Ik denk dat ze er dan anders uit hadden gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
Ik vind deze trend maar niets. Iedereen laat maar in zich snijden..
Maar die milicia heeft haar memmen dus laten verkleinen?
Stemafspraakjes maken....quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
Wat moeten Marcel en E-10 nou bij dat bad.
Ga gewoon bij de andere groep zitten of samen apart in plaats van bij dat bed te hangen.
Dat mag nu he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor stemafspraken in de badkamer
ik hoorde zoiets vcan hij bepaald alles wanner eten ,en waneer eten koken ,kan maar een iemand zijn ...semihquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef miraculeus het volgende:
ze gaan met zijn 6en op dezelfde nomineren, maar wie!!?
kan het niet horen
O Ik hoorde iets over littekens en dat is bij verkleinen toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?
Milica en Hilde hebben ze laten vergroten. Micheline heeft ze laten verkleinen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
En het grappige is dat ze niet weten dat die zowiezo al genomineerd is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoorde zoiets vcan hij bepaald alles wanner eten ,en waneer eten koken ,kan maar een iemand zijn ...semih
Dus Hilde haar vet is er bij Milica ingespoten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest,dan zijn ze geen van alle behalve janine puur natuurquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Milica en Hilde hebben ze laten vergroten. Micheline heeft ze laten verkleinen.
hahahahahahahaha LMAOquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef pullup het volgende:
En de mooiste opmerking na al die borstkeuringen en geklep over dat vergroten of verkleinen was van Janine tegen Milica, die duidelijk nog steeds aan het balen was over de ontstane littekens: "Ach joh wat maakt dat uit je hebt toch meestal een trui aan"![]()
Alleen Milica en Marlies weten hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En het grappige is dat ze niet weten dat die zowiezo al genomineerd is.
Het andere "groepje" zal vermoedelijk vooral Jeroen stemmen.
E-10 is een kneus helemaal als hij echt denkt dat de laatste groep uit 4 kampers bestaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10: "Wie zijn er voor jou de laatste 4?... je mag niet zeggen wie er gaat winnen......"
En van Marcia en Marlies (zegt ze)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest,dan zijn ze geen van alle behalve janine puur natuur
Je kan er voor kiezen bij de tepel of een klein sneetje onder de borstquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik hoorde iets over littekens en dat is bij verkleinen toch?
ow jah die was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En van Marcia en Marlies (zegt ze)
Ik kijk via de schotel naar Nederlandse zendersquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine denkt dat ze er alleen komt met een grote familie (In Needrland). Dan denk ik dat Semih meer kans maakt, want alle Turken (als ze niet via de schotel, naar Turkse zenders kijken) zullen op hem stemmen.
ik hoor net dat die verkleintquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:42 schreef Canisfire het volgende:
Wat die va Michellene zijn ook gewoon echt hoor![]()
en nog via de oksel..hoe dan ook bij elke optie krijg je littekensquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan er voor kiezen bij de tepel of een klein sneetje onder de borst
Zoiets, ware grote -----------------------------------------------------------![]()
Ik heb dat ook nog nergens gehoord of gelezen hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoor ik ook voor het eerst ,dacht dat zij helemaal niet onder het mes was geweest
Van wie ?quote:
Er mocht alleen niet gesproken worden aan wie je het geld geeft, wel in het algemeenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
SANCTIE!!!!!!!!!! voor E10 (toch?????) Je mocht toch niet over de kluis praten?
De eerste avond toen ze het erover hadden zei ze dat. Kwamen nog grapjes over op [COS] over Micheline met FF.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nergens gehoord of gelezen hoor.
Zou me niks verbazen als LS dat gewoon zelf verzonnen heeft.
Sorry, was een typfout. Ik bedoelde een kleine Aquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, was een typfout. Ik bedoelde een kleine A
wat is er mis aan A?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, was een typfout. Ik bedoelde een kleine A
lol hij mag van grote zus niet meer doen dan knuffelen hequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
E10 wil meer afstand nemen van Sabrina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |