http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp doet het hier primaquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
stream 1 hapert de laatste dagen alleen maar bij mij.. heeft iemand een goede link?
Ja die heeft morgen 'vroege dienst'.quote:
Ik ben bang dat er geen feestje inzit vanavondquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Coraatje het volgende:
BB ze willen een feesie ..wij ook!!!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heeft morgen 'vroege dienst'.
Tijn werkt voor de AIVD en moet E10 en z'n vader in de gaten houden.![]()
hmm hapert ook.. kanhet liggen aan mijn connectie? andere hoorde ik er trouwens ook al overquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp doet het hier prima
Die van Monique zijn de lelijkste van allemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef riri het volgende:
heeft monique ook nepborsten?
En heeft ze speciale of zo omdat janine er zo lyrisch over was?
wat is dan het verschil met die van de andere meiden?
Hadden ze kunnen hebben, als Rik en Tijn hadden gedeeld...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Coraatje het volgende:
BB ze willen een feesie ..wij ook!!!
Waarschijnlijk wel (denk ik)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hmm hapert ook.. kanhet liggen aan mijn connectie? andere hoorde ik er trouwens ook al over![]()
daar kom ik weer, maar ik vind het zo belachelijk allemaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
23, Ja die heeft er ook lening voor afgesloten.
jah precies coctail barretje erin en dan schenken maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef Canisfire het volgende:
Met Egbert en Rik achter achter de bar krijg je een partij dronk bar mannen gezellig.
Nix over gehoord nog......maar volgens mij mag hij het wel delen denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zijn de extra boodschappen voor TIjn nog niet binnen? Daar zat toch hoofdzakelijk drank in, wat hij wel mag delen?
Janine is zo een slijmbalquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef riri het volgende:
heeft monique ook nepborsten?
En heeft ze speciale of zo omdat janine er zo lyrisch over was?
wat is dan het verschil met die van de andere meiden?
Als je hele kleine B hebt, dan kan ik het me best voorstellen. Alles wat een B is of groter vind ik sowieso velachelijk (m.u.v Janine).quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef itsme het volgende:
[..]
daar kom ik weer, maar ik vind het zo belachelijk allemaal.
Zoveel meiden nemen nu nep memmen.![]()
Janine ziet er niet uit met die scheerriemen, die zou inderdaad wel makeover kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hele kleine B hebt, dan kan ik het me best voorstellen. Alles wat een B is of groter vind ik sowieso velachelijk (m.u.v Janine).
wat is er mis aan B?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hele kleine B hebt, dan kan ik het me best voorstellen. Alles wat een B is of groter vind ik sowieso velachelijk (m.u.v Janine).
Ik snapte al nooit iets van jouw mening, maar nu helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van Monique zijn de lelijkste van allemaal volgens mij.
der moeder toch? die heeft ze laten verkleinen en milica vergroten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat is er mis aan B?
Ik vind deze trend maar niets. Iedereen laat maar in zich snijden..
Maar die milicia heeft haar memmen dus laten verkleinen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |