Cool!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Tis net de efteling bij iedereen![]()
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hieroquote:
Nuecken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hiero![]()
owww.. wat enig, wat gessellugggggquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaa, het is 1 grote happie femilie hiero![]()
Struikel niet over de uitspraken hierquote:
Hier mag je zwaaienquote:Op woensdag 6 september 2006 00:42 schreef JufJoop het volgende:
Daag...
Ik mag niet meer zwaaien in het COS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier mag je SC en dat deed ik! Gewoon ff een opmerking ertussendoor....quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier mag je zwaaien![]()
Zeiken doe je in FB![]()
Zeg, ben jij mijn moeder ofzoquote:
Who's your daddy?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ben jij mijn moeder ofzo![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Mij stalken natuurlijkquote:
Daar is een reden voor, maar trek je er maar niets van aanquote:Op woensdag 6 september 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij stalken natuurlijkEn waarom ben jij niet meer blauw, ik geil op macht
![]()
Daar gaat mijn droom van een relatie met een modquote:Op woensdag 6 september 2006 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar is een reden voor, maar trek je er maar niets van aan![]()
Ben al weer weg.quote:
Hierrrrrr jijquote:
Kijk nog eens goed danquote:Op woensdag 6 september 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een relatie met een mod![]()
Yes master!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hierrrrrr jij![]()
![]()
Ben best intimiderend soms![]()
Ik kijk idd met een andere blik naar je nuquote:Op woensdag 6 september 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nieuw laagje verf, lijkt meteen stukken beter![]()
Soms is even zwart ook wel leukquote:Op woensdag 6 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kijk idd met een andere blik naar je nuBlauw, niet-blauw, Blauw. Jouw macht kent geen grenzen. Een soort axe-effect, maar dan zonder die hordes vrouwen al heb je aan mij zat natuurlijk
![]()
Hobselsquote:
nee waar ?? linkje ?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobsels![]()
![]()
![]()
![]()
Had je mijn spinnenverhaal nog meegekregen? Broek+mannetje+rug+Eeeeeeeeeeekkkkkksssss?
sinds 18 augustus geloof ikquote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
Is er weer een Big Brother? Helemaal gemistMaar ik kijk dan ook geen talpa
Hoelang is het al bezig? Misschien kan ik er nog invallen
Hoe laat wordt het uitgezonden?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
sinds 18 augustus geloof ik![]()
zoiets..
begint nu ook pas leuk te worden.. dus je hebt nog niet bijzonder veel gemist hoor![]()
Geen idee meer waar, vertel het nog wel ff dan speciaal voor jouquote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee waar ?? linkje ?
ohhh dem![]()
psst mijn mannetje heeft er gisteren weer 1 gekilled die boven mijn hoofd eng zat te doen.. schrok me kapot![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk trouwens. Een paar dagen geleden ging ik slapen en was de streams vergeten af te zetten (), dus de hele nacht met de streams aan geslapen. 's ochtends schrok ik me rot, want leek een mechanische haan te kraaien! Ik dacht nog: zo klinkt mijn wekker helemaal niet
, sprong uit mijn bed om *iets* te snoozen en kwam er toen achter dat de streams nog aanstonden: het was de haan van BB
Wel een hele ervaring, wakker worden met de haan van BB
19:00 voorlopig, over een tijdje 18:30 geloof ik.quote:
Als er op Fok! geen rellen zijn dan tussen 19:00 en 19:30quote:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks !!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee meer waar, vertel het nog wel ff dan speciaal voor jou![]()
Mannetje heel de kamer overhoop 's nachts, nergens een spin. Trekt ie 's morgens zijn broek aan holt dat kreng zo zijn rug opNiet gelogen, zag het zelf. Zwart gevaarte met een noodvaart die broek uit en die rug op. RILLLLLLLLLLLL
Zelfs het typen geeft me de rillen. Maar goed, zwart gevaarte is geplet, ben alleen bang voor nummero 2. Zal vast wel ergens nog zitten
IK WIL HET NIET. Aaaaaaaaaaaa
![]()
Kijk jij ook maar uit voor nummero 2![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |