Zal wel moeten, anders past die witte kussensloop nietquote:Op maandag 4 september 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een enorm hoofd heeft die gast toch![]()
Ik ook niet, ik weet alleen dat je hier offtopic mag posten (geloof ik) en mag zwaaienquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)
Oeps ik had ff je post gemist... sorry, hier gaat het ook redelijk allemaal hoor..... A heeft werk dat verlengt is tot eind nov. dus we zijn daar al weer happy meequote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
MGoed hoor, zijn gangetje
Met jullie ook alles goed?
Dat mag in Caps in Commentaren op de caps Topic, denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)
Dank je Yolandequote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat is een goed bericht. gefeliciteerd![]()
![]()
Foutje geloof ik ,maar ik vond het leuk om je berichtje te lezenquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk gaat dat verlengd wordenquote:Op maandag 4 september 2006 02:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oeps ik had ff je post gemist... sorry, hier gaat het ook redelijk allemaal hoor..... A heeft werk dat verlengt is tot eind nov. dus we zijn daar al weer happy mee
quote:
dank je henk... ook jou ff een knuffel geven... hebben ze morgen weer stof voor in de feedback hierquote:Op maandag 4 september 2006 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Foutje geloof ik ,maar ik vond het leuk om je berichtje te lezen![]()
Gefeliciteerd met je kleinkind![]()
![]()
Henk kan ook niets geheim houden he?quote:Op maandag 4 september 2006 02:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dank je Yolande.... eerder hoorde ik al van henk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.... fijn hoor
![]()
We hebben dit jaar andere dingen de voorrang moeten geven, maar ik geniet er evengoed van hoor als en ander het naar de zin heeft gehad op zijn/haar vakantie
Waar, waar, waar *melke modusquote:
Gezelligquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezelligmaar hou je vriendjes wel in toom he, anders haal ik peter erbij
Jij zit ook niet lekker in je vel volgens mij??quote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
edit lamaar
Niks mis met haar velquote:Op maandag 4 september 2006 03:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jij zit ook niet lekker in je vel volgens mij??
Nope, move alongquote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 4 september 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
Zijn de streams zo saai dat iedereen hier zit ?![]()
Tijn is nog wakker hoorquote:Op maandag 4 september 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat denk je zelfMaar goed, ben er weg van
![]()
![]()
![]()
We moesten even een coup van VOL afslaanquote:Op maandag 4 september 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
Zijn de streams zo saai dat iedereen hier zit ?![]()
Mijn Tijn niet, maar dat gaat veranderenquote:
Have funquote:Op maandag 4 september 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn Tijn niet, maar dat gaat veranderen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
Zal ik hier anders wat SC van VOL posten? Misschien dat dat helpt.
quote:Op maandag 4 september 2006 08:50 schreef Sassefras het volgende:
ik heb weer even wat bij gelezen via het streamverslagen topic
quote:
We jatten veel van volquote:Op maandag 4 september 2006 10:39 schreef Sassefras het volgende:
[..]ik heb de vrijdag, zaterdag én zondag bij gelezen.. dus écht sarcastisch was ik niet hoor.
quote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Halllo hallo, hoe is het met jullie zo?
Prima hier, met jou ook?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jullie???
![]()
Tijd geleden![]()
Prima hier met mij!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jullie???
![]()
Tijd geleden![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 5 september 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
Hello!
Alles goed met iedereen lees ik, mooi houden zo..
Cool!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Tis net de efteling bij iedereen![]()
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hieroquote:
Nuecken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hiero![]()
owww.. wat enig, wat gessellugggggquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hiero![]()
Struikel niet over de uitspraken hierquote:
Hier mag je zwaaienquote:Op woensdag 6 september 2006 00:42 schreef JufJoop het volgende:
Daag...
Ik mag niet meer zwaaien in het COS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier mag je SC en dat deed ik! Gewoon ff een opmerking ertussendoor....quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier mag je zwaaien![]()
Zeiken doe je in FB![]()
Zeg, ben jij mijn moeder ofzoquote:
Who's your daddy?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ben jij mijn moeder ofzo![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Mij stalken natuurlijkquote:
Daar is een reden voor, maar trek je er maar niets van aanquote:Op woensdag 6 september 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij stalken natuurlijkEn waarom ben jij niet meer blauw, ik geil op macht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |