ze hadden het over een amerikaans artisten koppel waarbij zij ouder is dan hij. Zegt Sabrina... zoiets als E10 en ik, waarop Semih antwoord..ja, alleen leukerquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wat wat wat zei hij
Ik zit Bobbie Dylan te luisteren namelijk
Ik wil niet in zijn schoenen staan als hij BB uit komt. Ik vermoed dat ie wat vijanden erbij heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:36 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kunnen we dan meteen E10 ook het land niet uitschoppen. Dat is namelijk net zo moeilijk als die turken van hem het land uit te zetten. Wat is het ook domme os. Ik hoop dat hij er nog lang in blijft en daarna, want hij laat iig stof opwaaien![]()
Hij loopt mee met de kampergroepquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
Ik vind die jeroen niet echt een kamper, meer een surfdude, en die zijn redelijk tolerant zover ik weet.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik wil niet in zijn schoenen staan als hij BB uit komt. Ik vermoed dat ie wat vijanden erbij heeft.
Gister was de uitspraak van E10 over Semi wel op TV te zien, die van " ik jaag hem een kogel door ze kop". Televisiekijkers kunnen dus enigzins verwachten wat voor persoon het is.. ik had als BB de discussie wel laten zien, je weet dat je in het huis zit, en als je wilt dat iets niet uitgezonden wordt, dan moet je het niet zeggen. Big Brother heeft naar mijn mening daar niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze beschermen Etienne kennelijk voor zijn eigen uitspraken.
Zeker weten.... Vanmorgen zij hij al dat hij in het verleden al doodsverwensingen kreeg na een stapavondje....quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik wil niet in zijn schoenen staan als hij BB uit komt. Ik vermoed dat ie wat vijanden erbij heeft.
Da's niet zo slim.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hij is niet dom, hij hoort alleen bij de groep die dom is![]()
om tijn te quoten die hans teeuwen quote: dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hij loopt mee met de kampergroep
Kun je nagaan hoeveel mensen op hun werk lopen te streamen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:40 schreef KlootMajoor het volgende:
COS gaat steeds langzamer lopen
Vorig topic is net pas vol en beom geloof ik vanmorgen al
Omdat ik er ook echt geen r*et aan vind als de regie zo nadrukkelijk bepaalde dingen achterhoudt. Het andere groepje zit zeker al een half uur in een - aan het volume te horen naar ik aanneem - verhitte discussie en zij draaien gewoon de camera en het geluid weg. Lekker boeiend dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:40 schreef KlootMajoor het volgende:
COS gaat steeds langzamer lopen
Vorig topic is net pas vol en stamt af van vanmorgen
BB 2006 - Censuur TV
Goed gehoord !quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef rubstar het volgende:
ik hoorde Rik wat zeggen over de discussie, "de een zegt vol is vol de ander is het er niet mee eens, ik wordt er moe van.."
... maar vooral NIET de streams erop zetten hoor..![]()
het is ook zo opvallend.. 2 streams op een stel lege bankenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Omdat ik er ook echt geen r*et aan vind als de regie zo nadrukkelijk bepaalde dingen achterhoudt. Het andere groepje zit zeker al een half uur in een - aan het volume te horen naar ik aanneem - verhitte discussie en zij draaien gewoon de camera en het geluid weg. Lekker boeiend dus.
Ik ben dan ook de laatste die je ongelijk geeftquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Omdat ik er ook echt geen r*et aan vind als de regie zo nadrukkelijk bepaalde dingen achterhoudt. Het andere groepje zit zeker al een half uur in een - aan het volume te horen naar ik aanneem - verhitte discussie en zij draaien gewoon de camera en het geluid weg. Lekker boeiend dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |