Het mag wel weer nadat BB bekend heeft gemaakt wie er genomineerd zijn...dat zou theoretisch al een half uur na het nomineren kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef Marrije het volgende:
Morgen nomineren![]()
Wel jammer dat ze er na het stemmen niet over mogen praten, gemiste kans op rellen.
Ja, theoretisch wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het mag wel weer nadat BB bekend heeft gemaakt wie er genomineerd zijn...dat zou theoretisch al een half uur na het nomineren kunnen zijn.
ik vrees dat dit het hoogtepunt van de avond was wat BB betreftquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef BBoon het volgende:
Nou wat een spanning weer voor de zaterdagavond hahaha....
Waar blijft dat hoerenfeest nou....
Ben bang van wel.... Ga maar een goeie film opzetten vanavond.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ik vrees dat dit het hoogtepunt van de avond was wat BB betreft![]()
Ze kunnen ze openlijk laten nomineren oid terwijl ze in de live uitzending te zien zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef ThaSandman het volgende:
Zo'n live nominatie als vorig jaar zal er wel niet inzitten nu er geen contact is met de buitenwereld.
ja, die telefoon zal ook wel niet gaan... Dus dit was alle actiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ik voel een rel aankomen. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef miraculeus het volgende:
waarom moeten die koffers eigenlijk ingeleverd worden?
Marliesquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?![]()
Dat de boel opgeruimd isquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef miraculeus het volgende:
waarom moeten die koffers eigenlijk ingeleverd worden?
Waarom de koffers ingeleverd moeten worden, snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?![]()
Voetbalquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ben bang van wel.... Ga maar een goeie film opzetten vanavond.![]()
Ja, het zou wel ernorm kicken zijn als hij een keer de batterijen niét in het batterijenbakje zou stoppen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn volgt angstig de regels mbt vitaminepillen en batterijenbakjes.
De volgzaamheid is logisch, gezien sancties die volgen (eventueel voor de hele groep), als ze iets niet doen.
Maar wel jammer.
De groep is voor een groot deel afhankelijk van Big Brothers genade. Maar andersom kan BB ook niet zonder de bewoners. Als ze dat eens zouden inzien en ipv elkaar op te eten, BB tot de gezamenlijke vijand uitroepen, zou dat heel leuke beelden opleveren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn volgt angstig de regels mbt vitaminepillen en batterijenbakjes.
De volgzaamheid is logisch, gezien sancties die volgen (eventueel voor de hele groep), als ze iets niet doen.
Maar wel jammer.
Het ging om vitaminepillen die hij er wel of niet in wilde doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het zou wel ernorm kicken zijn als hij een keer de batterijen niét in het batterijenbakje zou stoppen.![]()
Die hou ik liever erin. Als die overblijven moeten ze op elkaar gaan stemmen en dat kan rellen opleveren. Als de andere groep overblijft zullen ze het wel begrijpen als iemand van hun kliekje op hun stemt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee! Iemand van de kampers please.Waarom marlies?
Juhquote:
Marlies vind ik te nietszeggendquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee! Iemand van de kampers please.Waarom marlies?
Volgens mij is dat niet bekend, meestal waren het er in de eerste rondes wel 5 ofzo, dat meerdere bewoners evenveel stemmen hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef miraculeus het volgende:
Hoeveel worden er eigenlijk genomineerd? Is dat bekend?
Nee. Van mij mag er 1 uit. Je hebt dan kans dat de hele groepsindeleing de verhoudingen weer veranderen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Die hou ik liever erin. Als die overblijven moeten ze op elkaar gaan stemmen en dat kan rellen opleveren. Als de andere groep overblijft zullen ze het wel begrijpen als iemand van hun kliekje op hun stemt.
Ik ook niet...Is Ludo dood dan en is Arnie al gevonden danquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Janine heeft Ludo vermoord
Nieuwtje voor me, heb GTST al een jaar of 8 niet meer gezien..
Nu nog eentje. Semih en Monique waren al als straf door BB genomineerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef miraculeus het volgende:
Hoeveel worden er eigenlijk genomineerd? Is dat bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |