borstkeuringen en geklep over dat vergroten of verkleinen was van Janine tegen Milica, die duidelijk nog steeds aan het balen was over de ontstane littekens: "Ach joh wat maakt dat uit je hebt toch meestal een trui aan"![]()
Alleen Milica en Marlies weten hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En het grappige is dat ze niet weten dat die zowiezo al genomineerd is.
Het andere "groepje" zal vermoedelijk vooral Jeroen stemmen.
E-10 is een kneus helemaal als hij echt denkt dat de laatste groep uit 4 kampers bestaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10: "Wie zijn er voor jou de laatste 4?... je mag niet zeggen wie er gaat winnen......"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |