Inderdaad daar word ik helemaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:24 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
JAAAAAAAA ROBBIE... SUPER
nopequote:Op zaterdag 2 september 2006 05:27 schreef ThaSandman het volgende:
Als ik bij YouTube een aantal (10 ofzo) clips heb gespeeld krijg ik geen geluid meer. Hebben jullie dat ook?
Ja maar shakira komt pas net kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:30 schreef ThaSandman het volgende:
Shakira, die kan pas verschillende soorten stemmen zingen. Daarbij is het ook een hele mooie vrouw om naar te kijken en dat telt ook mee natuurlijk.
Dank je...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:25 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Yolande..
speciaal voor ons
http://youtube.com/watch?v=r7xlWfh2p_8
Nee maar Robbie Williams kan ook geen Madonna nadoenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:31 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja maar shakira komt pas net kijkenkwa muziek tegenover robbie williams.. en ik durf te wedden dat zijn frank sinatra niet kan nadoen
wedden van wel..:P das niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee maar Robbie Williams kan ook geen Madonna nadoen![]()
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je...![]()
Henk zit nu leidzaam te kijken...
![]()
![]()
Nummer is wel goed, echte muziek,,maar de clipquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Henk?
boeie.. niet oplettenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nummer is wel goed, echte muziek,,maar de clip![]()
graag gedaan slaap ze xxquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:36 schreef Yolande het volgende:
bedankt voor Robbie![]()
, ik ga nu lekker pitten, tot de volgende keer...
![]()
![]()
![]()
Sorry maar die is te langzaamquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:35 schreef Kassandraatjuh het volgende:
deze dan maar voor henk
http://youtube.com/watch?v=uTZ5hMrWDXE
nou jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry maar die is te langzaam![]()
![]()
![]()
Dit vind ik een heel erg mooi nummer als ik in de stemming ben...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:35 schreef ThaSandman het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ky-thk7ftQ0
Dit is mijn laatste liedje en dan ga ik slapen.
dan liever Walk on the wild side...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:38 schreef ThaSandman het volgende:
Die van mij is ook langzaam aar wel mooi om mee af te sluiten. Een donkere Lou Reed doet t hem wel.
truste xxquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:39 schreef ThaSandman het volgende:
Mensen ik ga![]()
Tot morgen misschien. Slaap lekker allen.
Morgen/middag :-)quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:16 schreef itsme het volgende:
morgen. Niet veel gebeurd vannacht.
Ze (zusjes) zijn teleurgesteld , vinden het saai![]()
Joh.... plemp ik daar de streamverslagen helemaal mee vol.....Waren interessante gesprekken hoor...quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Als er zo weinig als vandaag op fok wordt geschreven, heb ik zelf weinig zin om de streams te kijken. Een soort van 'waarom zou ik dan nog kijken' gevoel. Dat zegt veel over fok, maar zeer zeker ook over deze editie van BB
surequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh.... plemp ik daar de streamverslagen helemaal mee vol.....Waren interessante gesprekken hoor...![]()
LOL... maar het COS topic gaat echt heel langzaam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh.... plemp ik daar de streamverslagen helemaal mee vol.....Waren interessante gesprekken hoor...![]()
You're welcome !quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef itsme het volgende:
[..]
sureMaar toch bedankt
![]()
Nee scan , het wordt hier steeds stiller, maar logisch want er gebeurt ook geen fok.
Ik ben weer Final Fantasy X aan het spelen.boeiender dan BB![]()
boeiender?![]()
Jij hebt tenminste wel het goede topic gevonden, da's best knap van jequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen , ook al is er niets te melden misschien ..........COS / FB / SC / VOER VOOR PSYCHOS .......... whats next .........en het dan gek vinden toen ik tijdens BB5 reeds aangaf dat het totaal de verkeerde kant uitgaat met FOk .... ik hoorde net voor het eerst van v-o-l , en ben daar ook maar eens wezen lurken ..... en ik kan het heel goed begrijpen dat men het bijna wekelijks wisselende beleid van FOK niet meer begrijpt ........ GO GOEROE GO ................ DANNY ROELEERT
Wel slim bekeken....4 posts voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wel het goede topic gevonden, da's best knap van je![]()
edit: te veel eer, je hebt 'm gewoon overal neergepleurd
Niet de sterkste opstelling naar mijn mening.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Zo maar even het Nederlands elftal kijken (héle sterke opstelling) .
Zal vast iets boeiender worden dan de streams.
Op papier is het een sterke opstelling, alleen jammer dat ze op gras spelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Niet de sterkste opstelling naar mijn mening.
Dat nog net niet; maar je kon duidelijk zien dat ze de architecten "Schneider en/of vd Vaart" op het middenveld mistenquote:Op zondag 3 september 2006 00:09 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ben 'zoals gewoonlijk' weer in slaap gevallen tijdens de wedstrijd
Ey lekker dingquote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
Update van gisteren over de megaspin:
Zat dus vanmorgen in mannetjes-broek. Mannetje trekt broek aan, klotebeest rent eruit op de rug van mannetjeDe megaspin is nu dus doodt, klotebeest
![]()
Echt gebeurt, was erbij. Been there, got the freaking creeps...........
Jaquote:
Ach erm, nog van slag ervan zelfs. Geloof niet dat een dode spin nog veel doet hoor, een levende ook niet trouwensquote:Op zondag 3 september 2006 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Godgloeiende pokkebeesten, ben er nog van van slag. Buiten met die krengen![]()
Jij bent wel MIJN achterlijke kutmongoolquote:Op zondag 3 september 2006 02:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach erm, nog van slag ervan zelfs. Geloof niet dat een dode spin nog veel doet hoor, een levende ook niet trouwens
Maar goed ik ben maar een achterlijke kutmongool, dus zal het allemaal wel weer verkeerd zien.
quote:Op zondag 3 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent wel MIJN achterlijke kutmongool![]()
![]()
En spinnen moeten doodt of buiten![]()
Hai beebquote:
Duidelijk niet dus....quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
Gebeurt hier nog iets trouwens? Ik heb hier nog nooit gekeken...
edit: Oh ja, hier moet je zwaaien he?![]()
Ik zit hem nu te kijken, vrij heftig zeg...... Half oog dat wel, maar dat halve oog was aardig onder de indrukquote:Op zondag 3 september 2006 21:25 schreef avonne het volgende:
hallo![]()
bij gebrek aan interessante dingen in het huis...
... Is het een idee een topic te openen over American History X die vanavond op Ned 1 te zien is?
Het is (meen ik) de favoriete film van Tijn en Etienne.
Eigenlijk moeten ze de tv in het bb-huis dan maar eens aanzetten misschien
Zit je weer te kwijlen om Edward Norton?quote:Op maandag 4 september 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit hem nu te kijken, vrij heftig zeg...... Half oog dat wel, maar dat halve oog was aardig onder de indruk![]()
Doe datquote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
Zal ik hier anders wat SC van VOL posten? Misschien dat dat helpt.
Is dat die 1 met dat foute kruis op zijn linkerborst?quote:Op maandag 4 september 2006 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit je weer te kwijlen om Edward Norton?
Ik wil melke wel terug, die spreek ik nooit meer omdat ik nooit MSNquote:Op maandag 4 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe datOf kopieer heel VOL hierheen
![]()
He, wat u riep?quote:Op maandag 4 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe datOf kopieer heel VOL hierheen
![]()
zekers. Hij is heel aardig hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is dat die 1 met dat foute kruis op zijn linkerborst?
Was je weer een boerenlul zekerquote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil melke wel terug, die spreek ik nooit meer omdat ik nooit MSN
quote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
Snapperdeflapquote:
Dan moet je niet bij mij zijnquote:
Zonder pratende kut zou ie potentie kunnen hebben jaquote:Op maandag 4 september 2006 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zekers. Hij is heel aardig hoor.
Morwenquote:Op maandag 4 september 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
SnapperdeflapIk ben dikwijls een roepende in het duister maar het went
![]()
Ik dacht dat je een geintje maakte, flikker op manquote:
Ach, jeweettogquote:
Als ze hier maar niet komen modererenquote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
Hebbie een ban henk?quote:Op maandag 4 september 2006 01:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ze hier maar niet komen modereren![]()
Nee hoor, die ben ik voor geweestquote:
Oeh een eikel, deze tijd van het jaar. Best vroegquote:Op maandag 4 september 2006 01:21 schreef henk.jansen het volgende:
Heb je wel ens een eikeltje gezien ?
[afbeelding]
Aah danny adeptenquote:Op maandag 4 september 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar die denken dat ze meer zijn dan Fok!![]()
Ikkequote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
Het dringt nu pas tot me door![]()
Henk zit gewoon te rellen![]()
Jij zit gewoon streamcaps te plaatsen daar waar het ten strengste verboden is het over de streams te hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
Was er maar wat te rellen![]()
He, meis, topavatarquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit gewoon streamcaps te plaatsen daar waar het ten strengste verboden is het over de streams te hebben
Ik heb al een topicreport gedaan![]()
Ja was leuk en gezellig toen, kon niet wachten om naar huis te gaan na een late dienst en lekker gezellig te ouwe hoeren met iedereen , dat is dit jaar wel anders jammer maar helaas.quote:Op maandag 4 september 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, meis, topavatarMoet er steeds aan denken, van toen dan........
![]()
Ik bedoelde ook jullie hondquote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja was leuk en gezellig toen, kon niet wachten om naar huis te gaan na een late dienst en lekker gezellig te ouwe hoeren met iedereen , dat is dit jaar wel anders jammer maar helaas.![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef Yolande het volgende:
Stereo heb je nog steeds je palmpje???![]()
Ach wie niet? als hij/zij voldoet ga je toch niet iets anders gebruiken.quote:Op maandag 4 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zelfde model ook nog enzo
Ik word oud
Ik zeg regelmatig tegen mijn vriendin dat ik haar ga upgraden als ze zich niet gedraagdquote:Op maandag 4 september 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach wie niet? als hij/zij voldoet ga je toch niet iets anders gebruiken.![]()
![]()
En?? Heeft zeker niet het gewenste resultaat ?quote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg regelmatig tegen mijn vriendin dat ik haar ga upgraden als ze zich niet gedraagd![]()
Neequote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
En?? Heeft zeker niet het gewenste resultaat ?![]()
![]()
Nee hoorquote:
Ja, maar ja, u is geboren met een piemel hehquote:
Mannen willen niet veranderenquote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoorMaar je weet (of niet) vrouwen zijn eigenwijs en willen niet veranderen
![]()
laten we het er dan op houden dat beide sexen niet willen veranderen, dus take it or leave it. En trouwens waarom zou je willen veranderen voor iemand?quote:
V-O-L invasiequote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Halllo hallo, hoe is het met jullie zo?
Vrouwen schikken heel wat vaker in dan mannenquote:Op maandag 4 september 2006 02:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
laten we het er dan op houden dat beide sexen niet willen veranderen, dus take it or leave it. En trouwens waarom zou je willen veranderen voor iemand?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vrouwen schikken heel wat vaker in dan mannenHeel subtiel, dat wel, maar het is toch zo
![]()
Mquote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, leuk je weer te zien, hoe is het met A??quote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Was het logischer geweest als ik had geschreven: FOK invasie!quote:Op maandag 4 september 2006 02:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoezo V-O-L invasie... ik ben toch ook user van FOK
Niet alle vrouwen kan ik je vertellenquote:Op maandag 4 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vrouwen schikken heel wat vaker in dan mannenHeel subtiel, dat wel, maar het is toch zo
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oneensch: mannen schikken vaker dan vrouwen en vrouwen hebben dat niet eens door![]()
Neeeeeee, gewoon hoi.... leuk om je te zien( of zo)quote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het logischer geweest als ik had geschreven: FOK invasie!![]()
Hooooi, leuk om je te zienquote:Op maandag 4 september 2006 02:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Neeeeeee, gewoon hoi.... leuk om je te zien( of zo)![]()
Hoi hoi... hier is het oke... tijdelijk werk voor A.... en binnen 2 maanden komt het eerste kleinkind.quote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hallo, leuk je weer te zien, hoe is het met A??![]()
Zo lekker spontaan ookquote:
Dat is een goed bericht. gefeliciteerdquote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi... hier is het oke... tijdelijk werk voor A.... en binnen 2 maanden komt het eerste kleinkind.
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
Even de vrouwen laten schrikken![]()
[afbeelding]
Wat een enorm hoofd heeft die gast tochquote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
Even de vrouwen laten schrikken![]()
[afbeelding]
Zal wel moeten, anders past die witte kussensloop nietquote:Op maandag 4 september 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een enorm hoofd heeft die gast toch![]()
Ik ook niet, ik weet alleen dat je hier offtopic mag posten (geloof ik) en mag zwaaienquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)
Oeps ik had ff je post gemist... sorry, hier gaat het ook redelijk allemaal hoor..... A heeft werk dat verlengt is tot eind nov. dus we zijn daar al weer happy meequote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
MGoed hoor, zijn gangetje
Met jullie ook alles goed?
Dat mag in Caps in Commentaren op de caps Topic, denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)
Dank je Yolandequote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat is een goed bericht. gefeliciteerd![]()
![]()
Foutje geloof ik ,maar ik vond het leuk om je berichtje te lezenquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk gaat dat verlengd wordenquote:Op maandag 4 september 2006 02:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oeps ik had ff je post gemist... sorry, hier gaat het ook redelijk allemaal hoor..... A heeft werk dat verlengt is tot eind nov. dus we zijn daar al weer happy mee
quote:
dank je henk... ook jou ff een knuffel geven... hebben ze morgen weer stof voor in de feedback hierquote:Op maandag 4 september 2006 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Foutje geloof ik ,maar ik vond het leuk om je berichtje te lezen![]()
Gefeliciteerd met je kleinkind![]()
![]()
Henk kan ook niets geheim houden he?quote:Op maandag 4 september 2006 02:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dank je Yolande.... eerder hoorde ik al van henk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.... fijn hoor
![]()
We hebben dit jaar andere dingen de voorrang moeten geven, maar ik geniet er evengoed van hoor als en ander het naar de zin heeft gehad op zijn/haar vakantie
Waar, waar, waar *melke modusquote:
Gezelligquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezelligmaar hou je vriendjes wel in toom he, anders haal ik peter erbij
Jij zit ook niet lekker in je vel volgens mij??quote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
edit lamaar
Niks mis met haar velquote:Op maandag 4 september 2006 03:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jij zit ook niet lekker in je vel volgens mij??
Nope, move alongquote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 4 september 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
Zijn de streams zo saai dat iedereen hier zit ?![]()
Tijn is nog wakker hoorquote:Op maandag 4 september 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat denk je zelfMaar goed, ben er weg van
![]()
![]()
![]()
We moesten even een coup van VOL afslaanquote:Op maandag 4 september 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
Zijn de streams zo saai dat iedereen hier zit ?![]()
Mijn Tijn niet, maar dat gaat veranderenquote:
Have funquote:Op maandag 4 september 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn Tijn niet, maar dat gaat veranderen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 08:50 schreef Sassefras het volgende:
ik heb weer even wat bij gelezen via het streamverslagen topic
quote:
We jatten veel van volquote:Op maandag 4 september 2006 10:39 schreef Sassefras het volgende:
[..]ik heb de vrijdag, zaterdag én zondag bij gelezen.. dus écht sarcastisch was ik niet hoor.
quote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Prima hier, met jou ook?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jullie???
![]()
Tijd geleden![]()
Prima hier met mij!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jullie???
![]()
Tijd geleden![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 5 september 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
Hello!
Alles goed met iedereen lees ik, mooi houden zo..
Cool!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Tis net de efteling bij iedereen![]()
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hieroquote:
Nuecken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hiero![]()
owww.. wat enig, wat gessellugggggquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hiero![]()
Struikel niet over de uitspraken hierquote:
Hier mag je zwaaienquote:Op woensdag 6 september 2006 00:42 schreef JufJoop het volgende:
Daag...
Ik mag niet meer zwaaien in het COS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier mag je SC en dat deed ik! Gewoon ff een opmerking ertussendoor....quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier mag je zwaaien![]()
Zeiken doe je in FB![]()
Zeg, ben jij mijn moeder ofzoquote:
Who's your daddy?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ben jij mijn moeder ofzo![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Mij stalken natuurlijkquote:
Daar is een reden voor, maar trek je er maar niets van aanquote:Op woensdag 6 september 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij stalken natuurlijkEn waarom ben jij niet meer blauw, ik geil op macht
![]()
Daar gaat mijn droom van een relatie met een modquote:Op woensdag 6 september 2006 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar is een reden voor, maar trek je er maar niets van aan![]()
Ben al weer weg.quote:
Hierrrrrr jijquote:
Kijk nog eens goed danquote:Op woensdag 6 september 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een relatie met een mod![]()
Yes master!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hierrrrrr jij![]()
![]()
Ben best intimiderend soms![]()
Ik kijk idd met een andere blik naar je nuquote:Op woensdag 6 september 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nieuw laagje verf, lijkt meteen stukken beter![]()
Soms is even zwart ook wel leukquote:Op woensdag 6 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kijk idd met een andere blik naar je nuBlauw, niet-blauw, Blauw. Jouw macht kent geen grenzen. Een soort axe-effect, maar dan zonder die hordes vrouwen al heb je aan mij zat natuurlijk
![]()
Hobselsquote:
nee waar ?? linkje ?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobsels![]()
![]()
![]()
![]()
Had je mijn spinnenverhaal nog meegekregen? Broek+mannetje+rug+Eeeeeeeeeeekkkkkksssss?
sinds 18 augustus geloof ikquote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
Is er weer een Big Brother? Helemaal gemistMaar ik kijk dan ook geen talpa
Hoelang is het al bezig? Misschien kan ik er nog invallen
Hoe laat wordt het uitgezonden?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
sinds 18 augustus geloof ik![]()
zoiets..
begint nu ook pas leuk te worden.. dus je hebt nog niet bijzonder veel gemist hoor![]()
Geen idee meer waar, vertel het nog wel ff dan speciaal voor jouquote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee waar ?? linkje ?
ohhh dem![]()
psst mijn mannetje heeft er gisteren weer 1 gekilled die boven mijn hoofd eng zat te doen.. schrok me kapot![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk trouwens. Een paar dagen geleden ging ik slapen en was de streams vergeten af te zetten (), dus de hele nacht met de streams aan geslapen. 's ochtends schrok ik me rot, want leek een mechanische haan te kraaien! Ik dacht nog: zo klinkt mijn wekker helemaal niet
, sprong uit mijn bed om *iets* te snoozen en kwam er toen achter dat de streams nog aanstonden: het was de haan van BB
Wel een hele ervaring, wakker worden met de haan van BB
19:00 voorlopig, over een tijdje 18:30 geloof ik.quote:
Als er op Fok! geen rellen zijn dan tussen 19:00 en 19:30quote:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks !!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee meer waar, vertel het nog wel ff dan speciaal voor jou![]()
Mannetje heel de kamer overhoop 's nachts, nergens een spin. Trekt ie 's morgens zijn broek aan holt dat kreng zo zijn rug opNiet gelogen, zag het zelf. Zwart gevaarte met een noodvaart die broek uit en die rug op. RILLLLLLLLLLLL
Zelfs het typen geeft me de rillen. Maar goed, zwart gevaarte is geplet, ben alleen bang voor nummero 2. Zal vast wel ergens nog zitten
IK WIL HET NIET. Aaaaaaaaaaaa
![]()
Kijk jij ook maar uit voor nummero 2![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als er op Fok! geen rellen zijn dan tussen 19:00 en 19:30![]()
Zijn er wel rellen dan stelt Hummie alles uit tot na de rellen![]()
Poehbaaaaaaaquote:Op woensdag 6 september 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als er op Fok! geen rellen zijn dan tussen 19:00 en 19:30![]()
Zijn er wel rellen dan stelt Hummie alles uit tot na de rellen![]()
Dat er in het huis geen Fok!quote:
hey little sister how are you doing?quote:
Ik heb hier 24 uur per dag nick jr, mag je zo veel kijken als je maar wilt, ruilen?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hey little sister how are you doing?hier alles top meis, maar mis wel die stomme poehbahhhhh
![]()
![]()
Achja, we hebben nu de superboeiende streams heh, niet zeurenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hey little sister how are you doing?hier alles top meis, maar mis wel die stomme poehbahhhhh
![]()
![]()
Doe maar ff lekker zelluf, hij lurkt hier altijd nog, ik allen als ik op wakker wordende bewoners w8 en uiteraard de huldes voor de streamverslagenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, we hebben nu de superboeiende streams heh, niet zeuren![]()
![]()
Hier alles flex hoor, kusje voor Arliator![]()
Wha ha voor jou een flesje daddy sauce en heel veel walker chipsquote:
Rellende lurkerdquote:Op woensdag 6 september 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe maar ff lekker zelluf, hij lurkt hier altijd nog, ik allen als ik op wakker wordende bewoners w8 en uiteraard de huldes voor de streamverslagen![]()
In het weekend hequote:Op woensdag 6 september 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rellende lurkerdI like it en schop die luie donder eens gewoon online
![]()
Ow, waar dan welquote:Op woensdag 6 september 2006 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In het weekend he, en dan niet eens meer hier
![]()
Waar hij wel alle aandacht krijgt van iedereen en vooral de vrouwtjes hequote:
Aha, is het weer de bronsttijdquote:Op woensdag 6 september 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Waar hij wel alle aandacht krijgt van iedereen en vooral de vrouwtjes he![]()
Ok, nu word ik serieus bangquote:
Morwenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, nu word ik serieus bangDe grote baas is er
![]()
Slaap lekker kanjerquote:
Ik vind mezelf wel redelijk verslaafdquote:Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef Sassefras het volgende:
en begint de verslaving bij jullie al te spelen? bij mij eigenlijk nog niet. oke, om 19:00 zit ik wel standaard voor de tv, maar echt "verslaafd" nee dat ben ik nog niet.
wanneer vinden jullie dat je verslaafd bent? (als je alle afleveringen kijkt?? dan ben ik namelijk wél verslaafd..)
quote:Vacature Creatieven
Maakt jouw geest soms rare sprongen...?
De wereld om ons heen is continue in beweging. En dus zijn wij dat ook! Want daar draait ons werk om: de beleving van de wereld waar we deel uitmaken.
Talpa Content maakt deel uit van Talpa Media en ontwikkelt crossmediale formats voor Talpa TV, radio, internet en mobiele telefonie alsmede voor digitale televisie.
Voor deze content unit zoeken wij:
CREATIEVEN M/V (fulltime)
Met prikkelende, inspirerende ideeën en een tomeloze drive om creatief te scoren.
De geschikte kandidaat:
Heeft een oorspronkelijke manier van denken en kan ideeën vertalen naar tv
Is bijvoorkeur afkomstig uit een creatieve omgeving
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV naar onze afdeling personeelszaken via het emailadres: pz@talpamedia.nl.
Terug naar het overzicht
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Hummie wordt vervangen
van: http://www.talpa.tv/web/show/id=441471/langid=43
[..]
Wordt lastig, aangezien de tv rechts staat van de computerquote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef Bocaj het volgende:
Gewoon in de linker ooghoek voetbal aanzetten en lekker streamen!
Ik wist dat je dit zou zeggen!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt lastig, aangezien de tv rechts staat van de computer
B&H heeft bb6 ook gevondenquote:
B&H ??? Ik kom hier al sinds vorig jaarquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
B&H heeft bb6 ook gevonden?
Vast welquote:Op donderdag 7 september 2006 03:59 schreef latevogel het volgende:
zo,ik ga eens kijken of ik mijn nestje nog kan vinden![]()
Zal vast nog op de plaats zijn waar je hem het laatste zagquote:Op donderdag 7 september 2006 03:59 schreef latevogel het volgende:
zo,ik ga eens kijken of ik mijn nestje nog kan vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |