voetbal hequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Maar op Fok is het ook rustig vanavond.
Zeg maar gerust ALLE ex-bewoners uit voorgaande BB-seizoenenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:47 schreef BBoon het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA...Wat zal Linda blij zijn dat ze niet in BB6 zit.
Ben het er helemaal mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:50 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ALLE ex-bewoners uit voorgaande BB-seizoenen
Dit is echt TE KUT om naar te kijken, geen fluitflikker aan
Waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:50 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ALLE ex-bewoners uit voorgaande BB-seizoenen
Dit is echt TE KUT om naar te kijken, geen fluitflikker aan
En weer wordt het weggedraaidquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef toxikon het volgende:
godverdomme, hij is nog veel extremer dan dat ie laat zien. ophangen aan de hoogste boom die lul !
Begint op te vallen idd... Jammer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En weer wordt E10 weggedraaid.
Ja gisteren he? Iew...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:53 schreef BBoon het volgende:
Ik vraag me iets af. Sjaan is ongesteld en heeft een dikke vette puist. Lekker fris dan als ze in bad gaat. Of denk ik dan verkeerd
Nu gaat ze weer in bad zegt ze. Geen fris idee als je daarna ook weer in bad moet Zitten de andere bewoners straks ook onder de puisten. Gatverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |